Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@best_boobie idd van t boksen en geloof dat hij dan helemaal niet meer kan staan :-) maar schiet ik ook niks mee op dan lig ik daar en ken ik niet eens weg. Dus ga er maar vanuit dat ik niks zal voelen.

Half 10 morgenochtend ben ik aan de beurt.

Ok duidelijk eigenlijk zelfde beetje als met bv. De regeltjes er na.

Geld ook voor de zon en douchen denk ik?. 

Niet in zwembad afkoelen met de hitte en niet van t zonnetje genieten en bruiner worden haha das even afzien.

Mag ook niet in de zon met bh aan en shirt er over denk ik of wel?.

Ben ook erg benieuwd naar het resultaat.

Had eigenlijk het idee dat de prothesen er uit zouden moeten met een lift maar met plaatselijke verdoving kan dit niet toch?

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou jouw grote voordeel is dat je dus wél weg kunt dan :45:
Je borsten zijn alleen verdoofd, dus als speedy conzales het op een lopen zetten dan ;) 

Maar zonder flauwekul haha, komt gewoon goed. Die gaat jou echt niet maar half verdoven.

Douchen moet je ff navragen, is bij een lift soms anders dan bij een gewone bv, al zit er sowieso al verschil in van pc tot pc. Dus dat wel ff opschrijven om na te vragen.

Je mag wel in de zon met bh en shirt, maar.... ik zou het niet te lang doen en zeker niet als het erg warm wordt.. Probleem is namelijk het broeien van bacterien. DIe voelen zicht het lekkerst bij een lichaamstemperatuur van een graad of 38. Dus liefst in de schaduw zitten, zeker de eerste weken.. maar ff in de zon is geen probleem.
Niet in bikini, want die laat uv door, maar in bh mét shirt, oplettende dat je het niet te warm krijgt, kun je naar buiten :) 

Ik heb nooit precies uitgezocht hoe een lift gedaan wordt, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Laten we het erop houden dat je de prothesen gewoon in je borst hebt ná de lift :P Zal jou een worst interesseren wat je pc doet tijdens het opereren ;) Als het maar dicht en gevuld is als je van tafel mag hihi

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, hey meis... ik wil je ff heel veel succes wensen voor morgen. Ik hoop voor je dat je vannacht nog ff lekker kunt slapen, zodat je morgen fris en uitgerust aan het "avontuur" kunt beginnen. Ik moet morgen werken, maar als ik morgenavond thuis kom, ga ik gelijk op het BF kijken om te lezen hoe het gegaan is (als je daar tenminste al aan toe bent gekomen, want anders wacht ik gewoon woensdag af).

Nou meis, heel veel succes morgen.... komt allemaal helemaal goed. Ik duim voor je. :71::71::71:

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ook ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen. Hopelijk kun je toch slapen ondanks de spanningen.. ben morgen ook aan het werk maar zal rond 9 a tien uur aan je denken! Heel veel succes, dat je droom nu eindelijk werkelijkheid mag worden, je hardverdiende mooie boobs! We horen morgen wel hoe het gegaan is als je daar aan toe bent.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heel erg veel geluk gewenst!! niet al te veel stress, komt vast en zeker goed!! Hoop dat je ook wat hebt kunnen slapen vannacht. Ik zal zeker en vast aan je denken en voor je duimen. Eindelijk je boobs die jij altijd al wou !!! 

Succes vandaag !!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S @BrownieG @prisje81 @MarTietje @best_boobie @Jaydee heel erg bedankt dames!!!! Als ik thuis ben doe ik even een update van hoe het is gegaan!!.

Ben misselijk van de zenuwen haha 

En idd @best_boobie hoop dat ik zonder blauwe handen thuis kom we gaan het zien :-)

Ik ga nu de deur uit tot later allemaal!!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S @BrownieG @Jaydee @jaino @prisje81 @vermer @Ank @best_boobie @MarTietje En de rest van de dames.

Vanochtend kwart over 9 kwam ik de kliniek binnnen even formulier moeten tekenen en vrij snel erna kwamen ze me ophalen pc heeft alles afgetekend en ik kon naar de ok.

