Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

Na aardig wat afvallen en 3 zwangerschappen en borstvoeding zit ik nu met 2 hangende thee zakken :-(.

A.s. dinsdag krijg ik mijn bv met 1050cc (rond) VOOR de spier.

 

Enig idee welke maatregelen ik zou uitkomen?

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Groetjes fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hey,

Ik ben 34 en trotse mama van 3 kids (zoontje 9,5 dochtertje van 8 en dochtertje van 1,5). Tijdens de zwangerschappen veel aangekomen en borstvoeding gegeven na de laatste heel veel afgevallen nog aardig overgewicht maar ben tevreden met wat ik gehaald heb. Alleen mijn borsten een ergernis. Zo leeg zo slap en grote lege hangende theezakken. Vreselijk huilend voor de spiegel steeds weer. Ik schaamde me dood. We hebben t niet breed ik kan niet werken door hevige pijn door artrose dus ik zit thuis voor de kids en mijn vriend werkt fulltime. Na veel nadenken en steeds beetjes sparen ruim een jaar nu verder had ik besloten ik ga er iets aan laten doen. Afspraak gemaakt bij Drs Janssen Janssen kliniek Oisterwijk. Die had het al zo gezien en begreep precies wat ik bedoel. Eind conclusie 1050 cc beide borsten geen lift was volgens hem niet per see nodig. Afspraak gemaakt 17 mei kon ik geholpen worden.  Dus ik vol goede moet 17 mei half 11 aanwezig hij liep iets uit maar ik was rustig maar helemaal alleen mijn vriend was met mijn jongste dochtertje naar huis en de oudste zaten op school. Toen was het zover even aftekenen en gesprek met de anesthesist. En toen naar de ok. Infuus gezet en even later zag ik dat de lampen boven mij wel heel raar bewogen en vanaf dat moment weet ik nix meer tot ik wakker werd. Mooie bh van de kliniek aan en was heel snel al weer heel helder niets misselijk iets beschuitjes gegeten thee gedronken en na poosje mocht ik naar huis...

Ondanks de pijn s nachts goed geslapen. Volgende dag ik dacht laat ik eens een beetje spieken en stiekem de nu even los doen.... Nou wat ik toen zag..... Moest meteen huilen ik dacht ik ben voor mijn leven verminkt...

Echt zo erg zag het er uit. Implantaten heel erg hoog en mijn eigen borsten nog hangend er onder. Verschrikkelijk.

Meteen foto's gemaakt en naar de kliniek gestuurd met de vraag of dit normaal is. En werft gezegd geduld hebben het heeft tijd nodig... Tijd??? Nou tijd maakt dit niet goed dacht ik. Dag er na weer foto gemaakt En daarna weer en op dag 5 weer en jawel er is toch wel een heel groot verschil zichtbaar.

22 mei controle gehad en pc was erg tevreden hij zegt dat het mooi gaat worden maar dat ik echt 6 weken tot 3 maanden geduld moet hebben. Dan zie je pas echt beetje het eindresultaat.

Maar mocht het nodig zijn omdat ik veel overtollig huid heb kan hij nog een kleine lift doen wat ook onder de nazorg valt.

 

Ben benieuwd naar mijn controle over 6 weken.

Ik heb de foto's van voor de operatie en de foto van dag 1 dag 2 en dag 5 er bij geplaatst. En zie het verschil zelf. Heb me voorgenomen nu 1 maal per week een foto te maken en deze bij mijn verhaal toe te voegen zodat iedereen die het wil mijn herstel kan volgen. Dus a.s. dinsdag nieuwe update

Komt het goed of niet????...... Geduld....... Zucht.....

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat er echt steeds beter uitzien meis, dat je borsten in zo'n korte tijd kunnen veranderen hè hihi. Gelukkig heb je weer hoop, ben blij voor je. Vond het toen zo erg voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschil zeg, worden volgens mij echt prachtig! Pfoe, kan me je schrik/verdriet voorstellen. Ik gun je een top herstel met prachtige, volle borsten als resultaat!  Succes met herstellen meis, ik ga je volgen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er zeker al beter uit ! Maar mag ik vragen waarom je niet gelijk voor een lift heb gekozen? Omdat je nu wel misschien 2x onder het mes moet. Ik hoor 9 juni of ik een lift moet (heb nu een hangende c) xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei fayenne1982:

Hey hey,

Ik ben 34 en trotse mama van 3 kids (zoontje 9,5 dochtertje van 8 en dochtertje van 1,5). Tijdens de zwangerschappen veel aangekomen en borstvoeding gegeven na de laatste heel veel afgevallen nog aardig overgewicht maar ben tevreden met wat ik gehaald heb. Alleen mijn borsten een ergernis. Zo leeg zo slap en grote lege hangende theezakken. Vreselijk huilend voor de spiegel steeds weer. Ik schaamde me dood. We hebben t niet breed ik kan niet werken door hevige pijn door artrose dus ik zit thuis voor de kids en mijn vriend werkt fulltime. Na veel nadenken en steeds beetjes sparen ruim een jaar nu verder had ik besloten ik ga er iets aan laten doen. Afspraak gemaakt bij Drs Janssen Janssen kliniek Oisterwijk. Die had het al zo gezien en begreep precies wat ik bedoel. Eind conclusie 1050 cc beide borsten geen lift was volgens hem niet per see nodig. Afspraak gemaakt 17 mei kon ik geholpen worden.  Dus ik vol goede moet 17 mei half 11 aanwezig hij liep iets uit maar ik was rustig maar helemaal alleen mijn vriend was met mijn jongste dochtertje naar huis en de oudste zaten op school. Toen was het zover even aftekenen en gesprek met de anesthesist. En toen naar de ok. Infuus gezet en even later zag ik dat de lampen boven mij wel heel raar bewogen en vanaf dat moment weet ik nix meer tot ik wakker werd. Mooie bh van de kliniek aan en was heel snel al weer heel helder niets misselijk iets beschuitjes gegeten thee gedronken en na poosje mocht ik naar huis...

Ondanks de pijn s nachts goed geslapen. Volgende dag ik dacht laat ik eens een beetje spieken en stiekem de nu even los doen.... Nou wat ik toen zag..... Moest meteen huilen ik dacht ik ben voor mijn leven verminkt...

Echt zo erg zag het er uit. Implantaten heel erg hoog en mijn eigen borsten nog hangend er onder. Verschrikkelijk.

Meteen foto's gemaakt en naar de kliniek gestuurd met de vraag of dit normaal is. En werft gezegd geduld hebben het heeft tijd nodig... Tijd??? Nou tijd maakt dit niet goed dacht ik. Dag er na weer foto gemaakt En daarna weer en op dag 5 weer en jawel er is toch wel een heel groot verschil zichtbaar.

22 mei controle gehad en pc was erg tevreden hij zegt dat het mooi gaat worden maar dat ik echt 6 weken tot 3 maanden geduld moet hebben. Dan zie je pas echt beetje het eindresultaat.

Maar mocht het nodig zijn omdat ik veel overtollig huid heb kan hij nog een kleine lift doen wat ook onder de nazorg valt.

 

Ben benieuwd naar mijn controle over 6 weken.

Ik heb de foto's van voor de operatie en de foto van dag 1 dag 2 en dag 5 er bij geplaatst. En zie het verschil zelf. Heb me voorgenomen nu 1 maal per week een foto te maken en deze bij mijn verhaal toe te voegen zodat iedereen die het wil mijn herstel kan volgen. Dus a.s. dinsdag nieuwe update

Komt het goed of niet????...... Geduld....... Zucht.....

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw wat een vooruitgang zeg! Ik snap heel goed dat je in het begin zo geschrokken was dat je ervan moest huilen. Maar wat een verschil op die paar dagen! Ik ben heel benieuwd hoe het er over een paar weken uit ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fayenne.

Mag ik eerlijk zijn als leek;) volgens mij (hoe mooi het resultaat nu is)kiezen PC in jouw situatie voor een borstlift met implantaten. 

Ik zou ook even vragen aan dr.Martin Janssen hoelang die nazorg geld, voor een eventuele lift is die je dan zou moeten ondergaan. Heb je ook op google gezocht naar deze PC.

Ik wens je een voorspoedig herstel toe met een mooi resultaat.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anke dank je voor je reactie de nazorg voor de eventuele lift geld een jaar. Maar met de 3e controle wordt er bekeken of het idd nodig is. Het is heel goed en duidelijk samen met hem en mij besproken voor de operatie welke effect ik zou willen als resultaat en hij dacht dat het met deze 1050 cc haalbaar zou zijn zonder lift mocht nu blijken dat het toch nodig is dat wordt dat door hem gedaan via de nazorg. Wat ik een goede service vindt en mij gerust stelde.

