Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Jaydee:

@Guusje78,

Ik snap dat dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan, er niet mee bezig proberen te zijn. Maar ja... je hebt weinig keuze, meis. Is het misschien een idee om ook iets van echinaforce te nemen, om je weerstand goed op peil te houden? 

En misschien raar, maar kokosolie schijnt ook bacteriën te doden. Ik neem zelf ook iedere dag twee eetlepels kokosolie. Wel de biologische, degene die niet ontgeurd is, maar koudgeperst.

Je kunt het ook in plaats van boter op je brood smeren. Het is maar een ideetje, maar baat het niet, het zal ook zeker niet schaden, want kokosolie schijnt best gezond te zijn. Ik smeer ook iedere dag met een wattip wat kokosolie in mijn neus, om zo schadelijke bacteriën tegen te houden. Weinig moeite, en wie weet helpt het. Het is maar een tip. Ik haal mijn pot altijd gewoon bij de Aldi. Is van goede kwaliteit.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nou meis, heel veel sterkte en hou ons op de hoogte. Ik denk aan je. 

 

Veel liefs, Jaydee :38:

Wat lief! Bedankt voor de tip! Heb nog kokosolie in huis en gebruik het vooral met koken. Zal het voorlopig wat intensiever gebruiken, kan zeker geen kwaad! Thnx!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Guusje78:

Zie nu net trouwens dat er een stuk wit hechtdraad uitsteekt nu.. hmm. Gaat lekker zo  :139:

Kan dat niet de boosdoener zijn?  Ik roep ook maar wat hoor... heb er verder ook niet veel verstand van. Maar ik zou je zo graag willen helpen, meis. Als ik wensen kon vervullen, dan was jij de eerste wiens wens ik zou vervullen. Want dat verdien je gewoon na drie operaties. Maar we geven de moed nog niet op hè. Ik duim superhard voor je mee dat alles goed komt. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

Kan dat niet de boosdoener zijn?  Ik roep ook maar wat hoor... heb er verder ook niet veel verstand van. Maar ik zou je zo graag willen helpen, meis. Als ik wensen kon vervullen, dan was jij de eerste wiens wens ik zou vervullen. Want dat verdien je gewoon na drie operaties. Maar we geven de moed nog niet op hè. Ik duim superhard voor je mee dat alles goed komt. :54:

Zo lief van je.. nog heel ff en dan mag jij weer hè!? Ben je er al mee bezig of nog niet echt? Denk het wel zo langzaam toch? 

Ik weet het niet.. denk niet dat het de boosdoener is. Of misschien wel maar dan in ieder geval niet de oplossing als ie eruit zou zijn. Het gat lijkt groter nu hoewel het maar een beetje is. Iedere mm is er een teveel natuurlijk.  Maandag maar weer de kliniek bellen. Ik weet niet wat ik zou willen; nog ff afwachten of eruit.. wil zo in ieder geval geen weken of maanden rondlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Heb jij een pincet die je heel goed kunt ontsmetten? Als die draad eruit is he, en je die ab een paar dagen geslikt hebt, dan zou dat wel ervoor moeten zorgen (die combi) dat dat vliesje over je wond gaat ontstaan.. 
Ik denk dat die draad er mede voor zorgt dat je wond nu  niet dicht gaat.. Verder zal de ab wat meewerken, als het goed is, ook al is je huid niet ontstoken, kan de bacterie misschien toch aanwezig zijn.... (?) 
Als de draad niet loslaat, dan lekker laten zitten, niet te hard trekken, maar ik zou wel kijken of ie niet los wil laten.... 
Daarna weer Betadine erop en droog verbinden.

Godsamme meid.. wat een gedoe is het...
Vind het zo ontzettend sneu voor je!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé! Ik kan het gaan proberen. Straks al ff beetje aan proberen te trekken maar was vervelend en leek vast te zitten. Zal echt aan het draadje moeten trekken of niet? Ik kan er in mijn geval niet in want dan prik ik m'n ballon lek :lol:;). Ga naar bed en zal nog heel ff proberen te pieken. Laat morgen weten of het is gelukt! X en truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Guusje78:

Hé! Ik kan het gaan proberen. Straks al ff beetje aan proberen te trekken maar was vervelend en leek vast te zitten. Zal echt aan het draadje moeten trekken of niet? Ik kan er in mijn geval niet in want dan prik ik m'n ballon lek :lol:;). Ga naar bed en zal nog heel ff proberen te pieken. Laat morgen weten of het is gelukt! X en truste!

