Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S en @best_boobie laat ik mijn mening maar gewoon er uit gooien. Wat hij eergisteren heeft gedaan ben ik tevreden over stand van tepels en grootte van de tepelhof prima ook netjes gedaan.

Maar de vulling aan de bovenkant is er totaal niet (wat ik bij aller eerste consult aangegeven had dat ik dit vreselijk vond) en idd ook de hang is totaal niet weg loop nu nog met zakdoeken onder mijn borsten.

Dus tevreden nee zeker niet..

Kritisch?? Ja zeker wel want het gaat om mijn lichaam en heb er 4000 euro voor neergelegd!!.

Dus ja boze mail naar meneer Janssen denk ik.

Maar ik laat het maar even afwachten tot controle van woensdag alleen probleem is dat mijn vriend niet mee kan en ik alleen moet en denk dat ik dan niet duidelijk mijn mening durf uit te spreken.

nou meiss als je alleen zult moeten gaan doe je zoals @best_boobie ook al eerder zei : typ het uit.. of schrijf het uit & neem dat mee & lees het voor. Het enige dat hij moet doen is luisteren. :) 

Als jij er niet blij mee bent mag je dit inderdaad duidelijk zeggen. Ik denk dat je inderdaad nu wel duidelijk genoeg geweest bent met wat jij wilt. :) 

Is er verder niemand die met je mee zou kunnen? Vader/Moeder/Zus/vriendin?? :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

@fayenne1982,

Je ziet een groot verschil met je voorsituatie, een hele verbetering. Je tepels zitten ook op een mooie plaats nu en bungelen niet onderaan je borst. Onderin heb je een mooie vulling, maar bovenin mis je deze helaas. En eerlijk is eerlijk; ze hangen nog steeds. Zeker niet meer zo storend als bij je voorsituatie, maar of dit nu €4000,- waard is geweest??? Ik zou woensdag gewoon eerlijk zeggen hoe je erover denkt... at heb je te verliezen? Dit was het experiment van je chirurg en hij had je een lift beloofd, elk het experiment niet zou slagen..... en niet een tepellift. Het was fijn geweest als het hiermee opgelost zou zijn, maar je hang is hier niet mee opgelost..... dus dan moet dr Janssen maar met een nieuwe oplossing komen, als jij nog steeds niet tevreden bent. Kan er niemand anders met je mee gaan? Nou, succes ermee, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S @Jaydee mijn vader kan mee maar geloof me dat is niet de aangewezen persoon om zo iets te gaan bespreken. Mijn moeder is helaas poosje terug overleden dus die kan alleen in gedachten mee. Ga toch nog eens proberen of mijn vriend niet wat kan regelen op t werk.

Zit me eigenlijk echt niet lekker maar goed ik zal wel weer te kritisch tenminste in mijn pc zijn ogen denk ik als ik dit ga zeggen :-(

En anders idd maar opschrijven.

Had gehoopt eindelijk blij te kunnen zijn maar helaas is blijkbaar niet voor mij weggelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S @Jaydee mijn vader kan mee maar geloof me dat is niet de aangewezen persoon om zo iets te gaan bespreken. Mijn moeder is helaas poosje terug overleden dus die kan alleen in gedachten mee. Ga toch nog eens proberen of mijn vriend niet wat kan regelen op t werk.

Zit me eigenlijk echt niet lekker maar goed ik zal wel weer te kritisch tenminste in mijn pc zijn ogen denk ik als ik dit ga zeggen :-(

En anders idd maar opschrijven.

Had gehoopt eindelijk blij te kunnen zijn maar helaas is blijkbaar niet voor mij weggelegd.

Aah meiss :( had toch echt gehoopt dat je nu blij zou zijn. Maar zoals Jaydee dus ook al zei.. het was weeral van hem uit terwijl jij een lift wou dus dit zal hij ook weeral moeten oplossen.. Of jij nu kritisch ben of niet.. Hij moet doen wat jij wilt. Als hij dinsdag nu gewoon een lift had gedaan was je blij was je niet meer kritisch.. Dit zoekt hij zelf in mijn ogen.. En familie vn je vriend? Kan er niemand van zijn kant mee? :) Nuja ik hoop voor je dat ie het toch kan regelen als is het maar uurtje er ff tussen uit ofso ?

Succes!! Ik hoop dat dr janssen dit op lost hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S mijn vriend probeert het te regelen dat hij mee kan.

