Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@fayenne1982

Ik hoop dat je er bij Dr.Nio uitkomt.

En de verzekering die hij indient om het vergoed te krijgen(is hopelijk dat op grond dat Dr.martin Janssen op de zwarte lijst heeft gestaan)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

@Ank @Jaydee @prisje81 @MarTietje @BrownieG 

Rede van verplaatsing is gewoon denk omdat het in Amsterdam goedkoper is als in Rotterdam. En mocht nio denken dat het aanvragen via verzekering zin heeft zullen de kosten ook een voordeel zijn als goedkoper is denk ik.

Verder ben ik er van overtuigd dat nio er wel meer van kan maken als mijn pc nu heeft gedaan.

Is idd erg lief van mijn vriend dat hij zegt dat hij ze wel erg mooi vind.

En t gekke is hij meent t nog echt ook is er helemaal wous van. Hij vind ze echt kei mooi mede vooral ook omdat ze nu erg natuurlijk zijn hij zegt als de litteken genezen zijn Dan zal niemand denken dat ik nep borsten heb ze zijn mooi groot maar toch erg natuurlijk en tja daar heeft hij wel een punt. 

Maar goed ik ga gewoon naar nio ik denk dat hij het nog wel kan liften en met deze prothesen er terug in en dat ik dan van de ergste hang af ben en het dan nog natuurlijk zal lijken en zal dit niet zo zijn ga ik er van uit dat hij dit eerlijk zal zeggen.

We wachten het gewoon even een maandje af en dan is er meer duidelijkheid wond moet toch eerst goed genezen eer kan er toch niet geopereerd worden (na 3 maanden had nio het over geloof ik).

Maar dan is t consult al geweest en kan ik wel alvast een eventuele operatie datum in plannen en de 6 weken controle bij eigen pc nog doen want dit moet wel volgens nio dus doen we dat maar.

Thanks voor jullie berichten en Sorry voor mijn vele gezeur 

Liefs fayenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, Nio denkt in ieder geval al goed vooruit. Wat voor bedoelingen hij er ook mee heeft, ik weet zeker dat hij dit in jouw eigen belang doet. Het gaat wel nog even een spannende tijd worden voor je. Ik hoop echt dat je straks met boobs naar buiten loopt waar JIJ blij mee bent. Nu een maandje wachten, alles laten bezinken en je littekens laten genezen. 

En geen sorry! Je zeurt absoluut niet. Het is juist goed dat je je hart hier lucht. Samen kunnen we met je meedenken.

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, natuurlijk zeur je niet! Daar is het borstenforum toch juist voor, om raad en steun te vragen en om lekker je ei kwijt te kunnen? Dus maak je niet druk, meis.  "Zeur" maar lekker verder :38:. Dan doe ik dat ook :P.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zeurt helemaal niet hoor meis, is heel begrijpelijk dat je je ei kwijt wilt :) We zijn hier om elkaar te steunen niet waar? Fijn dat Nio zo met je meedenkt, ook zal de verzekering het eerder dekken als het via het ziekenhuis gebeurd denk ik. Hoop ook met je mee dat het geluk nu aan jou kant staat en Nio zijn gouden handjes op je los mag laten :71: Drie maal scheepsrecht toch? 

Heel lief en fijn dat je man je borsten heel mooi vind zoals ze nu zijn maar jij moet er zelf ook tevreden mee zijn. Ik weet hoe onzeker het je kan maken en dat gaat je relatie ook niet ten goede. Mijn man vind mijn borsten ook mooi zoals ze nu zijn maar ik vind ze verschrikkelijk en schaam me ervoor om uit de kleren te gaan voor hem, hou het liefst mijn bh aan!! Het is nu nog erger dan voor mijn bv dus ik begrijp je heel goed hoor dat je toch verder knokt voor je droomborsten en het is je ook heel erg gegund!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje en ik vind die van jou juist zo mooi! Zo blijkt dus idd dat jezelf als persoon er tevreden mee moet zijn. En ik moet wel zeggen ik vind die van mezelf wel mooier als voor alles.

Ik hoop ook dat nio er iets moois vvan en kan gaan maken. Wie weet staat t geluk ook eens aan mijn zijde.

Ik heb nu een goede cup g van bh en h van bikini nio zegt dat er na de lift 50 tot 100 cc af zal gaan kwa volume heb jij enig idee of dat een hele cup maat is?

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh dat durf ik niet te zeggen eigenlijk, zou je eigenlijk aan BB moeten vragen of Desert rose.. maar denk het haast niet.

Nou meid de mijne zijn echt niet mooi meer helaas, heb ook weer flinke hang en het zij aanzicht is verschrikkelijk. Krijg er nu ook best last van. Gelukkig bijna aan de beurt maar goed dit is jouw topic! 

Het geluk mag onderhand wel aan jouw kant staan he, als je nio achter je hebt staan en de verzekering komt het vast goed, even spannend weer allemaal

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2016 om 17:15 zei fayenne1982:

Ik heb nu een goede cup g van bh en h van bikini nio zegt dat er na de lift 50 tot 100 cc af zal gaan kwa volume heb jij enig idee of dat een hele cup maat is?

