Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik heb net parkkliniek gebeld om te vragen hoever ik van tevoren het aantal cc nog kan wijzigen. Ik was benieuwd en zo wist ik wanneer ik 100 % zeker moest zijn van mijn zaak. Nou vertelden ze me dat de protheses al besteld zijn gelijk na me consult en dat ik een percentage van de protheses moet betalen als ze terug gestuurd moeten worden . Nou vind ik dit wel erg vreemd. Ik heb nog niet eens betaald en heb nergens voor getekend.. Het enige waar ik voor getekend heb is dat ik de risico's zou doorlezen en eventuele complicaties. Vind het niet fijn dat ik nu al vastgepind word op die 590 cc. Ze hadden gezegd dat ze alrijd 2 weken van tevoren besteld worden het duurt nog 7 weken.. Wat moet ik hier nou mee als ik echt wil wijzigen? Sta ik in me recht of niet? 

@best_boobie ik tag jou even aangezien jij veel ervaring hebt.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Hm, dat is apart.. Het is volgens mij heel normaal dat er twee weken van te voren besteld wordt.. Ik denk absoluut niet dat je ergens aan vast zit, maar ik ben benieuwd (want misschien weet ik het gewoon niet meer haha) waar je tussen wil kiezen? Heb je meerdere opties gekregen van Nio? Of is er zelf een maat die je graag zou willen hebben in plaats van de 590? (Was het motiva? of mentor? motiva als ik het me goed herinner......)

Je zit volgens mij trouwens nergens aan vast, maar heb je ergens opstaan dat ze 2 weken van te voren bestellen? Of heb je bijvoorbeeld een kopie van de papieren die je getekend hebt?
Als dat zo is, dan kun je ze een mail sturen, en ik wil je daar wel ff mee helpen (stuur me dan pb met de documenten als je wilt, dan kijk ik er ff naar en maken we er een nette mail van, als je wilt he) en dan heb je zwart op wit staan dat je nergens aan vast zit en dat je nog de tijd hebt om te beslissen wat je wilt.

Geen zorgen maken, komt goed!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

Thanks voor je reactie! Nou ik twijfel een beetje of die 590 cc niet te groot is voor mijn lichaam. Ik ben 175 en weeg 58 kilo.  Ik heb nu een 75b ik wil geen cupmaat g krijgen f is echt de max. En het beste is wel de motiva zei Nio omdat de ze het zachtste zijn ivm zien van de randen. Nou kon ik ook voor 550cc gaan of 510cc  maar deze zijn ook minder breed en me eigen borsten zijn 12.5 cm dus dat leek me ook weer niet goed.

Lief van je voorstel om een brief op te stellen. Als ik zeker weet dat ik die 590 niet wil dan kom ik daar op terug. En anders mail ik Nio even persoonlijk om te vragen hoe dit zit. 

Dat van die 2 weken dat zeiden ze zelf geloof ik aan de telefoon. En die papieren die ik getekend heb is dat ik de chirurgische bijsluiter gelezen heb,  Nio zei ook nog expliciet dat ik niet tekende voor een operatie. 

Xxxx

Ps: weet jij iemand op dit forum met 590 cc motiva?  Beetje mijn postuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit vind ik ook wel eeg raar geregeld zeg. Neem aan dat ze je hier sowieso niet op mogen "pakken" gezien je inderdaad nergens voor getekend hebt en ze het niet van te voren hebben aangegeven bij je? 

Ik heb inderdaad ook datzelfde formulier moeten ondertekenen maar ergens op die blaadjes staat dat je tekent dat je akkoord gaat met de operatie en door die chirurg geopereerd wordt. Vond ik ook erg raar, maar klopte niet zei Nio.

Even met hem gaan bespreken hoe of wat, komt vast helemaal goed! 

