Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

Dames alles is goed gegaan lig nog op me kamertje. Voelt inderdaad alsof ik overreden ben maar vind het te doen. Ze zien er wel echt hugeeee uit maar denk ook zwelling. Wil graag fotos plaatsen in mijn vest maar niks lukt niet in me gallerij en ook niet hier helaas! Ben al naar de wc geweest en straks komen ze voor mijn ontslag en laten ze zien hoe het eruit ziet maar ben de hele tijd aan het spieken haha. Mijn tegels staan trouwens wel naar binnen maar neem aan dat dit nog recht trek. Nio is al geweest die vertelde dat ik 2 dagen in bed moet liggen. Heb net al wat paracetemol 1000 mg op ben de pijn liever voor begint nu wel te steken.  Xxx

@Desert-Rose @Sweetboobs16 @Jaydee @xShar @Bayleef @debbiethisisme @MarTietje

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Dames alles is goed gegaan lig nog op me kamertje. Voelt inderdaad alsof ik overreden ben maar vind het te doen. Ze zien er wel echt hugeeee uit maar denk ook zwelling. Wil graag fotos plaatsen in mijn vest maar niks lukt niet in me gallerij en ook niet hier helaas! Ben al naar de wc geweest en straks komen ze voor mijn ontslag en laten ze zien hoe het eruit ziet maar ben de hele tijd aan het spieken haha. Mijn tegels staan trouwens wel naar binnen maar neem aan dat dit nog recht trek. Nio is al geweest die vertelde dat ik 2 dagen in bed moet liggen. Heb net al wat paracetemol 1000 mg op ben de pijn liever voor begint nu wel te steken.  Xxx

@Desert-Rose @Sweetboobs16 @Jaydee @xShar @Bayleef @debbiethisisme @MarTietje

Gefeliciteerd meis, en dat ziet er al goed uit,en tepels alles gaat nog heel erg veranderen, je bent net geholpen, nog even een paar weken geduld hahaha

Als het goed is krijg je nog een recept mee voor extra pijnstilling,  anders even naar vragen hoor, want enkel en alleen paracetamol is te weinig.

Nu maar even wachten op je ontslag en dan lekker naar huis, en lekker uitrusten.

Ik wens je een goed herstel meis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met je boobs lieve Mellie! Gelukkig is alles goed gegaan :) Heb nog flink aan je gedacht hoor had eigenlijk nog een bosje bloemen af willen leveren hihi

Je krijgt straks een recept mee hoor waarschijnlijk naproxen en omeprazol en diazepam :) Vraag alleen ff wat extra mee omdat je morgen pas kan laten halen bij de apo! 

Ziet er al veelbelovend uit meid, rust eerst maar goed uit en geniet van je nieuwe boobs!

Een heel goed herstel gewenst voor jou

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauww wat ik zie ziet er goed uit zeg! En wat fijn dat het allemaal goed gegaan is. Lekker uitrusten als je straks thuis bent en je echt houden aan die 2 dagen bedrust. 

Dat met je tepels komt vast wel goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en een spiegel opbouwen, en je heerlijk laten vertroetelen door je hubbie. Ze zien er al prachtig uit hoor :35:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx we hebben elkaar helemaal niet gezien! Ik lig nu thuis op de bank en heb met een hele pizza naar binnen gewerkt! :D De auto rit naar huis was voor mij echt niet fijn maar nu de pijnstilling weer werk gaat het wel weer. Ik moet morgen ook in bed/bank blijven en vanaf donderdag mag ik rustig al wat rondjes in me huis lopen. Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Bedankt voor alle lieve berichtjes allemaal! De pijn is goed te doen net heerlijk diazepam op. Zal morgen een verslagje maken als de pijn niet al te erg is! Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei debbiethisisme:

@Xxmelliexx we hebben elkaar helemaal niet gezien! Ik lig nu thuis op de bank en heb met een hele pizza naar binnen gewerkt! :D De auto rit naar huis was voor mij echt niet fijn maar nu de pijnstilling weer werk gaat het wel weer. Ik moet morgen ook in bed/bank blijven en vanaf donderdag mag ik rustig al wat rondjes in me huis lopen. Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht! Xx

Hi lieverd, ik jou ook niet helaas. Of ben jij Indo of heb je een tintje? Er kwam wel iemand de uitslaapkamer ingereden terwijl ik de ok in ging. Ze wilde de hele tijd op haar buik draaien maar dat mocht niet en de anesthesist bleef er een tijdje bij dus moest even wachten. Ben nu van Utrecht naar huis aan het rijden maar nu eerst naar de Mac haha. Heb nog geen last van een opgeblazen pens gelukkig. En jij? Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Bedankt voor alle lieve berichtjes allemaal! De pijn is goed te doen net heerlijk diazepam op. Zal morgen een verslagje maken als de pijn niet al te erg is! Dikke kus

Nu een duidelijke foto! :D dat worden hele mooie meis! 