En idd als hij dinsdag gewoon een lift had gedaan was ik happy en was hij er ook vanaf hij blij ik blij.

Maar goed zal wel weer een kwestie van geld zijn geweest en tijd maar uiteindelijk kost hem dit alleen maar meer als hij nogmaals iets moet doen.

En ik ben ook van mening als ik 4000 euro betaald dan wil ik hebben waar ik vóór betaal en niet maar half.

Heb mijn pc inmiddels maar even een mail gestuurd met de voor foto en foto van nu en gezegd wat mijn gevoel hierover is en gevraagd naar zijn mening en ook over het volume en de hang gezegd en dat de zakdoeken nog steeds niet de prullenbak in kunnen. ben benieuwd of ik überhaupt reactie krijg en zo ja welke.

Heb er tevens wel bij gezegd dat ik vind dat wát hij dinsdag gedaan heeft hij dat wel heel mooi en netjes heeft gedaan. Ook de positieve dingen mogen gezegd worden :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S mijn vriend probeert het te regelen dat hij mee kan.

En idd als hij dinsdag gewoon een lift had gedaan was ik happy en was hij er ook vanaf hij blij ik blij.

Maar goed zal wel weer een kwestie van geld zijn geweest en tijd maar uiteindelijk kost hem dit alleen maar meer als hij nogmaals iets moet doen.

En ik ben ook van mening als ik 4000 euro betaald dan wil ik hebben waar ik vóór betaal en niet maar half.

Heb mijn pc inmiddels maar even een mail gestuurd met de voor foto en foto van nu en gezegd wat mijn gevoel hierover is en gevraagd naar zijn mening en ook over het volume en de hang gezegd en dat de zakdoeken nog steeds niet de prullenbak in kunnen. ben benieuwd of ik überhaupt reactie krijg en zo ja welke.

Heb er tevens wel bij gezegd dat ik vind dat wát hij dinsdag gedaan heeft hij dat wel heel mooi en netjes heeft gedaan. Ook de positieve dingen mogen gezegd worden :-)

 

succes !! hoop dat hij het kan regelen :) 

Ja inderdaadzo is het! Uiteindelijk betaal je voor iets dat jij wilt en ik vind inderdaad dat hij zich daar aan had moeten houden maar goed als hij gewoon zijn gang wil gaan.. Tsja dan zal hij nog eens op eigen kosten je opereren. maarja dat maakt het niet beter want jij voelt je nog steeds niet oke ! :( 

Ik hoop dat hij hier op reageerd en ben ook wel benieuwd naar wat hij zal antwoordden. Hoop voor je dat ie niet in zijn gat gebeten is. Komt hopelijk goed! 

En inderdaad de goede dingen mogen ook gezegd worden. Want hij heeft het zeker en vast goed gedaan. Enkel.. Niet van toepassing op hetgeen jij wou ;) 

xx S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik al idd..
Is ook zonde, had ie het nou ff helemaal gedaan, en in 1 keer..

Hij heeft nogal een sterke eigen mening en een apart idee over wat mooi is. Zo een pc heb ik ook eens gehad...

Ik hoop echter dat hij coulant is woensdag en dat je vriend mee kan.. Hij had gewoon een ankerlift moeten doen, punt. Dit is half werk en dat is jammer.
Het is idd zo, wát ie gedaan heeft, is mooi gedaan, maar dit was niet waar je om vroeg in eerste instantie. Jammer!!!!
Nou, meer dan jammer, het is gewoon dik balen!!

Zal voor je duimen over een week!! Probeer het goed te brengen haha, want hij zal nu wel kritisch zijn over jouw kritiek ;) Dus breng eerst het positieve :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, ik hoop van harte voor je dat je vriend mee kan. Samen sta je toch sterker hè. En je mag idd ook de positieve dingen zeggen, maar je hebt ook het recht om eerlijk te zijn over het tegenvallende resultaat en dat je wel graag waar voor je geld hebt. Go for it,girl!

Veel liefs, Jaydee 

Ps; ik ga nu werken.....pfffff, op de heetste dag van het jaar....HOT

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee weekse zal zweten worden. Geen tropen rooster???. Zouden ze eigenlijk overal moeten hebben is geen doen zo m er dit weer. Met mix doen zweet ik me eigen al gek.