Zenuwachtig dat ik was niet normaal.

Maar achteraf gezien viel het allemaal mee alleen bang voor het onbekende.

Verdoving was echt prima te doen sommige voelde ik niks van andere waren scherp van pijn en heb er aan beide kanten aardig wat gehad maar voelde er daarna niets van alleen geluid en trekken enz is wat je merkt.

En bovenal het was nog gezellig ook. Echt wel en super relaxte man dr Janssen.heel rustig persoonlijk en stelde me erg op t gemak.

Alleen op t laats met hechten was een stukje niet goed verdoofd maar was nog net te doen anders had hij bij gespoten maar ik zei laat maar zo is toch bijna klaar. Haha stond er van te kijken dat ik t zei dappere ik :-)

Het is de binelli lift geworden (als ik t zo goed schrijf)

Litteken onder de borst bespaar gebleven.

Heb een foto toegevoegd hoe t nu is.

Tepel is verplaatst en tepelhof wat verkleind vel weg gehaald en strak getrokken en weer gehecht.

Ben benieuwd als volgend week de plijsters en tape er af mogen.

Ik mag lekker in t zonnetje als ik me borsten dubbel af dek dus witte sport bh en wit hemd er over. Mag alleen voorlopig niet bat worden tot hechtingen er uit zijn dan dat zijn er nogal wat.

Ben benieuwd hoe t er uit ziet zonder verband/pleisters maar Saar moet ik nog een weekje geduld voor hebben volgende week woensdag controle en dan mag het er af.

Kort om t is best meegevallen heel apart om het zo mee te maken.

Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh super dat zo goed verlopen is, jammer van de scherpe steken maar hey je bent er vanaf! ;) Hoop dat je nu toch wel blij mag zijn met je boobs, ben idd ook wel benieuwd naar hoe ze er volgende week uit zullen zien :D Ze zullen nog wel veranderen hoor. 

Hihi heel dapper!! zou ik niet gedurfd hebben (ben dan ook een angsthaastje hoor :$) 

Nou doe jij het maar rustig aan en geniet nu maar van het zonnetje zoals de pc het je omschreef met je sportbh enzz lekker ontspannen jij ! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed gegaan is zeg. Heb veel aan je gedacht hoor. En dappere jij zeg, ik zou in mijn broek gescheten hebben! Ben ook erg benieuwd naar je herstel en vooruitgang. Wat vind je er zelf van tot nu toe qua zicht en vorm? Lekker uitrusten nu dan :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooh, super zeg!!! Gefeliciteerd met je nieuwgeboorte :P 
Ik vind het er nu al echt beter uitzien dan ervoor, al is de foto wat van onderaf genomen en is het wat moeilijk te beoordelen. Maar ik denk dat het echt een vooruitgang is zeg!!
Benelli, dan heb je wel een vertikaal litteken, toch? Maar geen litteken onder de borst. Eigenlijk een soort lolli-litteken, toch?

Een goed herstel meid, en rustig aan!!

Heeft ie die prothesen er nou uit gehad? of heb je geen idee?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie litteken is vooral rond de tepel en maar klein stukje naar beneden helemaal naar beneden was niet nodig volgen hem (ach ja als t niet goed is mag hij nog een keer) kost hem tijd en geld mij alleen tijd. Zenuwachtig hoef ik dan niet meer te zijn weet nu wat t is. Heb duidelijk aangegeven wat het probleem was. Alleen aan de zijkant wilde hij op t moment niets weg halen hij zegt ook dat dat bij grote borsten hoort en dat het wel natuurlijk moet blijven.

Ik vertrouw er maar op dat hij t heeft gedaan zoals ik t mooi vind 

En ja ja hij is er zonder blauwe ogen vanaf gekomen al merkte ik bij de laatste hechtingen wel wat van pijn maar was te doen.

Volgend week woensdag mag t verband/pleisters er af en zal dan een foto maken hoe t er echt uit ziet.

