Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Mij ook maar het lijkt me toch sterk. Zo'n groot gat voor zo'n dun mini draadje.. dan zou de andere kant toch niet zover zijn "uitgescheurd"? Maar ik heb er geen verstand van en hoop van harte dat dit in ieder geval gaat bijdragen aan de genezing. Ik hou jullie op de hoogte lieve meiden! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@Guusje78,

 

Inderdaad wat je zegt... je hebt drie kinderen en een hubbie...... probeer je daarop te focussen en ga , zoals ook BB zegt, lekker met je gezinnetje van de decembermaand genieten. Hopelijk heeft zij gelijk (en eerlijk is eerlijk; ze heeft HEEL VAAK gelijk :38:) en is het hechtdraadje een grote schakel geweest in dit hele proces, en zal het nu de goede kant opgaan, nu dat draadje weg is. Ik wens je wondje een heel voorspoedig herstel toe.... en jou een hele gezellige decembermaand met je gezinnetje. Het gaat vast goed komen, meis. Na de woorden van BB heb ik daar alle vertrouwen in. :71:

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 Fijn om te lezen dat jullie beiden je borst scherp monitoren en je hechtdraadje eruit is. En als je borst rustig is en goed droog blijft zal het vast goed gaan verlopen nu! tis effe pittig en zeker als je hoort dat het even kan duren voordat het dichtgroeit maar aan de andere kant heeft je PC genoeg ervaring in huis om deze goed in te schatten. Blijf positief en je kracht vinden en als ie weer wat dichter gaat ( als het een mm..tje) horen we het wel want dan gaan we keihard juichen in dit topic :) 

Veel liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Ff een update vanuit mij. Mijn "gat" wordt helaas groter en groter en heb maandag aan de bel getrokken. Ik kan zo niet veel langer rond blijven lopen. Het gaat echt never meer vanzelf dicht en wordt gewoon nu gewoon echt vrijwel dagelijks groter.. de prothese puilt nu echt iets uit de opening zelfs en heeft nu ongeveer het formaat van een 2 euro muntstuk.. Ik had gehoopt af te kunnen wachten tot in januari maar dat ga ik dus niet redden. Op donderdag 21 december, staat er mijn hopelijk, aller-, allerlaatste operatie gepland. De chirurg zal dan een spoeling gaan doen waarbij ze dus de prothese eruit haalt en de wond van binnen goed schoonmaakt. De prothese zal dan hopelijk worden terug geplaatst en met een beetje geluk, gaat daarbij ook het hechten een beetje lukken. Voor een infectie ben ik minder bang dan voor die flinter dunne huid die toch weer gehecht moet zien te worden. Ik heb helaas weinig keuze.. ik kan hem er wel voor een half jaar uit laten halen maar dat wil niet zeggen dat mijn huid over een half jaar dikker is geworden. We zullen zien. Ik zit er op het moment echt wel een beetje doorheen.. loop al weken met een masker op en dat lijkt steeds vaker af te willen zakken.. ik wil me niet steeds groot houden en zeggen dat het wel oke met me gaat. Het gaat niet oke en ik voel me zwaar kut. Zo. ;) Laat deze operatie alsjeblieft de laatste zijn en laat me eindelijk wakker worden uit deze nachtmerrie. Ik ben niet meer dagelijks op het forum want vind het erg confronterend al die blije berichtjes van iedereen.. :blush: Jullie zijn zo lief steeds dus wil jullie ook heel graag op de hoogte houden..

