Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

Hey meid fijn dat het wat beter gaat qua pijn. Naar dat je zo misselijk bent en niet goed naar de wc kan. Kan ook een bijwerking zijn van de medicijnen helaas en je darmen liggen al een poosje stil. Hopelijk krijg je iets om even goed te kunnen gaan. 

En even over het douchen. Alleen doen als je je er goed genoeg bij voelt hoor. Als je aangeeft al niet lekker te worden bij het losmaken van je vest zou ik lekker nog eventjes wachten. Is misschien niet prettig maar het is geen must he meid. Of je doucht je alleen van onderen zodat je je vestje lekker aan kan houden :) 

Lekker rustig aan doen meid 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Wednesday, October 05, 2016 om 10:50 zei xShar:

@Xxmelliexx

Fijn dat alles goed is verlopen! Eindelijk je boobs, gefeliciteerd, ze zien er al goed uit!! :D

De pijn is herkenbaar die je beschrijft en de moeite met ademhalen ook. Het ergste was bij mij na drie dagen ongeveer weg. Dus nog eventjes volhouden, de pijn ben je straks heel snel weer vergeten gelukkig :)

Hopelijk voel je je snel beter!

xxx

Thanks moppie. Morgen dus nog een dagje afzien. Heb net heerlijk een tukkie gedaan worden zo suf van die medicijnen dat ik continue wegval. Vind ik niet zo erg eigenlijk.. nog gelukt met de pics? Ik had precies hetzelfde maar het is net wel gelukt! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Xxmelliexx:

Ik ben geopereerd in parkkliniek is Rotterdam maar wel via het OLVG maar ze hadden daar geen plek meer. Dat vestje krijg je van Parkkliniek maar ik geloof dat als je geopereerd word in olvg je zelf een sportbh mee moet nemen.. Heb wat foto's is me album gezet misschien helpt het bij je cc keuzestress xxxxx

Hoi heb even bij je foto's gekeken wel echt heel mooi nu al ... Hoe vind je ze zelf qua maat ? Meestal vind iedereen t in t begin veel te groot 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stropez ik heb juist meer het idee dat de meesten hier ze te klein vinden in het begin als ze net gezet zijn aangezien de spier nog moet ontspannen.. Ik vind de maat goed. Ze zijn nu al groot en zou misschien nog wat groter worden. Ik vind het niet erg hou er wel van vind het fijn dat ik toch voor deze maat ben gegaan. Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Xxmelliexx:

Thanks moppie. Morgen dus nog een dagje afzien. Heb net heerlijk een tukkie gedaan worden zo suf van die medicijnen dat ik continue wegval. Vind ik niet zo erg eigenlijk.. nog gelukt met de pics? Ik had precies hetzelfde maar het is net wel gelukt! Xxx

Ja daar wordt je lekker suf van inderdaad, maar van al dat slapen gaat de tijd wel mooi snel om en dat is in het begin helemaal niet erg haha.

Morgen ga ik het weer proberen met nieuwe foto's! Gelukkig is het bij jou wel gelukt :)

En wat goed om te horen dat je nu al blij bent met de maat! ^_^

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MarTiet:

Hey meid fijn dat het wat beter gaat qua pijn. Naar dat je zo misselijk bent en niet goed naar de wc kan. Kan ook een bijwerking zijn van de medicijnen helaas en je darmen liggen al een poosje stil. Hopelijk krijg je iets om even goed te kunnen gaan. 

