Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@fayenne1982, ja, is ook super leuk om oma te zijn. Mijn kleindochter is al vanaf dat ze zes weken is, één dag en nacht in de week bij mij. Daardoor heb ik echt zo'n goede band met haar op kunnen bouwen... zij is echt mijn allesie!!!:wub: Dus ik vind het heel erg leuk dat er in maart een tweede kleinkind bij komt (vooral na de vele miskramen die mijn dochter het afgelopen jaar heeft gehad). Moeder zijn vind ik super, maar oma zijn vind ik helemaal geweldig. Dus klopt idd wat je moeder zei. Maar goed... Dit is jouw topic en niet dat van mijn kleinkinderen, dus we gaan snel over op jouw borsten :38:

Wat spannend, dat het onder plaatselijke verdoving gebeurt. Waarom is dat eigenlijk? Een voordeel is dan wel dat je niet zo'n last hebt dat de narcose in je lijf blijft zitten (ik ben bijvoorbeeld zes weken hondsmoe geweest na de narcose). Dus gewoon lekker de ogen dicht en je inbeelden dat je op een prachtig strand ligt..... of je inbeelden dat je voor €500,- gratis mag shoppen in een lingeriezaak :45:. Komt allemaal goed, meis. Ik ga voor je duimen dinsdag. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jaydee haha voor 500 euro shoppen? Nou dat kan ik me wel inbeelden ga ik zeker doen!!. Zal wel laten weten wat allemaal gekocht heb dinsdag :-)

Zie er wel echt erg tegenop dat het met plaatselijke verdoving is maar goed 1,5 uur zijn ook weer zo voorbij hoop ik.

Het is mijn topic maar om soms even het ergens anders over te hebben is helemaal niet erg. Kan me voorstellen dat de zwangerschap van je dochter ook erg spannend is nadat ze miskramen heeft gehad. Is misschien niet te vergelijken maar voor ik mijn jongste dochter heb gekregen had ik noodgedwongen een abortus moeten laten doen dit had er heel erg omgehakt bij mij en heb toen ik zwanger was van me dochtertje ook echt niet kunnen genieten was zo bang dat het mis zou gaan. Maar gelukkig is ze kern gezond te wereld gekomen :-).

Hoop dat alles tijdens de zwangerschap goed mag verlopen en daarna ook dat je heerlijk samen met je dochter van jullie nieuwe wondertje kunnen genieten.

Mijn 3 kids zijn me alles en als je er dan over na zit te denken zijn mijn borsten helemaal niet o belangrijk haha maar ja toch... Beetje voor t oog is t toch ook wel weer fijn als je er tevreden over kan zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, ja, laat maar weten wat je allemaal voor moois hebt geshopt voor je mooie nieuwe boobs :38:. Ik snap heel goed dat je het spannend vindt hoor; je maakt het toch allemaal bewust mee hè? Maar waarom niet gewoon onder narcose? Kun je daar niet om vragen, als je die plaatselijke verdoving zo akelig vindt? Ik zou het doen hoor. 

En ja..... niks zo belangrijk als je kinderen (en kleinkinderen)...... dan stellen boobs maar weer weinig voor hè. We denken dat dat zo belangrijk is, maar als het erop aan komt en we moeten kiezen tussen (klein)kids en onze boobs, dan kiest ons moederinstinct toch voor de kids. Maar nog beter als je én kids én mooie boobs kunt hebben :35:. En tot die categorie hoor jij vanaf dinsdag. Helemaal top, meis. Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat worden. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dat is even spannend of je je bikini en bh's nog passen gaat straks, er gaat natuurlijk aardig wat huid weggesneden worden dus je cup zal denk ik wel anders worden..of niet. Echt even spannend. Zou wel zonde zijn he? Ik kan ook weer opnieuw beginnen met bh's kopen straks. Hoop voor jou dat het niet nodig is :) bespaard toch weer een hoop centen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee daar heb je helemaal gelijk in!! Nu nog even lekker genieten van de zon.

@MarTietje ja ben idd benieuwd zal idd zonde zijn maar ja is maar weer afwachten zal idd aardig wat vel weggehaald moeten worden maar ja beter wat kleiner en mooi dat zoals het nu is. Kost idd weer centen dan maar ja me pa zal me nog wel wat willen sponsoren hierin denk ik.

Wat gaat er bij jou nog gebeuren dan o.dat je zegt dat jij binnenkort ook weer mag gaan shoppen?. Heb stukje gemis geloof ik.

 

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee oh ja om nog even antwoord te geven op jou vraag. De rede dat het onder plaatselijke verdoving is is dat het nazorg is. Tenminste dat kreeg ik als antwoord anders moest ik de narcose zelf betalen. Maar kan op dat moment altijd nog bepaald worden mocht het onder plaatselijke verdoving op een of andere manier niet gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fayenne1982:

@Jaydee daar heb je helemaal gelijk in!! Nu nog even lekker genieten van de zon.

