Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Wuppie:

Nou.... net gemeten links nog 45cc en rechts 40cc. Dus nog niet drains eruit :blush::103:

 

is dit normaal zolang drains. Nu al 4 dgn. Morgen dus 5 dgn? :103:

 

He meis, balen dat ze er nog niet uit mogen, maar het is normaal hoor dat ze soms vrij lang blijven zitten, er zijn natuurlijk ook flinke wonden gemaakt, en het vocht/bloed kan er maar uit zijn,zo hoeft je lichaam het niet zelf af te voeren.

 

Wanneer moet je nu weer terug?

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
51 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

He meis, balen dat ze er nog niet uit mogen, maar het is normaal hoor dat ze soms vrij lang blijven zitten, er zijn natuurlijk ook flinke wonden gemaakt, en het vocht/bloed kan er maar uit zijn,zo hoeft je lichaam het niet zelf af te voeren.

 

Wanneer moet je nu weer terug?

 

xx

 

 

@Desert-Rose oké Thanks. 

Ik moet dacht ik 4 april op controle bij dr van Tits en zodra mijn drains zakken onder de 30cc zijn kan ik meteen terecht in MMC om ze te laten verwijderen. Maar kan er gelukkig ( mocht het morgen zo zijn) dus ook in het weekend terecht op de seh :rolleyes: en ja gelukkig kan het nu ook gewoon zo weg dus dat is ok wel fijn maar het blijven ondingen :P

x x ik hou je op de hoogte hi hi maar dat doe ik sowieso wel hier. Ken verder ok niet veel :D 

 

maandag komt cicike ff naar mij gelopen ( als het met haar goed blijft gaan) :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh net ff borstband eraf gehad om te kijken hoe alles eruit zag. Ik schrok ervan. Manlief ff opnieuw foto gemaakt. Ik ben aan linkerborst onderkant kei blauw/ geel en ik heb rechts  geen gevoel in tepel :blink: oh nee. Komt dat nog terug. 

Help:blush: verder zagen litteken en waar draibs in zaten er goed uit hoor maar pffff schrok wel ff. Kan me niet herinneren dat ik dit 15 jaar geleden ok zo had :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk heb jr toegevoegd aan mijn album. En nieuwe foto van vandaag hoe het eruit ziet ook meteen geüpload. ( Omg ik weet dat het goed komt maar pffff ik heb er echt ff moeite mee ) :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

@Pamuk heb jr toegevoegd aan mijn album. En nieuwe foto van vandaag hoe het eruit ziet ook meteen geüpload. ( Omg ik weet dat het goed komt maar pffff ik heb er echt ff moeite mee ) :blush:

Thanks!

 

Enne Wuppie, rustig aan hoor. Ik herken al die zorgen wel hoor, maar zodra ik lees dat anderen het ook hebben dan stel ik mezelf maarvweer gerust. In de zin van: oke, zal er wel bij horen. 

 

Deze dag is ook al weer bijna om. Nog ff en dan je pillekes nemen en dan proberen te slapen. 

Morgen nieuwe dag en dan om half 3 weer spannend moment met je drains. En....ook al is het nog net niet 30 ml, zolang het minder is dan vandaag, ga je vooruit :53:

 

dikke knuf,

Annelies

4 minuten geleden zei Wuppie:

@Pamuk heb jr toegevoegd aan mijn album. En nieuwe foto van vandaag hoe het eruit ziet ook meteen geüpload. ( Omg ik weet dat het goed komt maar pffff ik heb er echt ff moeite mee ) :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer een roosvicee laxo 

men dochtertje heeft ook vaker problemen met wc gaan en als ze dit drinkt is op basis van pruimen sap aan maken met water komt het soms meteen en niet zo hard. 

Anders lactulose siroop halen bij appotheek €5 losse verkoop werkt soms ook heel goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Gizmootje:

Probeer een roosvicee laxo 

men dochtertje heeft ook vaker problemen met wc gaan en als ze dit drinkt is op basis van pruimen sap aan maken met water komt het soms meteen en niet zo hard. 

Anders lactulose siroop halen bij appotheek €5 losse verkoop werkt soms ook heel goed 

@GizmootjeThanks voor de tip maar ik heb al pds en dus al zakjes molvocol en ook al elke dag gehad zodat het wat zachter word. 

 

Manlief heeft lekker haren gewassen vanmorgen en mij ok. Alleen zagen we dat ik uitslag heb op mijn billen. Allemaal rode bultjes ( van liggen of zo ??) 

lopen gaat wel iets Beter vandaag maar merk wel dat ik snel duizelig en erg moe ben als ik wa gelopen heb :blush: drains straks weer s meten. Ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gemeten Yeuh drains waren ongeveer beide kanten 30 cc of iets eronder. Dus morgen bellen hopelijk die ondingen eruit :P 

word een heel opgave naar ziekenhuis. Ik ben echt steeds zo moe en totaal geen energie.  Pfff moe word ik ervan Whaha :P:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Net gemeten Yeuh drains waren ongeveer beide kanten 30 cc of iets eronder. Dus morgen bellen hopelijk die ondingen eruit :P 

word een heel opgave naar ziekenhuis. Ik ben echt steeds zo moe en totaal geen energie.  Pfff moe word ik ervan Whaha :P:D

Yeah! Morgen lekker effe de deur uit! Afscheid nemen van je drains! :136:Daarna ben je wat mobieler. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cicike:

Yeah! Morgen lekker effe de deur uit! Afscheid nemen van je drains! :136:Daarna ben je wat mobieler. 

 

Ja hoop het zo. 