Ik ga voor wat ik wil en hoop dat hij me dit kan geven alsnog. Zo niet da .Maar paar jaar zo lopen en hard sparen :-(

@best_boobie t is niet lelijk en als ik iemand anders topless op t strand zo zou zien lopen zou ik waarschijnlijk denken wauw die heeft mooie borsten maar voor mij mezelf ook gezien Mijn figuur nee is dit niet het resultaat wat ik wil. Voel me zo net zo oude oma met grote hang tieten haha en mag toch hopen dat t nog wel behoorlijke poos duurt voor ik oma wordt.

Zodra ik reactie heb laat ik het weten hij zal waarschijnlijk wel idd kritisch op mijn kritiek zijn mag hij ook zijn als ie t maar fixt.

@Miss.S ik wacht zijn reactie even af en anders moet t woensdag besproken worden. Ik ga maar van t beste uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid!! Hoop echt dat hij je de boobs zal geven die je nu eigenlijk wou ! pff hij had dit van de 1st keer al kunnen doen :( of toch zeker de 2e keer!! nu moet je WEERAL onder het mes :( zoo jammer!! dit is echt balen 

xx S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, 

Sorry voor mijn verlate reactie was even door omstandigheden thuis :) 

Ik heb even bijgelezen en ik vind het zo jammer voor je dat je nu nog niet blij met je borsten kan zijn en dat je denkt dat dit niet weggelegd is voor jou. Dat is niet waar hoor..zo moet je echt niet denken.

Verder sluit ik me qua mening bij mijn voorgangers aan. Het is wel wat verbeterd en de littekens zien er netjes uit voor zo ver ik kan zien, maar ik denk niet dat dit het resultaat is waar jij op gehoopt hebt. Dit geef je zelf ook al aan. 

Ik hoop heel hard met je mee dat je pc je frustratie en teleurstelling serieus neemt en tot een passende oplossing komt. Ik vind het zo vervelend voor je :( En je mag echt voor jezelf opkomen hoor zeker voor dat geld wat je ervoor neergeteld, hopelijk krijg je het geregeld dat er iemand met je mee kan als steun.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje geeft niet hoor een wat latere reactie ik reageer ook niet altijd meteen bedoel zit niet heel de dag achter de pc hoop ook dat hij het goed maakt. Heb er alleen zo vermoeden bij dat het niet makkelijk zal worden het voor elkaar te krijgen bij hem maar goed daar komen we snel achter.

@Miss.S tja als Hij het idd in 1 keer goed had gedaan dan was het klaar.kost hem uiteindelijk ook minder geld en tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei fayenne1982:

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie eerlijke mening.

Zou zeggen kijken barst los haha 

Ben benieuwd...

Liefs Fayenne

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

bewerkt door fayenne1982
voor foto toegevoegt is wat makkelijker te vergelijken

Mijn eerlijke mening;

Naar mijn inziens heeft ie gewoon gedaan als wat hij in zn hoofd had vanaf de dag dat je binnenliep!! Persoonlijk denk ik nog steeds dat hij niet de juiste PC is geweest die aan jouw borsten had mogen zitten. ( mijn gevoel zegt nog steeds; te weinig ervaring in zulke borsten) Je ziet enigzins ( verkleind) verschil dat hij (netjes) eraan heeft gewerkt maar vanuit mijn positie had ik graag een beter resultaat bij jouw willen zien. Ik zie nog steeds een lege bovenkant en hang .... en de protheses dalen nog de komende maanden!? Zit mij nu ook te bedenken dat als hij de ankerlift uitvoert of dit nog gevolgen heeft voor de huidige correcties? (Geen idee hoor) Bespreek dit ook duidelijk bij je controle. 

Ik bewonder je moed en doorzettingsvermogen maar sta ook stil waar je de grens legt bij je huidige PC en je lichaam!! 

Ik weet niet of je wat aan mijn " eerlijke mening" heb want BrownieG is de weg kwijt in jouw topic :145:Zal ik jouw verder adviseren naar een lift bij deze PC? Terwijl ik ondertussen allang de benen had genomen en bij Nio op schoot zat :blush: Hoe neutraal en eerlijk ben ik dan naar jouw? Ik hoop gewoon dat jij het resultaat krijgt wat je wenste en jouw PC dit naar behoren kan uitvoeren. 

Succes met je gesprek en veel wijsheid xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps ik lees mijn eigen reactie net terug en ik bedoelde dus niet dat ik het niet mooi vind, kwam misschien wel zo over! Sorry!
Het is wat ik al eerder gewoon schreef, hij heeft niet gedaan wat jij in je hoofd had en dat is zonde en nu zit je nog met die zakdoeken idd.. dat is gewoon zo balen..