@MarTietje ja ben idd benieuwd zal idd zonde zijn maar ja is maar weer afwachten zal idd aardig wat vel weggehaald moeten worden maar ja beter wat kleiner en mooi dat zoals het nu is. Kost idd weer centen dan maar ja me pa zal me nog wel wat willen sponsoren hierin denk ik.

Wat gaat er bij jou nog gebeuren dan o.dat je zegt dat jij binnenkort ook weer mag gaan shoppen?. Heb stukje gemis geloof ik.

 

Liefs fayenne

Die vaders en hun dochters toch he! 

Haha denk het ook heb het nog in een pb gezet dacht ik.. anders kun je mijn topic bij borstprothese wissel kijken. Ik was ook niet tevreden en krijg 30 september wissel bij Nio xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje heb net even heel vlug je topic gelezen.

Wat super fijn dat NIO je gaat helpen het zal echt vast mooi worden 

Nu ik het gelezen heb komt idd het weer beetje terug dat je het in pb al gezegd had. Sorry beetje vergeetachtig en krijg veel berichten dat ik soms wel eens wat vergeet.

Hoop dat jij uiteindelijk ook tevreden zal zijn maar dat komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei fayenne1982:

@Jaydee oh ja om nog even antwoord te geven op jou vraag. De rede dat het onder plaatselijke verdoving is is dat het nazorg is. Tenminste dat kreeg ik als antwoord anders moest ik de narcose zelf betalen. Maar kan op dat moment altijd nog bepaald worden mocht het onder plaatselijke verdoving op een of andere manier niet gaan.

Ah oké,  mijn chirurg heeft toen gezegd dat het sowieso weer onder narcose moet (mocht mijn borstplooi vast gehecht worden aan mijn ribbenvlies), ook al is het een hersteloperatie en valt het onder nazorg. Maar dat zal overal weer anders zijn. Komt misschien ook dat ik gewoon in een regulier ziekenhuis geopereerd ben, en jij in een kliniek. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.. plaatselijk omdat het nazorg is.. oke.. Ik ga daar verder niks over zeggen haha.
In een ziekenhuis zou je narcose krijgen, wordt namelijk door de verzekering betaald, in een privékliniek moet de pc het zelf betalen.. Dit is denk ik een betere uitleg ;) 

Ik ga je titel aanpassen! Kun je lekker echt gaan aftellen!!

Oh en die bikini's... hm... sja.... dat gaat erom spannen...
Misschien dat een goede naaister er iets mee kan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jaydee:

Komt misschien ook dat ik gewoon in een regulier ziekenhuis geopereerd ben, en jij in een kliniek. 

Xx

Ik krijg mijn 'in de garantie' wissel ook in een kliniek maar toch wel onder algehele narcose en hoef die gelukkig niet zelf te betalen. Dat doet de kliniek ;) Precies wat BB zegt :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei fayenne1982:

@MarTietje heb net even heel vlug je topic gelezen.

Wat super fijn dat NIO je gaat helpen het zal echt vast mooi worden 

Nu ik het gelezen heb komt idd het weer beetje terug dat je het in pb al gezegd had. Sorry beetje vergeetachtig en krijg veel berichten dat ik soms wel eens wat vergeet.

Hoop dat jij uiteindelijk ook tevreden zal zijn maar dat komt vast goed.

Haha geeft niet je kan niet alles onthouden. Komt vast goed hoor ben dus ook aan het aftellen. Nog paar nachtjes slapen dan is het al zo ver voor jou.. ben je al wat aan het idee gewend hihi ik zou echt een stuiterbal zijn als ik te horen zou krijgen zo snel geholpen te worden! Maar wel fijn je kunt het maar achter de rug hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

hm.. plaatselijk omdat het nazorg is.. oke.. Ik ga daar verder niks over zeggen haha.
In een ziekenhuis zou je narcose krijgen, wordt namelijk door de verzekering betaald, in een privékliniek moet de pc het zelf betalen.. Dit is denk ik een betere uitleg ;) 

Ik ga je titel aanpassen! Kun je lekker echt gaan aftellen!!

Oh en die bikini's... hm... sja.... dat gaat erom spannen...
Misschien dat een goede naaister er iets mee kan?

xxx

@best_boobie , dus toch een verschil tussen ziekenhuis en kliniek :38:. Jij legt alleen nog ff duidelijk uit waar dat verschil vandaan komt :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehee, pitting zeg! Een borstlift aan beide borsten onder plaatselijke verdoving :18: Eerste wat in mij op komt is hoe lang zn operatie duurt? En of JIJ dit wel bewust wil meemaken? Effe door vragen aan hem hoe en wat!!!! Als je deze informatie hebt kun je wellicht alsnog aangeven dat je liever kiest voor een narcose. 