X

(Sorry als mijn zinnen niet kloppen trouwens, begin een migraine aanval te krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei best_boobie:

Nee sorry, ik weet niemand met 590 motiva... wel met 590 mentor
Maar zit me ff te bedenken hoe ze ook alweer heet. het waren er twee die ik me zo herinner van 'vroeger'

Kom ik op terug!

xxx

Jij had trouwens een f voorspeld he? De motiva is 12.5 breed en een projectie van 6.3. Zal dit zeker geen g worden denk je? Hier nog even een foto van mijn huidige situatie.. wat zeg jij kan ik die 590 hebben ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef tegen mij zei hij dat het puur voor de bijsluiter was. Heel gek maarja ik zou sowieso niet onder de 500 gaan dus het verschil valt wel mee. Denk een kwart cup ofzo. Maar het gaat mij erom dat ik dacht dat ik nog alle rust had om erover na te denken  en blijkbaar is dat niet zo. Ben jij wel helemaal zeker over de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik idd uit van F.. maar ik kan echt geen garanties geven.. het valt bij de een anders dan bij de ander, maar het zou ook zonde zijn als je kleiner gaat en je komt dadelijk op een E uit.....

Waarom wil je persé geen G?

De dames waar ik het over had:
Schattie
Linny73
Geen motiva dus, maar Mentor

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Bayleef tegen mij zei hij dat het puur voor de bijsluiter was. Heel gek maarja ik zou sowieso niet onder de 500 gaan dus het verschil valt wel mee. Denk een kwart cup ofzo. Maar het gaat mij erom dat ik dacht dat ik nog alle rust had om erover na te denken  en blijkbaar is dat niet zo. Ben jij wel helemaal zeker over de maat? 

Ja dat zei hij idd ook tegen mij, maar zag het erop staan. Ergens voorpagina geloof ik, zal zometeen even kijken of ik het terug kan vinden.  

Dat vind ik idd het rare, tegen mij heeft hij gezegd dat ik als ik twijfel nog een afspraak mag maken om nog een keer te passen dus neem aan dat ik dan niet hetzelfde te horen krijg. 

Nou het ene moment ben ik bang dat ik het te klein ga vinden, andere moment bang dat het te groot word. Heb ook via de mail gevraagd wat hij aanraad, of hij vind dat de wensen die ik heb goed te doen zijn met 600 of dat ik groter moet gaan maar hij gaf als antwoord 600cc dus daar hou ik me aan vast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Dan ga ik idd uit van F.. maar ik kan echt geen garanties geven.. het valt bij de een anders dan bij de ander, maar het zou ook zonde zijn als je kleiner gaat en je komt dadelijk op een E uit.....

Waarom wil je persé geen G?

De dames waar ik het over had:
Schattie
Linny73
Geen motiva dus, maar Mentor

xx

Oké thanks mop. Ik ga even bij hun spieken..

Ik weet niet g klinkt zo huge bij mijn lichaam. Ik wil ze wel groot maar niet dat ik helemaal uit proportie ben. 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2016 om 13:52 zei Xxmelliexx:

Hi meiden,

Weten jullie of dat passen met rijst een realistische indruk geeft qua grootte?? Ik ben namelijk ermee aan de gang gegaan en man echt hugeeeee:20:

Xxx

Je kunt het aardig nabootsen met rijst zakjes, alleen moet je wel met een sport BH passen en moet je er rekening mee houden dat je rijst zakjes qua breedte en profiel ook vergelijkbaar zijn. Dat is best lastig. Ik heb zelf ook met rijst gepast thuis en de 600cc leek daarmee veel groter dan met de pasprotheses. Dat schrok ik een beetje van en dat maakte mij ook aan het twijfelen. Zou dat niet te groot zijn?? Uiteindelijk, na een tweede pasafspraak, toch voor de 600cc gegaan en ik vind de maat perfect. Het is precies wat ik zocht (én vergelijkbaar met mijn voorbeeldfoto's die ik Nio heb laten zien)! Als jij samen met Nio op 590cc bent uitgekomen aan de hand van het passen, de uitleg van jouw wensen en de voorbeeldfoto's die je hebt laten zien. Dan zou ik bij je eerste 'ingeving' blijven! Nio heeft zoveel ervaring dat hij echt wel kan inschatten wat jij graag wil hebben ^_^ Het is eng en het blijft een 'gok', maar het zou jammer zijn als je ze straks te klein vind (dat hoor ik hier vaker dan te groot).

Ik had ook 75B en zit op het moment met 600cc op een 75E. Dat geeft je misschien nog even een indicatie! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bayleef:

Ja dat zei hij idd ook tegen mij, maar zag het erop staan. Ergens voorpagina geloof ik, zal zometeen even kijken of ik het terug kan vinden.  