 

Liefs, Guusje78

 

ps. @Jaydee heel, heel veel geluk en succes alvast voor de volgende week! Ben je er klaar voor? :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Guusje78:

Hoi meiden,

 

Ff een update vanuit mij. Mijn gat wordt groter en groter en heb maandag aan de bel getrokken. Ik kan zo niet veel langer rond blijven lopen. Het gaat echt never meer vanzelf dicht en wordt gewoon nu gewoon echt vrijwel dagelijks groter.. de prothese puilt nu echt iets uit de opening zelfs en heeft nu ongeveer het formaat van een 2 euro muntstuk.. IK had gehoopt af te kunnen wachten tot in januari maar dat ga ik dus niet redden. Op donderdag 21 december, staat er mijn hopelijk, aller-, allerlaatste operatie gepland. De chirurg zal dan een spoeling gaan doen waarbij ze dus de prothese eruit haalt en de wond van binnen goed schoonmaakt. De prothese zal dan hopelijk worden terug geplaatst en met een beetje geluk, gaat daarbij ook het hechten een beetje lukken. Voor een infectie ben ik minder bang dan voor die flinter dunne huis die toch weer gehecht moet zien te worden. Ik heb helaas weinig keuze.. ik kan hem er wel voor een half jaar uit laten halen maar dat wil niet zeggen dat mijn huid over een half jaar dikker is geworden. We zullen zien. Ik zit er op het moment echt wel een beetje doorheen.. loop al weken met een masker op en dat lijkt steeds vaker af te willen zakken.. ik wil me niet steeds groot houden en zeggen dat het wel oke met me gaat. Het gaat niet oke en ik voel me zwaar kut. Zo. ;) Laat deze operatie alsjeblieft de laatste zijn en laat me eindelijk wakker worden uit deze nachtmerrie. Ik ben niet meer dagelijks op het forum want vind het erg confronterend al die blije berichtjes van iedereen.. :blush: Jullie zijn zo lief steeds dus wil jullie ook heel graag op de hoogte houden..

 

Liefs, Guusje78

 

ps. @Jaydee heel, heel veel geluk en succes alvast voor de volgende week! Ben je er klaar voor? :54:

Oh meid, nee toch.. Dit is totaaaaal niet volgens plan :(
Ik vind het zo rot voor je, en baal echt met je mee hoor.. Niet dat je daar veel aan hebt, maar je bent wel in mijn gedachten. 

Zal 21 december heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen en ik steek een dikke vette kaars voor je aan. Deze keer moet het gewoon goed komen. Het is goed dat er geen ontsteking in zit, en dus is de noodzaak om een half jaar zonder te moeten lopen niet aanwezig, maar ik hoop zo voor je dat die spoeling en het nieuwe hechten (ik denk dat het stukje huid dat nu niet aan elkaar hecht weggesneden wordt en dus nieuwe huid tegen elkaar aan gehecht gaat worden.. weet dat niet 100% zeker, maar kan me voorstellen dat dat de meeste kans van slagen geeft) je daarna de borsten geven waar je al zo lang op zit te wachten.

Heel veel sterkte meid, dit moet ongelooflijk zwaar zijn :( 

Liefs en tot..... wanneer jij eraan toe bent!!

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och Jeej meid :o dit had ik ook niet zien aankomen. Had zo gehoopt dat het deze keer goed ging komen! 

Kan heel goed begrijpen dat je er wel doorheen zit en dan hier minder actief bent. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen. Misschien is het ook weleens fijn om te zeggen dat je je gewoon kut voelt en een potje wilt huilen. Je hoeft toch niet te doen alsof alles goed is terwijl dat niet zo is. 

 

Net als BB ga ik heeel hard voor je duimen dat nu echt alles goed gaat. Hou je taai meid!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78,

 

Pffffff....... ben er ff stil van.... brok in mijn keel.... traan over mijn wang. Zo gek, ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik ben zo ontzettend met jouw verhaal begaan.... het grijpt me iedere keer weer zó aan. Want echt meis..... ik gun het jou echt als geen ander. Je hebt nu wel genoeg voor je kiezen gehad. En ik snap zo goed dat je geen zin meer hebt om sterk te zijn.... het houdt ook een keertje op hè. Is helemaal niet erg hoor, dat je er ff doorheen zit. Huil, schreeuw of vloek desnoods, want het is gewoon niet eerlijk! Maar probeer je daarna toch weer te herpakken. Want we gaan ervanuit dat het de 21ste wél goed gaat, dat je wond mooi heelt en dat 2018 jouw jaar wordt! Een jaar met twee mooie gelijke boobs, waar je jaaaaaaaaren van kunt genieten. Ik ga wéér voor je duimen en ik steek wéér een kaars voor je aan. Weet dat ik in gedachten bij je ben, meis. Want ook ik wil graag dat het nu eindelijk eens goed gaat bij jou... en dat meen ik uit het diepst van mijn hart :wub:.

