Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Wuppie:

@miszy oh gecondoleerd dat is ind heftig en niet leuk. Was het een naast familielid ? :blush: 

 

wij zijn net lekker sushi wezen eten maar blij dat ik weer thuis op de bank lig. Tis toch ff eruit maar voel het dan toch wel aan littekens en borsten hoor. Vooral als je zolang recht blijft zitten. Thuis hang ik lekker in voedingskussen :rolleyes: 

fijne avond nog Meis. Rustig aan hè :53:

Dankjewel, geen familie maar wij beschouwden haar wel als familie. Ze hoorde eigenlijk gewoon bij de familie. Ze is plotseling in haar slaap overleden, ze was pas 53 jaar. 

 

Oeeehh, lekker sushi !! Waar heb je sushi gegeten?I love sushi:wub: .

 

 Ja het gaat dan toch een beetje drukken op je littekens hè. Lekker weer in chill modus gaan! 

 

Ik vind mijn mijn rechter prothese nog zo raar aanvoelen, net alsof hij aan de buitenkant nog los hangt ofzo+ mijn rug doet ook nog steeds zo een pijn. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Miszy31:

Dankjewel, geen familie maar wij beschouwden haar wel als familie. Ze hoorde eigenlijk gewoon bij de familie. Ze is plotseling in haar slaap overleden, ze was pas 53 jaar. 

 

Oeeehh, lekker sushi !! Waar heb je sushi gegeten?I love sushi:wub: .

 

 Ja het gaat dan toch een beetje drukken op je littekens hè. Lekker weer in chill modus gaan! 

 

Ik vind mijn mijn rechter prothese nog zo raar aanvoelen, net alsof hij aan de buitenkant nog los hangt ofzo+ mijn rug doet ook nog steeds zo een pijn. 

 

Xxx

Ik vind die van mij sowieso nog raar aanvoelen nog niet echt soepeltjes zal maar zeggen :D

Ik heb net trouwens nieuwe :wacko: foto's geüpload ,... 

 

rugpijn kan goed komen van 't niet veel doen en op rug slapen. Ik voel dat tenminste ook wel hoor.

 

Heel mijn lichaam moet nog bijtrekken Whaha :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Pamuk:

@Miszy31 slaap jij nog steeds op je rug?

 

ik vanaf donderdagnacht op mn linkerzij (mocht van Nio). Beetje pijnlijk nog wel en rechts lukt niet. 

 

Misschien eens proberen, ontlast je rug misschien iets

Ik slaap ok echt nog op mijn rug. Geen idee wanneer je weer op je zij mag slapen. @Pamuk hoest met je rechterzijde ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo controle net gehad. Dr van Tits erg tevreden :Dzo zei ie dat ziet er goed uit. 

Ja en ik heb een spleetje :45: dr van Tits moest er wel om lachen. Wat een fijne man is dat. Echt zo aardig ook. Mag over 3 mnd terugkomen voor laatste controle en foto's maken. 

Mag in principe ok weer op mijn zij slapen maar durf ik nog niet. 

Het branden , steken en pijn zijn nog heel normaal in dit genezingsproces. :D ik ook weer gerustgesteld 

mag echt nog niet sporten ook geen cardio. Alleen wat lopen tja Tis niet Anders. Geduld is een schone zaak :P 

mag ook over paar dgn beginnen met het smeren van litteken crème. Vroeg nog welke .. bio oil litteken crème was oké. Iemand nog tips of is deze ind goed :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah netjes :D. Heel fijn dat het er allemaal goed uitziet en wat je voelt normaal is. Toch wel een geruststelling natuurlijk :)

 

Hier heeft het wel een paar weken geduurt voordat ik weer fatsoenlijk op mn zij kon slapen. Het is wel weer fijn hoor als het eenmaal lukt..heerlijk vond ik dat. 

 

Bio oil ben ik niet zo'n fan van omdat ik daar huiduitslag van krijg.

Zelf heb ik vitamine e creme gekocht van jacob hooy. Maar amper gesmeerd. Van mijn littekens zie je niet veel meer nu.  