Maar goed, maak er een goed gesprek van woensdag!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei fayenne1982:

@Jaydee weekse zal zweten worden. Geen tropen rooster???. Zouden ze eigenlijk overal moeten hebben is geen doen zo m er dit weer. Met mix doen zweet ik me eigen al gek.

Ik ga voor wat ik wil en hoop dat hij me dit kan geven alsnog. Zo niet da .Maar paar jaar zo lopen en hard sparen :-(

@best_boobie t is niet lelijk en als ik iemand anders topless op t strand zo zou zien lopen zou ik waarschijnlijk denken wauw die heeft mooie borsten maar voor mij mezelf ook gezien Mijn figuur nee is dit niet het resultaat wat ik wil. Voel me zo net zo oude oma met grote hang tieten haha en mag toch hopen dat t nog wel behoorlijke poos duurt voor ik oma wordt.

 

 

@fayenne1982, nee, ik werk op een naschoolse opvang, dus de kinderen komen gewoon hoor. Maar we hebben wel lekker waterspelletjes gedaan om af te koelen, dus was goed te doen. 

Ennnuhhh, over die oma met hangborsten...... ik ben al wel oma sinds drie jaar, maar ook al ben ik oma..... ik wil echt geen hangborsten hoor :38:. Maar ik ben ook nog geen "oude oma" hè? 

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. En meerdere dames met mij denk ik... we leven echt met je mee, meis. Want eigenlijk vinden wij allemaal dat jij ook mooie borsten verdient!

Veel liefs, Jaydee 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid, je vraagt niet voor niks onze mening.  Je bent niet blij. Mijn mening? Natuurlijk zie je verbetering. Het is alleen nog steeds niet zoals je gehoopt had en waar je voor betaald hebt. Ik zou er persoonlijk niet blij/tevreden mee zijn. Niet dat het niet mooi is, je mag alleen beter vereachten. Ik sluit me aan bij de meeste reacties. Bedenk goed wat je tegen je PC wil zeggen en wat je van hem verwacht. Wees kritisch.  Je hebt ten slotte 4000 euro betaald.... neem hier geen genoegen mee!!!

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee haha wel leuk met de kids water spelletjes doen is t perfect weer voor en de kinderen vinden het ook meestal wel geweldig leuk om de doen. Merkte ik ook in de zomers toen de tijd dat ik 2 jaar bij peuterspeelzaal gewerkt heb.

Mooi om die kleintjes dan zien te genieten.

Ik heb mijn pc een mail gestuurd met Mijn mening en gevoel. Ook gezegd dat wat hij afgelopen dinsdag gedaan heeft ik super mooi vind maar dat de hang nog extreem is en ik nog met zakdoeken er onder loop (nu is t ook wel erg warm maar toch) en ik mis het volume bovenin. Foto's toegevoegd bij de mail van voor alles en van nu en als hij heel eerlijk is zal hij snappen wat ik bedoel.

Heb gevraagd of hij dit alsjeblieft alsnog mooi en goed wil maken en dat ik het erg jammer vind dat hij dit niet in 1 keer of des noods 2 keer heeft gedaan. Mijn vriend kan woensdag gelukkig mee naar de controle dus dat scheelt.

Hij vindt het een stuk mooier als de voor situatie al was hij toen ook erg tevreden zegt hij haha t zal wel maar goed hij vindt t acceptabel zo nu maar hij snapt wat ik bedoel en steunt mij er erg in om voor elkaar te krijgen wat ik wil des noods met een betaling van het verschil wat een lift met prothesen had gekost ipv alleen bv. Dus zal 1000 euro zijn. Waar hij die vandaan wil toveren geen idee maar goed dat is wat hij tegen mijn pc wil zeggen mocht hij het niet zo willen doen.

@prisje81 je hebt helemaal gelijk ik ben er niet happy mee ik zie ook zeker verbetering zeker na afgelopen dinsdag maar volume bovenin en de hang is nog bijna hetzelfde en daar ben ik niet blij mee. Ik ga er dan ook zeker voor om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Ben benieuwd naar mijn pc zijn reactie want geloof dat hij niet de makkelijkste is.

@best_boobie ik had je bericht niet als negatief gelezen hoor. En mocht er iemand zijn die het niet mooi vind dan mag dat ook gezegd worden :-) bedoel als ik om de mening van mensen vraag kan ik verwachten dat ze niet allemaal positief zijn.

