Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Pamuk:

@Miszy31 Ja in de mail van afgelopen vrijdag heb ik het wel gezegd en daarin ook verwezen naar mijn checkvraag bij de 1e controle. 

 

Heb geen offerte waar alles precies opstaat......

 

Zijn verklaring is dat de 550 zwaarder is en daarom de gel voor de druppel gaat zorgen. Zou een verklaring kunnen zijn want waarom anders geen 85% bij die maat. Is nl nog echt niet super super groot. Hoogstens aan de bovenkant van het gemiddelde. 

 

Voelt wel echt als een slechte film dit. 

 

Hihi, voelt bij mij ook nog zo, als iets wat erop gezet is en nog niet bij mij hoort. 

Ben ook wel benieuwd wat hij dinsdag over jouw harde stukje zegt.

 

Laat je wel ff weten he 

 

 

Ff privé gereageerd op je andere berichtje. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Pamuk:

@Wuppie Lieverd, je maakt jezelf helemaal gek. Vooral omdat links ook nog meer pijn doet, denk ik echt dat die kant gewoon een beetje achterloopt. 

 

Wanneer moet jij weer op controle?

 

Hoef pas in weer juli op controle. Pas geweest met hechtingen eruit halen.  Maar als ik over 2 weken nog meer last heb van links als rechts mocht ik wel langskomen.  Ja maak me veel te druk i know. Weet ook niet of ik niks moet doen of wel een beetje wat moet doen. Als ik niks doe voelt het gewoon beter maar ja. Alleen stil zitten en liggen is ok zoiets. Ben net ff mee boodschap wezen doen en mee hond wezen lopen met vriend gewoon dus ik loop alleen. En nu brand het links gewoon wel en rechts nergens last van. En dan maak ik me druk ja kan er niks aan doen. 

Maar hoop dat het goed komt. Zal morgen foto's erop zetten (denk ik)

alhoewel ik nu niet zo Vd foto's ben hi hi  maar ja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miszy31:

@Wuppie ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor. 

 

Bij mij heb ik veel meer last van rechts  en rechts is ook wat groter, dus bij mij loopt rechts echt meer achter dan links.

 

xxx

Wel heb jij ook duidelijk verschil dan qua grootte nu??  Oké. :huh: ja ik ben meteen bang dat dat zo blijft of zo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Hoef pas in weer juli op controle. Pas geweest met hechtingen eruit halen.  Maar als ik over 2 weken nog meer last heb van links als rechts mocht ik wel langskomen.  Ja maak me veel te druk i know. Weet ook niet of ik niks moet doen of wel een beetje wat moet doen. Als ik niks doe voelt het gewoon beter maar ja. Alleen stil zitten en liggen is ok zoiets. Ben net ff mee boodschap wezen doen en mee hond wezen lopen met vriend gewoon dus ik loop alleen. En nu brand het links gewoon wel en rechts nergens last van. En dan maak ik me druk ja kan er niks aan doen. 

Maar hoop dat het goed komt. Zal morgen foto's erop zetten (denk ik)

alhoewel ik nu niet zo Vd foto's ben hi hi  maar ja 

Snap ik wel hoor van die foto's. Alleen het moet ook niet alleen een mooi weer show worden toch? 

Meiden die na ons komen hebben weer wat aan onze foto's. 

 

Zo denk ik dan maar met mn 2 voetballen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Pamuk:

Snap ik wel hoor van die foto's. Alleen het moet ook niet alleen een mooi weer show worden toch? 

Meiden die na ons komen hebben weer wat aan onze foto's. 

 

Zo denk ik dan maar met mn 2 voetballen :45:

Nee weet ik :P heb er alleen nog geen gemaakt   

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pamuk Ik heb nu net foto;s ge-upload, dus je kan ze gaan keuren hahaha.

@Wuppie Mijn rechterborst ziet er nog zo anders uit dan links. Ik hoop dat dat nog goed komt haha, zal hij mijn borsten goed hebben opgemeten, moest er niet meer cc in, zoveel onzekerheden die door je hoofd gaan pffff, maar ik denk dat we echt veel geduld moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Miszy31:

@Pamuk Ik heb nu net foto;s ge-upload, dus je kan ze gaan keuren hahaha.

@Wuppie Mijn rechterborst ziet er nog zo anders uit dan links. Ik hoop dat dat nog goed komt haha, zal hij mijn borsten goed hebben opgemeten, moest er niet meer cc in, zoveel onzekerheden die door je hoofd gaan pffff, maar ik denk dat we echt veel geduld moeten hebben.