En wat ontzettend lief dat je ondanks al je ellende toch nog aan mij denkt.... je hebt een groot hart, meis. Jij bent al vanaf november 2016 bezig om mooie borsten te krijgen..... ik vanaf mei 2016. Het heeft ons allebei behoorlijk tegen gezeten (jou nog meer dan mij) maar we spreken af dat wij 2018 samen met mooie boobs gaan beginnen. Gewoon, omdat we dat verdienen, punt uit! Komt goed, meis. Hele dikke knuffel van mij. 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jaydee:

@Guusje78,

 

Pffffff....... ben er ff stil van.... brok in mijn keel.... traan over mijn wang. Zo gek, ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik ben zo ontzettend met jouw verhaal begaan.... het grijpt me iedere keer weer zó aan. Want echt meis..... ik gun het jou echt als geen ander. Je hebt nu wel genoeg voor je kiezen gehad. En ik snap zo goed dat je geen zin meer hebt om sterk te zijn.... het houdt ook een keertje op hè. Is helemaal niet erg hoor, dat je er ff doorheen zit. Huil, schreeuw of vloek desnoods, want het is gewoon niet eerlijk! Maar probeer je daarna toch weer te herpakken. Want we gaan ervanuit dat het de 21ste wél goed gaat, dat je wond mooi heelt en dat 2018 jouw jaar wordt! Een jaar met twee mooie gelijke boobs, waar je jaaaaaaaaren van kunt genieten. Ik ga wéér voor je duimen en ik steek wéér een kaars voor je aan. Weet dat ik in gedachten bij je ben, meis. Want ook ik wil graag dat het nu eindelijk eens goed gaat bij jou... en dat meen ik uit het diepst van mijn hart :wub:.

En wat ontzettend lief dat je ondanks al je ellende toch nog aan mij denkt.... je hebt een groot hart, meis. Jij bent al vanaf november 2016 bezig om mooie borsten te krijgen..... ik vanaf mei 2016. Het heeft ons allebei behoorlijk tegen gezeten (jou nog meer dan mij) maar we spreken af dat wij 2018 samen met mooie boobs gaan beginnen. Gewoon, omdat we dat verdienen, punt uit! Komt goed, meis. Hele dikke knuffel van mij. 

:54:

Wat ontzettend lief van je.. :53:

Wij gaan idd het nieuwe jaar in met mooie boobs! Daar moeten we gewoon vanuit blijven gaan. Ik moet wel bekennen dat ik nu wel al denk aan wat als de volgende operatie weer mis gaat. Wat ga ik dan doen? Alle scenario's komen toch voorbij. Ik denk trouwens dat ik 21 december niet ga halen. Het gat is al zo ruim dat de prothese er echt een beetje uitpuilt.. Ik heb er nu een gaasje voor wat ik vast geplakt heb met verbandtape om iets van druk te zetten. Ook mijn stevigste sportbh aan mijn om mijn borst zo min mogelijk te laten bewegen. Ik kan zo denk ik echt niet meer gaan werken.. daarvoor moet ik teveel bukken en tillen. Ik zal maandag bellen of ik misschien nog eerder terecht kan. Echt klote dit.. er komt nu ook lucht in mijn borst heb ik het idee omdat dat gat zo groot is. Ik kan het implantaat echt terug duwen met schoonmaken. Zo raar.. kan nooit lang goed gaan lijkt me.  Ennieweej, ff super balen ja. Als het maar ooit goedkomt.. Ik kan me nu al moeilijk voorstellen dat ik ooit nog plezier ga hebben van mijn borsten. Maar goed, dat zeg ik nu. Hopelijk denk ik daar over een paar maanden heel anders over. -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jaydee:

@Guusje78,

 

