Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@Ank dank je wel meissie!. Hoop dat de pinned wat minder wordt voel t aardig trekken en beetje branderig gevoel.

@best_boobie idd ook dat klinkt raar haha. De pijn tja het is te doen gisteren avond merken ik dat de verdoving echt helemaal uitgewerkt was dat was even behoorlijk vervelend. Vannacht een waardeloze nacht gehad weer op me rug slapen echt een drama en had toch aardig wat pijn. Nu bij t op staan voel ik wel goed dat er wat gedaan is maar het is goed te doen. Even nog een vraagje. Klopt het inderdaad zoals jij t zou kunnen beoordelen van eerdere foto's van mij van de zijkant dat zoals ik t maar noem t kwabje bij natuurlijke grote borsten hoort?. Mijn pc zei gisteren als ik dit recht ga trekken dan is de natuurlijke vorm er uit?. Kan dit kloppen? Of was t voor tijd winst haha toch beetje argwaan naar mijn pc toe maar tot nu toe vind ik het wel een topper want hij heeft me wel echt serieus genomen en toch geholpen gister zonden tegenspraak.  

@Jaydee ik pas zeker goed op met de zon zit lekker onder de party tent de komende dagen of op me schommelbankje die staan uit de zon wel even afzien maar goed is voor een goed doel weer. Yep nog even afwachten een weekje ben ook reuze benieuwd ook omdat hij de tepelhof verkleind heeft en alles verplaatst ook daar ben ik erg nieuwsgierig naar ineen heel andere borsten denk ik ..... Best wel spannend.

@BrownieG dat leest wel wat beter ja :-) jammer dat t jou niet zou lukken anders had ik t wel aangedurfd ::) maar goed dank je wel voor je reactie en ik ga lekker rustig aan doen en me keurig aan de regels houden weer en slapeloze nachten hebben van t op mijn rug slapen maar goed hoort er weer even bij. Pijn is te doen beetje vervelend gevoel maar ach als dat het ergste is.. En t resultaat is wat t moet zijn dan ben ik blij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

Uhm, je gaat mij nu vragen naar mijn mening he :P
Mijn mening is, dat zo een kwabje ook weggehaald mag worden, want waarom zou dat bij grote borsten horen?
Oke, het geeft wat meer de look van supernatuurlijk, maar zonder kwabje en 1050 cc is ook heel mooi (zoals je hier op het forum misschien wel eens gezien hebt)

Tijdwinst, een litteken minder, het verzinnen van een leuke theorie, noem het zoals je wilt haha.

Ik wil hem niet afkraken hoor, want vind het super dat hij dit toch al bij jou gedaan heeft, zich aan zijn woord gehouden heeft. Maar mijn mening? Zonder kwabje was niet onnatuurlijk geweest

Fijn dat het vandaag al goed te doen is met de pijn :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie op mijn pleisters zit opgedroogd bloed voelt erg hard aan is rond de plaats van hechtingen kan dit kwaad of zal dit vervangen moeten worden. Normaal gesproken moet ik het tot volgende week laten zitten maar ben bang dat het vast gaat zitten..

 

Heb al mail naar pc gestuurd hierover tevens ook erbij vermeld dat ik het van vooraf er een stuk beter uit vind zien na gister maar dat ik het erg jammer vind van de zijkanten.

Dat ik graag had gewild zoals ik gisteren voor de operatie al had gezegd dat ik dat ook graag strakker wou hebben en dat ik erg tevreden ben tot nu toe maar jammer dat hij dit niet heeft gedaan.

 

Wie weet word hij nu wel boos haha. Maar ik ben wel gewoon eerlijk misschien te kritisch :viannen_51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nee, je bent niet te kritisch! Hij had je een lift beloofd. Bij een lift (ankerlift, waar je vanuit had mogen gaan ;) ) worden de kwabjes wel weggehaald, maar je hebt dan wel littekens tot ongeveer in je oksel.. Nou ja, dat is wat overdreven, maar ze lopen dan wel ver door, ook naast je borst dus.. Dus hij kan twee beweegredenen gehad hebben: niet te veel littekens, of toch zijn eerste idee doorgezet hebbende: tepellift ;) 

Uhm, dwaal ik af?

