Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

@BrownieG ja het is nu definitief Nio geworden. 4 oktober word ik geopereerd in parkkliniek in Rotterdam. Ben gisteren op consult geweest. Ik kon eigenlijk gelijk gaan passen. Hij gaf me eerst 500 maar hij zei er niet bij wat het was. Ik vond ze eigenlijk net zoveel effect hebben als mijn wonderbra die me 1 maat te groot is toen ik naar beneden keek. Toen paste ik 600 en was verkocht.. De foto's staan in mijn album van de 600. Ik had ook foto's mee genomen wat ik totaal niet wil en dat is het opgeplakte ballen effect, dat je bovenaan de randen ziet zeg maar. Nu heeft hij wel 10 keer in me vel geknepen en zei uiteindelijk dat het wel goed ging komen met 590 cc dual plane. Ik hoop het echt! Ben wel een beetje zenuwachtig omdat hij eerst twijfelde. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, je krijgt je eigen knuffelbeesten op deze dag :P Als hij 10x lekker heeft geknepen mag je er wel van uitgaan dat het mogelijk is. Hij geeft wel aan hoor als iets echt niet kan dus zou niet zenuwachtig zijn. Heb je voorsituatie gezien en dat gaan mooie boobies worden!

Lekker voorbereiden nu :) 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knuffelbeesten:154: .Ik had niet eens bedacht datdat het dierendag is geheh. Nou knijpen kan die man wel omhoog, omlaag bij elkaar, uit elkaar.. keek me zusje aan via de spiegel en moest me lach inhouden. Ja nu lekker aftellen en een goede bh halen voor na de operatie. Nog tips? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Knuffelbeesten:154: .Ik had niet eens bedacht datdat het dierendag is geheh. Nou knijpen kan die man wel omhoog, omlaag bij elkaar, uit elkaar.. keek me zusje aan via de spiegel en moest me lach inhouden. Ja nu lekker aftellen en een goede bh halen voor na de operatie. Nog tips? 

Xxx

Whahaha, Wat een baan heeft hij he, lekker voelen aan al die borsten :P Enige tip wat ik heb is de operatieverslagen van hem lekker door lezen. Ben je een beetje voorbereid over wat er komen gaat na de operatie. Iedereen herstelt anders maar het is fijn om herkenning te vinden als je ergens tegen aan loopt tijdens je herstel. 

Yep, aftellen nu :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik was weer zo aan het twijfelen over het aantal cc door een aantal vriendinnen om mij heen. Allemaal negatief dat ik veelste dun ben voor zoveel cc. Ze hebben trouwens zelf ook allemaal silicone.  Ik heb overal lak aan maar ondertussen zo gevoelig voor de mening van anderen ik word er gek van. Dus toch weer gemaild met Nio en kreeg het volgende:

U moet een zo groot mogelijk volume met kleine projectie en een soepele prothese nemen om randen te voorkomen. De mentor zijn de hardste protheses dus die zou ik in dit geval juist niet adviseren. Ik denk dat u met 500cc zeker niet tevreden zult zijn. De 550 CC euro heeft geen voordeel tov motiva qua maat projectie en diameter en is 50cc kleiner! Dus zeker niet doen. Of we doen motiva 550 of 510 maar nogmaals u zult niet gelukkig zijn met het kleine resultaat  

Nou ik ga nu luisteren naar deze beste man en heb het er met niemand meer over. Behalve met jullie dan ^_^.

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx

Jeetje.. Wat jammer dat je vriendinnen je laten twijfelen. Ik snap niet waarom hun zonodig hun ongegronde mening moeten uiten. Vind dat eerder een teken van jaloezie.

En meis, Nio adviseert dit niet voor niets! Hij zegt niet voor niets dat je met kleiner niet tevreden zult zijn aan de hand van wat je wilt!

Luister naar de beste man! Dit gaat echt mooi worden :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je nu een datum hebt en het aantal cc wat je graag wil!

Ben heel erg benieuwd, en wat andere ook zeggen je moet doen wat jou gelukkig maakt! jij moet er mee rond lopen niet een ander.. en  zoals sweetboobs al zegt ze zijn gewoon jaloers!

Is idd niet leuk maar ik zou het loslaten en denken :153:

Nog 2 maandjes dan is het al zover! leuk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie nee ik heb het antwoord eigenlijk al van Nio de randen van mentor zijn te dik. Ja wat een mail he hahah ik had al eerder mail contact gehad dat was nooit meer als 3 zinnen:4:. Kan je trouwens nog wel mijn titel aanpassen naar :Nio 4 oktober ? Thanks!!

@Sweetboobs16 

ik steek ze straks mooi de ogen uit          ( letterlijk:10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@best_boobie via het OLVG maar word wel geopereerd in parkkliniek omdat ze vol zitten. Xx

Wat een luxe ... ook al parkkliniek :) Hebben wij hier allemaal op BF voor gezorgd he, dat ie geen plek meer heeft in OLVG :45::45::45: Leuk team daar dus komt ook goed! En niets van aantrekken van je vriendinnen joh, je gevoel van je passessie volgen!! Op naar je :63::63: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.