Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Xxmelliexx:


@Ayaa spannend zeg zo snel al!

En @BrownieG ik heb net mail terug van Nio zijn advies is 590cc motiva dual plane rond high profile. Kan jij me wat meer vertellen over deze protheses? En ik ben 1.76 en 58 kilo word dat niet groot voor mij? Heb je enig id wat voor cupmaat dat word? 

Misschien iemand zo'n lijstje dat ik kan kijken hoeveel projectie etc? ? 

Je had toch al mail terug gehad tussen de 500-700 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Xxmelliexx:


@Ayaa spannend zeg zo snel al!

En @BrownieG ik heb net mail terug van Nio zijn advies is 590cc motiva dual plane rond high profile. Kan jij me wat meer vertellen over deze protheses? En ik ben 1.76 en 58 kilo word dat niet groot voor mij? Heb je enig id wat voor cupmaat dat word? 

Misschien iemand zo'n lijstje dat ik kan kijken hoeveel projectie etc? ? 

Ohhh .... hier hebben we de glazen bol bij nodig :45: @best_boobie  En misschien dat het E-mailadres van Nio verwijdert dient te worden? Weet niet of dit gewenst is door hem op BF? Te groot denk ik niet als jij je voorbeeldboobs heb laten zien mja hij moet je nog persoonlijk zien en je moet passen dus wie weet, ga je wel groter :) Je moet niet letten op het aantal cc maar kijken hoe het past bij je lichaam Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 ja inderdaad deze mail kreeg ik later nadat hij een foto van mijn hele lichaam had gezien voor de verhoudingen zeg maar. Ja eerst ga ik op consult sowieso en 3 oktober zat hij vol maar 4 oktober heeft hij wel plek! Dat is dus super. Na het consult ga ik een keuze maken tussen Straten en Nio als het meer als 500 word ga ik uiteraard bij Nio. Eerst maar even passen! 

Thanks @BrownieG voor het taggen ben heel erg benieuwd wat ze ervan zegt. Ik hoop dat ze ook zo'n tabel heeft van motiva. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Sweetboobs16 ja inderdaad deze mail kreeg ik later nadat hij een foto van mijn hele lichaam had gezien voor de verhoudingen zeg maar. Ja eerst ga ik op consult sowieso en 3 oktober zat hij vol maar 4 oktober heeft hij wel plek! Dat is dus super. Na het consult ga ik een keuze maken tussen Straten en Nio als het meer als 500 word ga ik uiteraard bij Nio. Eerst maar even passen! 

Thanks @BrownieG voor het taggen ben heel erg benieuwd wat ze ervan zegt. Ik hoop dat ze ook zo'n tabel heeft van motiva. 

Okee dan nou alsnog een mooie maat! En misschien als hij je in het echt ziet dat je nog ietsje groter kan. Nio kan dat beter als sommige andere pc's. Maar spannend joh! Snel je consult inplannen zou ik zeggen!

Ik heb die tabel wel voor je van Motiva :

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Xxmelliexx:

 

En @BrownieG ik heb net mail terug van Nio zijn advies is 590cc motiva dual plane rond high profile. Kan jij me wat meer vertellen over deze protheses? En ik ben 1.76 en 58 kilo word dat niet groot voor mij? Heb je enig id wat voor cupmaat dat word? 

Misschien iemand zo'n lijstje dat ik kan kijken hoeveel projectie etc? ? 

Ik zie dat de motiva tabel hier al staat, super.
Wat is je huidige cupmaat eigenlijk, sorry dat ik het vraag, maar anders moet ik je hele topic gaan doorlezen hihi.
Dus omtrek en cupmaat vermelden :)

Die 590 is dus 12,5 cm breed en heeft 6,3 cm projectie.
Citeer je even dit bericht als je je cupmaat vermeld, ben lui vandaag :45: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei best_boobie:

Ik zie dat de motiva tabel hier al staat, super.
Wat is je huidige cupmaat eigenlijk, sorry dat ik het vraag, maar anders moet ik je hele topic gaan doorlezen hihi.
Dus omtrek en cupmaat vermelden :)