Pffffff....... ben er ff stil van.... brok in mijn keel.... traan over mijn wang. Zo gek, ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik ben zo ontzettend met jouw verhaal begaan.... het grijpt me iedere keer weer zó aan. Want echt meis..... ik gun het jou echt als geen ander. Je hebt nu wel genoeg voor je kiezen gehad. En ik snap zo goed dat je geen zin meer hebt om sterk te zijn.... het houdt ook een keertje op hè. Is helemaal niet erg hoor, dat je er ff doorheen zit. Huil, schreeuw of vloek desnoods, want het is gewoon niet eerlijk! Maar probeer je daarna toch weer te herpakken. Want we gaan ervanuit dat het de 21ste wél goed gaat, dat je wond mooi heelt en dat 2018 jouw jaar wordt! Een jaar met twee mooie gelijke boobs, waar je jaaaaaaaaren van kunt genieten. Ik ga wéér voor je duimen en ik steek wéér een kaars voor je aan. Weet dat ik in gedachten bij je ben, meis. Want ook ik wil graag dat het nu eindelijk eens goed gaat bij jou... en dat meen ik uit het diepst van mijn hart :wub:.

En wat ontzettend lief dat je ondanks al je ellende toch nog aan mij denkt.... je hebt een groot hart, meis. Jij bent al vanaf november 2016 bezig om mooie borsten te krijgen..... ik vanaf mei 2016. Het heeft ons allebei behoorlijk tegen gezeten (jou nog meer dan mij) maar we spreken af dat wij 2018 samen met mooie boobs gaan beginnen. Gewoon, omdat we dat verdienen, punt uit! Komt goed, meis. Hele dikke knuffel van mij. 

:54:

Wat ontzettend lief van je.. :53:

Wij gaan idd het nieuwe jaar in met mooie boobs! Daar moeten we gewoon vanuit blijven gaan. Ik moet wel bekennen dat ik nu wel al denk aan wat als de volgende operatie weer mis gaat. Wat ga ik dan doen? Alle scenario's komen toch voorbij. Ik denk trouwens dat ik 21 december niet ga halen. Het gat is al zo ruim dat de prothese er echt een beetje uitpuilt.. Ik heb er nu een gaasje voor wat ik vast geplakt heb met verbandtape om iets van druk te zetten. Ook mijn stevigste sportbh aan mijn om mijn borst zo min mogelijk te laten bewegen. Ik kan zo denk ik echt niet meer gaan werken.. daarvoor moet ik teveel bukken en tillen. Ik zal maandag bellen of ik misschien nog eerder terecht kan. Echt klote dit.. er komt nu ook lucht in mijn borst heb ik het idee omdat dat gat zo groot is. Ik kan het implantaat echt terug duwen met schoonmaken. Zo raar.. kan nooit lang goed gaan lijkt me.  Ennieweej, ff super balen ja. Als het maar ooit goedkomt.. Ik kan me nu al moeilijk voorstellen dat ik ooit nog plezier ga hebben van mijn borsten. Maar goed, dat zeg ik nu. Hopelijk denk ik daar over een paar maanden heel anders over. -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Ellen125 en @best_boobie.. mijn verhaal begint idd steeds onwerkelijker te worden. Dit lees je alltijd over andere maar nu het mezelf betreft, kan ik het soms niet bevatten. Het voelt een beetje als met bevallen.. toen kroop ik ook in mijn schulp en zonderde me echt af van de buitenwereld. Helemaal in mijn eigen bubbeltje op de overlevingsstand ;). Hopen dat het snel over is en ik weer met leven verder mag. Kan nu niet anders dan doorgaan en hopen op een goede afloop. En mocht het misgaan.. dan maar allebei eruit. Liever een actief leventje zonder borsten dan leven als een kluizenaar mèt borsten.. dankjewel lieve meiden voor jullie steun. Zooo fijn! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Guusje78:

Ik kan me nu al moeilijk voorstellen dat ik ooit nog plezier ga hebben van mijn borsten. Maar goed, dat zeg ik nu.

