Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier ook. De grootste zelfs die ik had... met drie lonten. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Good luck! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffff, begin nu een beetje medelijden te krijgen met die mannen van ons, die maar moeten wachten en wachten, als wij worden geopereerd. Nu ik zelf op jouw teken van leven zit te wachten, @Guusje78, lijkt elke minuut een uur te duren. Pfffffff. Heb er kriebels van in mijn buik. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé dames! Ben er weer! Soort van dan.. ;) Ff kort en straks of morgen de rest. :blush:

 

Ik ben inmiddels uit de ok en lig nog half mijn roes uit te slapen op mijn kamer. Voorafgaand aan de operatie kwam de chirurg nog bij me op de kamer en waarschuwde me min of meer dat de kans groot was dat het implantaat eruit zou moeten. Erg verdrietig ging ik dus naar de ok en al huilend ging ik onder narcose. Gelukkig ben ik zojuist wakker geworden met twee boobs! Wel nog flink pijn en een drain die een paar dagen moet blijven zitten. Ik moet erg voorzichtig zijn en het liefst paar dagen plat blijven. Al met al, is het nu hopen dat er niet alsnog een infectie in komt en de wond gesloten blijft. Voor nu ben ik blij dat ik het achter de rug heb en zometeen naar huis mag. 

 

Liefs Guusje78 xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Guusje78:

Hé dames! Ben er weer! Soort van dan.. ;) Ff kort en straks of morgen de rest. :blush:

 

Ik ben inmiddels uit de ok en lig nog half mijn roes uit te slapen op mijn kamer. Voorafgaand aan de operatie kwam de chirurg nog bij me op de kamer en waarschuwde me min of meer dat de kans groot was dat het implantaat eruit zou moeten. Erg verdrietig ging ik dus naar de ok en al huilend ging ik onder narcose. Gelukkig ben ik zojuist wakker geworden met twee boobs! Wel nog flink pijn en een drain die een paar dagen moet blijven zitten. Ik moet erg voorzichtig zijn en het liefst paar dagen plat blijven. Al met al, is het nu hopen dat er niet alsnog een infectie in komt en de wond gesloten blijft. Voor nu ben ik blij dat ik het achter de rug heb en zometeen naar huis mag. 

 

Liefs Guusje78 xxx 

Yes yes yes :43::43::43: 

Nu heeeeeel braaf blijven liggen de komende dagen, en NIETS anders doen dan af en toe gaan plassen. 
Ben zo blij dat je met twee volle boobs wakker bent geworden!! Pfff wat een geruststelling!

Van harte meid :53: en een heel goed herstel gewenst deze keer!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis..... wat fijn! Twee boobs :43:

Ik zit hier met een brok in mijn keel en dik kippenvel over heel mijn lichaam. Ben zooooooooo blij voor je. Dat verslag komt wel. Ga nu alsjeblieft echt heel rustig aan doen. En hou je aan de regels. Jammer van de kerst, maar dat komt volgens jaar wel weer. Trek je dan maar een extra sexy jurk aan met diep decolleté :38:.

Ik ben heel blij voor je. Dikke knuffel. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te lezen! Twee borsten! Dat moet een opluchting zijn geweest. Dus jij gaat de komende dagen al Netflixend de kerst tegemoet. Laat je vooral ook lekker verwennen. Dat heb je wel verdiend..

 

Succes met je herstel!:71:

 

xx:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

:beach:

Zonnen???........... ooooh, je bedoelt veel drinken?.........sorry, ik ben BLONT:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Guusje78:

Hé dames! Ben er weer! Soort van dan.. ;) Ff kort en straks of morgen de rest. :blush:

 

Ik ben inmiddels uit de ok en lig nog half mijn roes uit te slapen op mijn kamer. Voorafgaand aan de operatie kwam de chirurg nog bij me op de kamer en waarschuwde me min of meer dat de kans groot was dat het implantaat eruit zou moeten. Erg verdrietig ging ik dus naar de ok en al huilend ging ik onder narcose. Gelukkig ben ik zojuist wakker geworden met twee boobs! Wel nog flink pijn en een drain die een paar dagen moet blijven zitten. Ik moet erg voorzichtig zijn en het liefst paar dagen plat blijven. Al met al, is het nu hopen dat er niet alsnog een infectie in komt en de wond gesloten blijft. Voor nu ben ik blij dat ik het achter de rug heb en zometeen naar huis mag. 