Die 590 is dus 12,5 cm breed en heeft 6,3 cm projectie.
Citeer je even dit bericht als je je cupmaat vermeld, ben lui vandaag :45: 

xxx BB

Tabellen lezen is duidelijk niet mijn sterkste punt <_<. Maar oké duidelijk 6.3 projectie en 12.5 breed. Dat heeft hij dan goed ingeschat aangezien mijn borsten geloof ik inderdaad rond de 12 cm breed zijn. Mijn omtrek is 74/ 75 cm en mijn cup is nu een 75 B. Foto's van mijn huidige situatie staan in mijn album. Thanks @best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Tabellen lezen is duidelijk niet mijn sterkste punt <_<. Maar oké duidelijk 6.3 projectie en 12.5 breed. Dat heeft hij dan goed ingeschat aangezien mijn borsten geloof ik inderdaad rond de 12 cm breed zijn. Mijn omtrek is 74/ 75 cm en mijn cup is nu een 75 B. Foto's van mijn huidige situatie staan in mijn album. Thanks @best_boobie

oke, perfect. Heb ook even in je album gekeken en idd, kan wel uitgaan van een 75B..
Met 6,3 cm projectie ga je dan wel uitkomen op een 75F in bh.. heel misschien G, maar ik denk echt eerder F.
Het gaat er dan uitzien, als een grote D, dus niet schrikken van de bh maat ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@best_boobie thanks! De cup klinkt goed maar ik zie trouwens wel dat deze implantaten maar 9.9 cm hoog zijn? Is dat niet heel weinig? De mentor inplanten van 445 cc zijn bijvoorbeeld al 13.5 cm hoog. Krijg ik dan niet hele smalle tietjes met veel projectie? 

Hihi nee dat is niet de hoogte. Bij een ronde is de breedte en de hoogte gelijk anders zou ie niet rond zijn ;)

Die 9,9 is de 'curve' (dacht dat ze het zo noemen)

Dit is een afstand waar de pc rekeningmee.moet houden als hij de afstand van borstplooi naar tepel wil weten. De huid rekt natuurlijk nog, maar hij zal wel een bepaald aantal cm moeten tellen, als de bolling in de onderkant van de borst zit. Hm, lastig uit te leggen :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@best_boobie thanks! De cup klinkt goed maar ik zie trouwens wel dat deze implantaten maar 9.9 cm hoog zijn? Is dat niet heel weinig? De mentor inplanten van 445 cc zijn bijvoorbeeld al 13.5 cm hoog. Krijg ik dan niet hele smalle tietjes met veel projectie? 

Ik zit ff gezellig je topic te lezen @Xxmelliexx en ik visualiseer nogal graag, dus sorry, maar ik lig ff helemaal in een deuk hier. Jij met hele smalle tietjes met veel projectie :45:. Ik lach je zeker niet uit hoor.... wist zelf ook niet wat die 9,9 precies inhield. Maar zag het gewoon ff helemaal voor me. Wat een prachtige borsten trouwens toen je net bevallen was....fietfieuw!

Xx Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx, nou zeker. Die foto zou ik zeker meenemen als voorbeeldfoto. Ze zijn prachtig :35:. Ennnuhhh....... zou het echt aan de haarkleur liggen?... ben ook blond namelijk :38:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Joepieee heb het een beetje overdreven aan de telefoon maarrr ik heb nu wel me verwijzing naar dr Nio OLVG! Thank god hoeft hij me niet eerst te zien want dan had hij opgemerkt dat me navel helemaal niet tussen me tieten zit :154:

Haha goed gedaan zo! Dat had inderdaad anders een beetje een ongemakkelijke situatie geworden als hij het had willen zien :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen iedereen!

Ik was even stilletjes hier op het forum want ik was er een weekje tussenuit. Ik heb nu weer een vakantie nodig na al die drankjes:blink:.

Morgen om 18.00 heb ik endelijk consult met dr Nio! Kan niet wachten! Hebben jullie nog handige tips? Ik had zoveel vragen en nu komt er ineens niks meer in me op...

Zal morgen foto's plaatsen van het passen:wub:.

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.