Niet echt IN je wond gaan pielen, dat is echt niet handig.. Maar als het draad uitsteekt, mag je eraan trekken.. Alleen niet te hard haha, vast is vast.. Dan is het het wel waard om over een paar daagjes nog eens te proberen, of om je huisarts te vragen het met een steriele tool weg te knippen... Maar dat zou ik dan weer eerst in overleg met Vissers doen...

Slaap lekker meid

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het zit echt vast en is best pijnlijk als ik eraan trek. Daarbij moet ik mijn borst iets optillen naast het gat om erbij te kunnen en door de zwaartekracht en druk, heb ik het idee dat het gaatje is groter wordt. Er sijpelt dan ook meer vocht uit. Bah. Ben er al de hele dag weer bijna letterlijk misselijk van.. Maandag de kliniek weer bellen. Man, man.. hoop zo dat dit een nachtmerrie is en niet echt.. truste dames. Hopelijk slaap ik al. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Guusje78:

Nou, het zit echt vast en is best pijnlijk als ik eraan trek. Daarbij moet ik mijn borst iets optillen naast het gat om erbij te kunnen en door de zwaartekracht en druk, heb ik het idee dat het gaatje is groter wordt. Er sijpelt dan ook meer vocht uit. Bah. Ben er al de hele dag weer bijna letterlijk misselijk van.. Maandag de kliniek weer bellen. Man, man.. hoop zo dat dit een nachtmerrie is en niet echt.. truste dames. Hopelijk slaap ik al. 

oke, dan blijf er maar verder af... Kan me voorstellen dat je er misselijk van bent hoor.. 
Maandag bellen lijkt me geen slecht idee.. Weet je tenminste hoe Visser erover denkt. 

X truste!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Guusje78:

Zo lief van je.. nog heel ff en dan mag jij weer hè!? Ben je er al mee bezig of nog niet echt? Denk het wel zo langzaam toch? 

Ik weet het niet.. denk niet dat het de boosdoener is. Of misschien wel maar dan in ieder geval niet de oplossing als ie eruit zou zijn. Het gat lijkt groter nu hoewel het maar een beetje is. Iedere mm is er een teveel natuurlijk.  Maandag maar weer de kliniek bellen. Ik weet niet wat ik zou willen; nog ff afwachten of eruit.. wil zo in ieder geval geen weken of maanden rondlopen.

Ja, ik ben 8 december aan de beurt. Ben in gedachten meer met jou bezig dan met mijn eigen operatie eigenlijk. Ik vind het zo sneu voor je....verdorie.... het is gewoon niet eerlijk dit hele gedoe. Is het niet handig dat je maandag niet alleen belt naar de kliniek, maar dat je ook even naar Vissers toegaat, zodat ze het in levende lijve kan zien wat er nou precies aan de hand is? Ik zou ook willen dat dit een nachtmerrie was en dat je morgenvroeg wakker wordt met een dichte wond en dat dan zou blijken dat je alles hebt gedroomd. Maar helaas.....:(. Sterkte, meis. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Jaydee:

Ja, ik ben 8 december aan de beurt. Ben in gedachten meer met jou bezig dan met mijn eigen operatie eigenlijk. Ik vind het zo sneu voor je....verdorie.... het is gewoon niet eerlijk dit hele gedoe. Is het niet handig dat je maandag niet alleen belt naar de kliniek, maar dat je ook even naar Vissers toegaat, zodat ze het in levende lijve kan zien wat er nou precies aan de hand is? Ik zou ook willen dat dit een nachtmerrie was en dat je morgenvroeg wakker wordt met een dichte wond en dat dan zou blijken dat je alles hebt gedroomd. Maar helaas.....:(. Sterkte, meis. :54:

Ach Jaydee, ga jij je maar es lekker voorbereiden en verheugen op je eigen operatie. Nog heel ff en dan ben je al aan de beurt! Spannend! 