 

Geniet van het goede nieuws :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2017 om 20:48 zei Wuppie:

@Pamuk geen wc s geschrobt vandaag :45: x x 

 

Haha dat was ik niet, dat was @Miszy31 :45:

 

 

Heyy Wuppie, jaaaa maandag weer

14 minuten geleden zei Cicike:

Arganolie zit ook vol met vitamine e. Effe googlen. Wonderolie:wub:

Moet je volgens mij wel echt de zuivere olie hebben. Ben altijd zo bang dat die olie die je dan bij de drogisterij haalt, altijd maar een heel klein beetje van de echte olie bevat. 

 

 

 

Ben erg benieuwd hoe het gaat. Ben wel van plan om het echt rustig aan te doen hoor qua uren. Denk dat ik na een uurtje of 4-5 al wel bekaf ben. 

 

BrownieG heeft een mooi foto album opgesteld maar daarbij steeds er bij geschreven welke dingetjes ze voelde in die periode. Geeft een goed beeld van hoe zo'n genezingsproces verloopt. 

Het staat wel privé dus misschien kun je haar een pb sturen om te vragen of ze je wil toevoegen. 

 

Bij jou ook beter vandaag he

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pamuk:

 

Haha dat was ik niet, dat was @Miszy31 :45:

 

 

Heyy Wuppie, jaaaa maandag weer

Moet je volgens mij wel echt de zuivere olie hebben. Ben altijd zo bang dat die olie die je dan bij de drogisterij haalt, altijd maar een heel klein beetje van de echte olie bevat. 

 

 

 

Ben erg benieuwd hoe het gaat. Ben wel van plan om het echt rustig aan te doen hoor qua uren. Denk dat ik na een uurtje of 4-5 al wel bekaf ben. 

 

BrownieG heeft een mooi foto album opgesteld maar daarbij steeds er bij geschreven welke dingetjes ze voelde in die periode. Geeft een goed beeld van hoe zo'n genezingsproces verloopt. 

Het staat wel privé dus misschien kun je haar een pb sturen om te vragen of ze je wil toevoegen. 

 

Bij jou ook beter vandaag he

Ha @Pamuk oh was jij dat niet Vd wc boenen Whaha ik lees ok vort zoveel hier :45:

ja heb de 'echte ' argan olie gehaald bij de tuinen a 30euro voor maar 100ml. Zou zuivere argan zijn dus. 

Miss ook nog de littekenpleisters halen maar vind da eng omdat je het dan afsluit lijkt me en er geen zuurstof bij kan :unsure: ben daar nog niet over uit. 

 Brownie had me al toegevoegd :D

 

ja gaat steeds beter gelukkig. Ga deze week nog iig niet werken nog ff rustig aan. Wil niks verpesten. 

Ga ergens volgende week halverwege wel weer oppakken. 

 

Hoest met jou verders en je eerste werkdag ?? :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wuppie, haha mn verhaaltje was door elkaar gegaan. Ging niet helemaal goed met 'citeren'. 

 

Ah ja dan lijkt me wel dat je de goede hebt:35:

Ben benieuwd of het werkt. Ik heb nog wat korstjes dus kan nog niet smeren. 

 

Eerste werkdag was best wel pittig, nu moe op de bank maar ook wel fijn om weer iets gedaan te hebben. Merk wel dat mn borsten iets harder zijn dan gister. Maar daar hebben er meer last van als ze beginnen te werken. Dus maak me er maar geen zorgen om. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Pamuk:

Hey Wuppie, haha mn verhaaltje was door elkaar gegaan. Ging niet helemaal goed met 'citeren'. 

 

Ah ja dan lijkt me wel dat je de goede hebt:35:

Ben benieuwd of het werkt. Ik heb nog wat korstjes dus kan nog niet smeren. 

 

Eerste werkdag was best wel pittig, nu moe op de bank maar ook wel fijn om weer iets gedaan te hebben. Merk wel dat mn borsten iets harder zijn dan gister. Maar daar hebben er meer last van als ze beginnen te werken. Dus maak me er maar geen zorgen om. 

 

 

Goed om te horen. Ik heb ook nog korstjes dus mag pas smeren als die eraf zijn :D 

wel goed je rust nemen hè vrouwke. Dat het goed kan genezen

merk zelf al dar als ik teveel doe ik dit echt wel voel 

x x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies goed nieuws. Ik had mijn 2 prothese bh carefix Mary die ik heb besteld bij mooihoofd.nl ingediend bij mijn ziekenfonds en ik heb het volledige bedrag van 82,- euro vergoed gekregen. Schijnt dat ik recht heb op een vergoeding van 95,-  op jaarbasis voor dit soort aankopen. 