 

Liefs Guusje78 xxx 

 

:91:You are a CHAMP!! Fijn dat het voorbij is en wens je een PERFECT herstel nu!! Met een mooie tweeling het nieuwe jaar in en geen gekkigheid meer!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden,

ik zal proberen omheen operatieverslag te maken.

Allereerst kwamen we iets voor half een aan en kon ik meteen alle formulieren invullen. Er stond dus idd in dat het een spoeling zou worden met eventuele explantie. Hoewel ik wist dat dat een kleine optie zou zijn, schrok ik er toch van. Toen dezelfde verpleegkundige die ik eerdere keren had gehad, me kwam halen, zei ze dat ze ons de privé kamer zou geven want die was onverhoopt vrij gekomen. Fijne kamer met eigen toilet en badkamer met bad en alles. Niet dat ik daar iets aan had maar eigen wc is wel handig. Toen de verpleegkundige de foto’s had gemaakt en weer weg was, hebben we ons geïnstalleerd en gewacht op de chirurg. Toen zij uiteindelijk kwam, was ze even heel kort en zakelijk. Vind haar echt top en ik hou van recht door zee maar had op dat moment iets meer empathie nodig, ik was al zo bang en zenuwachtig. Ze vertelde meteen dat ze echt zou proberen om te spoelen en terug te plaatsen maar dat de kans echt ook heel groot was dat ze hem eruit zou halen. Ze kon het risico niet nemen dat ik een infectie zou krijgen erna want ze zouden een week dicht zijn en dan zou ik niet terecht kunnen daar en als ik in Nederland zou aankomen met een ontsteking, ze daar ook gezeik mee kregen. Al met al, als ze ook maar een beetje twijfel zou hebben, zou ze hem verwijderen. Uiteraard schrok ik daar heel erg van en moest ik flink huilen. Met knikkende knieën liep ik naar de ok en ook daar bleef ik huilen, kon niet stoppen. De verpleegkundige was heel lief voor me en probeerde me gerust te stellen maar ondanks dat, voelde ik me heel alleen en hoopte dat ik zo snel mogelijk in slaap zou vallen. Toen ik iets bij kwam, ben ik meteen gaan voelen en gelukkig zat er nog wat! Toen viel ik weer weg. Eenmaal op de kamer weer, had ik wel pijn en was ik nog erg suf. Ik ben dit keer weer flink ingepakt en heb een drain. Na de nodige uitleg over alles mocht ik me langzaamaan klaar gaan maken. Een klein uurtje later dus in de auto en eenmaal thuis, meteen het bed in gegaan. Mijn vriend moest meteen weg naar de winterviering van de kinderen. Ik was zooo blij ze erna weer te zien! Zij hadden zich ook erg druk gemaakt merkte ik. Ze zijn zo lief voor me! Steeds vragen hoe het met me gaat en of ik echt geen pijn heb. Nu zijn ze naar school en om half een uit. Opa haalt ze op en brengt ze dan thuis. Mijn vriend is pas rond zes uur thuis dus hopelijk gedragen ze zich want ik lig op bed. Komt wel goed. Ik ga weer ff plat! Dag lieve dames, heeeeeel erg bedankt voor jullie medeleven! Hopelijk komt het nu dan echt goed en hoef ik nooit meer terug! ;)

 

liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, zo, ff tijd om te reageren. Vandaag was mijn oppasdag. Normaal pas ik op kleinzoon van 9 maanden en op kleindochter van 4 jaar, maar op kleinzoon nu ff zes weken niet. Hij is elf kilo, dus niet te tillen nu voor mij. Vanmiddag dus druk aan de knutsel geweest met kleindochter, waardoor ik niet kon reageren op het BF. Maar nu een reactie op je operatieverslag;