Dat vind ik idd het rare, tegen mij heeft hij gezegd dat ik als ik twijfel nog een afspraak mag maken om nog een keer te passen dus neem aan dat ik dan niet hetzelfde te horen krijg. 

Nou het ene moment ben ik bang dat ik het te klein ga vinden, andere moment bang dat het te groot word. Heb ook via de mail gevraagd wat hij aanraad, of hij vind dat de wensen die ik heb goed te doen zijn met 600 of dat ik groter moet gaan maar hij gaf als antwoord 600cc dus daar hou ik me aan vast. 

Ja twijfels twijfels twijfels. Ik kan niet eens kiezen tussen 2 pakken melk in de supermarkt ik zweer het :P. Laat staan dan nu met die borsten pfff. Tis wat he maar het komt vast goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei xShar:

Je kunt het aardig nabootsen met rijst zakjes, alleen moet je wel met een sport BH passen en moet je er rekening mee houden dat je rijst zakjes qua breedte en profiel ook vergelijkbaar zijn. Dat is best lastig. Ik heb zelf ook met rijst gepast thuis en de 600cc leek daarmee veel groter dan met de pasprotheses. Dat schrok ik een beetje van en dat maakte mij ook aan het twijfelen. Zou dat niet te groot zijn?? Uiteindelijk, na een tweede pasafspraak, toch voor de 600cc gegaan en ik vind de maat perfect. Het is precies wat ik zocht (én vergelijkbaar met mijn voorbeeldfoto's die ik Nio heb laten zien)! Als jij samen met Nio op 590cc bent uitgekomen aan de hand van het passen, de uitleg van jouw wensen en de voorbeeldfoto's die je hebt laten zien. Dan zou ik bij je eerste 'ingeving' blijven! Nio heeft zoveel ervaring dat hij echt wel kan inschatten wat jij graag wil hebben ^_^ Het is eng en het blijft een 'gok', maar het zou jammer zijn als je ze straks te klein vind (dat hoor ik hier vaker dan te groot).

Ik had ook 75B en zit op het moment met 600cc op een 75E. Dat geeft je misschien nog even een indicatie! 

xxx

Hi mop bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ja met die zakjes lijkt echt groot ja. Ik pas inderdaad met een sportbh en probeer ze dan goed te vormen maar het is toch anders als de protheses. Cupmaat e is goed te doen zou ze niet kleiner willen als dat. Hoe zijn ze eruit in een strak shirt bij jou? Heb je een enorme heuvel of valt dat mee hahaha.  Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe foto's schiet eens op!!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei best_boobie:

oh zo...

Ja G klinkt ook huge haha, maar naderhand valt het meestal reuze mee :P Ik wilde ook absoluut geen E.. heb nu een 70G.. oeps zou je denken, maar ik zou niet minder willen :45: 
Het beeld vooraf is anders dan wanneer je ze hebt ;) 

xxx

Hahah oké en hoeveel heb jij erin geknutseld dan? Heb jij je album op privé staan of sowieso geen foto's erop? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je zo toevoegen, want ik heb 450 cc in mijn boobs laten plaatsen. Had een 70b ongeveer, als voorsituatie.
70G is gelijk aan 75F. Is trouwens ook wel merk afhankelijk, denk dat ik eigenlijk tussen 70F en G in zit...
Bedenk je wel, mijn voorsituatie was ietsje meer (denk ik....) en bij mij kwam er dus 12,5 cm breedte en 5,3 cm projectie bij.

Ik heb nog ruimte in de G.... dus denk dat je een mooie gevulde 75F krijgt.. maar nogmaals, pin me er niet op vast :45: 

Ik voeg je ff toe, heb een album met voorsituatie van a tot z.. of van z tot a.. (klik dan ff op: Sorteer op: titel)
Dan zet ie hem van a tot z hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Ik ga je zo toevoegen, want ik heb 450 cc in mijn boobs laten plaatsen. Had een 70b ongeveer, als voorsituatie.
70G is gelijk aan 75F. Is trouwens ook wel merk afhankelijk, denk dat ik eigenlijk tussen 70F en G in zit...
Bedenk je wel, mijn voorsituatie was ietsje meer (denk ik....) en bij mij kwam er dus 12,5 cm breedte en 5,3 cm projectie bij.