Verder moet ik even afwachten op de reactie van mijn pc en de controle woensdag ben benieuwd wat hij zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk dat je vriend toch mee kan! Ben toch benieuwd of je pc op je mail zal antwoordden. En toch fijn dat je vriend het zo wil proberen regelen... Nuja hoe hij aan dat geld zal geraken.. Tsja als het er maar is hé. Ik hoop dat het zonder ook lukt! 

En lelijk is het zeker niet hoor meiss! Ik vind je borsten nu ook al erg mooi, heeft hij mooi gedaan. MAAR de hang... :) Daar zou ik zelf persoonlijk ook niet zo blij mee zijn en zeker als ik al de 1st keer naar een pc ga en zeg dat ik de hang weg wil.. Om dan na 2 operaties nog altijd de hang te hebben. Dat is gewoon balen! En zeker en vast NIET acceptabel! :)

xx S.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982,

Ik werk met kinderen van 4-12 jaar, maar die vinden waterspelletjes ook heel erg leuk. Vooral erg leuk om de "juffen"  nat te maken :38:.

Wat fijn dat je vriend wel mee kan woensdag. Heel lief dat hij er €1000,- in wil investeren, maar dat zou ik toch echt als laatste redmiddel aanwenden hoor. Laat de chirurg eerst maar eens met een goed voorstel komen. Jij bent daar in eerste instantie naartoe gegaan om inderdaad mooie borsten te krijgen en om van je hangborsten af te komen en daar heb je dik voor betaald. En nu, twee operaties later, heb je nog steeds hang. Dus je wilt gewoon dat je krijgt waar je voor betaald hebt en dat is zijn taak! En als hij begint te miepen dat het hem heel veel geld kost, dan zeg je maar dat hij daar eerder aan had moeten denken, voordat hij de gok nam om met je borsten te gaan experimenten. Je bent het nu gewoon zat en hij lost het maar op. En als hij dat niet kan, dan geeft hij je je geld maar terug (operatie min de protheses) en dan ga je gewoon naar iemand die wel weet hoe hij dit op moet lossen. Basta!

Gewoon een beetje voor jezelf opkomen, meis. Je hebt er recht op. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee he hebt helemaal gelijk hoor dat ik het zo moet doen. Maar ben zelf nogal onzeker persoontje :-( dus durf dat niet zo recht op de man af te zeggen maar daar is mijn vriend voor mee die kan mij aanvullen als ik er niet uit kom. Hij is vriendelijk maar erg direct en zegt gewoon waar het op staat op een normale manier. Want ruzie met mijn pc en dan daar nog onder t mes dat zie ik niet zitten. En geld terug geloof niet dat hij dit zal doen maar goed heb nog geen reactie op de mail en denk eigenlijk dat ik deze niet zal krijgen maar nog paar dagen en ik mag bij m op bezoek en dan maar eens kijken wat hij te vertellen heeft. Ik wil idd krijgen waar ik vóór betaald heb en op welke manier dan ook zal dat ook gebeuren dat ik volgende zomer wel goed kan genieten.

Zit nu uit de zon mag niet zwemmen grrrr en heb een gruwelijke hekel aan die sport bh en op me rug slapen is al helemaal een drama maar als ik dan de borsten had gehad nu die ik wou had ik er dat wel langer voor over.... Baal gewoon echt vreselijk...

@Miss.S volume van de borst op zich ben ik redelijk tevreden over en over hoe hij de tepels enz dinsdag heeft gedaan meer dan tevreden echt blij mee. Maar de hang vind ik echt vreselijk en dat geplakt en gezweet er door gewoon smerig lang leve de zakdoeken dan heb ik er minder last van en het volume bovenin zit gewoon zoals voor de bv haast niks. En da's zwaar balen.

Hoop op een reactie van hem op Mijn mail maar vrees dat ik tot woensdag zal moeten wachten.

Maakt mij niet uit hoe als t maar opgelost wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind je borsten heel erg mooi idd, de volume en de tepels allemaal erg mooi, maar inderdaad zoals je zegt, de hang he.. Ik denk aan je & duim voor je dat hij toch luistert en er iets aan doet. nuja.. iets.. DAt hij gewoon doet waar jij voor gekomen bent! :) 

xx S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevig balen dat je nog geen reactie van je pc gehad hebt, ergens ook wel een beetje vreemd omdat hij normaal gesproken snel reageert.