Dus voor diegene die hun factuur ook hebben ik zou het zeker indienen , niet geschoten is altijd mis toch :D 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Gizmootje:

Mooi meegenomen maar

ieder wie het zelf betaald de operatie die heeft dan toch geen kans op zoiets of wel ? 

Weet ik niet ??

Ik krijg in mijn pakket een  vergoeding voor.     "gezichtshulpmiddelen" totaal bedrag vsn 95,- euro. 

Hier hebben ze de prothese bh onder laten vallen. 

 

Net zoals je 80 euro vergoed krijgt voor alternatieve geneeswijze valt dit ook ergens onder.  ..de factuur die ik ingediend heb staat ook echt op geschreven "prothese bh " op en dan die van carefix Mary. 

Waarom ie hier onder valt mag Joost weten maar ik denk dan gewoon indienen toch ? 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Wuppie:

Weet ik niet ??

Ik krijg in mijn pakket een  vergoeding voor.     "gezichtshulpmiddelen" totaal bedrag vsn 95,- euro. 

Hier hebben ze de prothese bh onder laten vallen. 

 

Net zoals je 80 euro vergoed krijgt voor alternatieve geneeswijze valt dit ook ergens onder.  ..de factuur die ik ingediend heb staat ook echt op geschreven "prothese bh " op en dan die van carefix Mary. 

Waarom ie hier onder valt mag Joost weten maar ik denk dan gewoon indienen toch ? 

:53:

Ja idd nee heb je ja kan je krijgen top

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor de eerste x auto gereden samen met ons mam ff naar de winkel. Pff hoe eng was dat...:o autorijden. Maar goed ging op zich redelijk , hou het stuur alleen onderkant vast hi hi 

vandaag iets meer gedaan als anders en meteen steken in rechterborst dit keer. Pfff Tis wat :wacko: maar is normaal toch. Heb verder niks getild of zo dus ??? En donderdag waarschijnlijk voor eerst halve dag werken. Ben benieuwd ;) ben morgen precies 3 wkn po 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie Heyyy die wuppie! Goed hoor dat je langzaam weer wat oppakt. Je lichaam moet ook weer wennen aan wat activiteit. 

Ik had in het begin na mn werkdag ook wat steken en harde borsten. Lees dat bij meer meiden terug dus hoort er bij denk ik. 

 

Ach en wat dinderdag betreft: als het niet gaat, dan ga je weer naar huis. Ik kan jou niet voelen maar 2x een halve dag is zo weer voorbij :38:

En.... dan heb je al weer weekend!

 

ga je morgen nieuwe foto's plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk haaaa vrouwke. 

Thanks voor je berichtje :wub: 

oke dus is eigenlijk wel normaal en ik weet het eigenlijk ook wel maar ik moet even bevestiging hebben. Ben dan toch iets meer gerustgesteld :D

 

ja morgen ff foto's maken. Moet mannetje ffkes doen hè. Zodra hij die heeft gemaakt zet ik ze er weer op. Wel erg benieuwd of er verschil is met vorige week :wacko:

hoest met jou?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij alles goed! 

Alleen nog echt heel hard en veel vocht. Nog 2 voetballen zeg maar. 

 

Lees dat dit ook nog best een tijdje kan duren dus probeer me er maar niet te druk over te maken. 

 

Over 2 weken weer op controle, ga ik ook weer vragen om een spleetje :45:

 

haha die Nio wordt helemaal gek van  al die bezorgde vrouwen denk ik :38:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha ja inderdaad. 

Zag net toen ik uit douche kwam dat mijn linkerborst iets dikker is als mijn rechter. Dus :wacko: maar ook dat zal tijd nodig hebben ene tiet gaat altijd harder als de andere hè :D 

hoop op einde van liedje dat we allemaal Skon tetten hebben en zacht en mooi in vorm en soepel en een spleetje :3::45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoest?

Ben stiekem beetje jaloers dat je al auto hebt gereden.:1:

 

Misschien trekt van je rechter borst al de vocht weg? Hier bij mij zit ook wat verschil, hoor!

Vannacht geprobeerd op mijn zij te slapen. Ging opzich goed, zou een kussen wel fijn geweest zijn bij mijn achterwerk, maar manlief sliep al. En ik wilde niet weer uit bed. Dus na n half uur weer terug gedraaid. Maar er is hoop:D!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.