Ik heb nog ruimte in de G.... dus denk dat je een mooie gevulde 75F krijgt.. maar nogmaals, pin me er niet op vast :45: 

Ik voeg je ff toe, heb een album met voorsituatie van a tot z.. of van z tot a.. (klik dan ff op: Sorteer op: titel)
Dan zet ie hem van a tot z hihi

xxx

Oké je bent dan ook smaller dat maakt de cup ook weet groter denk ik.  Ben heel benieuwd! Mijn protheses zijn dan even breed alleen een cm meer projectie.. 

Nog 1 ding dan laat ik je met rust haha. Deze foto is van mezelf vroeger. Hoeveel cc zou dat zijn in neppers denk je? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Waar zijn die borsten naartoe dan? Supermooi!!!

Niet minder dan 590 cc nemen. Vergis je niet, hier had je misschien toen een 75E... Dat ga je maar net halen als je een 75F krijgt met neppers!!
Neppers hebben altijd 1 a 2 cupmaten groter nodig in bh, om de zichtmaat te halen die je wenst!!

Neem die 590, je gaat doodongelukkig worden met minder :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Hi mop bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ja met die zakjes lijkt echt groot ja. Ik pas inderdaad met een sportbh en probeer ze dan goed te vormen maar het is toch anders als de protheses. Cupmaat e is goed te doen zou ze niet kleiner willen als dat. Hoe zijn ze eruit in een strak shirt bij jou? Heb je een enorme heuvel of valt dat mee hahaha.  Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe foto's schiet eens op!!:P

Nee die heuvel valt wel mee vind ik! haha :P Als ik woensdag foto's maak, maak ik er meteen ook wat van de zijkant en met shirt aan voor je. Ik wacht lekker tot precies 5 weken PO haha ;) Morgen misschien vast even wat bh's shoppen voor 6 weken PO, kan niet wachten! Als ik geslaagd ben, zal ik die meteen showen.

En inderdaad, wat best_boobie ook al zei, super mooi formaat wat je vroeger had! Zou echt niet kleiner gaan dan die 590 cc ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei best_boobie:
23 minuten geleden zei best_boobie:

Huh? Waar zijn die borsten naartoe dan? Supermooi!!!

Niet minder dan 590 cc nemen. Vergis je niet, hier had je misschien toen een 75E... Dat ga je maar net halen als je een 75F krijgt met neppers!!
Neppers hebben altijd 1 a 2 cupmaten groter nodig in bh, om de zichtmaat te halen die je wenst!!

Neem die 590, je gaat doodongelukkig worden met minder :)

xxx

 

Ja erg he die zijn gewoon foetsie.! Na mijn zwangerschap en 2 maandjes borstvoeding zijn ze ineens verdwenen.. Ik zeg ook altijd tegen mijn man : stel je voor dat jij een piel hebt van 20 cm en ineens word die 10 dan wil je toch ook je oude piel terug? :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Xxmelliexx:

 

Ja erg he die zijn gewoon foetsie.! Na mijn zwangerschap en 2 maandjes borstvoeding zijn ze ineens verdwenen.. Ik zeg ook altijd tegen mijn man : stel je voor dat jij een piel hebt van 20 cm en ineens word die 10 dan wil je toch ook je oude piel terug? :154:

Hahah dat weet ik wel zeker :P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei xShar:

Nee die heuvel valt wel mee vind ik! haha :P Als ik woensdag foto's maak, maak ik er meteen ook wat van de zijkant en met shirt aan voor je. Ik wacht lekker tot precies 5 weken PO haha ;) Morgen misschien vast even wat bh's shoppen voor 6 weken PO, kan niet wachten! Als ik geslaagd ben, zal ik die meteen showen.

En inderdaad, wat best_boobie ook al zei, super mooi formaat wat je vroeger had! Zou echt niet kleiner gaan dan die 590 cc ^_^

Oké thanks mop ik wacht het even af. Ik zou naar de primark gaan als ik jou was. Daar hebben ze grote maten voor een leuke prijs tenminste dat heb ik hier een aantal keer voorbij zien komen.  Tagg me morge even in de foto's!  Raak nu wel overtuigd van die 590 door jullie commentaar thanks xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.