En even over het douchen. Alleen doen als je je er goed genoeg bij voelt hoor. Als je aangeeft al niet lekker te worden bij het losmaken van je vest zou ik lekker nog eventjes wachten. Is misschien niet prettig maar het is geen must he meid. Of je doucht je alleen van onderen zodat je je vestje lekker aan kan houden :) 

Lekker rustig aan doen meid 

Xx

Ik heb lekker iets gekregen van de dokter dat laxeerd hopelijk werkt dat snel. Me pens is nu wel opgezet hoor! Als je ziet wat ik allemaal weg vreet ongelooflijk. Ik doe de hele dag geen reet en toch heb ik honger als een paard.. vaag is dat haha. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha tsja verveling misschien? Ik heb juist geen trek in eten maar wel een dikke pens! Kon ook paar dagen niet af ondanks laxeermiddel en heb echt eem vochtbuik. Zo'n harde bolle buik, lijk wel zwanger nog effe en ik ga melk geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden hierbij mijn verslagje:

Zoals sommige misschien al gelezen hadden dikke stress op dinsdagochtend, ik had namelijk herpes in mijn neus. Ik natuurlijk hier op het forum op koortslip zoeken en kwam horrorverhalen tegen waarbij pc koopman meiden gewoon naar huis stuurde terwijl ze hun operatie pakkie al aan hadden. Ik de praktijk opgebeld en hun moest het aan nio vragen of het door kon gaan. Na een half uur eindelijk het verlossende antwoord.. het kon doorgaan maar dan moest ik wel eerst naar de apotheek medicijnen halen tegen de herpes en gelijk innemen. Daar aangekomen wisten ze van niks na wat gebeld, geregel, en 2 verkeerde faxen eindelijk mijn medicijn. Alsof een mens al niet gespannen genoeg is voor een operatie. Vervolgens de auto in naar utrecht om zoonlief bij mijn moeder af te zetten en door naar park. Daar aangekomen kregen we onze eigen kamer en mocht al een mooi blauw jurkje, haarnetje, sokken en crocs aantrekken, stond me beeldig. Rich vond het ook want die heeft nog wat mooie foto's genomen :P. Vervolgens kwamen ze mij halen om naar de voorbereidingsfase te gaan en mocht ik afscheid nemen van manlief. Daar aangekomen werd er een infuusje aangelegd en lag ik ong 45 min te wachten.Niks geen gezellige verpleegsters om mee te kletsen. Ja 1 verpleegster vroeg hoe ik de siliconen geplaatst  kreeg en toen ik zei dual plane zei ze: oeee dat gaat flink pijn doen straks. Tsss wat een domme opmerking net voordat je de ok ingaat. Gelukkig was ik niet meer zenuwachtig en ook niet bang maar voor meiden die dat wel zijn leek me dat niet echt een handige opmerking. Toen kwam dokter Nio heel vrolijk aanlopen en ging mij aftekenen tepels omhoog van links naar rechts meetlat erbij hij keek er bloedsirieus bij en ik bleef maar ratelen hahha. Toen zei hij zijn bekende woorden: we gaan er wat moois van maken en maakte nog wat foto's.Vervolgens werd er iemand binnen gereden die net geopereerd was en die kreunde alles bij elkaar en wilde maar niet wakker worden. Ze riepen steeds mvr u bent net geopereerd u mag zich niet omdraaien. En de anesthesist moest erbij blijven dus ik stond met me bedje met de rest van de artsen te wachten. Ik grapte nog : ik heb geen haast hoor. Toen reden we de ok hij spoot wat spul in me infuus en begon te te praten als een hypnotiseur: u gaat lekker slapen.   Ik dacht nog echt niet. Maar ineens kreeg ik zo'n medicijnsmaak in me bakkes en weg was ik. Toen ik wakker werd vielen me ogen denk ik nog 1 keer dicht en toen sperde ik ze wijd open en keek gelijk onder de dekens. Nou ik was blij hoor! Ik had gelijk praatjes voor 10 en mocht al snel terug naar mijn kamer waar mijn man me opwachte met een prachtige bos bloemen. Kreeg eerst een koppie thee en een broodje kaas. Daarna duurde het 3 uur voordat ze me kwamen ontslaan dat duurde mij wel wat te lang wilde graag naar huis. Was een hele aardige zuster die mij kwam ontslaan en ze had een spiegeltje zodat ik naar mijn borsten kon kijken. Het viel me op dat de sneden echt precies in de plooi zaten heel erg netjes gedaan zeg. Toen hup de rolstoel in en naar de auto. Zoonlief weer opgehaald en toen naar de MC gereden voor een grote friet, 2 cheeseburgers en een milkshake whaha. Snachts een paar uurtjes geslapen. Bij het wakker worden voelde ik me wel verschrikkelijk zeg alsof ik was aangereden alles deed pijn. Me rug, schouders, ik kon me hoofd zelfs niet omhoog doen. Na een handvol pillen ging het al snel een stuk beter! Vandaag met wakker worden ook pijn maar niet zoals gisteren en ik schuifel al lekker door het huis. Nou ellenlang verhaal weer haha. Al met al valt de pijn me wel mee maar vind het wel moeilijk om alles uit handen te geven. Ik zie me huis nu al rommelig worden en daar kan ik niet zo goed tegen. Maarja even doorheen kijken. Ben heel benieuwd hoe mijn borsten zich gaan ontwikkelen. Vind ze al aardig groot en vraag me af of dat zwelling is en ze gaan slinken of dat de spier juist nog gaat ontspannen waardoor ze groter worden... we shall see. Nu al zin in de zomer iig! Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag! Die Nio is wel van de standaard praatjes :45: 'We gaan er wat moois van maken' Hoorde precies hetzelfde haha.. ik dacht toen echt gelukkig en verwacht ook niet anders :P grappig om terug te lezen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Even een kleine update wat betreft me herstel. Alles gaat super goed hier, overdag geen pijn alleen snachts en met wakker worden. Denk dat ik voor het slapen toch maar weer een diazepam ga pakken want ik word echt heel stijf wakker. Mijn opgeblazen pens is eindelijk weg en kak hier en daar af en toe een klodder:154:. Gaat nog niet helemaal naar behoren maar goed het is iets:P. Verder wel heel erg moe de hele tijd dus doe vaak een tukkie tussendoor,ik denk de nasleep van de narcose. Ik hoef van Nio niet op controle te komen en mocht via de mail foto's sturen en vragen stellen. Het is voor mij namelijk onmogelijk om op donderdags te komen. Hij was weer lekker langdradig :P hierbij de mail: 

