Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Pamuk:

Thanks @Wuppie heb em ff opgezocht. Mooi maar helaas ook met een kruis op de acherkant. 

 

Wil ik niet :77:

 

Haha ff doorzoeken nog voor mij 

Wat is er mis met een kruis achter :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Wuppie,

 

je topic snel gelezen. Blij dat je herstel goed gaat. Zou ik je foto's misschien ook mogen zien?

Ik ben afgelopen dinsdag bij plastisch chirurg geweest omdat ik pijnklachten linker borst heb en ook harde borst. Helaas Baker 4. Mijn andere borst Baker 2. Omdat mijn BV al 10 jaar geleden is worden beide protheses gewisseld. Heb nog geen datum omdat ze eerst verzoek tot vergoeding van de wissel bij de verzekering gaan doen. Daarnaast wordt 1 prothese als goed is vergoed door Eurosilicone waar ik ze nu van heb. Doen ze bij klasse 3 en 4. Succes met je verdere herstel in ieder geval en fijn weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Pamuk:

@best_boobie wel ja: dat vocht gooi dan ook weer op de 3 maanden hoop. :D

 

Half juni is het zover: wordt steeds nieuwsgieriger :43:

Ik heb een jaar geroepen dat het vast nog wel vocht zou zijn.. Maar op een gegeven moment geloven mensen je niet meer hoor :45: 
Vooral vocht in mijn buik heb ik lang gehad :P 

Ben ik eigenlijk nu pas eraf aan het trainen, sinds een paar weken :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei best_boobie:

Ik heb een jaar geroepen dat het vast nog wel vocht zou zijn.. Maar op een gegeven moment geloven mensen je niet meer hoor :45: 
Vooral vocht in mijn buik heb ik lang gehad :P 

Ben ik eigenlijk nu pas eraf aan het trainen, sinds een paar weken :75:

Haha ja vocht in mn buik heb ik ook al jaren :152: En ik heb ook echt wel een sixpack maarja dat vocht he....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

:huh:Zo net terug van controle bij dr van Tits. 

:)

alles goed hij en ik super tevreden. 

Had nog gevraagd hoeveel kapsel eruit is en dit was 30gram aan beide kanten. Volgens van Tits zat het flink ingekapseld. 

Tits vond ze er goed uitzien incl littekens. 

Toen mijn vraag over wat ik voelde aan de binnenkant van  mijn rechterborst ( niet zichtbaar alleen als ik naar voren hang) 

wat ik al dacht is ook zo. Het zijn rimpels  

niet veel maar toch. Tja niet ernstig natuurlijk en gelukkig niet zichtbaar maar het kon (hoeft niet) erger worden. Huid is daar wat dunner volgens Tits en eerder voelde ik dit bij mijn oude niet omdat daar ook kapsel op zat. 

 

Maar goed. Dan het lijntje wat ik nog heb links boven borst. Niet echt pijn maar meer vervelend irritant gevoel waardoor ik geen bh aan ksn hebben. Links is dan nog niet fijn 

ook dat zou volgens dr van Tits wegtrekken ( ik geloof het ook wat zeldzaam is voor mij) 

zou nog echt een Jaar duren voordat alles goed genezen is enz. Klopt weet ik maar toch fijn om ff bevestig in te krijgen dat alles goed voelt , netjes eruit ziet en ik over 10 jaar ( mits er niks is) terug mag komen. 

Wel gaf hij aan als ik in de komende jaren ook maar iets voel wat nie klopt ik meteen contact op moet nemen. :)

oke top. 

Ik weer gerustgesteld. 

Topjes die tetten naar elkaar duwen ok echt geen enkel probleem. 

Zei dat trainen ook top ging. En ook dat was goed. 

Klaar.. eindelijk dit hoofdstuk van wissel afsluiten en me weer volledig inzetten in mijn kracht training. 

 

En ik ben doordat ik moest stoppen met roken voor operatie nu nog steeds gestopt met roken. Yeuh :rolleyes:

ook dat weer voor elkaar. 

Iedereen echt zo bedankt voor alle hulp, gelul en lol 

maar ik ben zeker niet weg hier.  Kom zo af toe nog langs.  

:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wuppie:

:huh:Zo net terug van controle bij dr van Tits. 

:)

alles goed hij en ik super tevreden. 

Had nog gevraagd hoeveel kapsel eruit is en dit was 30gram aan beide kanten. Volgens van Tits zat het flink ingekapseld. 

Tits vond ze er goed uitzien incl littekens. 

Toen mijn vraag over wat ik voelde aan de binnenkant van  mijn rechterborst ( niet zichtbaar alleen als ik naar voren hang) 

wat ik al dacht is ook zo. Het zijn rimpels  

niet veel maar toch. Tja niet ernstig natuurlijk en gelukkig niet zichtbaar maar het kon (hoeft niet) erger worden. Huid is daar wat dunner volgens Tits en eerder voelde ik dit bij mijn oude niet omdat daar ook kapsel op zat. 

 

Maar goed. Dan het lijntje wat ik nog heb links boven borst. Niet echt pijn maar meer vervelend irritant gevoel waardoor ik geen bh aan ksn hebben. Links is dan nog niet fijn 

ook dat zou volgens dr van Tits wegtrekken ( ik geloof het ook wat zeldzaam is voor mij) 

zou nog echt een Jaar duren voordat alles goed genezen is enz. Klopt weet ik maar toch fijn om ff bevestig in te krijgen dat alles goed voelt , netjes eruit ziet en ik over 10 jaar ( mits er niks is) terug mag komen. 

