Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@fayenne1982, het is toch allemaal wat he meis. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. Probeer het (ik weet het, het is echt moeilijk), even naast je neer te leggen. Je bent nog herstellende van een ingreep. Al die stress is niet goed voor je mop. Je kan 101 oplossingen proberen te bedenken maar ik denk dat je echt even Nio moet afwachten. Hij zal vast wel een aantal wegen kennen die te bewandelen zijn. 

Weet dat ik aan je denk! Succes mop. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mij was het precies hetzelfde verhaal met Dr. Janssen. Een anatomisch implantaat was 90graden gedraaid. Hij zij dat er niks aan de hand was ein ik me aanstel! Dr. van Selms heeft het gedraaide implantaat meteen gezien. Janssen wou de heroperatie niet betalen omdat hij zijn fout niet toe kon geven. 4500 euro eruit gegooid en vervolgens door Dr. Selms laten opereren. Echt een verschrikkelijke man die Dr. Janssen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gertaschrude Toch verschrikkelijk dat die man gewoon nog aan de bak is.. kan er met mijn verstand niet bij. Wat een ellende dat die man aanricht bij mensen en zo hun hard gespaarde centen afhandig maakt laat staan wat het mentaal met iemand doet... :( :30:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei gertaschrude:

Bij mij was het precies hetzelfde verhaal met Dr. Janssen. Een anatomisch implantaat was 90graden gedraaid. Hij zij dat er niks aan de hand was ein ik me aanstel! Dr. van Selms heeft het gedraaide implantaat meteen gezien. Janssen wou de heroperatie niet betalen omdat hij zijn fout niet toe kon geven. 4500 euro eruit gegooid en vervolgens door Dr. Selms laten opereren. Echt een verschrikkelijke man die Dr. Janssen. 

bah bah, blij dat jij er in iedergeval goed vanaf bent gekomen bij Dr. Selms. Jammer dat jij zn ervaring moest hebben. Hij komt zichzelf wel tegen, laat het aan Karma over!

xx

(Het is echt van belang voor iedereen om je PC goed uit te zoeken en hun CV na te lopen op internet, ondanks dat je via via positieve verhalen hoort.  Dit soort PC's hebben altijd zoete praatjes maar kennis,kunde en nazorg moeten de doorslag geven!! Controleer je PC ook op de zwarte lijst) 

dit even terzijde als waarschuwing voor anderen die dit lezen!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Jaydee @MarTietje @Miss.S @jaino @prisje81 @BrownieG en de rest.

ik heb even een foto van de littekens/ wonden toegevoegd heb het idee dat de genezing wel goed gaat.

Op naar nio 29 september hoop dat hij iets voor mij kan betekenen.

Want ik ben niet happy slaap slecht voel me gewoon klote

Hoop dat met jullie alles ok gaat ook met de boobs.

Liefs fayenne 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, nou, de wonden en littekens zien er iig mooi uit, meis. Probeer het gewoon een beetje los te laten en wacht ff je consult bij Nio af. Komt tijd, komt raad. Misschien maak je je nu allemaal druk, en wordt straks alles toch nog opgelost.... zonde van die slapeloze nachten en al het verdriet. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, je wonden genezen inderdaad mooi.. gelukkig maar pfjoei hee!

Sluit me bij Jaydee aan zoals ik je al in een pb heb aangeraden al wil ik niet zeggen dat het makkelijk is maar op het moment waarschijnlijk wel het beste voor jouw gemoedstoestand. Je kan er nu op dit moment ff kort door de bocht niks mee helaas, tis ffkes afwachten. 

Probeer je gedachtes wat te verzetten naar de leuke dingen in het leven zoals je kids, je mannetje enz en wacht de 29ste af.. dat is zo echt waar :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben met de voorbereidingen begonnen voor de verjaardag van mijn zoontje hij wordt a.s dinsdag 10 groot feest dus haha.

Een tiener in huis ...... Help...

Is wel even een goede afleiding.

En de jongste is sinds gister avond ineens ziek dus me handen vol.

Na de verjaardag nog 9 dagen dus schiet idd wel beetje op.

