Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei MarTiet:

Herkenbaar heb ik ook last van. Als je nog geen buikspieren had dan krijg je ze na je bv wel :45: 

Ik denk dat dat plopje vocht of lucht is wat tussen je prothese en je spier wegvliegt. Zo heb ik ook weleens het gevoel dat als je maag borrelt maar dan in mn tieten echt heel vreemd. Tietscheetjes :45: 

Wel grappig dat het allemaal zo herkenbaar is. Hoeveel meiden er op dit moment met hun kontje hun plekkie zoeken en zich verzetten haha. En gelukkig hebben we onze sterke mannen he wat moesten we toch zonder!

Ik voel me als een vogel zo vrij zonder die drains zeg..lekker draadloos :154: geen gezeul meer, nergens meer achter blijven hangen. En een hele druk minder in mijn borst. Heb alleen wel sinds dat die drain eruit is links sneller kramp aan de spier als ik omhoog kom. Weet niet of het daardoor komt maar vind het wel frapant. Gewoon echt voorzichtig aan doen. Hou nu ook mn tieten vast als ik omhoog kom haha ook dat ik nu een hele losse sportbh aan heb dus lijkt het net of ik Toos bhloos ben :154:

Denk je wat te kunnen gaan slapen?

Ooh ja tietscheetjes zou kunnen inderdaad. Ben nu helemaal onderuit gezakt en voel een enorme druk op me borst probeer overeind te komen en rechtop te zitten maar weet echt niet hoe mehhhhh.  Haha draadloos moest ik om lachen!Ik hou ze ook vast als ik loop en in de auto over bobbels was ook niet echt lekker. Ik denk niet dat ik een oog dicht doe maar we zullen zien ik ga mezelf niet gek maken val vanzelf weg. Ben in de chat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

@Xxmelliexx slapen? Wat is dat? :79: ik ben echt niet gemaakt om stil te liggen, het zijn niet eens me tette waar ik last van heb maar meer me rug die zo stijf is en me benen onrustig zijn. Ik ben ook maar uit bed gegaan en naar beneden zodat ik iets meer kan bewegen. Hoop dat jij lekker ver in dromenland bent en dat je morgen goed wakker wordt zonder al te veel pijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@debbiethisisme Jezus wat een ellende heb van 2.00 tot 3.00 geslapen en een pijn bij wakker worden pffff ze voelen een cup groter aan volgens mij allemaal vocht. Ik had me wekker gezet voor de medicijnen hopelijk werken die snel ben ook net naar de wc geweest voel me zwaar mishandeld. Van me rug heb ik geen last gek genoeg daar kan je idd ook gek van worden. Ik heb eerst een kwartier geprobeerd overeind te komen maar heb me man maar wakker gemaakt dat lukte echt niet. Hopelijk jij ook snel slapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meisjes toch :( Eerste nacht(en) zijn zo ongeloofelijk kl*te he. Ik slaap nu eindelijk paar uurtjes door maar ben nu ook wakker, niet door pijn in de rug (geef ik zo wat tips over ;) ) maar weer in mijn boobs :( waarschijnlijk omdat ze nu zo weinig support hebben. 

@debbiethisisme Hoe lig je in bed meid? Neem aan half zittend.. probeer eens een kussentje onder je knieholtes te leggen. Hier mee lig je wat natuurlijker en vangt het de druk die op je rug komt te zitten wat op.

Verder is het de eerste nachten gewoon knudde. Je weet niet hoe je moet gaan liggen, je kan je amper verzetten. Inderdaad de zwelling gaat toenemen en je morfine die je bij je narcose gehad hebt waardoor je je eigen gisteren nog heel wat voelde is uit gaan werken. De spiegel die je nu opbouwt met je meds zitten nog niet helemaal in je systeem heeft ook even tijd nodig.

Weten jullie zeker dat jullie je meds goed innemen? Want dat dacht ik ook totdat ik DR een berichtje stuurde.. en die verandering maakte al een heel verschil. Zoals je naproxen niet tegelijk met je pcm in nemen. Schroom niet om haar daarover een berichtje te doen. 

Verder heel veel sterkte meiden. Het neemt de pijn niet weg en de frustratie maar jullie zijn niet alleen. Lekker even spuien hier kan welles helpen.