Wat ik zelf begrepen heb is dat 150cc een cupmaat is... Uiteraard zijn er verschillen in protheses maar dan heb je een inschatting.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje @Jaydee @Miss.S @prisje81 @BrownieG @best_boobie

Hoi allemaal 

Heb contact gehad met de verzekering en met nio verzekering zou een borstverkleining vergoeden uit de basisverzekering alleen nio kan geen borstverkleining aanvragen en dan ipv verkleining een lift doen. En een lift wordt niet vergoed ook niet gezien de klachten.

Dus denk dat mijn verhaal hier stopt.

En ik mijn geld bij meneer Janssen in Oisterwijk kwijt ben geraakt en niet meer terug zal krijgen.

4000 euro weg en resultaat? Niet wat mijn wensen waren en nog steeds met de erge hang.

Ik zal er mee moeten leren leven en proberen een knop om te zetten en maar in mijn achterhoofd houden bij steeds de zakdoeken wisselen en in de spiegel kijken dat mijn vriend ze wel mooi vind zo. Schrale troost.

Maar ja wie weet als ik ooit de loterij win (waar ik niet aan mee doe).

Dank je wel meneer Janssen en gefeliciteerd met uw nieuwe klacht die ik wel zeker ga indienen. Of het hem wat uitmaakt denk t niet maar toch.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ik ben er gewoon, want mijn behandeling ging niet door..., maar heb slechte wifi)

Meid, wat balen dit.... Kan Nio ook geen bvk doen met prothesen? Of klinkt dit heel gek?
Dit is echt superklote natuurlijk :( 

Die klacht moet er zeker komen idd, ook al zal het hem misschien geen biet interesseren... Ik zou ook reviews schrijven op internet waar je ze kwijt kunt.. alleen geen idee of je dat nu al moet doen.. of na je controles?

Liefs :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie bvk met prothesen? Haha geen idee. Ik ga de 29e gewoon naar hem toe en kijk gewoon wat hij ervan zegt en wat ik t beste kan doen. En bvk tja wil hij doen en krijg ik vergoed zo goed als zeker maar ja 2 a 3 cup maten kleiner dat wil ik niet. Pas ook niet bij mijn figuur.

Jammer dat je behandeling niet door ging. Is meestal fijn zo iets achter de rug te hebben.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ik roep ook maar iets... Ik denk dan altijd.. misschien valt er wel iets te regelen als je mekaar spreekt onder vier ogen :P 

Nou, misschien is het geen afstel van die behandeling.. Het kan zijn dat mijn ogen gewoon goed genoeg zijn zo, en dat nabehandeling alleen maar averechts kan werken.. Wil ook niet doorschieten naar een 'plus' want dan moet ik altijd achter de computer een bril gaan dragen.. Dan liever af en toe in de auto een brilletje op bij langere stukken...
De afwijking is zo klein geworden (zoveel verbeterd vanaf mei afgelopen jaar) dat ze het gewoon niet aandurven op dit moment.. Ten eerste omdat het dus nog zoveel veranderd is, maar ten tweede ook omdat ik dus door kan schieten naar de andere kant....

Ben benieuwd de 29ste bij jou! Als je hem live spreekt!

Laat maar weten wanneer de naam van je pc weer in je titel kan he ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ok nou hopen dan maar dat het idd niet nodig is de nabehandeling en je het het met af en toe een bril op in de auto kan redden. Ik het weinig plus en geen min maar vooral cilinder in mijn ogen en das erg raar als je dan je bril ineens op hebt haha heel ander wereldje dan.

Ik ga het zien de 29e maar ik hou er maar rekening mee dat er niks kan gebeuren ivm de financiële dingen...

Ik laat zeker weten wanneer de naam van mijn pc er weer in mag maar ik wacht maar even tot na de controles en evt de 29e. Mensen die t lezen komen de naam wel tegen in berichten maar in de titel valt t zo gelijk op :-).

Thanks voor je berichten.

 

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

He balen meid, nog maar zacht uitgedrukt denk ik zo. Maar geef de moed niet op, misschien kan Nio tijdens jullie consult wel meedenken met wat je eventueel nog zou kunnen proberen. Echt zuur dit! 

Groot gelijk dat je een klacht gaat indienen en als je van alle controles af bent oh dan zou ik hem idd zoals BB zegt overal flink zwart maken :77:Ik zou ook des duivels zijn. Je schiet er zelf wel niks mee op maar een ander mens is ermee gewaarschuwd. 

Vind het echt heel naar voor je :( Sterkte meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Nog niet de moed opgeven en als je gaat, met je zakdoeken onder je tieten op consult gaan :44: en idd de optie wat BB aangeeft, bvk met protheses aangeven. En ALS hij je ergens mee tegemoet komt dit binnen kamers houden ivm de zorgverzekering en wie weet wie hier meeleest ;) ( denk weer positief :45: ) Het kan altijd anders lopen als jullie samen in een kamertje zitten!! 

