Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei best_boobie:

Nou.. dat is ook lekker dan... 
Niet leuk dit...

Wel balen dat je nu nog morgen de hele dag moet slikken van die ab.. maarja zomaar stoppen is ook geen optie.. Wel maandag maar meteen ff bellen.. Een allergie kan ook andere vormen aannemen en je pc weet het beste of die kans bestaat of niet.. 
Misschien dat je toch nog even iets anders krijgt.. Weet niet of je ook uitslag hebt of alleen jeuk?

Veel plezier morgen met de verjaardag van je dochtertje!! Geniet ervan.. En daarna op naar je operatie meid! 
Heb al haast blauwe duimen van het duimen voor jou, moet dus gewoon goed komen... 
Jij wordt gewoon met 2 volle boobies wakker! (Ik hoop het heel erg :)

 

xxx BB

Aaaach wat lief, dankjewel! ♡ Verjaardag was leuk ja en overdag amper jeuk gehad maar nu gaat het weer lekker.. om echt gek van te worden! Uitslag niet echt maar uiteraard wel geïrriteerd na al het krabben. Dan komen er wel pukkels. Nog ff volhouden. Zal morgen ff bellen voor advies en anders nog ff doorbijten. Overdag gaat het dus wel. Zal de afleiding zijn denk ik. En nog niet teveel duimen hè!? Bewaar al jullie krachten en gedraai maar voor donderdag en erna ;)

 

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Guusje78:

Aaaach wat lief, dankjewel! ♡ Verjaardag was leuk ja en overdag amper jeuk gehad maar nu gaat het weer lekker.. om echt gek van te worden! Uitslag niet echt maar uiteraard wel geïrriteerd na al het krabben. Dan komen er wel pukkels. Nog ff volhouden. Zal morgen ff bellen voor advies en anders nog ff doorbijten. Overdag gaat het dus wel. Zal de afleiding zijn denk ik. En nog niet teveel duimen hè!? Bewaar al jullie krachten en gedraai maar voor donderdag en erna ;)

 

Liefs Guusje78 

hihi is goed, zal het ff op een lager pitje zetten, dat :35::35::35::P 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé dames! Ik heb inmiddels mijn voorlopig laatste werkdag gehad en mag me donderdag om half 1 melden. Had gehoopt dat Ik eerder mocht maar helaas. Heb gister wat gekregen voor de allergische reactie. Tenminste, dat dacht ik.. nu twijfel ik of ik niet gewoon een ander soort antibiotica heb gekregen? Dat zou betekenen dat ik die twee nu allebei slik en ik wellicht beter kan stoppen met de Amoxilline clavulanzuur en alleen het Azitromycine moet nemen. Ennieweej, ga morgenvroeg wel ff checken want heb het idee dat het nu niet klopt. Jij enig idee @best_boobie?

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Azitromycine is idd een antibiotica! @Guusje78

Denk dat je nu zeker moet stoppen met de amoxi!!

Goed dat je het zelf opmerkte :35:

 

Nog een vrij dagje om huis aan kant te maken en zo? Je bent ondertussen (helaas ) wel expert in: 'hoe bereid ik me voor op een bv'. Je zou er nog een tutorial over kunnen maken op YouTube.....

Hoop dat je een grapje niet erg vindt, want je weet dat ik je deze operatie echt niet wens....

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die azitromycine is idd ook een antibioticum. Dus nu slik je er twee. Ik zou daar inderdaad nog even over bellen morgenvroeg. Want ik denk niet dat het de bedoeling is dat je twee kuren tegelijk slikt.

En ik denk dat je jeuk daar ook niet van verdwijnt, @Guusje78.

Ik weet inmiddels ook alles van jeuk af......pffffff, het lijk wel of er hele hordes mieren parade lopen in mijn borsten. Vooral op de plaats waar de double bubble zat. Volgens mij is het goed aan het helen. Wel vervelend, jeuk in je borst; daar kun je ook niet krabben. 

Dus ik voel met je mee, meis, met al die jeuk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @best_boobie en @Jaydee.

Ik heb gisteravond idd geen Amoxilline meer genomen en nu net alleen de Azitromycine plus een hele delegatie aan vitamines ;) Hoop dat de jeuk en uitslag nu snel verdwijnt. Vooral mijn gezicht en oogleden zijn een ramp. Net of ze verbrand zijn door de zon. Vandaag een vrij rustige dag. In die zin, dat ik niet hoef te gaan werken. Zometeen nog een gesprek met een ouder en daarna helpen knutselen in de klas bij de jongste. Vanmiddag wat laatste boodschappen enzo ja. En idd misschien ff een tutorial maken voor op YouTube :4:.

Weet eigenlijk helemaal niet hoe ik me verder moet voorbereiden.. lijkt inmiddels op een bezoekje aan de tandarts. Die vult ook gaatjes trouwens dus wat dat betreft :D;)

Probeer morgenvroeg lekker rustig aan te doen en dan zien we wel. Fijne dag allemaal! Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Guusje78:

Weet eigenlijk helemaal niet hoe ik me verder moet voorbereiden.. lijkt inmiddels op een bezoekje aan de tandarts. Die vult ook gaatjes trouwens dus wat dat betreft :D;)

:45: Fijn om te zien dat je zo opgewekt bent en je humor niet verloren bent. 