Ik had vanmiddag weer ff  mega dip want het gaatje was wat groter geworden. Daarna moesten we meteen weg naar de sinterklaas intocht met de kinderen. Man wat moest ineens een knop omzetten en mijn tranen inruilen voor een 'smile'. Morgen moet ik helaas extra werken maar zal tussendoor de kliniek bellen om te kijken welke opties ik nog meer heb buiten zo nog maanden afwachten. Ik ben tot nu toe heel blij met dr. Visser. Ze is zo lief en betrokken en heb vertrouwen in haar dat ze me uiteindelijk gaat helpen. Hoop dat dat niet is door mijn implantaat er voor een half jaar uit te halen maar misschien is er iets anders wat ze kan doen zolang ik geen infectie heb. We zullen zien. Hopelijk krijg ik haar morgen te spreken maar volgens mij is ze dan niet aanwezig. Ik hou jullie op de hoogte. 

 

Oh ja, nog een vraagje wat @best_boobie misschien wel weet. Is er een oplossing voor de dunne huid bij mijn litteken? Ik neem namelijk aan dat ik bij een volgende operatie weer hetzelfde risico heb als mijn huid zo dun is. Kunnen ze dat van binnenuit verstevigen of op een andere manier hechten? 

 

Liefs en een fijne avond allemaal! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Is Visser dan morgen in de Arenborghoeve? MIsschien dat je dan daar even naartoe kunt bellen.. Wie weet dat je haar daar te pakken krijgt? 

Wat betreft je vraag... Is er gesproken over dunne huid door Visser? Of hoe kom je daar op?

Als er sprake is van dunne huid, dan kan ik me zo voorstellen dat ze dat kunnen versterken door het kapsel te vouwen en mee te hechten de volgende keer. Dat doen ze ook bij een operatie bij bijvoorbeeld bottoming out. 
Verder bestaan er 'inwendige bh's'.. Dat is een soort 'netje' en kan mee inge'naaid' worden.. Dat is normaal gesproken om de zwaarte van de prothese te ondersteunen bij meiden waar bottoming out verwacht wordt, maar kan me voorstellen dat het oook bij een dunne huid gebruikt kan worden.. 
Pin me hier niet op vast! Maar heb het idee dat dit soort dingen wel mogelijk moeten zijn... 

Knap van je trouwens, die knop omzetten.. Pff dat zijn heftige dingen, je moet het toch maar weer ff kunnen... 
Let goed op jezelf meid... Het is niet niks, je had gedacht dat het nu voorbij zou zijn, en dan komt de klap extra hard aan als er dan zoiets gebeurd als dit. Houd moed, maar trek ook op tijd aan de bel. Je bent geen zeurpiet, het is je lichaam en daar moet je weer vertrouwen in krijgen.. Dat vertrouwen zal een arts je moeten geven, en daarin ben ik het met Jaydee eens... Visser zou je eigenlijk moeten zien.. Ze zou de wond moeten zien...
Ik kan me wel voorstellen dat ze eerst de ab wil afwachten, om te zien of die iets kan bevorderen, maar daarna zou ik er toch op aandringen dat ze je op controle laat komen....

Liefs :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei best_boobie:

Hey meid

Is Visser dan morgen in de Arenborghoeve? MIsschien dat je dan daar even naartoe kunt bellen.. Wie weet dat je haar daar te pakken krijgt? 

Wat betreft je vraag... Is er gesproken over dunne huid door Visser? Of hoe kom je daar op?

Als er sprake is van dunne huid, dan kan ik me zo voorstellen dat ze dat kunnen versterken door het kapsel te vouwen en mee te hechten de volgende keer. Dat doen ze ook bij een operatie bij bijvoorbeeld bottoming out. 
Verder bestaan er 'inwendige bh's'.. Dat is een soort 'netje' en kan mee inge'naaid' worden.. Dat is normaal gesproken om de zwaarte van de prothese te ondersteunen bij meiden waar bottoming out verwacht wordt, maar kan me voorstellen dat het oook bij een dunne huid gebruikt kan worden.. 
Pin me hier niet op vast! Maar heb het idee dat dit soort dingen wel mogelijk moeten zijn... 

Knap van je trouwens, die knop omzetten.. Pff dat zijn heftige dingen, je moet het toch maar weer ff kunnen... 
Let goed op jezelf meid... Het is niet niks, je had gedacht dat het nu voorbij zou zijn, en dan komt de klap extra hard aan als er dan zoiets gebeurd als dit. Houd moed, maar trek ook op tijd aan de bel. Je bent geen zeurpiet, het is je lichaam en daar moet je weer vertrouwen in krijgen.. Dat vertrouwen zal een arts je moeten geven, en daarin ben ik het met Jaydee eens... Visser zou je eigenlijk moeten zien.. Ze zou de wond moeten zien...
Ik kan me wel voorstellen dat ze eerst de ab wil afwachten, om te zien of die iets kan bevorderen, maar daarna zou ik er toch op aandringen dat ze je op controle laat komen....

