Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei MarTietje:

En wat ik me trouwens ook nog afvraag.. tag even @best_boobie erbij. Krijg je niet met bepaalde hoeveelheid hang een borstlift gedeeltelijk of geheel vergoed? Of geld dat alleen maar bij een bvk? Weet nog wel dat bij een vriendin van mij toendertijd een borstlift vergoed heeft gekregen na vele afvallen, ze moest toen alleen de protheses zelf betalen.. 

Misschien wel iets om na te vragen bij je huisarts en je zorgverzekering..

Ik weet niet hoe dit in belgie zit.. In Nederland is dit volgens mij als het om een bvk gaat.. of als het gedeclareerd wordt als bvk ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei best_boobie:

Ik weet niet hoe dit in belgie zit.. In Nederland is dit volgens mij als het om een bvk gaat.. of als het gedeclareerd wordt als bvk ;) 

nou ja.. je moet eerst een aanvraag indienen natuurlijk, dus je krijgt toestemming of niet.. Maar als het als bvk aangegeven wordt, maar er wordt naderhand geen weefsel weggehaald..
Niet alle klinieken zullen zo werken hoor, maar een aantal misschien wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

nou ja.. je moet eerst een aanvraag indienen natuurlijk, dus je krijgt toestemming of niet.. Maar als het als bvk aangegeven wordt, maar er wordt naderhand geen weefsel weggehaald..
Niet alle klinieken zullen zo werken hoor, maar een aantal misschien wel?

Het is het proberen waard voor @fayenne1982 denk ik toch? Niet geschoten, altijd misgeschoten.. 

Maar fayenne jij woont toch in Nederland? Ik zou zeggen zoek dat ook even uit want dan zou je wel over kunnen stappen naar een andere pc.. en in een ziekenhuis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje en @best_boobie ik woon idd in Nederland in een klein gehuchtje dat vandaag en gisteren avond nog in t nieuws is geweest door een man die verdronken is in de Waal. 

Ik zou het idd kunnen navragen maar aangezien ik door omstandigheden alleen basis verzekering heb zal dit waarschijnlijk niet vergoed worden.

Maar goed ik zal een een gok wagen niet gevraagd is altijd nee.

En toch blijft ik op een goede afloop bij mijn eigen pc hopen al is t maar voor mijn eigen gevoel...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het zou ik zeggen.. de Waal.. daar ging mijn man vaak vissen en dan ging ik bij opa en oma op bezoek in Ridderkerk..dus die richting op? ;) 

Er zit best veel in het basispakket hoor! Als je inlogt kun je je polis inzien en wat je vergoed krijgt. Al is het 40%.. de protheses heb je al ;) Het is natuurlijk allemaal aan jou zelf wat je ermee doet. Ik vind het alleen wel heel bewonderingswaardig dat je nog steeds zoveel vertrouwen in je eigen pc hebt. Ik was dat namelijk wel gelijk kwijt bij de mijne.. had zelf echt zoiets van die komt niet meer aan mijn borsten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @MarTietje @Jaydee @Miss.S de foto die ik nu hier heb toegevoegd aan dit bericht is dit een goed voorbeeld om mee te nemen a.s. woensdag naar mijn pc??

Of hebben jullie evt nog suggesties??

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie oh ok wist ik niet. Had op Google ingetikt borst lift voor en na. En toen kwam deze foto naar voren bij afbeeldingen. Grappig. Maar goed ik vind ze prachtig en ik snap ook wel nat het nooit precies zo zal worden maar het gaat om het idee. En met dit als voorbeeld is dat resultaat bij mij duidelijk niet aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie even een vraagje. In mijn ogen kan mijn pc alleen het gewenste resultaat bereiken bij mij door onder narcose de prothesen er uit te halen deze desinfecteren de borsten de juiste lift te geven en evt kapsel vorming weg te halen en juiste pockets maken en prothesen er weer op de juiste plaats in zetten en me weer netje dicht maken is dit mijn juiste idee er over denk jij?. 

Of kan dde lift ook terwijl de prothesen er in blijven zitten denk je?.

Ben zo bang dat hij er niks aan wilt doen en dat ik dus al me geld kwijt ben voor niks.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat Het op die manier zou moeten gaan.. maar ik ben natuurlijk geen pc. ...

Je prothesen zitten nu lager dan je borstplooi, dus liften met de prothesen erin lijkt me onmogelijk.

Of het kapsel weg moet, weet ik niet. Dat wordt heel vaak behouden.

Aftekenen doet ie gewoon net als anders,  voor de operatie. Of wat bedoel je? :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dat dacht ik ook al. Ben benieuwd of hij dit zal gaan doen.... Vrees t ergste...

Bedoelde met aftekenen kan dit vooraf ivm dat de prothesen er in zitten dit lijkt mij namelijk lastiger als zonder.

Maar goed ik ben ook maar een leek wat dit betreft.

Nio heb ik achter de hand maar dan zal ik jaren moeten sparen 3400 euro zou het me gaan kosten en hij geeft ook aan dat een lift met anker litteken nodig is. En dan met de huidige prothesen kunnen her plaatsen.

Nog eventueel tips hoe ik het t beste aan mijn pc kan over brengen?.

Ben nu nog zenuwachtiger als voor de operaties.

Wil ook geen ruzie met de beste man. Maar wel het resultaat zoals het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie even een vraagje zou je bij mijn topic de naam van mijn pc er uit willen halen??. 

@best_boobie @prisje81 @Miss.S @MarTietje @Jaydee net reactie op mijn mail gehad die ik naar mijn pc had gestuurd.

Enige wat ik als reactie kreeg was : ziet er op de foto goed uit....

Wat moet ik daar nou weer mee?.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuke reactie... :S Doet die Dr. Janssen goed he :/ Meid stop al vast maar wat peper in je reet en laat je woensdag maar eens goed horen!! Je hebt hier recht op.. En zeker op zo'n reactie.. Er zijn pc's die meer zeggen dat dit.. :S 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, Je moet wel gewoon netjes en beleefd blijven, anders jaag je hem tegen je in het harnas en dan bereik je echt niet wat je wilt. Maar wees wel duidelijk dat jij niet vindt dat het er goed uitziet. Dat jij, toen je aan dit avontuur begon, iets heel anders voor ogen had; namelijk borsten, die niet meer zouden hangen. En dat dat doel nu, na twee operaties nog steeds niet gehaald is. En dan zeg je dat je daar erg teleurgesteld over bent, vooral ook omdat je daar heel veel zuurverdiend geld voor betaald hebt. En dan zeg je dat je er alle vertrouwen in hebt, dat hij het probleem alsnog voor je op gaat lossen en dan wel door toch een borstlift toe te passen, vooral omdat hij dit tijdens de eerste consulten beloofd heeft. Want als het experiment niet zou lukken, zou hij een borstlift uitvoeren en niet een tepellift!

Ik denk dat je het een beetje op die manier moet gaan brengen. En breng ook duidelijk de ongemakken naar voren, die je ondervindt door je hangborsten (het zweten onder de borsten etc..... en dik dit maar gerust een beetje aan :38:)

Heel veel succes, meis!

Xx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.