Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

Goedemorgen :)

Oh die dromen.. ben ik toch niet de enige die rare dromen heeft rondom mijn wissel :45: Als dat echt zo zou zijn mag dat sjappie zijn eigen omdraaien en vertrekken toch?

Bij park krijg je in eerste instantie een compressievest, erg charmant enorm ding maar ach.. pas daarna heb je een sportbh nodig dus ik zou lekker als je 2 weken po bent voor een sportbh gaan kijken weet je zeker je maat.

Ik gok dat ik op een cup 75J of K uit ga komen :o Flink maatje maar het zijn wel siliconenmaten dus oogt niet zo hoor! 

Ja nog 4 daagjes aiks haha de zenuwen spelen nu bij bij ook op maar ach hoort er allemaal bij. Ben nu al vrij dus ga nog even lekker veel sporten, alles gereed maken, laatste boodschapjes en vitamientjes in huis halen en dan zijn we er klaar voor!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

@debbiethisisme zoals je hoort horen die er blijkbaar bij :P

@MarTietje ik dacht dat je na een week op controle ging en dan die bh mee moest nemen. Was net bij de livera die triaction workout kost 40 Euro maar bij de hema kost die heavy sport maar 20 en die ziet er goed uit. Alleen die cup f zag er echt klein uit naja ik wacht inderdaad wel tot ik ze heb mag hopen dat ik na een week wel even de stad in kan toch! Cupmaat K van KANONNEN:59:

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja kan hoor dat Nio dat zo wilt, Nio heeft alleen gezegd dat ik echt een sportbh aan moet ivm die borstplooiverlaging.. ik heb nu dus weer 3 sporthbh's op de gok besteld hopelijk past er een :68: Ja idd de K van Kanonnen ja :45: Al vind ik mn boobs nu ook niet abnormaal groot ogen. Het past wel bij me of ik ben het al zo gewoon geraakt :) Ja onder begeleiding kan je waarschijnlijk wel eventjes de stad in hoor.. komt helemaal goed! Poeh nog ffkes he weer bijna een dag om :D 

@debbiethisisme Als je hb maar goed is :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee meiden ik heb parkkliniek gebeld en ik moet er om 13.15 zijn en dan word je anderhalf uur later geopereerd. Ik heb nu wel een zenuwtrekje in me buik..

Verstand op nul en weer verder met poetsen :154:. Ik weet echt niet waar ik last van heb hoor heb net mijn trapkast helemaal uitgemest, de schuur opgeruimd het speelgoed van die kleine uitgezocht. Ik val pas in een zwart gat als ik niks meer te poetsen of op te ruimen heb :viannen_81:. Ga nu beginnen aan de was toedels xxxx  

@debbiethisisme @Sweetboobs16 @Bayleef @MarTietje @xShar en de rest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je het nu weet! Lekker ook dat je maar anderhalf uur hoeft te wachten. 

Haha lekker alles schoon voor je ingreep, alleen maar goed. Kan je even goed je hoofd leeg maken verder althans dat heb ik altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn een tijd! Word nu menens he? Herken het helemaal met dat poetsen ik heb een heel weekschema opgesteld wat er nog gedaan moet worden voor vrijdag :45: Vandaag was al verloren want heb de hele dag op mijn kleine neefje gepast.. was ook een goede afleiding :D Oei nog 2 dagen (deze avond telt niet meer he ;) ) 

Komt goed in Park..zo lief zijn ze daar en alles is zo goed! Dus anderhalf uur.. dan lig ik om 11.30 plat :D 

Aftelleeeeenn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MarTietje:

Oh wat fijn een tijd! Word nu menens he? Herken het helemaal met dat poetsen ik heb een heel weekschema opgesteld wat er nog gedaan moet worden voor vrijdag :45: Vandaag was al verloren want heb de hele dag op mijn kleine neefje gepast.. was ook een goede afleiding :D Oei nog 2 dagen (deze avond telt niet meer he ;) ) 

Komt goed in Park..zo lief zijn ze daar en alles is zo goed! Dus anderhalf uur.. dan lig ik om 11.30 plat :D 

Aftelleeeeenn!!

Zo spannend!!! Morgen wel echt heel huis aan kant want na vrijdag moet je dat aan je man overlaten. En we weten allemaal hoe dat gaat :rolleyes:. Heb je een man trouwens? Ben je de eerste week alleen of heb je hulp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja daarna zal het met de franse slag gedaan worden. Ik heb een man ja :) Hij is de eerste tien dagen thuis om mij te verzorgen, moet daarna op cursus voor zijn werk dus vandaar dat ik mijn operatiedate naar wat eerder verplaatst heb zodat ik hem wat langer kan misbruiken :45: En jij? Neem aan ook een hubbie?

