Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Oké thanks mop ik wacht het even af. Ik zou naar de primark gaan als ik jou was. Daar hebben ze grote maten voor een leuke prijs tenminste dat heb ik hier een aantal keer voorbij zien komen.  Tagg me morge even in de foto's!  Raak nu wel overtuigd van die 590 door jullie commentaar thanks xxx

Ik was inderdaad van plan om naar de Primark te gaan, omdat er nog van alles kan veranderen. Het is zonde om al wat duurs te halen als het straks niet meer past! Ik zal je taggen als de foto's erop staan ^_^ Hopelijk raak je daarvan nog meer overtuigd haha! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie
39 minuten geleden zei Xxmelliexx:

 

Ja erg he die zijn gewoon foetsie.! Na mijn zwangerschap en 2 maandjes borstvoeding zijn ze ineens verdwenen.. Ik zeg ook altijd tegen mijn man : stel je voor dat jij een piel hebt van 20 cm en ineens word die 10 dan wil je toch ook je oude piel terug? :154:

Nou, die vergelijking is zelfs nog te lief!
Niet om jouw huidige boobs af te kraken hoor, want de vorm is echt mooi, maar hey, dit is een vergelijking met de piel van je man, die van 20 cm naar 3 cm gaat hoor!! :45: 

@Bayleef zeker! ik voeg je ff toe :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22 augustus 2016 om 16:36 zei best_boobie:

Nou, die vergelijking is zelfs nog te lief!
Niet om jouw huidige boobs af te kraken hoor, want de vorm is echt mooi, maar hey, dit is een vergelijking met de piel van je man, die van 20 cm naar 3 cm gaat hoor!! :45: 

@Bayleef zeker! ik voeg je ff toe :) 

xxx

:45::45: lees effe bij hier .. :45: 

@Xxmelliexx basmatiprotheses hahaha, gekookt? Kun je lekker boetseren ermee :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb vanaf volgende week vrijdag vakantie. Zaterdag dan eerst nog de verjaardag van me zoon daar ben ik ook druk zat mee wel fijn wat afleiding. 

Ik heb echt elke dag een ander gevoel was de afgelopen weken bang dat het te groot zou worden ennnu sinds een paar dagen bwn ik juist weer bang dat het te klein word! Het zal er wel bijhorenal die twijfels. xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx gelukkig heb ik die twijfel niet zo. Ik vind het alleen wel heel moeilijk om me in te beelden hoe het uiteindelijk gaat worden. En kan me echt niet voorstellen met grote boobs want heb nooit groter dan 70b gehad. Ik ga aankomende week ook heel veel leuke dingen doen met mijn vriend dus heb ook heel veel afleiding en heb maandag 3 oktober het huis voor mij alleen dus dan kan ik me huis herstel periode proof maken :viannen_81:. Ik hoop dat je twijfels wat minder worden de laatste 2 weken want kan me voorstellen dat dat heel vermoeiend kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, tegen mij hebben ze ook destijds gezegd dat ik een aantal procent moest betalen over de toeslag toen ik wilde wijzigen van aantal cc's. Vond dit ook vreemd en zij vertelde mij dat dat van de fabrikant moest omdat ze niet graag protheses teruggestuurd krijgen. Ik had toen zoiets van nou ja dan doe je dat maar.. maar uiteindelijk heb ik nergens extra voor hoeven te betalen hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje ik had nio gemaild dat ik het aantal cc wilde wijzigen en hij zei dat kan altijd. Maar toen stak hij een heel verhaaal af waarom ik dat niet moet doen dus maar zo gelaten.. Ik hoop echt dat ik niet wakker word met 2 voetballen op me borst. Maar in het begin worden ze erg plat gedrukt toch? Ik weet niet eens of ik durf te kijken als ik wakker word:blush:. Lijkt me zo schrikken hoe ze er in het begin uitzien. De 1 in je nek de ander kijkt me broekzak in brrr:122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh je word echt niet wakker met een stel voetballen :45: Daar zorgt Nio wel voor.

Ja in het begin zitten ze bijna in je nek, hebben ze een rare vorm, krijg je zwelling. Geen fraai gezicht maar ach daar moeten we gewoon even doorheen. Word vanzelf beter en mooier en inderdaad je spier is het niet gewend om zo opgerekt te worden dus die gaat protesteren.. duurt ffkes maar dan geeft die zijn eigen uiteindelijk ook gewonnen en word hij soepeler en komen je 'verborgen' cc's naar voren.

Het is allemaal een heel proces maar het is het waard hoor!

Wel grappig ik zou in eerste instantie ook 4 oktober geholpen worden. Was nog een gezellige BF meeting geworden dan daar :45: 

Komt goed! We mogen bijna :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje ik had ff een stressmomentje hahha. Maar ik hou ze in het begin lekker in dat vest en probeer er niet teveel naar te kijken. Wat jammer dat je niet 4 okt meer moet dat was gezelliggeweest. Debbiethisisme moet ook op 4 okt dus die kom ik wel tegen. Wanneer moet je nu? Ik ga even in je topic je verhaal lezen je hoort nog van me! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje wauwww 1050cc dat worden flinke meloenen! Maar wat verschrikkelijk balen dat je nu met te hoog geplaatste protheses zit en minstens 3000 lichter bent. Krijg je nog een vergoeding? Ik heb niet alles gelezen was me iets teveel hahah. Nou op 4 dagen na loopt ons herstel tegelijk op we slepen elkaar er wel doorheen.. Tenminste als jij aanspreekbaar bent en nog op de kaart :154:. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154:Zal vast goedkomen hoor :) Maar ja krijg alles vergoed op de protheses na dan die moest ik uiteraard zelf betalen. Geen punt :D Ja ik ga er zo'n 2 cupmaten op vooruit als het goed is en ik heb al flinke. Maar het past wel bij me en ik hou ervan! Ja het is balen maar Nio zal het wel fixen hoor, ben ik van overtuigd.

We slepen elkaar er zeker doorheen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @MarTietje nog maar 4 dagen! Ik begin nu ook wel lichtelijk zenuwachtig te worden hoor. Ik heb net gedroomd dat ik aankwam in de kliniek en dat niet nio mij niet zou opereren maar 1 of andere sjappie die ik helemaal niet kende :wacko:. Wat fijn dat je de operatie iig vergoed hebt gekregen scheelt toch. Welke cup krijg je nu denk je? Ik ga zo een sportbh halen denk cup f of moet het groter ivm zwelling enzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.