Geniet van je maccie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

 

Wauw...... ze zijn nu al prachtig. En ze worden de komende tijd alleen nog maar mooier. Dat worden supertits :wub:.

Xxx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei debbiethisisme:

Hahaha nee ik ben hoog blond en een Nederlands tintje :D. Ik heb ook geen opgeblazen buik. Alleen opgeblazen tette :P. Maar wat goed dat je je zo goed voelt! Ik had echt even een momentje op de terug rit dat ik elk hobbeltje voelde. Rustig aan jij en geniet van de mac! Xx

Oooh haha nee dan was jij het zeker niet. Ik heb me ook vol gevreten bij de Mac.  Lig nu in me bed moest net naar de wc nou dat was een hele happening kwam echt niet overeind toen terug in bed maar dat is ook moeilijk omdat je niet op je armen mag leunen en dat schuifelen op me billen lukt voor geen meter. Mijn slapende zoon rolde ook nog bijna vd bank bij thuiskomt waardoor ik in reactie mijn arm overrekte om hem op te vangen. Nou dat was geen pretje moest er een kwartier van bijkomen auwww. Ik hoop dat jij kan slapen. Ik ben helemaal hyper. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MarTiet:

Van harte gefeliciteerd met je boobs lieve Mellie! Gelukkig is alles goed gegaan :) Heb nog flink aan je gedacht hoor had eigenlijk nog een bosje bloemen af willen leveren hihi

Je krijgt straks een recept mee hoor waarschijnlijk naproxen en omeprazol en diazepam :) Vraag alleen ff wat extra mee omdat je morgen pas kan laten halen bij de apo! 

Ziet er al veelbelovend uit meid, rust eerst maar goed uit en geniet van je nieuwe boobs!

Een heel goed herstel gewenst voor jou

xx

Thanks moppie aaah wat lief je had zo mogen komen ik verveelde me kapot. Ik lag daar al 3 uur voordat ze eindelijk eens kwamen met die ontslag formulieren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Thanks moppie aaah wat lief je had zo mogen komen ik verveelde me kapot. Ik lag daar al 3 uur voordat ze eindelijk eens kwamen met die ontslag formulieren!

Ja weet er alles van!! Lag ook bijna in mijn bed te springen omdat ik naar huis wilde.. hoelaat was nio nu bij jou? Ik was bij hem rond 18.00u binnen. Dacht nog, Mellie ligt misschien nog boven :) Voel je je goed? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet ja toen lag ik op me kamer ja heb net nog van alles op. Weet niet wat eigenlijk ik slik alles braaf wat rich me voorschotelt. Voel wel een enorme druk op me borst en kan niks. Ik ben net zo'n T' REX met van die korte hulpeloze armpjes:154:. Gelukkig heb ik een sterke man die me zo optilt en me goed neerlegt. Voel me echt een hulpeloos vogeltje. Ik heb toch echt wel buikspieren maar als ik die gebruik voel ik iets raars onder me tieten ploppen alsof er iets weg schiet beetje eng vind ik dat. Hoe gaat het nu met jou zonder die drains? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar heb ik ook last van. Als je nog geen buikspieren had dan krijg je ze na je bv wel :45: 

Ik denk dat dat plopje vocht of lucht is wat tussen je prothese en je spier wegvliegt. Zo heb ik ook weleens het gevoel dat als je maag borrelt maar dan in mn tieten echt heel vreemd. Tietscheetjes :45: 

Wel grappig dat het allemaal zo herkenbaar is. Hoeveel meiden er op dit moment met hun kontje hun plekkie zoeken en zich verzetten haha. En gelukkig hebben we onze sterke mannen he wat moesten we toch zonder!

Ik voel me als een vogel zo vrij zonder die drains zeg..lekker draadloos :154: geen gezeul meer, nergens meer achter blijven hangen. En een hele druk minder in mijn borst. Heb alleen wel sinds dat die drain eruit is links sneller kramp aan de spier als ik omhoog kom. Weet niet of het daardoor komt maar vind het wel frapant. Gewoon echt voorzichtig aan doen. Hou nu ook mn tieten vast als ik omhoog kom haha ook dat ik nu een hele losse sportbh aan heb dus lijkt het net of ik Toos bhloos ben :154:

Denk je wat te kunnen gaan slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.