Oke, ze willen je tegemoet komen met een BVK maar heb je de zorgverzekering je specifieke situatie goed uitgelegd dat je bij de verkeerde arts bent terechtgekomen en al protheses hebt en deze wil behouden? En of ze jouw situatie willen herzien mbt herstel hiervan? Je hebt nu een opening bij je zorgverzekering dus zou nog proberen door te graven... Ergens stopt dit traject natuurlijk maar dan heb je dit ook echt uitgesloten! Ik zeg dit omdat ze soms in speciale gevallen wel eens een uitzondering maken. 

Gebruik je energie nog even voor je herstel en de lopende zaken eer je een klacht gaat indienen. Denk persoonlijk dat het ook niets gaat uitmaken behalve dat jij je gevoel kwijt bent en hij staat al vermeld op een zwarte lijst dus ja.. Als hij zn naam wilde zuiveren dan had dit goed moeten gaan! Richt je op de positieve dingen nu!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, hè, wat een domper, meis. En een minimale bvk? Met behoud van protheses.... is dat geen optie? Ik roep ook maar wat hoor, om je eventueel te kunnen helpen. En anders vraag je de 29ste of Nio nog iets uit de trukendoos kan toveren. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje @best_boobie @Jaydee @Miss.S @prisje81 @BrownieG 

Hoi allemaal.

T is even rustig van mijn kant op t forum.

Ben t allemaal even aan t laten bezinken en met de verzekering bezig.

Deze zeggen dat voor een lift dezelfde regels gelden als voor de borstverkleining kwa vergoeding.

Iemand enig idee of dat klopt ? Of weet iemand of iemand ooit een lift vergoed heeft gekregen?.

Pff si.s wordt t me allemaal een beetje te veel.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt toch goed dat ze het vergoeden? Nu alleen dit effe zwart op wit en meenemen naar Nio!  Begrijpelijk dat het op je af komt want je hoort eigenlijk rustig te herstellen van je operaties maar je zit nu nog te vechten voor je boobs!! Vreet energie!! Nog effe volhouden totdat je bij Nio ben geweest. 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel begrijpelijk dat je er doorheen zit, het is allemaal niet niks he? Inderdaad je zit nog in je herstel waar je eigenlijk alle rust voor nodig hebt en in plaats daarvan heb je nu een hoop stress, woede en verdriet. Probeer toch een beetje aan je rust te komen zo ver het lukt, is toch ook even heel belangerijk voor je herstel nu. Je hebt straks je gesprek met Nio en je zorgverzekering staat achter je. Wie weet wat daar nog uitkomt.. heel veel sterkte meis en vergeet niet dat er nog meer wegen naar Rome leiden.. is het onverhoopt niet met Nio dan misschien wel met een ander kundig pc. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982,

Maar eigenlijk is dat toch juist goed nieuws? Dat zou prachtig zijn, dat de lift vergoed gaat worden. Dan kan je droom toch nog werkelijkheid worden, meis. Je bent nu alleen erg emotioneel en dat is niet zo gek; je hebt net twee operaties achter de rug en een consult gehad bij je eigen pc, waar niet uit is gekomen waar je op hoopte. Dus doe gewoon ff rustig aan en wacht af wat er gebeurt tijdens het consult aan Nio. Zorg eerst maar dat je goed herstelt....one step at the time. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei fayenne1982:

@MarTietje @best_boobie @Jaydee @Miss.S @prisje81 @BrownieG 

Hoi allemaal.

T is even rustig van mijn kant op t forum.

Ben t allemaal even aan t laten bezinken en met de verzekering bezig.

Deze zeggen dat voor een lift dezelfde regels gelden als voor de borstverkleining kwa vergoeding.

Iemand enig idee of dat klopt ? Of weet iemand of iemand ooit een lift vergoed heeft gekregen?.

Pff si.s wordt t me allemaal een beetje te veel.

Liefs fayenne

@fayenne1982

Ik hoop dat je er bij Dr.Nio uitkomt.

En de verzekering die hij indient om het vergoed te krijgen(is hopelijk dat op grond dat Dr.martin Janssen op de zwarte lijst heeft gestaan)http://www.sin-nl.org/doofpot-dr-m-janssen-janssen-kliniek-oisterwijk/

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hoop dat het je lukt wat een ellende allemaal.Ben ook bij Nio geweest maar een lift wordt niet vergoedz zei hij misschien is jouw situatie anders. Ik wilde een bvk van 1 a 2 cupmaten minder maar dat kon niet om voor vergoeding in aanmerking te komen zei hij ,hij moet zich ook verantwoorden en fotoos sturen naar verzekering.hij kan geen 150 gram van een borst afhalen die een kilo of meer wegen dat word gezien als een lift.En hij wordt ook gecontroleerd zei hij, dus moest er bij mij dan ongeveer 400 gr af per borst  met behoud van prothese als ze nog goed zijn anders nieuwe die je wel zelf moet betalen.maar misschien is het voor jou weer anders door je voor geschiedenis.wens je heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.