Morgenavond zullen mijn duimen blauw zien van het duimen voor jou, maar dat is het me zeker wel waard. Want ik wil dat het morgen gewoon goed komt met jou! Twee gelijke boobs en een dichte wond, daar gaan we voor en niet voor minder!

Geniet nog van je dagje vandaag. 

 

:53:Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Guusje78:

Dankjewel @best_boobie en @Jaydee.

Ik heb gisteravond idd geen Amoxilline meer genomen en nu net alleen de Azitromycine plus een hele delegatie aan vitamines ;) Hoop dat de jeuk en uitslag nu snel verdwijnt. Vooral mijn gezicht en oogleden zijn een ramp. Net of ze verbrand zijn door de zon. Vandaag een vrij rustige dag. In die zin, dat ik niet hoef te gaan werken. Zometeen nog een gesprek met een ouder en daarna helpen knutselen in de klas bij de jongste. Vanmiddag wat laatste boodschappen enzo ja. En idd misschien ff een tutorial maken voor op YouTube :4:.

Weet eigenlijk helemaal niet hoe ik me verder moet voorbereiden.. lijkt inmiddels op een bezoekje aan de tandarts. Die vult ook gaatjes trouwens dus wat dat betreft :D;)

Probeer morgenvroeg lekker rustig aan te doen en dan zien we wel. Fijne dag allemaal! Xxx

 

Haha muts ben je ook. :45:

Goed dat je je humor nog hebt en bijna klaar bent voor morgen.

Heel erg veel succes, en dit is echt de laatste keer dat ik het je ga wensen, dus ze zorgen maar dat je met twee volle boobs en zonder gat naar huis komt morgen!!! ;)

Steek morgen een dikke kaars (nee geen sigaar) voor je op, en mijn duimen draaien weer!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78,

Hey meis, Ik wil je nog even hééééééél veel succes willen wensen voor morgen. Vetrouw op je chirurg en op je lichaam! Dan nog de duimen en de kaarsen van @best_boobie en van mij daarbij opgeteld, dan kan het bijna niet meer misgaan. Dus meis.... speciaal voor jou:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik denk aan je morgen. :71::71::71:

:53: dikke knuffel van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve meiden. Zo langzaamaan begin ik toch de kriebels te krijgen. Heb ook al de hele dag wat pijn in mijn borst. Uiteraard gaat er dan door me heen dat er vast een ontsteking zit en ik waarschijnlijk met 1 borst wakker ga worden.. ben daar toch erg bang voor. Hopelijk niet dus en wordt ik gewoon met twee borsten wakker. Al jullie duimen en kaarsjes zijn meer dan welkom! Ik breng jullie uiteraard na de operatie op de hoogte. Waarschijnlijk mèt 2 borsten sneller als met 1.. ;)

 

Liefs, Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Guusje78:

Dankjewel lieve meiden. Zo langzaamaan begin ik toch de kriebels te krijgen. Heb ook al de hele dag wat pijn in mijn borst. Uiteraard gaat er dan door me heen dat er vast een ontsteking zit en ik waarschijnlijk met 1 borst wakker ga worden.. ben daar toch erg bang voor. Hopelijk niet dus en wordt ik gewoon met twee borsten wakker. Al jullie duimen en kaarsjes zijn meer dan welkom! Ik breng jullie uiteraard na de operatie op de hoogte. Waarschijnlijk mèt 2 borsten sneller als met 1.. ;)

 

Liefs, Guusje78 

 

Heel veel succes  @Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen @Guusje78 en sterkte met je herstel.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames!

Ik zit klaar om te gaan maar dat duurt nog 1,5 uur.. ;) Vanmorgen weer eens 'gewoon' gedoucht en me lekker verzorgd. Ik heb nu veel meer spanning en angst dan de vorige keren. Heb ook pijn sinds gisteren. Denk of hoop dat het een hechting is die irriteert. Het pijnlijke plekje zit in de hoek van de opening. Wil het liefst zo snel mogelijk gaan en het achter me laten. Kan wel janken en kotsen tegelijk.. en heb honger. En zin in koffie. :19: Tot straks dames, steek maar alle kaarsen aan die je in huis hebt. F*#! Kerst.. ;)

 

Liefs Guusje78 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Guusje78:

 

Denk het.. haha. Als de ok maar niet is afgefikt. Heb trouwens net al formulier moeten tekenen voor eventuele explantie.. :74:

Nee, niet de ok :help: 

Hm... ja ze zullen natuurlijk geen risico willen nemen en ze moeten je dit laten ondertekenen helaas... 
Hopelijk is het niet nodig meid.. :( 

Kan me voorstellen dat er nu vanalles door je hoofd gaat... brrr

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei best_boobie:

Nee, niet de ok :help: 

Hm... ja ze zullen natuurlijk geen risico willen nemen en ze moeten je dit laten ondertekenen helaas... 
Hopelijk is het niet nodig meid.. :( 

Kan me voorstellen dat er nu vanalles door je hoofd gaat... brrr

 

xxx

Inmiddels op de kamer. Kreeg privé kamer want die was onerwachts vrij gekomen. Vooralsnog lijkt alles gewoon door te gaan dus. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.