Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei BrownieG:

@Guusje78 Ziet er al toppie uit!! Je zult straks zien dat als ie is ingedaald je tepel ook iets hoger komt te liggen. Sluit mij aan bij Jaydee... Gaat helemaal goedkomen bij jouw :) Je litteken is ook mooi aan het helen?

Mooie boobsssss hoor xx

Dankjewel! Erg lief! Ik heb er nu ook vertrouwen in dat het goed komt. Vandaag 1 week po en ziet er nu al een stuk beter uit. Nog ff geduld en ze dan mooi inpakken in een nieuwe bh ;) Het litteken heb ik nog niet gezien want er zitten nog hechtpleisters op. Visser adviseerde me om deze keer de hechtingen 3 wkn te laten zitten ipv 2. Ben wel al erg benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎10‎-‎2017 om 22:17 zei Guusje78:

Jaaaaaaaaaaa!  Met behulp van @best_boobie de foto's mijn operatie verslag laten verwijderen en een nieuw album aangemaakt. Wie me wil blijven volgen, zal ik uiteraard toevoegen :blush::D.

 

Liefs Guusje78

Wil je mij ook toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Guusje78:

Nu wel dames? Denk dat ik de vorige keer per ongeluk de wijzigingen niet had opgeslagen want jullie namen stonden er idd niet meer bij.. sorry! :blush: Vanmorgen ook een nieuwe foto toegevoegd van vandaag, 2 wkn po.

 

Liefs Guusje78

Ja nu kan ik je foto’s zien.

Ziet er al goed uit!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Guusje78:

Maarre.. is het mogelijk dat de prothese nog terug omhoog zou kruipen? Volgens mij wel maar weet niet of daar een tijd aan zit zeg maar. Jij @best_boobie?

Zolang je de band om hebt, niet.
En in de eerste 6 weken zal de pocket zich meestal helemaal herstellen, waardoor het daarna ook niet echt mogelijk moet zijn dat hij zijn eerdere 'holletje' weer opzoekt.
Zelf zou ik echter tot een maand of 3 po redelijk voorzichtig zijn.. Ik zeg dit ook een beetje uit ervaring. 
Destijds is de zijkant van mijn pocket gehecht, en ik merkte eigenlijk dat pas bij 3 maanden po, dit echt stabieler aan begon te voelen, dus dat het echt goed genezen leek. 
In jouw geval zou ik dus ook proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het feit dat het om een hersteloperatie gegaan is, en dat je lichaam de tijd even nodig heeft om alles netjes in orde te brengen.. Als je begrijpt wat ik bedoel :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Guusje78:

Thnx @best_boobie, dan gewoon nog ff voorzichtig. Dr. Visser gaf aan 3 wkn dag en nacht de band en dan nog 3 wkn 's nachts. Betekent dat dan dat ik die laatste 3 "veilig" ben overdag met werken enzo? Zal best ff eng zijn want hij geeft ook veel steun. Maar ja, kan ik wel weer wat fatsoenlijke kleding aan.:blush:

Je mag altijd het advies van je eigen pc volgen hè! Maar doe wel ook wat goed voelt.

Voelt het veiliger om hem ook naar je werk te dragen, dan moet je even kijken of je dat wilt... (ik zou het zelf wel doen, maar ben misschien soms iets te voorzichtig? ) :P

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond wilde ik echt, echt heel graag douchen dus maar gewoon gedaan. Niet te lang maar wel ff lekker er helemaal onder en haren gewassen. Daarna heb ik de hechtpleisters weggehaald want die hadden toch weinig zin meer want zaten best los. Nu heb ik wel nog de hechting zelf zitten en denk dat ik die vrijdag bij de huisarts laat verwijderen. Vind het er zelf al best goed uitzien, al beter dan de vorige keer. Ik zal zo een fotootje plaatsen in mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa! Vandaag 3 wkn po! Voel goed, zowel lichamelijk als geestelijk. Ben zooo blij dat het er eindelijk goed uitziet! Heb deze week weer gewerkt en dat was ook weer fijn. Morgen de hechtingen eruit en dan langzaam aan de band overdag wat minder om. Wel nog als ik wat actievers moet doen want dat is nog wel lekker. Eindelijk weer wat normale kleding aan :141:. Zou ik wel de sportbh nog moeten blijven dragen of zou ik ook al af toe een gewone bh zonder beugel mogen? Ennieweej, ik ben blij! Zal vanavond een fotootje plaatsen :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Guusje78:

Jaaa! Vandaag 3 wkn po! Voel goed, zowel lichamelijk als geestelijk. Ben zooo blij dat het er eindelijk goed uitziet! Heb deze week weer gewerkt en dat was ook weer fijn. Morgen de hechtingen eruit en dan langzaam aan de band overdag wat minder om. Wel nog als ik wat actievers moet doen want dat is nog wel lekker. Eindelijk weer wat normale kleding aan :141:. Zou ik wel de sportbh nog moeten blijven dragen of zou ik ook al af toe een gewone bh zonder beugel mogen? Ennieweej, ik ben blij! Zal vanavond een fotootje plaatsen :D.

Super meid!!

Maar dat van die sportbh moet je ff aan Vissers vragen... Ik neem aan dat je die gewoon 6 weken moet dragen, zou niet weten waarom je die maar korter hoeft te dragen... Al weet ik natuurlijk niet wat ze met je kapsel gedaan heeft. Als ze dat allemaal heeft laten zitten, dan heb je kans dat je hem niet meer continu aan hoeft.. Maarja, dat is dus aan haar.... Zou het wel ff navragen... (ja ma ;):P

xxx ma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.