Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

UPDATE

Vanochtend kwam ik er achter dat er een soort puistje aan het uiteinde van het litteken van mijn linker borst zat. Ik had er een foto van gemaakt en naar Nio gemaild met uitleg, waar hij natuurlijk super snel weer op antwoordde! Zo fijn is dat! ^_^

Het is een knoopje van de hechting die naar buiten wil waarschijnlijk. Ik mocht het puistje inprikken, zodat de hechting naar buiten kan en vervolgens ontsmetten met alcohol of jodium. Dit heb ik dus gedaan. Dus afwachten wat er nu gebeurd. Maar dat gaat vast goed komen :)

Sorry voor de vertraagde foto's de laatste tijd, het schiet er steeds een beetje bij in. Komende week zal ik weer een foto uploaden!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou meiden, sorry dat jullie zo lang moesten wachten! De foto van 3 maanden PO staat er nu eindelijk op ^_^ De volgende foto zal denk ik bij 6 maanden PO komen of er moet opeens iets drastisch veranderen. 

Met het 'puistje' gaat het goed. Er zit alleen nog een heel klein korstje. Verder heb ik gisteren voor het eerst geprobeerd om weer op mijn buik te liggen, dit kon prima! 

@Sweetboobs16 @Xxmelliexx

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Thanks voor het taggen weer meis :) 

Ze worden echt mooier en mooier! Ze passen echt goed bij je vind ik :D 

Heb je ook bijna nergens meer last van? 

En fijn dat je weer op je buik kan liggen. Kan mij voorstellen dat wanneer je een buikslaper bent dat wel weer fijn is na zo'n lange tijd!

xx

Alsje :)

Dankjewel meid, vind ik ook! ^_^ De tepels zitten nu zelfs ook meer op een gelijke hoogte als bij de voorsituatie, dus daar ben ik ook blij mee!

Ik heb nergens meer last van. Ik kan een spleetje maken als ik ze tegen elkaar duw, heb alleen nog geen push up BH geprobeerd. Verder ben ik qua 'masseren' etc. nog wel wat voorzichtig, dat vind ik nog een beetje eng. 

Ik ben zelf geen buikslaper, maar ik kan nu wel weer massages in ontvangst nemen haha :36:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar

Ja precies dat zag ik dus ook omdat je die 3 foto's naast elkaar had gezet :) 

Ja tuurlijk je bent altijd nog wel voorzichtig ermee. Push up bh zal ook nog niet zo lekker zitten plus dat het zo vroeg nog niet zo goed is voor de implantaten. 

Haha dat kan natuurlijk ook! :) 

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

xx

Dat is wel leuk om te zien ja zo naast elkaar! ^_^

Ja inderdaad, beter te voorzichtig dan dat er iets mis gaat. Push up zit nog niet zo lekker denk ik nee, al mocht het al wel van Nio af en toe bij een feestje of zo.

Beginnen de zenuwen bij jou al te komen? haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi meiden! ^_^

Ik heb een vraagje. Ik heb al best wat BH's gepast, in verschillende maten, alleen heb ik bij iedere BH dat het middenstuk niet op mijn borstbeen aansluit. Is dit normaal na een borstvergroting of moet ik even een merk vinden dat bij mij goed zit??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar Hi moppie!!

ik had echt precies hetzelfde werd er gek van bij elke bh zweefde het middenstuk voor mijn borstbeen. Dit komt denk ik door onze projectie naar voren, bij veel bh's zijn de cups niet diep genoeg. Na een hele waslijst besteld te hebben bij de wehkamp  ( die kan je terug sturen) ben ik er eindelijk achter welk merk perfect aansluit namelijk het merk Freya. Ik heb deze bh in maat 70 G besteld misschien is dit ook iets voor jou. Ik zal even een foto hieronder plaatsen. Het is wel een plunge bh dus omsluit niet mijn hele cup en staat echt prachtig in sexy jurkjes en truitjes deze duwt je borsten vanaf de zijkant een beetje naar elkaar toe. xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Hoi meis!!

Het zal inderdaad wel door de projectie komen dan!

Wauw, super sexy meid!! ^_^ Alleen maar beter dat het niet de hele cup omsluit vind ik, ik hou wel van sexy haha. Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan kijken of ik wat leuks kan vinden!

Hoe gaat het verder met je? Bevallen ze goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Wauw je nieuwe boobs zien er geweldig uit! Ik las dat je ook voor motiva protheses hebt gekozen! Ik zat er zelf ook aan te dneken. Mag ik weten waarom je voor die hebt gekozen en hoe ze aanvoelen ?? Ik twijvel nog heel erg! Ook over het aantal CC. 
Het staat ej prachtig meis!!! je figuur is heel mooi

leifs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, November 23, 2016 om 12:11 zei xShar:

@Xxmelliexx Hoi meis!!