Ziet er erg mooi uit! zie antwoorden achter jouw vragen 

* ik ben 18 dagen po als ik weer aan het werk ga en werk in de horeca, mag ik me 3 borden lopen? ik hou daarbij mijn armen laag en strek ze uit om neer te zetten. Ja

* wanneer mag ik mijn onderlichaam weer trainen benen/ billen? Na 1 week vanaf nu

* ik krijg amper adem in dit compressievest mag ik al een sportbh aan? en snachts? Ja En ook snachts. Borsten niet omhoog duwen in de bh anders schuiven protheses langzaam omhoog. Ze zitten nu op de goede plek

*  kan het kwaad als ik ze eventjes per dag 'loslaat'? Nee

Ok duidelijke taal dus ik sjees straks gelijk naar de hema voor een sportbh en verbrand dit vest :15:. Waar ik ook van sta te kijken is dat ze volgens Nio al op hun plek zitten dat is snel! En ook sporten mag al zo snel denk dat ik daar pas in november mee begin voor de zekerheid. Weet iemand wanneer ik die bruine pleisters eraf mag halen?? Dan hoef ik hem niet nogmaals te mailen. . xxxxxx

@MarTiet @Desert-Rose @Sweetboobs16 @Bayleef @debbiethisisme @Susannah @BrownieG 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx heerlijke duidelijke antwoorden! En nu heb ik ook gelijk antwoord op de vraag of ze af en toe even los mogen! En volgens mij worden die plakkers meestal bij de eerste controle afspraak verwijderd. Staat volgens mij in de informatie die je heb mee gekregen van Park. Dus dan kan je dan donderdag voorzichtig zelf doen neem ik aan. Wel jammer dat je sochtens nog zo stijf bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, klinkt goed allemaal op dat kakken na :45: mja, liever een beetje dan dat de boel ontploft daar met al die gassen :P Dat vest is idd een beetje een onding maar eerlijk gezegd hem ik het niet gelijk verbrand. Ik had dus na de zwelling meer ruimte en nog last van de zijkanten ( beurs gevoel) en soms wisselde ik effe met een sportbh als het mij irriteerde. Was toch wel een verademing op sommige momenten.

