Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Lotte90:

Wat fijn dat je nu een datum hebt en het aantal cc wat je graag wil!

Ben heel erg benieuwd, en wat andere ook zeggen je moet doen wat jou gelukkig maakt! jij moet er mee rond lopen niet een ander.. en  zoals sweetboobs al zegt ze zijn gewoon jaloers!

Is idd niet leuk maar ik zou het loslaten en denken :153:

Nog 2 maandjes dan is het al zover! leuk!!!

Zie nu pas je berichtje lotte heb eroverheen gekeken denk ik. Maar bedankt meid lief van je. Hoe is het verder met jouw en je boobs??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Xxmelliexx:

Zie nu pas je berichtje lotte heb eroverheen gekeken denk ik. Maar bedankt meid lief van je. Hoe is het verder met jouw en je boobs??

Geeft niet kan gebeuren heb ik ook af en toe, met mij gaat het eigenlijk heel erg goed.. heb helemaal geen last meer en ben een stuk zelfstandiger alleen op mijn zij slapen wil nog niet echt lukken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lotte90:

Geeft niet kan gebeuren heb ik ook af en toe, met mij gaat het eigenlijk heel erg goed.. heb helemaal geen last meer en ben een stuk zelfstandiger alleen op mijn zij slapen wil nog niet echt lukken.

Xx

Ooh fijn mop dat het zo goed gaat. Ben je tevreden met je boobs en de maat? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ooh fijn mop dat het zo goed gaat. Ben je tevreden met je boobs en de maat? Xx

Ja ben heel tevreden .. zou ook graag een hele grote boezem willen hebben maar dit past het best bij mijn lichaam.

Heb je er al zin in heb je ook al wat voorbereidingen getroffen? Het lijkt nog ver weg maar het is zo voorbij x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Lotte90:

Ja ben heel tevreden .. zou ook graag een hele grote boezem willen hebben maar dit past het best bij mijn lichaam.

Heb je er al zin in heb je ook al wat voorbereidingen getroffen? Het lijkt nog ver weg maar het is zo voorbij x

Ik ben zo ongeorganiseerd als de pest:P.  Haha nee nog niks alleen wel wat vriendinnen/ famillie gevraagd voor me te zorgen de eerste dagen na mijn operatie. Toevallig vandaag gebeld Door parkkliniek dat ik een vragenlijst moet invullen en terug sturen. Nog gevraagd wat voor bh je moet halen maar je krijgt compressievest van hun. Dus zelfs dat hoeft niet. Ik weet het ook niet verder... nog tips? Ik heb nog 8 weken tijd zat 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ik ben zo ongeorganiseerd als de pest:P.  Haha nee nog niks alleen wel wat vriendinnen/ famillie gevraagd voor me te zorgen de eerste dagen na mijn operatie. Toevallig vandaag gebeld Door parkkliniek dat ik een vragenlijst moet invullen en terug sturen. Nog gevraagd wat voor bh je moet halen maar je krijgt compressievest van hun. Dus zelfs dat hoeft niet. Ik weet het ook niet verder... nog tips? Ik heb nog 8 weken tijd zat 

Xx

Haha ja ik deed het ook op het laatste moment anders werdt ik veelste zenuwachtig.. fijn dat je al familie en vrienden hebt geregeld dat zal je ook echt wel nodig hebben.

Wat ik aan had was een soort jumpsuit pyama van de hema met knoopjes aan de voorkant had ook extra sokken, ondergoed mee. Deo, tandenborstel, kauwgom een kussen voor in de auto die je tussen je gordel en boobs kan doen.. en tja de rest komt vanzelf wel.

Spannend hoor voor je het weet is het zover! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

De compressievest mag je meestal bij de eerste controle al uit doen dus je zou in deze herstelweek sportbh's kunnen bestellen en deze rustig kunnen passen en welke niet past ruilen? Je zou je sportbh bij deze controle kunnen meenemen zodat Nio het gelijk kan stellen mbt de bandjes??  Hieronder een topic waar je misschien wat aan hebt ter voorbereiding;

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei debbiethisisme:

@Xxmelliexx Dus het klopt dat je eerst dat compressievest krijgt van Parkkliniek? Ook al is het via het OLVG? Aangezien we allebei aan het twijfelen waren of je dat dan ook zou krijgen?

Ik ben zelf ook via OLVG in de parkkliniek geopereerd en je krijgt daar inderdaad een vest aan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BrownieG:

Hai,

De compressievest mag je meestal bij de eerste controle al uit doen dus je zou in deze herstelweek sportbh's kunnen bestellen en deze rustig kunnen passen en welke niet past ruilen? Je zou je sportbh bij deze controle kunnen meenemen zodat Nio het gelijk kan stellen mbt de bandjes??  Hieronder een topic waar je misschien wat aan hebt ter voorbereiding;

Xx

Toppie bedankt voor het topic. En dat is een heel goed id van jou om die sportbh's mee te nemen.. Jij zei maat f he? Hopelijk word het niet groter want dat vind ik wel genoeg :20:.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lotte90 dat is echt een goeie van dat kussen. En inderdaad een pyama halen aangezien ik die niet eens heb. Daar leef ik waarschijnlijk in een week :12:

@Melonas goed om te horen ik vind het ook nogal een luxe om daar geopereerd te worden !

@debbiethisisme ja je krijgt van hun een compressievest! Ze belde me vandaag dat ze me een vragenlijst gemaild heeft en dat ik die beantwoord moet terug mailen. Ik weet ook de tijd al dat ik daar moet zijn 11.30! Mooie tijd kan ik lekker op me gemakkie. Weet jij al hoe laat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis, 

Ik las net jou stukje even op het andere forum. ik heb ook bij Nio een afspraak gehad en 6 september bij van Straten. Betaal je bij van Straten boven de 500cc toeslag? Op welk bedrag zal jij uit komen daar?

En hoe is jou situatie nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Gabi:

Hai meis, 

Ik las net jou stukje even op het andere forum. ik heb ook bij Nio een afspraak gehad en 6 september bij van Straten. Betaal je bij van Straten boven de 500cc toeslag? Op welk bedrag zal jij uit komen daar?

En hoe is jou situatie nu? 

Hoi meid,

Als je via het OLVG gaat dan hoef je geen toeslag te betalen bij protheses boven de 500cc bij andere klinieken wel. Hoeveel dat is bij Heyendael weet ik niet. Ik heb mijn afspraak daar afgezegd want ben er zeker van dat ik bij Nio ga. Ik betaal trouwens 3100 euro voor protheses van 590cc.Ik heb mijn voorsituatie in mijn album staan ik zou je toevoegen dan kan je het zien. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.