Hopelijk komen jullie nog wat toe aan slaap.. 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet ik heb net inderdaad met kussens onder me knieën op de bank gelegen. Dat scheelt echt heel veel. Me pijnstillers neem ik goed in, me moeder is apothekersassistent en heeft me gister een goed schema gegeven. Ook heb ik net twee mokken met magnesium thee genomen en daar ben ik wat meer ontspannen van. Me tette nog steeds niet echt pijn alleen last van het vocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn meid! Jij hebt ze voor de spier he? Zeg niet dat dat geheel pijnvrij is maar scheelt wel :) Hopelijk morgen een beter nachtje :) Altijd handig een moeder die in een apotheek werkt :) Maar misschien heeft Mellie er nog wat aan. Was jij gister toevallig samen met je moeder in Park? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee toen zat ik net bij mister himself binnen.. liep een halfuur uit en ik maar stressen onderweg omdat we steeds stil stonden. Volgende keer weet ik dat ik bij Nio niet hoef te haasten :154:

Ja het is echt ff wat anders hoor. 3 mei dan voor de spier gehad en heb 3 dagen wat last gehad. Inderdaad voornamelijk vocht en daarna van het beurse gevoel en lag na 2 weken alweer lekker op mijn zij te knorren. Gaat hem nu niet worden ;) Maar goed die ergste pijn is bij dp ook vaak maar de eerste dagen al moet ik het nog maar afwachten als ik van de morfine ben :o

Ben je blij met het resultaat tot nu toe? Zal vast wel met Nio boobs hihi.

Wens je een prettige dag toe en rust goed uit

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet ja echt super blij! Ze zijn huge'!!! Heb net even me compressen verschoont en Nio ze Picasso tekening een beetje weg gehaald en als ik van boven maar ze kijk dan denk ik van ja, mooi maatje en van de zijkant denk ik WOW! Wat een mega tette! :45: maar de zwelling is echt nog heel erg dus ben benieuwd wat het eindresultaat is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat fijn. Ja als de zwelling weg gaat en je eigen weefsel zachter word is het al een heel ander zicht. En daarbij moet je er ook erg aan wennen natuurlijk van niks naar ineens 2 flinke heuvels ;) Je koppie moet ook nog even mee maar went zo hoor. 

:45: Wat kan hij tekenen he? En nog niet eens de tijd genomen om het wat af te poetsen.. hij had honger denk ik :45: 

Nou geniet er maar lekker van hoor! Ik mag lekker gaan douchen straks als mijn hubbie zo ver is om me te helpen oh wat heb ik daar zin in zeg na 5 dagen met een washandje in de weer te zijn geweest..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet @debbiethisisme

Oooh dames ik Ga echt kapot. Rich had me overeind gezet voor de medicijnen.  Nou doe dat nooitnooit meer een pijn me armen, me schouderbladen, mijn rug mijn oksels ALLES DOET ZEER. Ik ben geen miet maar dit??? Ik heb echt al die pillen naar binnen gepropt en hopelijk gaan ze snel werken geloof dat ze al een beetje werken anders kon ik dit niet typen. Ik kon mijn hoofd niet eens optillen. Dit is zoveel erger dan die keizersnede jeeszzzz. Hoe lang duurt de ergste pijn? Ben ook heel kortademig aangezien ademhalen zelfs pijn doet! Zo nou genoeg geklaagd weer. Sorry hoor moest ff kwijt. Ik ben trouwens echt lila Ferrari.  Misschien weer ff wat foto's nemen misschien verlicht dat de pijn . Ik word trouwens steeds wazige tijdens het typen heerlijk xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx lekker stonded worden van de pillen en dan weer rustig aan doen. En geloof me! je klaagt niet want ik vind het bij mij al pijnlijk dus kan me voorstellen dat jij het gevoel hebt dat je dood gaat. Ik ga zo de foto posten van net na me operatie. Heb ze net van de zijkant bekeken zonder dat vest en ze zijn ook echt huge! maar heb ook behoorlijk wat zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar dat je zoveel pijn hebt meid. Heb je een goed schema voor je medicatie? Kan ook een berg schelen. Ik heb aan DR gevraagd er een te maken en kwam er toen al achter dat ik mijn medicatie verkeerd in nam! (Terwijl ik zelf in de zorg werk met medicatie e.d. kun je nagaan ;) )

Vandaag zal je ergste dag zijn maar mocht je echt ondraagelijke pijnen hebben vraag dan ook wat sterkers want zoveel pijn hoef je niet te hebben.