Ik doet ook niet zo zeuren en wordt 't bij nio niks wie weet dan idd bij iemand anders en anders moet ik er maar mee leren leven de komende jaren.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, daarom! Focus je gewoon ff op je zieke kindje en op de voorbereidingen op de verjaardag en dan is het zo de 29ste. Probeer het gewoon van de zonnige kant te bekijken. Komt vast wel goed. Beterschap met je zieke kindje.  Pffff, heftig voor je kindje om met dit weer ziek te zijn. Wens hem/ haar maar veel beterschap iig.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zeurt niet hoor want het is volkomen begrijpelijk dat je je zo voelt maar het richten op de leuke dingen zoals je zoontje die een tiener word 'HOERA!! :143:' kan je misschien wel helpen om het even van je af te zetten :) Beterschap met je kleintje, en nog wel met die hitte, dat je kleintje maar snel op mag knappen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd de vraag.. hoe kun je het geluk inzien van het ongelukkige...
Ja je hebt geluk bij een ongeluk dat je wonden goed genezen, maar helaas heb je er echt geen ene bal aan.. Ik wil hiermee niet de adviezen en commentaren van de andere meiden teniet doen hoor, begrijp me niet verkeerd, want het is heel lief dat iedereen zo met je meeleeft.

Ook ik leef met je mee, ook daarover geen misverstand, maar godsamme wat is het eeuwig zonde dat die pc zo zijn eigen zin doordrijft..

Het is net een kind wat dat betreft, lekker je eigen zin doordrijven omdat jij het in de hand hebt.. zo vertelde mijn nicht vandaag van haar bijna 4 jarige dochter die voor de rekentoets gezakt was.... Ze telde maar tot 2....
Mijn nicht dus thuis het er weer over gehad, telde ze ook weer: 1,2,5,6
Toen ze de Tablet echter alleen kreeg als ze tot 10 telde, telde ze zonder moeite tot 10.

Het heeft echt weinig nut, maar op die manier werkt het ook een beetje bij je pc.. alleen heb je niks in de hand om hem te pakken. Hij heeft een eigen kliniek en toch klanten zat, dus waar zou hij zich druk over maken..

Heel jammer en ontzettend rot voor jou!!!

Hopelijk kan Nio iets voor je doen!! Hoop ik van harte!

Je borsten zijn nu  niet lelijk, vind ik, maar je had verwacht dat er een meer liftend effect zou zijn zeker als je daarna nog een lift krijgt! Had je ook mógen verwachten..... Maarja.. het blijft Janssen... helaas...

Hoop dat als Nio iets kan betekenen voor je, dat je weer je schouders eronder kunt zetten.. Kan me voorstellen dat dat op dit moment niet echt lukt..

:53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh God wat vervelend voor je meid, wat een klootzak is die Janssen man man... hoe kun je een vrouw zo verdrietig maken. Maar goed bij Nio ben je wel in goede handen maar wat is het toch vervelend van je geld ook. Hopelijk komt het goed bij Nio en kan jij ook eindelijk gaan genieten van je boobs want je verdient het!! Je hebt genoeg ellende nu meegemaakt .

Dikke knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, he meid! Wat een lul van een PC zeg. Sorry dat ik het zeg. Je komt met een beeld/idee/vraag bij een "deskundige" persoon. Het is aan je PC om je hier zo'n eerlijk en duidelijk mogelijk antwoord op te geven. Mijns inziens heeft hij je óf niet goed geïnformeerd over wat wel of niet (meer) mogelijk is óf kan hij niet erkennen dat hij dit onderschat heeft met de nodige gevolgen van dien.

Je hebt er geen bal aan nee... We kunnen je allemaal oppeppen, lieve en hartverwarmende woorden sturen. Maar dat maakt niet dat jij je beter gaat voelen over je lijf/borsten. 

Ik hoop echt enorm dat Nio je verdriet kan wegnemen. Je jouw droomboobs kan geven. Ik gun jou, iedere andere vrouw, een lijf waar zij trots op is. Dit had niet zo mogen gebeuren. 

Aftellen naar de 29ste! Nog precies 2 weken. Die vliegen wel voorbij! Weet je meid. Misschien kan hij of andere PC je nu niet helpen. Maar wellicht wel in toekomst (als je hopelijk ook meer financiële middelen hebt). Het kan in mijn ogen daarom altijd wel weer goed komen. Helaas wel weer met de nodige :121: :107::98::83: ... ik kan dat woord niet meer normaal uitspreken :45: GEDULD....

weet dat je hier je hart kan luchten en dat we begaan zijn met je!