En als t bloed of vocht teveel op de pleisters komt of door zweten met komende dagen door de hitte en ze laken los kan ik er gaasje over doen en ook eerder foto maken.

Ben echt best nieuwsgierig haha zie er nog weinig van wel het idee dat t beneden de tepel niet mee zo hangt.

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja dat is waar!!

Mooi, hoeft ie niks aan zijn vrouw uit te leggen :45: 

Nou, ik ben ook echt benieuwd!! Rustig houden, zodat er zo min mogelijk spanning 0p de wond komt, dan heb je de minste kans op bloed en zo :)

Ja.. de verdoving zal misschien al aan het uitwerken geweest zijn, dat daarom dat hechten nog even vervelend was. HOe lang was ie eigenlijk bezig met je?

Ga maar lekker onder die parasol zitten, lekker rustig aan :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie nee idd. Wist niet eens dat ie een vrouw had haha. Maar heeft ie geluk bij dan dat hij niet hoeft uit te leggen.

Prothesen zijn er niet uit geweest trouwens.

En is kleine 1,5 uur bezig geweest. Vooral huid rond de tepel weg en tepel omhoog en naar midden geplaatst stonden nog al erg scheel naar binnen en beneden Haha.

toen alles naar elkaar getrokken en gehecht als ik het door alle spanning goed mee heb gekregen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nee ik eigenlijk ook niet :45: Echt geen flauw idee, maar stél dat ie er een heeft, hoeft ie niks uit te leggen hahaha

oke, driekwartier per borst.... Dan heeft ie toch wel netjes de tijd genomen idd. Fijn!

Klinkt echt gek haha, alles naar elkaar toe getrokken... maar dat is idd wel hetgeen er gebeurt bij een lift

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei fayenne1982:

@Miss.S @BrownieG @Jaydee @jaino @prisje81 @vermer @Ank @best_boobie @MarTietje En de rest van de dames.

Vanochtend kwart over 9 kwam ik de kliniek binnnen even formulier moeten tekenen en vrij snel erna kwamen ze me ophalen pc heeft alles afgetekend en ik kon naar de ok.

Zenuwachtig dat ik was niet normaal.

Maar achteraf gezien viel het allemaal mee alleen bang voor het onbekende.

Verdoving was echt prima te doen sommige voelde ik niks van andere waren scherp van pijn en heb er aan beide kanten aardig wat gehad maar voelde er daarna niets van alleen geluid en trekken enz is wat je merkt.

En bovenal het was nog gezellig ook. Echt wel en super relaxte man dr Janssen.heel rustig persoonlijk en stelde me erg op t gemak.

Alleen op t laats met hechten was een stukje niet goed verdoofd maar was nog net te doen anders had hij bij gespoten maar ik zei laat maar zo is toch bijna klaar. Haha stond er van te kijken dat ik t zei dappere ik :-)

Het is de binelli lift geworden (als ik t zo goed schrijf)

Litteken onder de borst bespaar gebleven.

Heb een foto toegevoegd hoe t nu is.

Tepel is verplaatst en tepelhof wat verkleind vel weg gehaald en strak getrokken en weer gehecht.

Ben benieuwd als volgend week de plijsters en tape er af mogen.

Ik mag lekker in t zonnetje als ik me borsten dubbel af dek dus witte sport bh en wit hemd er over. Mag alleen voorlopig niet bat worden tot hechtingen er uit zijn dan dat zijn er nogal wat.

Ben benieuwd hoe t er uit ziet zonder verband/pleisters maar Saar moet ik nog een weekje geduld voor hebben volgende week woensdag controle en dan mag het er af.

Kort om t is best meegevallen heel apart om het zo mee te maken.

Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@fayenne1982, meis, wat fijn dat je het achter de rug hebt en fijn ook dat het je is meegevallen. Ben ook echt reuze benieuwd hoe het eruit ziet zonder pleisters. Met z'n allen nog ff een week geduld hebben. Ziet er met pleisters goed uit hoor. Nou meis... rustig aan en pas toch maar een beetje op met de zon hè. Dat je geen ontsteking krijgt!

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.