Liefs :53: 

Lief van je.. om steeds maar weer zo uitgebreid te reageren. :53: dat doet me ook echt goed.. ook van Jaydee en de andere meiden. Voel me er erg gesteund door, dank jullie wel!

Dr. Visser wil me ook zeker zelf zien en ik mag ten alle tijden komen of bellen. Het is gewoon een eind rijden en er moet steeds iemand mee en dat maakt dat je niet voor iedere "scheet" gaat. Deze week wil ik wel proberen om langs te gaan. Ik en mijn partner moeten er uiteraard weer allebei vrij voor nemen en dat is niet altijd makkelijk.. Ik werk op een babygroep waarop ouders en kinderen erg gesteld zijn op hun vaste leidster en mijn man is advocaat wat ook veel afspraken enzo met zich meebrengt. Ennieweej, kan gewoon niet altijd meteen gaan, hoe zeer ik ook zou willen soms. Ik hoop donderdag te kunnen gaan.

 

Wat die dunne huid betreft, dat had ik mezelf meer bedacht eigenlijk. Omdat dat gat er nu zit en de prothese er echt meteen achter zit. Aan het litteken te zien is de huid heel dun want de prothese schijnt er bijna doorheen. Vandaar ook de angst dat het gat verder doorscheurt. Ik zal een foto van vandaag en mijn verloop van de afgelopen week proberen te plaatsen in mijn album. Ik moet helaas gaan tukken want heb een lange dag morgen.. truste! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Guusje78:

Net de foto's van m'n gat geplaatst en bedenk ik dat ik al ruim 'n week geen gewone progressie foto heb gemaakt. Ze is zo mooi geworden.. maar genieten kan ik niet meer met de wetenschap dat ze er toch weer uit moet. :103:

Lieverd, je weet niet zeker of ie eruit moet he.. Maar ik snap het wel dat je zo denkt...

En idd.. als je steeds vrij moet nemen van je werk, dat is nog eens extra belastend, gatsie... Kijk het een paar dagen aan met die ab en anders dan helaas toch donderdag maar even er naartoe... 

Welterusten, hoop dat je toch wat kunt slapen!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, er voor jou zijn op dit moment is wel het minste wat we kunnen doen.

En ik ben het wel met BB eens; denk een beetje om jezelf, meis. Want dit heeft niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk een behoorlijke impact op je. Ik dacht zelf ook maar alles aan te kunnen (i.v.m. het erfelijkheidsonderzoek, de borstkanker van mijn nichtje en nog veel meer dingen, die dit jaar gespeeld hebben) en donderde maar door, maar je komt jezelf toch tegen hoor. Heb het nu zelf ook ondervonden. 

Dus denk een beetje aan jezelf. Sterkte meis. Slaap lekker en werkse morgen.... rustig aan!

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 jeetje, lees weer bij en had gehoopt om wat vooruitgang te lezen. :( Snap er ook weinig van dat ie zo open ligt en groter wordt terwijl het weinig/te langzaam signalen geeft wat het wil gaan doen. Begrijp ergens wel dat je PC zit te wachten om te kijken wat het gaat doen. Aan de andere kant had ik al bij haar op schoot gezeten want dit is "too much to carry". Mezelf kennende had ze a la minute met een vergrootlens erop moeten zitten en ook naar die hechtdraad moeten kijken. Had de boel laten liggen en echt aan mezelf gedacht... sorry voor iedereen.. maar ikke eerst!!

 

Hoop dat je snel terecht kan en zij persoonlijk hiernaar naar kijken. Uiteraard altijd hoop houden want het lichaam is soms een wonder hoe het zichzelf verzorgt en heelt. Denk aan je want is effe lastige tijd nu :53: Keeping my fingers crossed :71: 

xx

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78

Hey meis, hoe is het nu met je? Ben je toevallig vandaag nog naar je pc terug geweest? Ben heel benieuwd naar hoe het nu met je gaat.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé dames, lief van jullie.. ♡