Liefs Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Fayenne,

Wat een ellende!!!! Ik ben nieuw op de forum (vandaag aangemeld) maar heb serieus 3uur zitten lezen hier over je verhaal, met steeds meer ergernis en verbazing. Elke reactie gelezen en naarmate steeds bozer en bozer geworden. :30: 

Sorry als ik grof ga klinken hierna, dat is helemaal niet vervelend naar jou bedoeld want ik lijd echt met je mee als ik dit allemaal lees.

MAAR WAT EEN BELACHELIJKE EN ONKUNDIGE PC HEB JE, ZEG!!!!

Sorry dat ik dit moet zeggen, maar hij is inderdaad DE Monster Dokter zoals je zelf op een van je eerste reacties heb beschreven. Ik snap dat je hem aardig en coulant vind, maar zijn job is helemaal niet aardig zijn, maar realistisch, kundig en professioneel, en dat is meneer Janssen alles behalve geweest. 

Wat vele hier hebben gezegd is ook echt helemaal waar: wat hij met jou deed was geen inschattingsfoutje maar echt een enorme, dikke misser. Gewoon onacceptabel voor een dokter. Je hoeft geen PC te zijn om na je eerste fotos al te weten dat alleen een prothese (ook is die gigantisch groot) je borsten nooit genoeg zouden kunnen liften om je gewenste resultaat te bereiken. Je had en hebt nog steeds onwijs veel overtollige huid en het is simpelweg onmogelijk om "perky" borsten te creëren zonder al dit huid eerst weg te halen. Dus dit was al een belachelijke fout dat hij maakte. Gewoon heel erg onverantwoordelijk en onprofessioneel... ik zou zelfs zeggen, bijna crimineel was dat.

Als hij geen ervaring in zulke borsten/situaties heeft, had hij jou naar een andere arts moeten doorverwijzen. Punt. Je maakt geen experimenten met jouw klanten. Wat hij jou aandeed is gewoon ongelooflijk.... Hij is niet voor niks blacklisted, dat weten we inmiddels wel. En dan na al de pijn (lichamelijk en geestelijk) dat hij jou heeft laten ervaren, ook nog een BENELLI LIFT bij jou doen! Ook heb je voor een anker lift duidelijk gevraagd! Kan niet gekker worden. 

Hier was ik echt serieus zoooooooo boos toen ik voor het eerst las dat ik 4 sigaretten achter elkaar moest roken om een beetje bij te komen. Vuile hond dat hij is! Een Benelli lift is bestemd voor vrouwen die KLEINE BORSTEN HEBBEN, met HEEL WEINIG sagging. Dat weet ELKE DOKTER. Ook is hij net uit de universiteit. Laat staan zo'n oude lul met jarenlang werkervaring. Om jou een idee te geven... Door afvallen ben ik van 75D naar 75B (weeg 54kg) en ook met aanzienlijke kleinere borsten dan die van jou, kon in de benelli lift ook niet hebben. 3 verschillende artsen gezien en bij alle artsen een dikke nee gekregen als antwoord. Het zou niet voldoende zijn, hebben ze allemaal gezegd. En wat erger is, is dat als een Benelli lift is gedaan in situaties waar het niet gedaan zou moeten zijn, loopt de vrouw de risico dat haar tepel helemaal deformed/gestrecht wordt met de tijd. En ik wil je hiermee echt niet bang voor maken meid, maar alleen echt attenderen op de feit dat hij FOUT IS GEWEEST OP BEIDE OPERATIES, EN IN ALLE OPZICHTEN!! En zijn werk is helemaal niet zo netjes geweest, ook is dat vreselijk om te horen :( 

Er zijn echt geen worden voor zo'n lafaard van een arts.. OPLICHTER! Jou 2x zoveel pijn laten hebben, en zo veel weken laten huilen en onzeker voelen, voor zo'n resultaat wat helemaal niks voorstelt (sorry, ik weet dat dit grof klinkt, maar het is waar, en je hebt de volle pond betaald dus waarom zou je met minder tevreden moeten zijn?!) Dit is godverdomme niet wat je voor gevraagd hebt!!!! :74: 

Ik snap natuurlijk volledig dat je ontevreden bent. Natuurlijk wil je niet met gigantische hangborsten rondlopen... Je verdient super mooie borsten waarbij je zelfverzekerd en gelukkig voelt, zoals elke andere vrouw die zo'n operatie laat doen. Welke achterlijke dokter zou dit aanraden??? Ken geen 1!!