Je bloed op de gaasjes, is meestal niet erg. Hoe groot zijn die plekken?
Normaal zou ik het gewoon laten zitten, ook al is het hard. Het gaat meestal niet plakken, en anders haal je de gaasjes er over een week onder de douche vanaf. Gewoon natmaken, en spoelen tot het eraf valt :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie even foto's toegevoegd van de plekken. eerste twee zijn van recht de ander van links. De huisarts wil ze evt wel vervangen. Maar weet niet goed wat beste te doen.

Heb t idee dat beetje trekkend gevoel er door komt want heb verder weinig pijn.

 

Uhh nee je dwaalt niet af. Denk idd dat hij toch gewoon de tepel lift heeft gedaan en misschien wat extra vel er omheen weggehaald heeft. Ik weet en heb ik al die keren ook gemerkt dat hij er vóór is om zo min mogelijk littekens te hebben. Maar ja als je daardoor niet het gewenste resultaat krijgt das beetje jammer. Maar van voor gezien ben ik aardig tevreden aan t worden al Heb ik t onder de pleisters nog niet gezien.

Tja wat is verstandig mijn zin toch door proberen te zetten dat hij het alsnog gaat doen?. Bedoel lijkt mij ook niet zo grote ingreep randje vel eronder weg halen. Of het hier gewoon bij laten.?.

T is ook nooit goed haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, zo zo, dat zijn aardige memmen, tante! Dat is meer dan een handje vol :38:. Ziet er goed uit. Hoe voel je je? Dit is denk ik wel een gemakkelijker herstel dan na een narcose, of heb ik dat mis? Ik blijf het dapper vinden, meis!.

Ik heb toevallig vandaag een brief binnen gekregen voor mijn second opinion bij Nio; 7 september..... ben benieuwd wat hij ervan gaat zeggen. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee 7 september super kan je ook gaan aftellen!!. Ben heel benieuwd idd wat hij er van zegt. Komt vast goed. Ja is makkelijker dan na narcose al had ik daar op zich niet zo heel veel last van. Ingreep is ook minder heftig en en de pijn er na ook gelukkig. Beetje branderig gevoel alsof een kat je flink gekrabd heeft maar t is goed te doen.

Geopereerd meer dan hand vol haha zei me vriend ook al tja over de grootte heb ik niks te klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, dat is best veel bloed idd.... Zou het er niet te vroeg vanaf halen, want dan is het nog niet helemaal dicht.. Als het echter onder de pleister door gaat lekken, dan zou ik het wel even door de huisarts laten vervangen. Maar goed, is ook beetje afhankelijk van wat jouw pc zegt....

Laat hem ff beslissen, lijkt me in dit geval echt beter :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dan wacht ik idd die 6 weken maar even af zie het totale plaatje ook niet natuurlijk door die pleisters etc. We zien het wel.

Ik kijk t even aan met het bloed wordt t ergens ben ik zo bij de huisarts die zit straat verder op en kan zo binnen lopen (doet ie tussendoor) super handig haha.

Thanks voor de tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei fayenne1982:

@Jaydee 7 september super kan je ook gaan aftellen!!. Ben heel benieuwd idd wat hij er van zegt. Komt vast goed. Ja is makkelijker dan na narcose al had ik daar op zich niet zo heel veel last van. Ingreep is ook minder heftig en en de pijn er na ook gelukkig. Beetje branderig gevoel alsof een kat je flink gekrabd heeft maar t is goed te doen.

Geopereerd meer dan hand vol haha zei me vriend ook al tja over de grootte heb ik niks te klagen.

Nou, ben heel benieuwd hoe ze onder die pleisters en gaasjes vandaan komen hoor. Maar ik vind ze er nu met pleisters al heel mooi uitzien iig. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je staat he, en je kijkt dan in de spiegel naar die ronde vorm, die halve kring, van bloed, hoe zou je het dan vinden dat je tepels zitten (die halve kring geeft de bovenrand van de tepel aan volgens mij)\\

Ik kan zo niet echt zien of die tepel een goede stand heeft, dat is beter te zien als je staat en zelf ff kijkt :)

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie vind t zelf ook lastig te zien heel dat ie t mooi heeft gedaan.

Ga straks naar de huisarts om kwart voor 9 om de pleisters te laten vervangen want ze gaan beetje los zitten en heb geen zin dat er bacteriën of iets bij komen kan misschien komen door dat bloed iets op de plak rand zit van pleisters of door de warmte.