Je weet wat ze zeggen hè? Iets waar je heel veel pijn voor hebt moeten lijden of wat je heel veel moeite heeft gekost, daar hou je extra veel van (daarom heb je ook zo'n pijn tijdens de bevalling....heel goed voor het hechtingsproces tussen moeder en kind... daar heb je zoveel moeite voor moeten doen, daar hou je met heel je hart en ziel van)...... dus wat zul jij straks van je boobs houden, meis, want jij hebt er veel voor over moeten hebben; jij hebt ze niet zomaar cadeau gekregen!

Ik hoop voor je dat je snel geholpen kunt worden, want nog drie weken wachten, terwijl het gat steeds groter wordt, dat is ook niet echt iets om blij van te worden. En het moet tóch gebeuren, dus dan maar het liefst zo snel mogelijk... want zoals je zelf ook al aangeeft... zo kun je ook niet naar je werk, dus in de ziektewet zit je dan toch al. Als ik jou was, zou ik daar echt op aansturen hoor, dat je de 21ste niet gaat redden, zowel fysiek als mentaal niet, dus dat je zo snel mogelijk geopereerd wil worden.

Heel veel sterkte, meis. Hou nog ff vol. 

Heel veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 Sjeetje, had echt zo gehoopt dat het gat dichter zou groeien :(  Hoop toch echt dat het spoelen en opnieuw dichtmaken de oplossing gaat zijn en tevens een flinke AB ertegenaan gooien. Gelukkig heb je geen infectie dus ga ik ga heel hard een gebedje voor je doen dat het allemaal voorspoedig mag verlopen deze keer. Hoop wel dat je snel geholpen mag worden want wat je zegt, slopend en zwaar om er zo bij te lopen. Sterkte lieverd en horen je wel wanneer je zover bent, dikke knuffel xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een nieuwe foto van mijn open litteken geplaatst in mijn album. Ik begin er nu steeds meer last van te krijgen als ik teveel heb gedaan. Het trekt dan echt en krijg er venijnige steken in. Moet me een beetje rustig houden dus ;) Het gat is tot vorige week nog wat groter geworden maar nu ff "stabiel". Er komt nog steeds geen of amper wondvocht uit. Nog 1,5 week tot mijn operatie.. het depressieve gevoel wat ik had is sinds ik een datum heb wat afgenomen en heeft nu plaats gemaakt in een soort berusting.. hopen dat de spoeling gaat slagen en vooral dat ze de prothese weer kan terug plaatsen en de huid weer enigszins fatsoenlijk gehecht krijgt. We zullen zien.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Guusje78:

Zojuist een nieuwe foto van mijn open litteken geplaatst in mijn album. Ik begin er nu steeds meer last van te krijgen als ik teveel heb gedaan. Het trekt dan echt en krijg er venijnige steken in. Moet me een beetje rustig houden dus ;) Het gat is tot vorige week nog wat groter geworden maar nu ff "stabiel". Er komt nog steeds geen of amper wondvocht uit. Nog 1,5 week tot mijn operatie.. het depressieve gevoel wat ik had is sinds ik een datum heb wat afgenomen en heeft nu plaats gemaakt in een soort berusting.. hopen dat de spoeling gaat slagen en vooral dat ze de prothese weer kan terug plaatsen en de huid weer enigszins fatsoenlijk gehecht krijgt. We zullen zien.. xxx

Fijn dat je er wat rustiger in bent meid.. Het blijft natuurlijk rot, maar als je jezelf wat rustiger voelt is dat wel zo fijn.

Nog anderhalve week.. Hoop zo met je mee op een goede afloop!!! :53: 

Ga ff kijken in je album..

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @best_boobie.. ja hij is echt huge inmiddels. Gelukkig zit het voor vrijwel de hele dag verstopt onder mijn kleren en hoef ik er maar 2x per dag kort naar te kijken. Vind het zelf ook nog steeds ongelofelijk dat dit zover heeft kunnen komen. Hopelijk kan ik over twee weken zeggen dat mijn nachtmerrie over is. Bedankt voor het medeleven :54:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78,

 

Hey mop, weten ze hier op je werk ook vanaf? En is het wel verstandig om nu te gaan werken? Vooral omdat je met kindjes werkt, altijd snottebellen (lees streptokokken) om je heen, en daarbij ook omdat je aangeeft dat je last begint te krijgen als je gewerkt hebt. Nou ja... ik zult zelf wel het beste voelen wat je wel en wat je niet kunt, maar doe alsjeblieft voorzichtig.... je hebt wel een open verbinding naar binnen hè? 