Ach, meid... Ik leef echt serieus enorm met je mee, zit hier achter de computer bijna te huilen.. Laat hem aub niet weer op je borsten komen want deze man is gewoon gevaarlijk en extreem onverantwoordelijk bezig. Mijn advies voor jou, nu dat het tot dit punt is gekomen, is om een advocaat in te schakelen en jouw PC gewoon aan te klagen. Heb je misschien een rechtsbijstandsverzekering? Je kan dit gewoon echt niet zomaar laten gaan, ook is dat (hopelijk!!!) straks via Nio/Verzekering gefixed.

Hij moet je geld gewoon terugbetalen zodat je bij een nieuwe PC kan komen en met alle rust gaan bespreken wat je opties zijn om alles te fixen en je droomboobs toch te krijgen...

Ik zou zeggen, als je nog een keer voor controle bij hem moet komen, doe maar zo'n recording apparaat in je broekzak en neem ALLES WAT HIJ ZEGT op. Stel veel vragen en laat hem vooral veel vertellen, over zijn eerste beloftes, zijn verwachtingen in je situatie... Zeg ook maar "oh, maar je had dit, dit en dat toch gezegd?" en wacht op zijn bevestiging. Zo zou je hem wel kunnen pakken. Zulke opnamens zou je achteraf kunnen gebruiken samen met alle mail informatie en fotos in een rechtszaak om je geld terug te krijgen en misschien zelfs nog meer voor alle pijn en ellende dat hij jou heeft bezorgd.  

En ook nog een mogelijkheid wil ik jou bieden: ik werk direct met de pers in Amsterdam als PR manager en om jou te helpen zou ik zeker een mooie persbericht willen intikken over deze achterlijke PC en het vervolgens naar alle kranten en tv-zenders van Nederland sturen. Met veel negatieven pers, zou hij dan echt jouw zaak moeten oplossen! Dus als je hulp nodig hebt, stuur mij een PB, want ik wil je zeker gratis helpen om dit vreselijke situatie recht te trekken, ook is het alleen maar om te zorgen dat heel NL weet wat voor man hij is en iedereen te waarschuwen om nooit bij deze monster iets te laten doen.

Nogmaals, sorry als ik helemaal gek en opgefokt klinkt want dat ben ik nu ook, echt! Zo, zo boos. :77:Inmiddels 2uur s'nachsts!! Vind ik niet normaal dat je dit allemaal heb moeten meemaken, kan niet slapen hierdoor.. :( 

Ik wens je echt super veel sterkte en succes hiermee. Ik zou constant voor je duimen! Ik heb alleen maar geweldige dingen over Dokter Nio gehoord dus daar zou je wel in goede handen zijn. En als het toch niet via de verzekering lukt, misschien een idee om klinieken te zoeken waar de mogelijkheid is om gespreid te betalen, terwijl je meneer aanklacht? Ik hoop zeker dat je dit snel kan oplossen en niet jaren lang ontevreden rond moet lopen. En je bent niet alleen, ik weet zeker dat ik voor veel meiden in hier spreek als ik zeg dat we echt hier voor je zijn!!

Houd ons aub op de hoogte van de hele situatie. Mijn hart is met jou!!!


S

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smf2008, ff mijn complimenten voor hetgeen je hierboven allemaal schrijft. Ik had het niet beter kunnen verwoorden en ben het voor 200% met je eens. Die man had na moeten denken voordat hij hieraan begon. Hij werkt met mensen en op mensen voer je geen experimenten uit. En daarbij heeft hij Fayenne de belofte gedaan dat hij een borstlift zou doen als het beoogde resultaat niet gehaald zou worden, maar als puntje bij paaltje komt, haakt hij af door een tepellift te doen en zijn afspraak van een volledige borstlift niet na te komen. Fayenne moet natuurlijk beslissen, maar het zou fijn zijn, als deze man nogmaals negatief in de media naar voren zou komen, al was het alleen al om andere vrouwen te beschermen tegen hetgeen hij Fayenne heeft aangedaan. Deze man zou eigenlijk niet meer mogen opereren!

