Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Wuppie:

Yeuh :tatice_04: eindelijk na 6 weken voor eerste x naar sportschool geweest en 5,5 km gelopen op loopband (uurtje :101:) samen met @Cicike  

dus begin is weer gemaakt!!!

Hopelijk snel weer ons tweede huis zoals van te voren. Laat die spieren maar zsm terugkomen :45: 

 

uitdaging 2: sporttopje proberen uit te trekken :45:

@wuppie en @Cicike toppertjes!!

 

hebben jullie ook nog krachttraining gedaan? En wanneer gaan jullie weer? Ik had me voorgenomen om vanavond te gan maar nu best moe na een werkdag.   Maarrrrr ik ga wel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha @Pamuk nee nog geen kracht eerste x ff wa cardio. Gaan vrijdagochtend weer en ik ga miss morgenavond weer lopen. Wat goed dat je toch gaat. Zo is da :91: gewoon gaan :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Pamuk:

@wuppie en @Cicike toppertjes!!

 

hebben jullie ook nog krachttraining gedaan? En wanneer gaan jullie weer? Ik had me voorgenomen om vanavond te gan maar nu best moe na een werkdag.   Maarrrrr ik ga wel!!!

Ik heb me ook heel goed ingezet, haha. Volgens mij liep ik 3,5km/h:45:. En heb last van mijn heup. Net wakker, ik was best moe na zo'n intensieve dag:88:

Gewoon beginnen @Pamuk! Dan is de kop eraf! Succes vanavond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Ha @Pamuk nee nog geen kracht eerste x ff wa cardio. Gaan vrijdagochtend weer en ik ga miss morgenavond weer lopen. Wat goed dat je toch gaat. Zo is da :91: gewoon gaan :35:

Zo is dat, in mn hema bh!! Wil nog een sportbh die een mooi decollete geeft zonder kruis op mn rug. Nog ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zinin:

Goed bezig dames :D :127:

 

@Wuppie alvast heel veel succes morgen bij je extra controle. Ben benieuwd maar zal vast allemaal goed zijn :53:

 

 

Wat lief dat je eraan denkt. Laat het morgen weten. Moet er om 15.00 uur zijn :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk @Zinin @best_boobie En alle anderen 

controle gehad 6 weken po nu 

alles zag er goed uit. Dus niks aan handje. Pijn en het gevoel wat ik voel (vooral links) hoort erbij en is normaal als ze zo hebben zitten froetten binnenin :huh: dus ik weer gerustgesteld.

 

Links was al wel mooier ingedaald als rechts maar pc zegt dat dit wel tot zeker half jaar tot jaar duurt voordat het in model is zeg maar

 

sporttopje ondanks dat die tetten bij elkaar duwt mag ik gewoon aan, mag eigenlijk alles weer 

pc vond het er prachtig uitzien ...tja ikke nog niet totdat pijn weg is en ze echt soepel zijn ( wat ze al wel beetje zijn) maar volgens pc zat er nog wat vocht in. ...euh  Dus ze krimpen nog whaha.  Neeeee dat wil ik niet. Zo erg was het niet zei pc :45: 

maar goed. op naar de volgende weken van herstel , sporten weer oppakken , huishouden enz enz. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah mooi zo! Ben blij voor je dat alles gechecked en goed bevonden is. Ben je toch weer wat geruster. 

 

Wist niet dat er nog zo lang vocht in kon zitten trouwens..... 

 

oh en welk topje is dat van nike. Zoek ook nog steeds iets voor sporten.  Heb je plaatje van of naam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Wuppie Ooh wat een goed nieuws! Dus je hoeft je geen zorgen te maken. 

 

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat topje, zeker als hij je borsten mooi bij elkaar duwt!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie,

 

Fijn dat alles goed was. Nu lekker gaan proberen te genieten van je mooie, nieuwe boobs.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Jaydee:

@Wuppie,

 

Fijn dat alles goed was. Nu lekker gaan proberen te genieten van je mooie, nieuwe boobs.