Wel gaf hij aan als ik in de komende jaren ook maar iets voel wat nie klopt ik meteen contact op moet nemen. :)

oke top. 

Ik weer gerustgesteld. 

Topjes die tetten naar elkaar duwen ok echt geen enkel probleem. 

Zei dat trainen ook top ging. En ook dat was goed. 

Klaar.. eindelijk dit hoofdstuk van wissel afsluiten en me weer volledig inzetten in mijn kracht training. 

 

En ik ben doordat ik moest stoppen met roken voor operatie nu nog steeds gestopt met roken. Yeuh :rolleyes:

ook dat weer voor elkaar. 

Iedereen echt zo bedankt voor alle hulp, gelul en lol 

maar ik ben zeker niet weg hier.  Kom zo af toe nog langs.  

:wub:

 

Super!!!

Bevestiging van je pc is altijd fijn en goed dat hij je gerust heeft kunnen stellen!!

Lekker sporten dan maar en je leven oppakken. Dat bf neemt zo je leven over, als je niet oppast :45:

 

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ja klopt @dian85 

en het plezier was heel ff beetje paniek gisteren. 

Verder ff update. @Zinin @Jaydee @best_boobie@missy89 @Pamuk En de rest. 

 

Mijn rechterkant litteken was ineens rood en zat een rode bult. Ik dacht is puistje. Foto's gemaild naar pc en moest toch ff langskomen in mmc vandaag. Dus net geweest en was maar goed ook. 

 

Zat een draadje van oplosbare hechting in de weg die dus niet opgelost was maar een uitweg aan zoeken was naar buiten 

aha vandaar de roodheid en irritatie. Pfff ffpaniek. Dacht al na 3 mnd gaat het toch niet ineens onsteken. 

Maar gelukkih draadje is eruit gehaald ff in de gaten houden en als volgende week roodheid  niet weg is ff weer terug maar hoefde me niet druk te maken. 

Best boobie komt dit vaker voor?? 

Xx :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Wuppie!!!

Het zal ook niet zo zijn dat dit jou na 3 maanden nog overkomt hè! 

Hele herstelperiode eindelijk overleefd, krijg je dit!!! :ph34r:

 

Goed dat je meteen ff contact opgenomen hebt en langs kon komen. Toch fijner als het ff goed verzorgd wordt en nagekeken :35:

 

Helaas komt het een enkele keer voor, ook na die tijd idd... draadje dat dieper gezeten heeft waarschijnlijk, dat wat langer nodig had om de nooduitgang te zoeken. :145:

 

Nu niet elk uur gaan controleren of er nog zo een eigenwijs draadje is ;) loopt vast wel los hihi

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

Oh @Wuppie!!!

Het zal ook niet zo zijn dat dit jou na 3 maanden nog overkomt hè! 

Hele herstelperiode eindelijk overleefd, krijg je dit!!! :ph34r:

 

Goed dat je meteen ff contact opgenomen hebt en langs kon komen. Toch fijner als het ff goed verzorgd wordt en nagekeken :35:

 

Helaas komt het een enkele keer voor, ook na die tijd idd... draadje dat dieper gezeten heeft waarschijnlijk, dat wat langer nodig had om de nooduitgang te zoeken. :145:

 

Nu niet elk uur gaan controleren of er nog zo een eigenwijs draadje is ;) loopt vast wel los hihi

 

Xxx

Ha @best_boobie ja Whaha dat was ok echt het eerste wat ik dacht. 

Het zal bij mij ok s van een leien dakje gaan ( of hoe je dat ok zegt) :45:

maar inderdaad gelukkih eruit nu en moest het ff met rust laten. Schrok er wel van ind. Na 3 mnd litteken weer zo rood. Is natuurlijk ook mijn oude litteken dus ik Dacht echt toen de pc zei kom maar meteen ff langs van oh oh 

maar opgelost. En nee ga niks controleren ( poging tot) en moest het met rust laten en niks er op smeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Zinin:

Jee zeg dat verwacht je toch ook niet na bijna twee maanden. Maar gelukkig is het eruit en nu gaat het vast en zeker helemaal goed genezen. Xx

3 maanden schat :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2017 om 16:46 zei Wuppie:

Ha ja klopt @dian85 

en het plezier was heel ff beetje paniek gisteren. 

Verder ff update. @Zinin @Jaydee @best_boobie@missy89 @Pamuk En de rest. 

 

Mijn rechterkant litteken was ineens rood en zat een rode bult. Ik dacht is puistje. Foto's gemaild naar pc en moest toch ff langskomen in mmc vandaag. Dus net geweest en was maar goed ook. 

 

Zat een draadje van oplosbare hechting in de weg die dus niet opgelost was maar een uitweg aan zoeken was naar buiten 

aha vandaar de roodheid en irritatie. Pfff ffpaniek. Dacht al na 3 mnd gaat het toch niet ineens onsteken. 

Maar gelukkih draadje is eruit gehaald ff in de gaten houden en als volgende week roodheid  niet weg is ff weer terug maar hoefde me niet druk te maken. 

Best boobie komt dit vaker voor?? 

Xx :huh:

Pfffff, ik lees je berichtje net pas. Wat een schrik moet dat zijn geweest, Wuppie. Gelukkig is het mee gevallen en hopelijk heb je er verder geen hinder van ondervonden. 

Enjoy the summer met je nieuwe titties :beach:.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.