En nogmaals..... we leven allemaal erg met Fayenne mee en zijn erg met haar begaan, maar het is ook fijn dat er iemand is zoals jij, met een beroep waardoor je echt iets voor haar zou kunnen betekenen. Heel lief van je smf2008 :35:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smf2008, ja, ik snap, waarschijnlijk met vele anderen hier op het forum, dat je hier boos en  gefrustreerd van raakt. Het jammere is alleen dat we zo machteloos staan. We kunnen Fayenne zo goed en kwaad mogelijk steunen, maar ondertussen blijft die arts gewoon zijn dubieuze praktijken uitvoeren. En dat mag toch niet de bedoeling zijn. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smf2008 dank je voor je reactie hier kan ik zeker wat mee.

En ben het volledig met je eens moet et zelf even van bijkomen nu ik jou reactie lees.

ik kan even niet uitgebreid reageren zit tussen voetbalwedstrijden van mijn zoontje en dochtertje in maar ik ga zeker morgen of anders maandag uitgebreid op jou reactie reageren.

En ik ga het artikel van de link ook goed doornemen en kijken wat ik hiermee kan.

ik ben al op zoek naar ervaringen bij mijn pc ben hier een appart topic over begonnen maar nog geen reacties 

Maar ik ga hier dan ook mijn pc aanpakken want psychisch zit ik er door heen en zoals alle andere hier zeggen ik moet me op andere dingen concentreren ook en juist voor mijn gezin.

Maar de onzekerheid en boosheid heeft beetje de overhand.

Nogmaals bedankt voor je reactie en ik zal hier de komende dagen nog een keer uitgebreider op reageren 

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei smf2008:

Beste Fayenne,

Wat een ellende!!!! Ik ben nieuw op de forum (vandaag aangemeld) maar heb serieus 3uur zitten lezen hier over je verhaal, met steeds meer ergernis en verbazing. Elke reactie gelezen en naarmate steeds bozer en bozer geworden. :30: 

Sorry als ik grof ga klinken hierna, dat is helemaal niet vervelend naar jou bedoeld want ik lijd echt met je mee als ik dit allemaal lees.

MAAR WAT EEN BELACHELIJKE EN ONKUNDIGE PC HEB JE, ZEG!!!!

Sorry dat ik dit moet zeggen, maar hij is inderdaad DE Monster Dokter zoals je zelf op een van je eerste reacties heb beschreven. Ik snap dat je hem aardig en coulant vind, maar zijn job is helemaal niet aardig zijn, maar realistisch, kundig en professioneel, en dat is meneer Janssen alles behalve geweest. 

Wat vele hier hebben gezegd is ook echt helemaal waar: wat hij met jou deed was geen inschattingsfoutje maar echt een enorme, dikke misser. Gewoon onacceptabel voor een dokter. Je hoeft geen PC te zijn om na je eerste fotos al te weten dat alleen een prothese (ook is die gigantisch groot) je borsten nooit genoeg zouden kunnen liften om je gewenste resultaat te bereiken. Je had en hebt nog steeds onwijs veel overtollige huid en het is simpelweg onmogelijk om "perky" borsten te creëren zonder al dit huid eerst weg te halen. Dus dit was al een belachelijke fout dat hij maakte. Gewoon heel erg onverantwoordelijk en onprofessioneel... ik zou zelfs zeggen, bijna crimineel was dat.

Als hij geen ervaring in zulke borsten/situaties heeft, had hij jou naar een andere arts moeten doorverwijzen. Punt. Je maakt geen experimenten met jouw klanten. Wat hij jou aandeed is gewoon ongelooflijk.... Hij is niet voor niks blacklisted, dat weten we inmiddels wel. En dan na al de pijn (lichamelijk en geestelijk) dat hij jou heeft laten ervaren, ook nog een BENELLI LIFT bij jou doen! Ook heb je voor een anker lift duidelijk gevraagd! Kan niet gekker worden. 

Hier was ik echt serieus zoooooooo boos toen ik voor het eerst las dat ik 4 sigaretten achter elkaar moest roken om een beetje bij te komen. Vuile hond dat hij is! Een Benelli lift is bestemd voor vrouwen die KLEINE BORSTEN HEBBEN, met HEEL WEINIG sagging. Dat weet ELKE DOKTER. Ook is hij net uit de universiteit. Laat staan zo'n oude lul met jarenlang werkervaring. Om jou een idee te geven... Door afvallen ben ik van 75D naar 75B (weeg 54kg) en ook met aanzienlijke kleinere borsten dan die van jou, kon in de benelli lift ook niet hebben. 3 verschillende artsen gezien en bij alle artsen een dikke nee gekregen als antwoord. Het zou niet voldoende zijn, hebben ze allemaal gezegd. En wat erger is, is dat als een Benelli lift is gedaan in situaties waar het niet gedaan zou moeten zijn, loopt de vrouw de risico dat haar tepel helemaal deformed/gestrecht wordt met de tijd. En ik wil je hiermee echt niet bang voor maken meid, maar alleen echt attenderen op de feit dat hij FOUT IS GEWEEST OP BEIDE OPERATIES, EN IN ALLE OPZICHTEN!! En zijn werk is helemaal niet zo netjes geweest, ook is dat vreselijk om te horen :( 