 

Xx Jaydee 

Ja dat komt wel goed. Hoest nou met je. Beetje laten bezinken?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Zinin:

:43:goed nieuws!!  :43:Blij voor je meis!! Nu rustig verder herstellen, niet meer drukmaken :6: en over 2,5 maand springen we samen op dominator 

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs: 

 

:38:  xxx 

 

 

Ja gelukkig. Druktemaker Ikke :45:

Oh ja ga jij ook heen, gezellie

hoop dan tegen die tijd weer in shape te zijn :45: 

word flink :7::91:sporten , trainen , voeding schema etc etc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al een prachtfiguurtje...zullen menigeen jaloers op zijn..ik wel in ieder geval :66:.  Wel een goeie sportbeha aan he met al dat gesport zou zonde zijn als ze gaan hangen ofzo :12: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:12::12::12::12: 
Alles zomaar in orde met je boobs joh!!! :43::43::43::43: 
hihi, fijn dat je je bevestiging hebt gekregen!! :P 

Nu lekker rustig aan opbouwen en zorgen voor die blokjes haha

En @Pamuk ja.. vocht kan lang duren.. Ik geloof dat ik zelfs na 3 maanden nog wel eens de aftekening van mn bv op mijn borsten had staan. Dan is het vocht wel minimaal, maar pas toen ik die striemen niet meer had (of ja.. striemen.. gewoon rode strepen van aftekening) dacht ik: zo he! Zo lang vocht in mijn boobs gehad!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
59 minuten geleden zei Wuppie:

Kijk in mijn album topje Vd Hunkemöller doet dat ook lieverds. @B00bies @Pamuk :lol:

 

Hihi, tja die van jou staan natuurlijk sowieso al mooi bij elkaar.

 

12 minuten geleden zei Wuppie:

Oh @Pamuk @B00bies @Zinin van nike zijn het trouwens de 

Nike performance pro classic heet die sport bh. Ik vind ze fijn 

x x besteld bij Zalando 

 

Dankjewel, ga hem toch even opzoeken xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dat is fijn dat de controle

toppie was..

Je hebt de eerste 6 weken overleefd... :D 

ik zie er tegenop rustig aan te doen..

hopelijk een hele goeie zomer dat ik lekker buiten in me stoeltje boekjes kan lezen en luieren als me meisje lekker buiten aan het spelen is in de tuin, blijf me huis ook op orde als we buiten leven Haha ben altijd bezig wasjes draaien stofzuigen zemen enz enz dus kan moeilijk voorstllen

om alles uit handen te geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei B00bies:

 

Hihi, tja die van jou staan natuurlijk sowieso al mooi bij elkaar.

 

 

Dankjewel, ga hem toch even opzoeken xx

Ja maar niet zo he whaha. Worden ze toch net meer ff gepusht :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Gizmootje:

zo dat is fijn dat de controle

toppie was..

Je hebt de eerste 6 weken overleefd... :D 

ik zie er tegenop rustig aan te doen..

hopelijk een hele goeie zomer dat ik lekker buiten in me stoeltje boekjes kan lezen en luieren als me meisje lekker buiten aan het spelen is in de tuin, blijf me huis ook op orde als we buiten leven Haha ben altijd bezig wasjes draaien stofzuigen zemen enz enz dus kan moeilijk voorstllen

om alles uit handen te geven. 

Ja ik was het op een gegeven moment ok wel beu hoor. Maar oke de eerste weken sliep ik veel en wilde ik ook liggen maar dan daarna dat je nog niks mag en je energie komt langzaam terug tja pfff had ik ook moeite mee hoor. Maar oke beetje netflixen enz. Hier op bf kom je dag ook wel door :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

:12::12::12::12: 
Alles zomaar in orde met je boobs joh!!! :43::43::43::43: 
hihi, fijn dat je je bevestiging hebt gekregen!! :P 

Nu lekker rustig aan opbouwen en zorgen voor die blokjes haha

En @Pamuk ja.. vocht kan lang duren.. Ik geloof dat ik zelfs na 3 maanden nog wel eens de aftekening van mn bv op mijn borsten had staan. Dan is het vocht wel minimaal, maar pas toen ik die striemen niet meer had (of ja.. striemen.. gewoon rode strepen van aftekening) dacht ik: zo he! Zo lang vocht in mijn boobs gehad!

xxx

@best_boobie wel ja: dat vocht gooi dan ook weer op de 3 maanden hoop. :D

 

Half juni is het zover: wordt steeds nieuwsgieriger :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.