Ik zal proberen om het kort te vertellen ;) Deze week dus diverse keren contact met Visser gehad. Ze is zo betrokken en belt iedere keer meteen terug, hoewel het misschien "normaal" is, waardeer ik het wel heel erg. Zeker omdat ik van Damen nooit persoonlijk iets hoorde. Ennieweej, om to the point te komen, heb ik nu drie opties. Ik mag en kan ten alle tijden komen en zal ik voorrang krijgen op een eventuele operatie. Ze wil mijn prothese er nu best uithalen als ik "wil". Ze beseft dat het vooral mentaal nu erg zwaar zal zijn voor me en ze laat de keuze daarom aan mij. Ze is er nog steeds van overtuigd dat het gat uiteindelijk dicht zal groeien als deze droog en schoon blijft, dus zonder infectie. Ze gaf nogmaals aan dat dit echt heel lang kan duren en het dus een kwestie is of ik dat op kan brengen zeg maar. Het is niet niks om nu zo nog maanden rond te lopen. Anderzijds is er nu geen reden om hem eruit te halen omdat het simpelweg niet ontstoken is en de huid er rustig uitziet. Als de prothese eruit gaat, is dat voor een half jaar plus dat ik een nieuw implantaat dan straks zelf zal moeten bijbetalen. Uiteraard zijn de kosten niet het belangrijkste maar ik loop ook een half jaar met een borst. Bij nood doe je dat uiteraard maar die nood is er nu (nog) niet. Een andere optie is om de wond/holte van binnen te reinigen/spoelen en het implantaat. Daarna meteen terug plaatsen en dicht maken met de hoop dat er dan geen infectie ontstaat. Omdat ik nu geen pijn heb en ik toch nog een sprankje hoop heb, dat het nog dicht gaat, heb ik er nu voor gekozen om tot januari af te wachten en het dan opnieuw te beoordelen. Als ik dan geen verbetering zie, wil ik dat spoelen proberen. Er schijnt ook kans te zijn dat dit niet goed gaat maar hoe groot of klein deze is, weet ik niet precies. Als ik het niet waag dan moet ik sowieso ook twee keer nog onder het mes. Eruit en er weer in. Dus wat dat betreft is het de gok wel waard misschien. Voor nu dus ff "rust" in de toko. Probeer naast het schoonmaken me niet al te veel bezig te houden met mijn borst en mijn gewone gang te gaan. Tuurlijk kijk ik nog af en toe, ik moet wel, maar probeer nog geen oordeel te vellen aangezien ze heeft gezegd dat het maanden kan duren. Ik zou langs gaan maar ze kan aan de hand van de foto's de situatie heel goed beoordelen en verder toch niks doen. De foto's zijn zo scherp dat dat wellicht nog een beter beeld geeft dan  met het blote oog ;). Daarbij hebben we veel contact en weet ik dat ik altijd welkom ben. Dat voelt al heel fijn. Voor nu dus ff niks.. hopen op een "wonder" en nog meer geduld proberen op te brengen dan ik het afgelopen jaar heb gedaan.. 

 

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78  Jeetje, meis. Wat een verhaal. Maar als ik alles zo lees, dan zou ik ook deze keuze gemaakt hebben denk ik. Ik vind het heel dapper van je, dat je gaat proberen zo min mogelijk ermee bezig te zijn, op het schoonhouden na dan. 

En ik vind het heel fijn voor je dat je pc zo lief voor je is en zo met je meedenkt. Ik hoop zo ontzettend dat je wond vanzelf dicht gaat en dat je dan uiteindelijk heerlijk van allebei je (gelijke) borsten kunt gaan genieten. Jij verdient het als geen ander :wub:. Ik blijf voor je duimen meis. 

Good luck :71:

 

Dikke knuffel van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Guusje78

Heel fijn dat je zo een korte lijn met Visser hebt (ja hoor, ga ik weer.. vis-lijn.... zit ik weer te gniffelen om mijn eigen stomme grap die ik zelf pas opmerkte toen hij er al stond, terwijl ik eigenlijk gewoon een serieus antwoord wilde gaan tikken) :viannen_76::ph34r:

Maar goed.. wat ik zeggen wilde...
De beste optie van de drie is nu idd de wond laten zoals ie is. Alles wat je inwendig er nu aan gaat doen, geeft meer kans op infectie, dan de wond gewoon verzorgen en langzaam dicht laten groeien. 
Het risico is simpelweg veel te groot nu.. 