En beneden is alles al klaar, morgen de bovenboel doen en medicatie ophalen en ramen zemen..  donderdag boodschappen in huis halen, weer ff snel door het huis heen, bedje klaarmaken en alles op goede hoogte zetten :) Dan zijn we alweer een heel eind... en Oh ja..oksels, benen harsen ..zijn we daar ook weer 4 weken vanaf :45: En nog 2x een zonnebankje meepakken..pff we hebben het er maar druk mee joh :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje ja ik ben getrouwd. Mijn man heeft geen vrij. Woensdag op donderdag komt me zusje voor me zorgen, do op vrij me vriendin Sonja, vrij op zat me vriendinnen daf en naad, zaterdag weer een andere vriendin. Zondags is manlief thuis en dan hoop ik het vanaf  maandag zelf te redden... Ik heb wel een 2jarige rondlopen dat maakt het lastig. Ik heb hem nu geleerd dat hij zelf de trap af kan en moet zijn bedje nog aanpassen.  Het ergste vind ik het niet kunnen knuffelen en dat hij niet op me kan liggen :(. Tja hem aankleden zal moeilijk gaan dus waarschijnlijk loopt hij er ook tijdelijk bij als een slons.  Het moet maar het is voor een goed doel :P. Dus je hoort het al echt een luxe dat jij verzorgd word 10 dagen lang!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid jij hebt anders ook hulp genoeg :) en genoeg gezelschap! Ja zal wel even moeilijk zijn met de kleine maar onthoud dat dit nu voor even is :) Je hebt veel hulp dus zal vast goedkomen. En goed dat je je kleine al een beetje zelfstandig aan het maken bent, slim gedaan ;) 

Waar kom jij zelf vandaan als ik vragen mag? Is Park ver reizen voor jou?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog best een eindje reizen dan ja! Haha jep net een jaartje jonger (Nehneneneehnee :P ) Ja dat is wel iets he.. heb ook graag een lekker wijntje. Heb het ook al ruim 3 weken geleden uitgemaakt met mijn sigaretten, Mweeeeh je moet er wat voor over hebben :45: Ach ja bij een drankje hoort weer een peukie en bij een peukie een drankje dus maar goed dat ik van dat peukie af ben :45: 

Ik ben nooit vrolijk voor andere mensen en ook echt heeeeel erg moe in de week na mijn narcose dus heb al mijn vrienden, familie enz al duidelijk gemaakt dat ik de eerste week geen bezoek persé hoef te hebben hoor.. ben toch ook nog lam van de medicatie dan en mijn tetten krijgen ze toch niet te zien :154:

Ik kom uit het zuiden. Sint Willebrord.. halfuurtje reizen naar park. Vorige week vrijdag nog geklokt toen ik ineens moest komen voor mijn hb te prikken. Dus valt nog mee al zullen we wel in de spits terug naar huis zitten. Ach mijn man heeft een caddy dus leg daar wel een matras in, lekker slapend naar huis :45: 

Komt goed en we slepen elkaar er doorheen! Ben er al eerder doorheen geweest dus weet al wel een beetje hoe of wat maar dp is toch net wat anders he! 

Alles voor mooie tetten ;) 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje ik rook niet maar wijn... Ik krijg ook nergens duidelijk antwoord wanneer ik niet meer mag drinken.  Zaterdag dus feest hier en bij ons gaat altijd het dak eraf dus ben wel van plan er een paar te nuttigen. En jij drink jij nog? Laat je je boobs sowieso nooit zien of gewoon niet die eerste week?? Al mijn vriendinnen appen nu al wanneer ze op kraamvisite mogen komen :154:.

Ja ik moet het hebben van me vrienden die eerste week dus moet wel. En ik ben nog nooit onder narcose geweest dus ben benieuwd hoe ik erop reageer. Heerlijk dat je dichtbij woont ik moet nog die hele rit terug en onderweg me zoontje nog oppikken fff. En wij hebben helaas  caddy ;-).

Nou weltrusten en niet te gek dromen!

Cxxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze geven meestal het advies om ruim 3 a 4 weken voor en na de ingreep niet te drinken noch te roken. Het is aan jezelf wat je ermee doet :) Ik drink nu echt niet meer. Geen haartje om mijn hoofd die de risico's wilt lopen op eventuele complicaties aiks.. ben daar erg huiverig en voorzichtig voor. 

Ik was voor mijn bv in mei ook nog nooit onder narcose geweest. Vond het doodeng. Maar echt het is me zo meegevallen, vond het gewoon lekker! Gewoon aan leuke dingen denken en dan proberen wakker te blijven (leuk joh!) En tegenwoordig zit er een lekker goedje bij je narcose die misselijkheid tegengaat dus daar moet je ook niet bang voor zijn. Ook dat komt goed! Op het moment van wakker worden wist ik even niet hoe ik van mijn bed in dat van hen geteleporteerd was maar ach was achteraf wel om te lachen :45: 

Slaap lekker meid en inderdaad leuk dromen nu een keer!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@debbiethisisme Ik heb andere medicatie aangevraagd omdat ik niet tegen ontstekingsremmers kan. Jij krijgt straks als je naar huis mag een recept mee van de verpleegsters :) Naproxen en Omeprazol. Je zou kunnen informeren of ze het recept kunnen doorsturen zodat je ze alvast in huis kunt halen, nee heb je en ja kun je krijgen toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.