Staat idd in je brief van Park ivm je pleisters en de andere die daaronder zitten vallen er vanzelf af op een gegeven moment. Bij mij lieten ze vanzelf los na ongeveer 3 weken.. kijk anders effe in mn album want ben niet zo zeker ervan!

Lekker rustig aan doen en fijn herstel nog!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei debbiethisisme:

@Xxmelliexx heerlijke duidelijke antwoorden! En nu heb ik ook gelijk antwoord op de vraag of ze af en toe even los mogen! En volgens mij worden die plakkers meestal bij de eerste controle afspraak verwijderd. Staat volgens mij in de informatie die je heb mee gekregen van Park. Dus dan kan je dan donderdag voorzichtig zelf doen neem ik aan. Wel jammer dat je sochtens nog zo stijf bent.

haha ja daarom had ik je ook getagd! Heerlijk heb er vandaag gebruik van gemaakt. Ja ik wacht denk ik gewoon tot die pleisters eraf vallen. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei BrownieG:

Hey hey, klinkt goed allemaal op dat kakken na :45: mja, liever een beetje dan dat de boel ontploft daar met al die gassen :P Dat vest is idd een beetje een onding maar eerlijk gezegd hem ik het niet gelijk verbrand. Ik had dus na de zwelling meer ruimte en nog last van de zijkanten ( beurs gevoel) en soms wisselde ik effe met een sportbh als het mij irriteerde. Was toch wel een verademing op sommige momenten.

Staat idd in je brief van Park ivm je pleisters en de andere die daaronder zitten vallen er vanzelf af op een gegeven moment. Bij mij lieten ze vanzelf los na ongeveer 3 weken.. kijk anders effe in mn album want ben niet zo zeker ervan!

Lekker rustig aan doen en fijn herstel nog!

xx

Hi mop,

Nou ik naar de hema gegaan en 2 maten gehaald 75 e en 75 f. Kom ik thuis hing die bh aan het verkeerde hangertje, nu dus 2x e en die zit best strak. Dus weer me vestje aan helaas.. Maar stiekem wel heel blij dat er strak zat hihi. Ik laat die pleisters i derdaad zitten tot ze eraf vallen ben bang dat ik anders het korstje eraf trek. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx

Wat fijn dat je je al wat beter voelt! ^_^

Ja, Nio met z'n korte antwoorden hahaha. Ik had ook een hele vragenlijst bij de eerste controle over wanneer ik bepaalde dingen weer mocht en op alles antwoordde hij: Vanaf nu. :P Nu moet ik elke keer als ik dat lees of iemand dat hoor zeggen aan Nio denken :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis 

Hoe is het nu met je? Houd je het nog uit in je vestje? Ik had aan de zijkanten een stukje uitgeknipt, kregen mij boobs toch wat meer 'adem' en ik ook. Misschien even een tip totdat je een andere sportbh hebt? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hi mop,

Nou ik naar de hema gegaan en 2 maten gehaald 75 e en 75 f. Kom ik thuis hing die bh aan het verkeerde hangertje, nu dus 2x e en die zit best strak. Dus weer me vestje aan helaas.. Maar stiekem wel heel blij dat er strak zat hihi. Ik laat die pleisters i derdaad zitten tot ze eraf vallen ben bang dat ik anders het korstje eraf trek. xxx