Het zal inderdaad wel door de projectie komen dan!

Wauw, super sexy meid!! ^_^ Alleen maar beter dat het niet de hele cup omsluit vind ik, ik hou wel van sexy haha. Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan kijken of ik wat leuks kan vinden!

Hoe gaat het verder met je? Bevallen ze goed?

Ja verder alles goed lekker weer volop aan het sporten. Eigenlijk alleen mijn onderlichaam nog en heb flinke spierpijn maar word steeds minder! Ja ze bevallen goed ben heel blij dat ik weer sexy decolleté aan kan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei sarahjones:

@Xxmelliexx Wauw je nieuwe boobs zien er geweldig uit! Ik las dat je ook voor motiva protheses hebt gekozen! Ik zat er zelf ook aan te dneken. Mag ik weten waarom je voor die hebt gekozen en hoe ze aanvoelen ?? Ik twijvel nog heel erg! Ook over het aantal CC. 
Het staat ej prachtig meis!!! je figuur is heel mooi

leifs xxx

Hoi meid,

ik ben heel erg tevreden over motiva. Ik had aangegeven bij Nio dat ik geen randenvan de protheses wilde zien aan de bovenkant, dat opgeplakt effect zeg maar.. Nio raadde mij toen Motiva aan omdat deze volgens hem het natuurlijkst aanvoelen en dus een zachte rand hebben waardoor ik dit niet zou hebben. Het loopt inderdaad mooi af. Ze zijn nu al superzacht kan ze helemaal inknippen en ze bewegen al als ik loop. Ik heb 590cc corse. Ik zal je toevoegen bij mijn foto's dan kan je een kijkje nemen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Susannah:

Bij mij zit de Sapph Fabulous mooi. Ook tegen het borstbeen. Bij de webshop 'justunderwear' heb ik 3 verschillende maten op laten sturen in 2 kleuren (aanbieding per 2). 

Ahh bedankt voor de tip!! :)

2 uur geleden zei Xxmelliexx:

Ja verder alles goed lekker weer volop aan het sporten. Eigenlijk alleen mijn onderlichaam nog en heb flinke spierpijn maar word steeds minder! Ja ze bevallen goed ben heel blij dat ik weer sexy decolleté aan kan! 

Fijn om te horen! Ik heb helaas nog geen leuke bh van Freya kunnen vinden, maar heb zojuist wel de superboost lace plunge BH van Gossard besteld. Hopelijk past die! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx 
Hoi Hoi!! Ja super! Heb je foto's gezien hoor, Het staat je echt prachtig hoor. Past zo mooi bij je figuur en ze zien er zeer natuurlijk uit! :wub:
En dat is precies wat ik ook wil! Een natuurlijk effect, dus geen opgeplakte effect zoals je zei!! 
Wat goed om te horen dat ze ook mee bewegen en dat je ze helemaal kan inknijpen! Dat wil ik ook heel graag!:rolleyes:

Hoe zien ze er uit als je ligt of voorover bukt ?? En voel je aan de onderkant van je borst wel de randjes ??
En hoe zit het met de garantie van Motiva corse ??  Heb je trouwens high profile ? Of moderate profile
Ik zit te twijvelen tussen 450 cc of 500 cc 

Dankjewel voor het toevoegen, krijg gelijk een goed overzicht! 
Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, November 25, 2016 om 11:44 zei sarahjones:

@Xxmelliexx 
Hoi Hoi!! Ja super! Heb je foto's gezien hoor, Het staat je echt prachtig hoor. Past zo mooi bij je figuur en ze zien er zeer natuurlijk uit! :wub:
En dat is precies wat ik ook wil! Een natuurlijk effect, dus geen opgeplakte effect zoals je zei!! 
Wat goed om te horen dat ze ook mee bewegen en dat je ze helemaal kan inknijpen! Dat wil ik ook heel graag!:rolleyes:

Hoe zien ze er uit als je ligt of voorover bukt ?? En voel je aan de onderkant van je borst wel de randjes ??
En hoe zit het met de garantie van Motiva corse ??  Heb je trouwens high profile ? Of moderate profile
Ik zit te twijvelen tussen 450 cc of 500 cc 

Dankjewel voor het toevoegen, krijg gelijk een goed overzicht! 
Liefs xxx

Hoi,

ik heb gewoon medium profile geloof ik. Als ik buk hangen ze naar beneden zonder rimpels. Als ik lig worden ze wat platter maar nog steeds wel bolling. Maar ik ben pas ong 7 weken dus ze moeten nog zachter worden natuurlijk.. Ik zou maar voor de 500 gaan als ik jou was. Ik had ze ook groter verwacht namelijk en ik vind ze echt mooi hoor maar uiteindelijk ga ik toch voor groter. Maar dan wel weer voor Motiva ik ben heel tevreden over de vorm en hoe ze voelen. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.