En ook hier is het BF voor he om even flink te klagen en te zagen. Ik begrijp je heel goed, heb ook zo afgezien! Maar met goede medicatie en een goed schema kun je al ver komen plus dat je nog een spiegel op moet bouwen maar dat moet wel goed gebeuren :)

Sterkte!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet @debbiethisisme ik zou zo even een foto maken van mijn schema en dan Desert-Rose erin taggen. Misschien heeft zij een beter plan! Maarja gisteren rare dag omdat ik zo laat weg ging gaven ze mamaar wat en nu moet ik me aan me schema gaan houden. Hopelijk snel die spiegel opgebouwd! Ben benieuwd naar je foto's debbie weet niet of ik heb trek dat vest open te doen heb net beetje open gedaan maar niet de onderste hoor want dan valt alle druk ineens weg. Eerst maar ff lekker high worden hihi. Het gaat nu wel ze beginnen te werken zit nu op een pijnlevel 6 net op 9 brr xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe dat maar! Want ik maakte de fout om de pcm samen met de oxy te nemen.. moet dus apart snap je. Ik mag over 9 min ook weer een oxy! Kom gezellig hier naartoe kunnen we samen high wezen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

In onderstaande link staan een aantal tips.

Je kunt ook nog proberen om de foto's te verkleinen. dit wil soms wel eens helpen.

http://www.fotoverkleinen.nl/

 

Het gebeurt de laatste tijd wel vaker dat er problemen zijn met albums en foto's, dus lukt het niet via bovenstaande uitleg, dan even BB een pb sturen, en dan zal zij er naar kijken zodra ze in de gelegenheid is.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx

Fijn dat alles goed is verlopen! Eindelijk je boobs, gefeliciteerd, ze zien er al goed uit!! :D

De pijn is herkenbaar die je beschrijft en de moeite met ademhalen ook. Het ergste was bij mij na drie dagen ongeveer weg. Dus nog eventjes volhouden, de pijn ben je straks heel snel weer vergeten gelukkig :)

Hopelijk voel je je snel beter!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

In onderstaande link staan een aantal tips.

Je kunt ook nog proberen om de foto's te verkleinen. dit wil soms wel eens helpen.

http://www.fotoverkleinen.nl/

 

Het gebeurt de laatste tijd wel vaker dat er problemen zijn met albums en foto's, dus lukt het niet via bovenstaande uitleg, dan even BB een pb sturen, en dan zal zij er naar kijken zodra ze in de gelegenheid is.

xx

 

Hoi @Desert-Rose de foto's verkleinen dan lukt het inderdaad wel maar alleen in privé berichten niet in mijn album helaas. Zou jij ook even naar mijn schema willen kijken ik hoorde van martietje dat je haar ook enorm goed geholpen hebt ermee. Alvast bedankt xxxxx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

Nou deze morgen vind ik het allemaal wel te doen met de pijn. Werd wel in de nacht wakker op mijn zij liggend nou dat was ff een drama wat een pijn en kon niet terug rollen. Manlief dus wakker gemaakt en die heeft me weer goed ingestopt.   Het doet natuurlijk wel pijn maar vergeleken met gisteren is dit goed te doen.. Nu heb ik dus meer last van misselijkheid en me maag. Ik heb net een uur op de wc gezeten maar helaas geen succes <_<. Heb net de dokter gebeld voor laxeermiddelen want ik voel me echt opgeblazen en ik heb flink zitten laden zonder te lossen :45:

Gisteren heb ik nog even mijn vestje open gemaakt en dat was geen goed idee. De druk viel weg en dat was echt een naar gevoel. Werd zwart voor me ogen misselijk zat op de rand vn me bed te hijgen en toen moest ik dat vest nog dicht krijgen.. laat het voorlopig lekker aan. In principe mag ik morgen douchen dus ben benieuwd hoe dat gaat. Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mellie nou heel herkenbaar allemaal hoor , maar vannaf nu kan t alleen maar beter gaan,jij moet nu ook nog wennen aan dat gewicht wat in je lichaam zit als je heb gelegen en omhoog gaat voel je ze zakken he ,tenminste de eerste bv had ik dat...maar fijn dat je je wel ietsje beter voelt nu , en waar ben je geopreerd in adam of rotterdam ? Want ik hoorde dat je dat vestje alleen in adam krijgt ,ik ben benieuwd ik moet maandag adam groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Stropez:

Hoi mellie nou heel herkenbaar allemaal hoor , maar vannaf nu kan t alleen maar beter gaan,jij moet nu ook nog wennen aan dat gewicht wat in je lichaam zit als je heb gelegen en omhoog gaat voel je ze zakken he ,tenminste de eerste bv had ik dat...maar fijn dat je je wel ietsje beter voelt nu , en waar ben je geopreerd in adam of rotterdam ? Want ik hoorde dat je dat vestje alleen in adam krijgt ,ik ben benieuwd ik moet maandag adam groetjes 

Ik ben geopereerd in parkkliniek is Rotterdam maar wel via het OLVG maar ze hadden daar geen plek meer. Dat vestje krijg je van Parkkliniek maar ik geloof dat als je geopereerd word in olvg je zelf een sportbh mee moet nemen.. Heb wat foto's is me album gezet misschien helpt het bij je cc keuzestress xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.