Meid......ik kan me je gevoelens van gisteren zo goed voorstellen.....pfffffff. Maar als ik je verslag zo lees, dan had de pc er écht goed vertrouwen in dat het goed komt nu. Want als ze bij de geringste twijfel de prothese eruit zou laten, dan heb ik er nu echt wel een goed gevoel over, nu je met twee gevulde boobs bent wakker geworden.  Maar hou je wel goed aan de regels hè mop. Ik moest van Nio ook echt drie dagen plat en ik heb me daar ook keurig aan gehouden, ook al had ik het gevoel dat ik de hele wereld aankon. Maar na anderhalf jaar double bubble was ik er zo klaar mee, dat ik me heel braaf aan de voorschriften heb gehouden en nog steeds houd. En ik denk dat jij ook wel klaar bent met alle ellende en je netjes aan alle voorschriften zult houden. 

Heeft de pc nog gezegd hoe het nu heeft kunnen gebeuren dat je wond na een paar weken weer open ging? En hoe je dit eventueel kunt voorkomen?

Nou meis..... doe lekker rustig aan, laat je lekker verwennen door je gezinnetje en geniet met elkaar van de feestdagen. 

Fijne feestdagen alvast meis. 

Dikke knuffel van mij. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78

De emoties spreken in je verslag.  Of het nou is dat ik toch erg betrokken geraakt ben bij je hele tietenreis, of dat ik gewoon een watje ben, moest ff slikken!

Moet zo heftig zijn als ze je vlak voor de operatie vertellen dat doordat ze daarna een week dicht zijn, ze echt geen risico kunnen nemen en het er dus picobello uit moet zien, willen ze überhaupt overwegen je prothese terug te plaatsen...

 

Maar pffff des te groter de opluchting nu, denk ik.... Ben echt zo blij voor je. Wel braaf zijn hè!  Het MOET goed gaan deze keer!

 

Blijven de drains nu sowieso een week zitten totdat de kliniek weer open gaat????? Of hoe is dat geregeld?

 

Een goed herstel gewenst (nogmaals.. kan het deze keer niet vaak genoeg zeggen haha)

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎12‎-‎2017 om 16:48 zei Guusje78:

Hé dames! Ben er weer! Soort van dan.. ;) Ff kort en straks of morgen de rest. :blush:

 

Ik ben inmiddels uit de ok en lig nog half mijn roes uit te slapen op mijn kamer. Voorafgaand aan de operatie kwam de chirurg nog bij me op de kamer en waarschuwde me min of meer dat de kans groot was dat het implantaat eruit zou moeten. Erg verdrietig ging ik dus naar de ok en al huilend ging ik onder narcose. Gelukkig ben ik zojuist wakker geworden met twee boobs! Wel nog flink pijn en een drain die een paar dagen moet blijven zitten. Ik moet erg voorzichtig zijn en het liefst paar dagen plat blijven. Al met al, is het nu hopen dat er niet alsnog een infectie in komt en de wond gesloten blijft. Voor nu ben ik blij dat ik het achter de rug heb en zometeen naar huis mag. 

 

Liefs Guusje78 xxx 

 

@Guusje78   Fijn dat je met 2 boobs bent wakker geworden !

Ik snap het helemaalll  5 maanden geleden moest bij mij ook een implantaat er plots uit  vanwege infectie !

Doe lekker rustig aan .

Komt goed !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

 

Heeft de pc nog gezegd hoe het nu heeft kunnen gebeuren dat je wond na een paar weken weer open ging? En hoe je dit eventueel kunt voorkomen?

Hè! Wat gezellig dat knutselen met je kleindochter :) Goed van je dat je hebt aangegeven dat de kleinste nu echt nog ff niet kan. Je zou het vast heeel graag willen maar echt goed dat je dat je dat aangeeft.