Er zijn echt geen worden voor zo'n lafaard van een arts.. OPLICHTER! Jou 2x zoveel pijn laten hebben, en zo veel weken laten huilen en onzeker voelen, voor zo'n resultaat wat helemaal niks voorstelt (sorry, ik weet dat dit grof klinkt, maar het is waar, en je hebt de volle pond betaald dus waarom zou je met minder tevreden moeten zijn?!) Dit is godverdomme niet wat je voor gevraagd hebt!!!! :74: 

Ik snap natuurlijk volledig dat je ontevreden bent. Natuurlijk wil je niet met gigantische hangborsten rondlopen... Je verdient super mooie borsten waarbij je zelfverzekerd en gelukkig voelt, zoals elke andere vrouw die zo'n operatie laat doen. Welke achterlijke dokter zou dit aanraden??? Ken geen 1!!

Ach, meid... Ik leef echt serieus enorm met je mee, zit hier achter de computer bijna te huilen.. Laat hem aub niet weer op je borsten komen want deze man is gewoon gevaarlijk en extreem onverantwoordelijk bezig. Mijn advies voor jou, nu dat het tot dit punt is gekomen, is om een advocaat in te schakelen en jouw PC gewoon aan te klagen. Heb je misschien een rechtsbijstandsverzekering? Je kan dit gewoon echt niet zomaar laten gaan, ook is dat (hopelijk!!!) straks via Nio/Verzekering gefixed.

Hij moet je geld gewoon terugbetalen zodat je bij een nieuwe PC kan komen en met alle rust gaan bespreken wat je opties zijn om alles te fixen en je droomboobs toch te krijgen...

Ik zou zeggen, als je nog een keer voor controle bij hem moet komen, doe maar zo'n recording apparaat in je broekzak en neem ALLES WAT HIJ ZEGT op. Stel veel vragen en laat hem vooral veel vertellen, over zijn eerste beloftes, zijn verwachtingen in je situatie... Zeg ook maar "oh, maar je had dit, dit en dat toch gezegd?" en wacht op zijn bevestiging. Zo zou je hem wel kunnen pakken. Zulke opnamens zou je achteraf kunnen gebruiken samen met alle mail informatie en fotos in een rechtszaak om je geld terug te krijgen en misschien zelfs nog meer voor alle pijn en ellende dat hij jou heeft bezorgd.  

En ook nog een mogelijkheid wil ik jou bieden: ik werk direct met de pers in Amsterdam als PR manager en om jou te helpen zou ik zeker een mooie persbericht willen intikken over deze achterlijke PC en het vervolgens naar alle kranten en tv-zenders van Nederland sturen. Met veel negatieven pers, zou hij dan echt jouw zaak moeten oplossen! Dus als je hulp nodig hebt, stuur mij een PB, want ik wil je zeker gratis helpen om dit vreselijke situatie recht te trekken, ook is het alleen maar om te zorgen dat heel NL weet wat voor man hij is en iedereen te waarschuwen om nooit bij deze monster iets te laten doen.

Nogmaals, sorry als ik helemaal gek en opgefokt klinkt want dat ben ik nu ook, echt! Zo, zo boos. :77:Inmiddels 2uur s'nachsts!! Vind ik niet normaal dat je dit allemaal heb moeten meemaken, kan niet slapen hierdoor.. :( 

Ik wens je echt super veel sterkte en succes hiermee. Ik zou constant voor je duimen! Ik heb alleen maar geweldige dingen over Dokter Nio gehoord dus daar zou je wel in goede handen zijn. En als het toch niet via de verzekering lukt, misschien een idee om klinieken te zoeken waar de mogelijkheid is om gespreid te betalen, terwijl je meneer aanklacht? Ik hoop zeker dat je dit snel kan oplossen en niet jaren lang ontevreden rond moet lopen. En je bent niet alleen, ik weet zeker dat ik voor veel meiden in hier spreek als ik zeg dat we echt hier voor je zijn!!