Sterkte en succes komende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei best_boobie:

:45: En ik had mezelf nog zó beloofd mijn mond te houden :45: 

Neeeeeeeee, jij moet nooit je mond houden..... jij bent eerlijk en recht voor z'n raap.... juist daarom zijn we zo blij met jou. Dus beloof jezelf nooit meer van die gekke dingen! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG de operatie van de borst lift aan beide kanten duurt ongeveer 1,5 uur zoals mij gezegd is. Dus dat wordt 1,5 uur stil liggen en niet hoesten haha. Ik ga proberen het over me heen te laten komen. Narcose zou misschien wel kunnen als ik er echt op sta maar neem aan dat het goed verdoofd wordt en ik geen pijn voel. Heb 3 keizersnedes gehad en me vriend zegt als je dat door bent gekomen dan lukt dit ook zeker wel.

Dus ben benieuwd moet maar proberen rustig te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei fayenne1982:

@BrownieG de operatie van de borst lift aan beide kanten duurt ongeveer 1,5 uur zoals mij gezegd is. Dus dat wordt 1,5 uur stil liggen en niet hoesten haha. Ik ga proberen het over me heen te laten komen. Narcose zou misschien wel kunnen als ik er echt op sta maar neem aan dat het goed verdoofd wordt en ik geen pijn voel. Heb 3 keizersnedes gehad en me vriend zegt als je dat door bent gekomen dan lukt dit ook zeker wel.

Dus ben benieuwd moet maar proberen rustig te blijven.

Heb met geen van beide ervaring in dus hoop dat het vlot verloopt voor je!! Ik had het je niet na gedaan maar ik ben ook ook een echte schijterd :P Moet wel zeggen dat ik trots op je bent om dit te ondergaan en je vastberadenheid je er vast doorheen sleept :35:

OMG..nee niet hoesten hoor :45: denk aan leuke dingen! 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje @vermer @Ank @jaino @Jaydee @TheMonsterHasBlueEyes @BrownieG @Miss.S @best_boobie en de rest die ik vergeten ben.

Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Het aftellen voor mij is bijna afgelopen. Nog 1 nachtje slapen en dan weer onder het mes. De zenuwen gaan Nu wel echt beginnen te komen. Hoop maar dat alles goed gaat en de verdoving goed werkt anders heb ik straks nog blauwe handen als ik thuis kom morgen :-)

Ik ga ervan uit dat alles goed komt.

Iemand nog tips voor wat wel en niet mag na een lift? Of is dat beetje t zelfde als na bv?.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid!! Komt vast goed ;) Hoop ook dat de verdoving werkt, maar dat zal wel he !! :D

Komt goed!!! Ik zal aan je denken morgen 

En helaas heb ik geen tips, ik zou niet weten of een bv hetzelfde is als een lift. Geen info over gehad van je pc?? Anders zo meteen eens bellen en vragen he :) 

Grts 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S ging ineens allemaal zo snel eigenlijk niet aan gedacht toen ik bij mijn pc was vorige week. Maar na mijn bv kreeg ik een mooi mapje mee met alle info ga ervan uit dat ik die nu ook krijg na de lift.

Maar dacht misschien hebben de dames hier ook nog bepaalde tips :-)

Bijvoorbeeld de hitte door te komen de komende week na de operatie haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S ging ineens allemaal zo snel eigenlijk niet aan gedacht toen ik bij mijn pc was vorige week. Maar na mijn bv kreeg ik een mooi mapje mee met alle info ga ervan uit dat ik die nu ook krijg na de lift.

Maar dacht misschien hebben de dames hier ook nog bepaalde tips :-)

Bijvoorbeeld de hitte door te komen de komende week na de operatie haha 

hihi ja het is allemaal heel snel gegaan !! Gelukkig maar hoor! Als je nog moest wachten op je consult in oktober !! :o Ben blij voor je dat het toch sneller zal gebeuren hoop echt dat je daarna toch gelukkig mag zijn met je boobs! 

inderdaad was die hitte alweer vergeten, ik zou voorzien van Ice packs :) dat je geregeld jezelf kunt afkoelen door zo eentje bij je te leggen enz.. Maar hoop dat er zijn met betere tips en andere tips :45: ben hier zo'n kleuns in :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt nu wel erg dichtbij, logisch dat de spanning toe gaat nemen. En met de verdoving zal het echt wel goed zitten. Je kan Vrouwtjelief om tips vragen zij heeft nog niet zo lang geleden een borstlift ondergaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, blauwe handen van het boksen :45: 
Maar!! Hij heeft dan een blauw oog en kan niet meer recht staan ;) (ga ik toch vanuit he)

Ik ga er ook van uit dat alles goed komt!!
Heel veel succes morgen in ieder geval!! HOe laat was je ook alweer aan de beurt?

En wat betreft dingen die je niet mag.. Eigenlijk moet je wel de regels aanhouden van een bv.. Tillen mag niet, het zwaarder huishoudelijk werk ook niet (dus ook oppassen met bedden verschonen), ellebogen niet hoger dan je schouders. Dat zijn toch wel de belangrijkste dingen (en natuurlijk sporten en zo)
De druk op de littekens wordt anders snel te hoog.

Zal morgen aan je denken en ik ben echt heel benieuwd naar je resultaat straks!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.