Ja heb ze net bekeken :wub: @Miszy31 zag er goed uit.

Thanks dat je ze deelt. Zag het inderdaad je verschil ook en ik denk dan ind ook hetzelfde .. had er bij rechts niet meer cc in gemoeten als links. Maar manlief zegt dan meteen dat het wel meevalt en dat geen een vrouw twee dezelfde borsten heeft en er altijd verschil in zit ..tja zit wa in. :P en dat mijn stress momenteel niet meerwerkt aan mijn genezing. Ook daar heeft hij weer gelijk in grrrr :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan en thnx!

 

Ik ben er nog niet helemaal blij mee, mijn vriend vind ze ook al mooi.

Ja idd geen ene vrouw heeft precies dezelfde tieten, maar ik ben wel een beetje bang dat er misschien niet meer cc in de ene borst had gemoeten, maar dan denk ik weer, dat had de arts toch moeten zeggen?

Ik hoop gewoon dat het echt met het indalen en het settelen te maken heeft

 

Nu kunnen we samen lekker stressen whahaha.. :154:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Miszy31:

Graag gedaan en thnx!

 

Ik ben er nog niet helemaal blij mee, mijn vriend vind ze ook al mooi.

Ja idd geen ene vrouw heeft precies dezelfde tieten, maar ik ben wel een beetje bang dat er misschien niet meer cc in de ene borst had gemoeten, maar dan denk ik weer, dat had de arts toch moeten zeggen?

Ik hoop gewoon dat het echt met het indalen en het settelen te maken heeft

 

Nu kunnen we samen lekker stressen whahaha.. :154:

 

Ha Ha inderdaad. Als ik morgen foto's erop zet zie jij (sommige dan niet want die vinden ze kei moo:45:i ) ook dat verschil bij mij. En ik vind die van mij ook echt nog niet mooi. En nu al helemaal niet met 2 verschillende tetten :45:

snap wat je bedoelt. Samen stressen 

X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Miszy31:

Ik ben echt super benieuwd naar jouw foto's hihi, ff kijken of ik dat verschil ook kan zien. 

Stress is zooooo niet goed pfffffff hahahaha 

Dat ga je wel zien hoor. Ik irriteer me er al mateloos aan <_< stomme Linkertiet die niet hetzelfde wil herstellen als rechts Whaha. Schrijf het van me af. Miss helpt dat .. ik ga echt ook proberen om me niet druk te maken. Proberen :45:... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Yeuh :tatice_04: eindelijk na 6 weken voor eerste x naar sportschool geweest en 5,5 km gelopen op loopband (uurtje :101:) samen met @Cicike  

dus begin is weer gemaakt!!!

Hopelijk snel weer ons tweede huis zoals van te voren. Laat die spieren maar zsm terugkomen :45: 

 

uitdaging 2: sporttopje proberen uit te trekken :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Wuppie:

Yeuh :tatice_04: eindelijk na 6 weken voor eerste x naar sportschool geweest en 5,5 km gelopen op loopband (uurtje :101:) samen met @Cicike  

dus begin is weer gemaakt!!!

Hopelijk snel weer ons tweede huis zoals van te voren. Laat die spieren maar zsm terugkomen :45: 

 

uitdaging 2: sporttopje proberen uit te trekken :45:

En? Gelukt met het topje? 

Ik ben bekaf en zit weer op mij zitkont, haha.:31:

Maargoed, we hebben ons best gedaan en de laatste stukje chocolade is ook inmiddels op. Dus hoop ik dat ik weer gezond blijf eten... :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cicike Ha Ha ja mam ff geholpen maar ging uiteindelijk wel door bandjes van schouders af te doen en dan naar beneden uittrekken. Goh da ik da zelf niet bedacht had :45: 

ja ik voel het ook na 6 weken maar komt goed. Begin is er :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wuppie:

@Cicike Ha Ha ja mam ff geholpen maar ging uiteindelijk wel door bandjes van schouders af te doen en dan naar beneden uittrekken. Goh da ik da zelf niet bedacht had :45: 

ja ik voel het ook na 6 weken maar komt goed. Begin is er :wub:

Dus hij paste nog over je reet:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Cicike:

Dus hij paste nog over je reet:53:

Ha Ha ja zo kun je het ok bekijken :45:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.