Ik tel de dagen met je af, meis. 

Komt vast goed. Vooral omdat je nu zelf ook wat rustiger erin staat. De tijd zal het leren, maar weet dat je niet alleen staat; wij leven hier reuze met je mee en je kunt altijd je verhaal kwijt bij ons. 

Sterkte.... hou nog ff vol.

Heel veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@Guusje78,

 

Hey mop, weten ze hier op je werk ook vanaf? En is het wel verstandig om nu te gaan werken? Vooral omdat je met kindjes werkt, altijd snottebellen (lees streptokokken) om je heen, en daarbij ook omdat je aangeeft dat je last begint te krijgen als je gewerkt hebt. Nou ja... ik zult zelf wel het beste voelen wat je wel en wat je niet kunt, maar doe alsjeblieft voorzichtig.... je hebt wel een open verbinding naar binnen hè? 

Ik tel de dagen met je af, meis. 

Komt vast goed. Vooral omdat je nu zelf ook wat rustiger erin staat. De tijd zal het leren, maar weet dat je niet alleen staat; wij leven hier reuze met je mee en je kunt altijd je verhaal kwijt bij ons. 

Sterkte.... hou nog ff vol.

Heel veel liefs, Jaydee :53:

Dankjewel weer meid! Op mijn werken weten ze ervan ja en zijn ook heel lief. Ik werk echter wel bijna altijd alleen en op een babygroep ontkom je niet aan hey bukken en tillen. Daarbij werken wij montessoriaans dus alles laag.. Ik kan als ik wil op de bso werken in de middag en dat heb ik afgelopen donderdag ook gedaan. De pijn was toch echter al zo erg dat ik dat ook niet meer volhield. Nog 3 dgn proberen vol te houden en dan heb ik bijna 3 wkn vakantie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Guusje78:

Dankjewel weer meid! Op mijn werken weten ze ervan ja en zijn ook heel lief. Ik werk echter wel bijna altijd alleen en op een babygroep ontkom je niet aan hey bukken en tillen. Daarbij werken wij montessoriaans dus alles laag.. Ik kan als ik wil op de bso werken in de middag en dat heb ik afgelopen donderdag ook gedaan. De pijn was toch echter al zo erg dat ik dat ook niet meer volhield. Nog 3 dgn proberen vol te houden en dan heb ik bijna 3 wkn vakantie. 

Nou... doe lekker rustig aan en misschien idd verstandiger om die drie dagen op de bso te gaan werken... daar hoef je tenminste niet zo te tillen. En als het niet lukt, dan ga je gewoon de ziektewet in hoor... er zijn er die voor veel minder gelijk thuis blijven. Het is nogal niet wat, wat jij allemaal mee maakt, zowel lichamelijk als geestelijk. Je gezondheid is het allerbelangrijkste. Mijn psychologe zegt bij alles wat ik doe, moet ik me afvragen:"Wat wil ik?" Dat moet jij ook maar eens doen. 

 

Dikke knuffel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, hier weer ff een korte update. Weinig veranderd eigenlijk hoor, behalve dan dat ik inmiddels een fikse allergie lijk te hebben  opgebouwd voor de antibiotica :19:. Ik word GEK van de jeuk over mijn hele lijf! Het begon een week geleden en wordt met de dag, het uur, erger. Denk echt dat het van de antibiotica is, zou echt niks anders kunnen bedenken. Weet ff niet wat wijsheid is aangezien al as donderdag geopereerd word. Nog overstappen op een andere of iets vragen voor de jeuk? Ennieweej, verder gaat het oké. Geen tot weinig pijn en bijna klaar voor de spoeling. Morgen nog de verjaardag van onze oudste dochter en dinsdag nog een dag werken en dan moet ik er klaar voor zijn. Spannend.. hoop met 2 borsten wakker te worden en een mooie gehechte wond :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Guusje78:

Hoi dames, hier weer ff een korte update. Weinig veranderd eigenlijk hoor, behalve dan dat ik inmiddels een fikse allergie lijk te hebben  opgebouwd voor de antibiotica :19:. Ik word GEK van de jeuk over mijn hele lijf! Het begon een week geleden en wordt met de dag, het uur, erger. Denk echt dat het van de antibiotica is, zou echt niks anders kunnen bedenken. Weet ff niet wat wijsheid is aangezien al as donderdag geopereerd word. Nog overstappen op een andere of iets vragen voor de jeuk? Ennieweej, verder gaat het oké. Geen tot weinig pijn en bijna klaar voor de spoeling. Morgen nog de verjaardag van onze oudste dochter en dinsdag nog een dag werken en dan moet ik er klaar voor zijn. Spannend.. hoop met 2 borsten wakker te worden en een mooie gehechte wond :blush:

Hè.... wat vervelend nu weer. Als ik jou was, zou ik wel even je pc raadplegen om te vragen wat je het beste kunt doen m.b.t. die allergie voor de antibiotica. Heel vervelend! Ze zeggen wel eens dat jeuk erger is dan pijn, maar ik vind dat wel kloppen. Zo akelig als je zo'n jeuk hebt. 

Nou meis, probeer morgen toch een beetje van je dochters verjaardag te genieten en alvast gefeliciteerd met haar. Hoe oud wordt ze? 

Fijn dat je er klaar voor bent, oor je operatie.  

En wij duimen met z'n allen voor je dat je met twee borsten en een mooie gehechte wond weer ontwaakt uit je narcose. Komt goed, lieverd. 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Guusje78:

Thnx @Jaydee, ja doe ik. Bel maandag wel even naar de kliniek. Echt heeeel irritant ja die jeuk! Heb de neiging om alles tot bloedens toe open te krabben.  Hoop dat ik iets krijg wat helpt want anders is een week nog lang ;)

Ja..... misschien kun je de jeuk nu wat verlichten met mentholpoeder? En veel meer kun je er helaas niet aan doen. 

Sterkte ermee. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jaydee:

Ja..... misschien kun je de jeuk nu wat verlichten met mentholpoeder? En veel meer kun je er helaas niet aan doen. 

Sterkte ermee. :53:

Had er gister al van die mentholgel op gedaan en dat fikte toch!! :4: Maar goed, hielp wel tegen de jeuk ff ja. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Guusje78:

Had er gister al van die mentholgel op gedaan en dat fikte toch!! :4: Maar goed, hielp wel tegen de jeuk ff ja. :)

Oh ja... dat heb ik ook wel eens gebruikt. Dat is idd wat agressiever dan de poeder. Je kunt denk ik beter de poeder gebruiken om de jeuk te verzachten. 

Want om nou in plaats van jeuk, een  "fikgevoel" te krijgen, dan schiet je er nog niet veel mee op :focus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Guusje78:

Had er gister al van die mentholgel op gedaan en dat fikte toch!! :4: Maar goed, hielp wel tegen de jeuk ff ja. :)

Nou.. dat is ook lekker dan... 
Niet leuk dit...

Wel balen dat je nu nog morgen de hele dag moet slikken van die ab.. maarja zomaar stoppen is ook geen optie.. Wel maandag maar meteen ff bellen.. Een allergie kan ook andere vormen aannemen en je pc weet het beste of die kans bestaat of niet.. 
Misschien dat je toch nog even iets anders krijgt.. Weet niet of je ook uitslag hebt of alleen jeuk?

Veel plezier morgen met de verjaardag van je dochtertje!! Geniet ervan.. En daarna op naar je operatie meid! 
Heb al haast blauwe duimen van het duimen voor jou, moet dus gewoon goed komen... 
Jij wordt gewoon met 2 volle boobies wakker! (Ik hoop het heel erg :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.