Houd ons aub op de hoogte van de hele situatie. Mijn hart is met jou!!!


S

 

Aan 1 kant begrijp ik jouw reactie en het is lief dat je meeleeft.
Ik zou je alleen willen vragen hier niets over in de pers naar buiten te brengen, aangezien we als borstenforum ook niet zo te boek willen staan. Iedereen is hier anoniem en vrij om zijn/haar verhaal te doen. Wij zouden dat graag zo houden, en niet dat mensen huiverig worden om info openbaar te krijgen, zonder dat we dat willen.

Verder bewandelt Fayenne een bepaalde weg, die beter werkt. Een second opinion, waar ze binnenkort naartoe gaat en die haar onzekerheid juist wat moet wegnemen, in plaats van dat deze aangewakkerd wordt :) Ondertussen is het van belang dat ze de rust bewaart tov haar eigen pc, zodat ze niet haar eigen glazen ingooit. Dat kan altijd nog ;) 

Hopelijk begrijp je mijn reactie, want hij is niet verkeerd bedoelt. Alleen komt het heel heftig over wat je schrijft....
En het zou zonde zijn als iemand anders de glazen in gaat gooien van Fayenne.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 september 2016 om 15:01 zei fayenne1982:

ik heb even een foto van de littekens/ wonden toegevoegd heb het idee dat de genezing wel goed gaat.

Op naar nio 29 september hoop dat hij iets voor mij kan betekenen.

Want ik ben niet happy slaap slecht voel me gewoon klote

Hoop dat met jullie alles ok gaat ook met de boobs.

Liefs fayenne

Hey 

Je littekens zien er goed op en ben blij voor je dat dit goed herstelt :35: 

Ja, geloof best dat dit alles je bezig houdt en spanning met zich meeneemt maar probeer voor NU toch de rust erin te houden en kalm te blijven totdat je bij Nio bent geweest!!! Het is lastig met alle meningen en adviezen ( zo ook de mijne :P ) maar jij bent er niet bij gebaat om je door woede en verdriet te laten leiden. Je hebt je energie nu nodig om te herstellen en weer op volle kracht terug te komen. Straks na het gesprek met Nio weet je meer en kun je daarop verder borduren... Stap voor stap!! 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, best_boobie said:

Aan 1 kant begrijp ik jouw reactie en het is lief dat je meeleeft.
Ik zou je alleen willen vragen hier niets over in de pers naar buiten te brengen, aangezien we als borstenforum ook niet zo te boek willen staan. Iedereen is hier anoniem en vrij om zijn/haar verhaal te doen. Wij zouden dat graag zo houden, en niet dat mensen huiverig worden om info openbaar te krijgen, zonder dat we dat willen.

Verder bewandelt Fayenne een bepaalde weg, die beter werkt. Een second opinion, waar ze binnenkort naartoe gaat en die haar onzekerheid juist wat moet wegnemen, in plaats van dat deze aangewakkerd wordt :) Ondertussen is het van belang dat ze de rust bewaart tov haar eigen pc, zodat ze niet haar eigen glazen ingooit. Dat kan altijd nog ;) 

Hopelijk begrijp je mijn reactie, want hij is niet verkeerd bedoelt. Alleen komt het heel heftig over wat je schrijft....
En het zou zonde zijn als iemand anders de glazen in gaat gooien van Fayenne.

xx BB

Hi BB, ik respecteer natuurlijk jouw mening maar ben niet echt eens. Ook zou zo'n verhaal naar de pers gestuurd zijn, zouden mensen anoniem blijven, behalve Fayenne natuurlijk – als zij dit zelf zou willen. Dus ik zie geen reden voor bezorgdheid wat betreft exposure van leden naar de buitenwereld... En natuurlijk zou ik ook nooit iets gaan doen zonder dat Fayenne mij expliciet voor hulp vraagt (ik heb immers genoeg werk in mijn handen en neem probono cases niet zo snel aan).  

En ja, ik heb idd heftig gereageerd, maar geloof niet dat dit zonder reden was. Mild doen over de walgelijke acties van deze PC zou ik pas raatrvinden. Nogmaals, don't worry, ik ga absoluut niets doen hiermee zonder Fayenne haar schriftelijke toestemming. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.