 

Ik heb dr. Visser niet meer gesproken na de operatie. Ze had natuuurlijk wel een verslag van de operatie gemaakt wat de verpleegkundige heeft getracht te vertalen ;) Ik weet dus eigenlijk nog niet hoe het heeft kunnen gebeuren. Zelf verwacht ik dat het nooit echt helemaal dicht is geweest en het op die plek een ‘bad’combi was van de super dunne huid en een hechting die naar buiten wilde. Doordat de huid zonden was, heeft het gat verder kunnen scheuren vermoed ik. Maar goed, zeker weten doe ik dat niet natuurljk. Ik ben nu wel heel benieuwd of ze het anders gehecht heeft ditkeer. Omdat ik nog verband heb tm dinsdag sowieso, weet ik ook niet hoe het eruit ziet. De verpleegkundige gaf aan dat ik deze keer gewoon extra voorzichtig en rustig aan moest doen omdat het gewoon een hele gevoelige en kwetsbare plek is bij me. Ze zei ook dat ik er goed aan deed om de eerste twee weken niet te douchen en er eigenlijk gewoon niet aan te komen als het niet hoefde. Visser zei toen dat ik na ‘n dag wel kon douchen maar de verpleegkundige adviseerde dus om langer te wachten. Lijkt mij ook beter dat de wond eerst goed sluit voor hij weer week wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Blijven de drains nu sowieso een week zitten totdat de kliniek weer open gaat????? Of hoe is dat geregeld?

Mijn drain zou er de 25e uit mogen maar omdat we dan met kerst zouden zitten, wellicht een dag later. Mijn verband zou tm dinsdag moeten blijven zitten en aangezien die drain eronder zit natuurlijk, doe ik dat samen gewoon op dinsdag of woensdag. Ff kijken of de huisartsenpost het wil doen op 2e kerstdag en anders de dag erna bij de huisarts. Er komt niet heel veel meer bij. De eerste dag zo’n 40 cc en nu zit er 50cc in. Zal dinsdag wel nog minder zijn dan 10cc per dag. Die drain is niet handig en wat gevoelig waar hij de huid binnen gaat maar zolang ik braaf lig, heb ik er weinig last van. Morgen hebben we kerstdiner dus mocht ik dan capabel zijn om aan te schuiven, moet dat kreng ook mee. Maar goed, dat is dan zo. Alles voor het goede doel want idd; ditkeer MOET het gewoon goedkomen! :)

 

liefs Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Wilma:

 

@Guusje78   Fijn dat je met 2 boobs bent wakker geworden !

Ik snap het helemaalll  5 maanden geleden moest bij mij ook een implantaat er plots uit  vanwege infectie !

Doe lekker rustig aan .

Komt goed !

xx

Jee wat heftig meid! Wat een hel dan hè!? Wanneer krijg je weer een nieuwe? Wat een gedoe hè!? Sommige laten hun borsten tussen de soep en de aardappelen vergroten en andere hebben toch een lijdensweg te gaan.. heel veel sterkte en hopelijk kun jij straks genieten van twee mooie borsten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Guusje78:

Ze zei ook dat ik er goed aan deed om de eerste twee weken niet te douchen en er eigenlijk gewoon niet aan te komen als het niet hoefde.

Dan zou ik me daar maar aan houden.  Volgens mij mag je, zolang je drains hebt, zowiezo niet douchen. 

Ik had vorig jaar twee drains voor zes dagen lang, maar ik mocht toen niet douchen. Hou gewoon de strengste regels maar aan, dan zit je altijd safe. 

Ik moest die drains toen ook overal mee naartoe nemen, en ze werden met de dag zwaarder, want pas als ik minder dan  50cc wondvocht per dag lekte, mochten ze eruit.Toen heb ik ze maar in een tasje gestopt. 

Nou meis...... rustig aan en hele fijne feestdagen met je gezin en je familie. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jaydee:

Dan zou ik me daar maar aan houden.  Volgens mij mag je, zolang je drains hebt, zowiezo niet douchen. 

Ik had vorig jaar twee drains voor zes dagen lang, maar ik mocht toen niet douchen. Hou gewoon de strengste regels maar aan, dan zit je altijd safe. 

Nee idd, douchen met die drain is sowieso geen optie en zolang ik verband heb ook niet. Ik denk idd dat ik twee weken wacht, ben ik toch al gewend eigenlijk ;) Stinkend het nieuwe jaar, olé! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.