Ik wil je nog wel even op het hart drukken dat je echt op je strepen mag staan, zeker na al deze ellende zeg. Ben het dan ook heel erg met eens met Jaydee, meid je hebt er heel hard voor moeten sparen en het zijn een hele hoop centen en daar mag jij echt wel hetgeen wat jij voor ogen had terug verwachten. Ik vind zelfs eisen. Alleen is het zo moeilijk om een middenweg te vinden in het hem duidelijk maken dat je nog steeds niet tevreden bent zonder hem heel hard tegen de schenen te schoppen met misschien het gevolg dat hij je niet meer helpen wilt. 

Ook heb ik de reactie van BrownieG gelezen en zij heeft ook een goed punt. Kan hij, stel hij wilt je helpen, jou wel de borsten geven die jij wilt. Kan hij jouw borsten wel aan? Niet rot bedoeld hoor maar ik krijg ook een beetje het idee dat hij niet goed weet wat hij ermee aan moet en maar wat uitprobeert en daar ben jij nu de dupe van. 

Iedere extra operatie brengt weer risico's met zich mee en ik zou zelf persoonlijk heel bang zijn dat hij het straks goed verprutst en dan? Ik wil je niet bang maken hoor maar zou je wel aan willen raden daar goed over na te denken en dit ook zeker met hem bespreken..op een iets subtielere manier dan ik net uitte ;)  gun jou zo erg jouw droomborsten! Niet dat ik ze nu niet mooi vind maar jij moet ze mooi vinden he meid! 

Wens je veel wijsheid en :71: toe. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje geen idee of hij zal reageren op mijn mail en misschien ook niet de beste manier om dit via de mail aan te geven van mij maar alleen dan kan ik goed omschrijven wat ik bedoel vaak kom ik anders niet echt uit mijn woorden uit angst voor tegen spraak en ik dan helemaal niet meer durf te zeggen dat ik het er niet mee eens ben of zo en als ik via mail wel een antwoord of evt toezegging krijg heb ik t zwart op wit en kan hij er niet meer onderuit maar vrees dat ik tot woensdag zal moeten wachten.

Tja of hij de juiste pc voor mij is?? Geen idee ik vind het een hele fijne man en volgens mij doet hij wat hij doe ook erg netjes (zoals ik mijn tepels beoordeel) die vind ik namelijk wel erg mooi geworden zo. Maar ja hoe breng je aan je pc over op een normale manier dat je denkt dat je het beter door een ander kan laten doen??. Dan erbij zal ik dan weer een hoop geld kwijt zijn. Bij nio kost een complete lift 3400 euro. Dat is bijna het bedrag wat ik al betaald heb bij mijn pc. Tja en als je bij nio gaat weet je zeker dat t mooi wordt maar ja weer zo veel geld denk niet dat dat een optie gaat zijn helaas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je hoeft niet te zeggen tegen je pc dat je het beter door een andere kan laten doen want dan komt het helemaal niet meer goed denk ik.. 

Probeer anders alles op papier te zetten voor woensdag. Misschien kun je ook een foto van een borstlift meenemen die je mooi vind zodat hij visueel jouw wens kan zien? Zolang jij vanuit jouw eigen gevoel praat kan hij en mag hij dat nooit af doen met 'valt wel mee of is niet nodig'. En dat hele gedoe met die littekens waar hij dan zogenaamd zo op tegen is (volgens mij bull**** maar goed) Als jij aangeeft dat heb ik ervoor over, ik wil van die hang af, dat is mijn wens. Het is jouw lijf he meis! Dan heeft hij dat maar te accepteren.

Maar hem nog eens 1000€ toeschuiven als hij met godsgratie toch die lift dan wel uit wilt voeren.. oh ik zou hem dat persoonlijk gezien niet gunnen :P  Al snap ik wel dat je financieel niet in de gelegenheid bent om naar een ander te gaan dus weinig opties hebt op het moment, maar dan zou ik persoonlijk die 1000€ opzij zetten voor een lift bij Nio met de tijd..

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat ik me trouwens ook nog afvraag.. tag even @best_boobie erbij. Krijg je niet met bepaalde hoeveelheid hang een borstlift gedeeltelijk of geheel vergoed? Of geld dat alleen maar bij een bvk? Weet nog wel dat bij een vriendin van mij toendertijd een borstlift vergoed heeft gekregen na vele afvallen, ze moest toen alleen de protheses zelf betalen.. 

Misschien wel iets om na te vragen bij je huisarts en je zorgverzekering..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.