Ja het is wat met die bh's :145: koop je nu een F..zit ie goed en ruimte bij de cups..gaat zwelling weg..zit ie weer iets ruimer..gaan ze dalen ..wordt ie weer strakker!! Koop maar verlengstukje erbij! Het was echt een drama bij mij in het begin. Had zelf in die herstelweken wel een hema winkel kunnen beginnen :45: En idd dat vest wat inknippen kan soms helpen als je "ademnood" hebt :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei xShar:

@Xxmelliexx

Wat fijn dat je je al wat beter voelt! ^_^

Ja, Nio met z'n korte antwoorden hahaha. Ik had ook een hele vragenlijst bij de eerste controle over wanneer ik bepaalde dingen weer mocht en op alles antwoordde hij: Vanaf nu. :P Nu moet ik elke keer als ik dat lees of iemand dat hoor zeggen aan Nio denken :4:

Hoi!

Ja ik denk dat hij zo druk is dat hij er lekker snel doorheen sjeest. Toch twijfel ik wel een beetje dat ik volgende week al mag sporten  (onderlichaam). Ik wacht toch maar tot november heb nergens gelezen dat het zo snel mag . xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen moppies @MarTiet @BrownieG

Ik heb 1 dag de hema bh aan gehad  werd helemaal gek ervan hij zat elke keer op me littekens. En weet niet wat ik heb maar me tepels zijn echt mega gevoelig ze staan constant stijf en ze jeuken ook nog. Hadden jullie dit ook?? Mijn vestje heb ik dus nu weer aan maar ga vandaag weer een poging doen voor een andere sportbh. Ik word snachts wakker van de pijn in me borsten en dan doe ik dat vestje helemaal open tot het laatste haakje dan gaat het wel weer. denk je dat dit kwaad kan? Ik ben trouwens alweer 2 dagen de hort op geweest, gingen jullie echt de deur uit? ben zo bang dat ik toch teveel doe. Ook til ik echt wel dingen natuurlijk geen zware dingen maar wel bv mijn tassie, borden, spiegel met 2 handen, etc... Ook kook ik gewoon zelf maar laat volle pannen  met water door Richard tillen. Ik doe truitjes over me hoofd aan geen vesten meer maar zorg er wel voor dat ik bij het aantrekken mijn ellebogen niet voorbij mijn schouders doe. Kan dit kwaad allemaal??? Sorry voor alle vragen maar ik word af en toe wat onzeker. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mellie!

Of het kwaad kan je vestje tot aan het laatste haakje open te laten weet ik niet 's nachts, omdat je borsten dan toch meer opzwellen dan overdag. Heb je bij je armgaten al wat ingeknipt want dit kan erg helpen! Gaat de compressie er wat af want die maakt dat dat kreng zo knelt.

Ik vind zelf dat je aardig veel doet hoor! Ik doe al die dingen bij lange na nog niet je boobs hebben echt hun rust nodig meid.. je hoeft niet hele dagen in de bank de hangen maar een stapje terug kan geen kwaad denk ik je bent nog zo kort po.. ik ben zelf de deur nog niet uitgeweest maar da's ff een ander verhaal :) 

Tsja als nio het zou zien dat je shirtjes over je hoofd aantrekt krijg je op je kop :45: Maar als je een ruin shirt pakt zodat je inderdaad je armen niet erg op hoeft te tillen zal het geen kwaad kunnen.

Pas erop dat je voldoende rust neemt, geen spiegels dragen! En uitkijken voor repeterende bewegingen. Je kan er nu nog geen last van krijgen maar later wel dus toch even oppassen geblazen..niet om je bang te maken he! Alles goed doseren ;) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meid, 

je moet echt wel zoals MarTiet zegt alles rustig aan doen. Het is nu dat het kapsel gevormd wordt voor de komende jaren! 

Ikzelf heb de eerste 2 weken niets gedaan. Is wel vervelend zo niksen maar is voor je eigen goed. Haren kammen, kleren aandoen, afwassen, stofzuigen e.d. allemaal door manlief laten doen. Jij bent nu voor even een echte prinses ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.