Wilde ze eerst laten zitten maar nu lijkt het me toch beter ze te laten vervangen en liever door de huisarts dan dat ik zelf ga klooien.

Zal vragen of hij even snel foto maakt als hij de pleisters er af heeft ben zelf ook mega nieuwsgierig :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @vermer @MarTietje @jaino @Jaydee @Miss.S @prisje81 @Ank en @ de rest die hun mening willen geven.

Heb ook even de foto van mijn voor situatie toegevoegd dus voor de bv dus helemaal het begin 

Net bij de huisarts geweest pleisters vervangen deze zaten onder het bloed en lieten los. 

Huisarts gevraagd of deze even een foto wou maken omdat ik zelf toch wel heel nieuwsgierig was.

Dit heeft hij gedaan!!

Bij deze de foto's toegevoegd hoe mijn borsten nu zijn na vergroting en afgelopen dinsdag de kleine lift.

Wonden zien er prima en netjes en rustig uit zegt de huisarts ... Gelukkig maar...

Ik heb mijn mening over wat ik nu (buiten) de wond om van mijn borsten vind.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie eerlijke mening.

Zou zeggen kijken barst los haha 

Ben benieuwd...

Liefs Fayenne

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok na lang zoeken de meest recente foto's gevonden. Vind het er goed uit zien. En zeker van je voorsituatie. Nu vraag ik me wel af.. Zitten je prothesen er nog in? Vind ze wel minder 'vol/bol' ? Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen hoor? Of omdat het van de voorkant is en niet van de zijkant kan ook. Wat vind je er zelf van meid? 

xx S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor waar je vanaar komt, heeft hij er hele nette borsten van gemaakt,  maar... ik zou zelf een meer liftend effect hebben willen hebben (bij mezelf dan) 

Ik denk dat jij dat ook gewild had, aangezien het probleem met zweten in de borstplooi en zo, nu niet opgelost is.

Ik moet wel zeggen dat je borsten er nu heel natuurlijk uitzien en een veel betere vulling hebben dan voorheen.

Als jij kunt leven met de hang, want dat is iets dat alleen jij kunt beoordelen!, dan zou ik er niks meer aan laten doen.

Grootte van de tepels lijkt me goed in verhouding met je boobs en de wonden zien er zo op het oog ook goed uit.

Ben eigenlijk nu wel echt benieuwd geworden naar jouw eigen mening :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S laat ik het zo zeggen als ik van meerdere hun mening heb zal ik mijn mening geven Sorry beetje ingewikkeld maar hoor graag ieder zijn eerlijke reactie wil dus geen dingen voor gaan zeggen. Mijn uitgebreide mening die volgt snel..

hehe snap ik ergens wel hoor ;) 

Ik lees net bb haar reactie en vind wel dat ze inderdaad gelijk heeft. Nadat ik mijn reactie plaatste en jij je foto had toegevoegd dacht ik inderdaad. Hij heeft je borsten nu heel mooi gemaakt maar je hebt wel nog je hang.. Dus je boobs zijn in mijn ogen verkleint & niet gelift. Nu dit is iets wat jij zelf zou moeten bepalen of jij de hang goed vind of niet. Ik vind ze er nu mooi en natuurlijk uitzien. Denk zelf wel dat ik liever een lift had gehad :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S en @best_boobie laat ik mijn mening maar gewoon er uit gooien. Wat hij eergisteren heeft gedaan ben ik tevreden over stand van tepels en grootte van de tepelhof prima ook netjes gedaan.

Maar de vulling aan de bovenkant is er totaal niet (wat ik bij aller eerste consult aangegeven had dat ik dit vreselijk vond) en idd ook de hang is totaal niet weg loop nu nog met zakdoeken onder mijn borsten.

Dus tevreden nee zeker niet..

Kritisch?? Ja zeker wel want het gaat om mijn lichaam en heb er 4000 euro voor neergelegd!!.

Dus ja boze mail naar meneer Janssen denk ik.

Maar ik laat het maar even afwachten tot controle van woensdag alleen probleem is dat mijn vriend niet mee kan en ik alleen moet en denk dat ik dan niet duidelijk mijn mening durf uit te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.