Tot overmaat van ramp ging mijn Engelse bulldog net met zijn poot ( ik stond en hij sprong tegen mij aan) in mijn drain hangen. 

Ik schreeuwen .. pfff ik schrok zo en was bang dat ie hem eruit trok. Maar manlief ff gekeken .. was niet zo. Maar paniek ff bij mij :wacko: en bij mijn Bully ok ha Ha 

 ik dacht echt hij trekt hem er uit. Ondingen ja dat zijn het :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, oh , ik had net onder je foto met de drains gevraagd of je je drains al kwijt was.... maar dat is dus niet zo lees ik nu hier. Nou, hopelijk morgen maar dan hè. Ik hoop het voor je. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie :D vanmiddag om 3 uur naar MMC om mijn drains eruit te laten halen. :43: eindelijk. 

Meteen mijn uitslag billen ok ff na laten kijken. En..... ik ben nu 5 maanden gestopt met roken. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, gefeliciteerd, meis. Zowel met het feit dat de drains eruit mogen, als het goede nieuws dat je al vijf maanden gestopt bent met roken. Châpeau :35:. Succes vanmiddag. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok best trots op. En alles over voor mooie tieten dus al eerder gestopt met roken omdat ik wist dat ik deze wissel moet en je dan niet mag roken. Dus ik dacht stop helemaal , is ook Beter ook :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ok hopen dat het ziekenhuis ook vind dat ze eruit mogen. Net partij geschrokken. Kom uit de douche en zit ff lekker buiten. Hoor ik ineens links van me een zuigend geluid en ik zie bloed ( ik schreeuwen ) mannetje meteen paraat. Ligt het slangetje vav mijn linkerdrain eraf. 

Ik zag bloed sliert. Mannetje meteen slangetje weer op dopje zodat het weer een geheel is. 

Doordat er lucht bij kwam zoog het ineens vacuüm :blink: ik dacht ik ga van me stokkie. Maar hij is weer gefixt. 

Alleen doordat nu al het bloed uit slangetje is is het nu ineens meer als 30cc. :wacko: Hoop toch echt dat ze eruit mogen :o we shall see. Duim inderdaad maar hi hi ben er zelf nu niet meer zo zeker van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Wuppie:

Nou ok hopen dat het ziekenhuis ook vind dat ze eruit mogen. Net partij geschrokken. Kom uit de douche en zit ff lekker buiten. Hoor ik ineens links van me een zuigend geluid en ik zie bloed ( ik schreeuwen ) mannetje meteen paraat. Ligt het slangetje vav mijn linkerdrain eraf. 

Ik zag bloed sliert. Mannetje meteen slangetje weer op dopje zodat het weer een geheel is. 

Doordat er lucht bij kwam zoog het ineens vacuüm :blink: ik dacht ik ga van me stokkie. Maar hij is weer gefixt. 

Alleen doordat nu al het bloed uit slangetje is is het nu ineens meer als 30cc. :wacko: Hoop toch echt dat ze eruit mogen :o we shall see. Duim inderdaad maar hi hi ben er zelf nu niet meer zo zeker van 

Oh dan giet je toch iets eruit:154: dat je wel onder de 30 komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeuh :43::43: ze zijn eruit 

eindelijk. En niet flauwgevallen :P

 

Deed eigenlijk niet eens zeer. Het zag er allemaal goed uit. 

Nieuwe carefix Mary bh aan ( maat XL :D en wat zit het Fijn :43: ik ken jullie niet vertellen hoe blij ik ben en me zoveel beter voel zonder die stomme zakken. 

Verpleegkundige gaf me nog complimenten dat de carefix Mary bh zo n mooie bh is en dat ze meteen gelooft dat ie zo lekker zit. En dat doet ie :D Thanks meiden van hier het forum voor de tip:35:

 

nu in auto met manlief en mam terug naar huis. 

Ik mocht ok meteen stoppen met ab nu ...:153: waarschijnlijk komt daar mijn billenuitslag vandaan :blink: dus ik stop met alle pillen alleen nog paracetamol   

Dus vanaf nu word het beter en geloof ik er wel weer in. 

Zei nog dat ik geen gevoel had in borsten. Ook daar moest ik me ff niet druk over maken komt nog wel ( laten we het hopen :1bouncingboobs:

x x x x knuffels van mij 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Wuppie:

Yeuh :43::43: ze zijn eruit 

eindelijk. En niet flauwgevallen :P

 

Deed eigenlijk niet eens zeer. Het zag er allemaal goed uit. 

Nieuwe carefix Mary bh aan ( maat XL :D en wat zit het Fijn :43: ik ken jullie niet vertellen hoe blij ik ben en me zoveel beter voel zonder die stomme zakken. 

Verpleegkundige gaf me nog complimenten dat de carefix Mary bh zo n mooie bh is en dat ze meteen gelooft dat ie zo lekker zit. En dat doet ie :D Thanks meiden van hier het forum voor de tip:35:

 

nu in auto met manlief en mam terug naar huis. 

Ik mocht ok meteen stoppen met ab nu ...:153: waarschijnlijk komt daar mijn billenuitslag vandaan :blink: dus ik stop met alle pillen alleen nog paracetamol   

Dus vanaf nu word het beter en geloof ik er wel weer in. 

Zei nog dat ik geen gevoel had in borsten. Ook daar moest ik me ff niet druk over maken komt nog wel ( laten we het hopen :1bouncingboobs:

x x x x knuffels van mij 

 

wat een super goed nieuws!! wat zal jij blij zijn!

Nu lekker genieten

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.