Gaat de wond niet dicht (en zou het dan toch proberen dik twee maanden te geven om goed te kunnen beoordelen of er niets/iets veranderd is) dan is dat spoelen altijd nog een optie, zoals jij zelf ook al aangeeft. Wel denk ik dat je 1 x in de 2 weken even een foto moet maken op dezelfde afstand van de wond en onder dezelfde hoek ongeveer, om die naderhand eens naast elkaar te kunnen leggen om te zien of er iets veranderd is en wat dan. 
Je vergeet namelijk snel hoe het wás, en denkt eerder dat er geen verschil is. Maar foto's zijn dan tenminste iets visueels, waarmee je iets kunt. 

Je maakt dus de juiste beslissing nu, en fijn dat Visser zo expliciet aangeeft dat je huid er rustig uitziet. Dat is ook waarom ik heel de tijd zo in dubio zat.. Alles wijst op een normaal herstel.. alleen dat gaatje, dat kwam daar opeens opzetten..

Oh ja! Had je nog gevraagd naar die draad die daar 'hing'? Zei ze daar nog iets over??

Meid, heel veel sterkte weer hoor. Ik hoop dat je het iets meer van je af kunt zetten de komende tijd en even kunt genieten van andere dingen. Sinterklaas, kerst, en dan lekker oud op nieuw vieren en gewoon een nieuw jaar starten, met de mooiste boobs!!!

Liefs, BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, weer.. :blush:

Het hechtdraadje heb ik gister toevallig zelf verwijderd. Het knoopje kwam ineens iets meer naar buiten en dacht toen ineens dat dat dezelfde kon zijn als die uit het wondje stak. Toen ik er een beetje aan trok, kwam hij los en kon ik hem eruit trekken. Verder maak ik wel regelmatig foto's ja. Ga ze ook regelmatig naar Visser sturen zodat ze het bij kan houden en aan de bel kan trekken als ik in de actie moet. Voor nu is het een rond, rustig "gat". Open maar rustig. Geen overmatig wondvocht meer en/of rode, onrustige huid of pijn. Eerst maar eens wat rust in de tent en mijn emoties onder controle krijgen en dan kijken we na de feestdagen wel weer verder. Ik heb drie jonge kids.. hoe belangrijk mijn borsten ook zijn, mijn kinderen en man zijn er ook nog.. Ik neem een stapje terug en bekijk de handel volgend jaar weer eens goed. Probeer ik dan.. ;)

 

Bedankt lieve meiden.. nooit geweten dat borsten zoveel, mentaal gezien, konden doen met een vrouw.. :blush:

Lief dat jullie zo meeleven. Dat doet me echt heel veel goed.. kan het verder met weinig delen.. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Guusje78:

Dankjewel, weer.. :blush:

Het hechtdraadje heb ik gister toevallig zelf verwijderd. Het knoopje kwam ineens iets meer naar buiten en dacht toen ineens dat dat dezelfde kon zijn als die uit het wondje stak. Toen ik er een beetje aan trok, kwam hij los en kon ik hem eruit trekken. Verder maak ik wel regelmatig foto's ja. Ga ze ook regelmatig naar Visser sturen zodat ze het bij kan houden en aan de bel kan trekken als ik in de actie moet. Voor nu is het een rond, rustig "gat". Open maar rustig. Geen overmatig wondvocht meer en/of rode, onrustige huid of pijn. Eerst maar eens wat rust in de tent en mijn emoties onder controle krijgen en dan kijken we na de feestdagen wel weer verder. Ik heb drie jonge kids.. hoe belangrijk mijn borsten ook zijn, mijn kinderen en man zijn er ook nog.. Ik neem een stapje terug en bekijk de handel volgend jaar weer eens goed. Probeer ik dan.. ;)

 

Bedankt lieve meiden.. nooit geweten dat borsten zoveel, mentaal gezien, konden doen met een vrouw.. :blush:

Lief dat jullie zo meeleven. Dat doet me echt heel veel goed.. kan het verder met weinig delen.. :53:

En zo is het maar net meid. 

Trouwens.. stemt me erg positief dat die draad er nu uit is!! Ik denk dat die wel ook wat in de melk te brokkelen heeft gehad. 

Heeeeel veel succes met dat stapje terug ;) Maar nu die draad eruit is, kan je wond alleen maar vooruit gaan!! Mijns inziens is dat echt een hele grote factor geweest dat die daar nog zat!

 

Liefs! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.