In mijn pc zijn ogen als de extra littekens niet nodig zijn voor het resultaat wat ik wil dan liever niet mocht het nodig zijn kan het alsnog.

Yep heb op Google naar de pc gezocht en kwam idd een bepaald verhaal tegen blijkbaar is hij de horror doktor. Hoe wel er ook vele goede positieve verhalen over hem zijn.

Over ieder is wel wat te zeggen of vinden denk ik. Behalve nio die nogal populair schijnt te zijn maar daar had ik voor ik mijn operatie afspraak had staan en aanbetaling had gedaan en alles voor mij besteld was niet van gehoord.

Iedere pc werk op zijn eigen manier en heeft eergisteren bij de eerste controle nogmaals veel uitgelegd ook aan mijn vriend waarom ze zo ggeplaatst zijn en hoe het herstel etc zal vorderen .

 

Een goed gevoel voor mij en mijn vriend toen we de deur uitgingen.

En nu kwestie van geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ayaa hoi dank je voor je reactie.

De reden voor niet meteen een lift is dat ik naar het consult bij mijn pc ben gegaan met een beeld voor ogen hoe ik mijn borsten graag zou willen hebben. En heb mijn pc goed laten kijken en hij dacht met de 1050 cc dat we mijn beeld kunnen realiseren zonder lift. Idd met het risico dat ik nogmaals onder het mes moet maar misschien is dit helemaal niet nodig. Mijn pc was bij de eerste controle zeer tevreden over hoe het zich in een week heeft ontwikkeld.

Maar mocht het bij de derde controle niet naar de zin zijn hij alsnog een lift zou willen doen en dit onder de nazorg valt. Stelde mij erg gerust.

Maar heb er alle vertrouwen nu in dat het goed komt. 

Ik ga nu niet meer dagelijks kijken en foto's maken maar eens in de week op dinsdag. Zo wordt het ook geen obsessie en krijg ik er meer rust door in een week veranderd er meer als in een dag hoe wel ik het de eerste week dagelijks in positieve zin zag veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank dank je voor je reactie de nazorg voor de eventuele lift geld een jaar. Maar met de 3e controle wordt er bekeken of het idd nodig is. Het is heel goed en duidelijk samen met hem en mij besproken voor de operatie welke effect ik zou willen als resultaat en hij dacht dat het met deze 1050 cc haalbaar zou zijn zonder lift mocht nu blijken dat het toch nodig is dat wordt dat door hem gedaan via de nazorg. Wat ik een goede service vindt en mij gerust stelde.

In mijn pc zijn ogen als de extra littekens niet nodig zijn voor het resultaat wat ik wil dan liever niet mocht het nodig zijn kan het alsnog.

Yep heb op Google naar de pc gezocht en kwam idd een bepaald verhaal tegen blijkbaar is hij de horror doktor. Hoe wel er ook vele goede positieve verhalen over hem zijn.

Over ieder is wel wat te zeggen of vinden denk ik. Behalve nio die nogal populair schijnt te zijn maar daar had ik voor ik mijn operatie afspraak had staan en aanbetaling had gedaan en alles voor mij besteld was niet van gehoord.

Iedere pc werk op zijn eigen manier en heeft eergisteren bij de eerste controle nogmaals veel uitgelegd ook aan mijn vriend waarom ze zo ggeplaatst zijn en hoe het herstel etc zal vorderen .

 

Een goed gevoel voor mij en mijn vriend toen we de deur uitgingen.

En nu kwestie van geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jaino hey. Dank je voor je reactie. Gaat zeker de goede kant op. Nu echt geduld hebben zegt mijn pc. Hij heeft ze op een bepaalde manier geplaatste hoe dat normaal gezien anders zou zijn maar omdat ze bij mij erg leeg waren en erg deden hangen en er een groot volume ingezet werft was dat beter zo. Hij was alleen vergeten te zeggen de eerste dagen niet kijken haha. Maar bij de controle was hij erg tevreden dus heb goede hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vermer mijn pc zegt ook dat het heel mooi gaat worden. Dus vertrouwen we daar maar op ga er van uit dat hij degene is die er meer verstand van heeft als ik haha. Was idd erg schrikken eerste dagen maar als de veranderingen in een week tijd ziet dan heb ik het idee dat het toch nog goed gaat komen. Geduld geduld geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@F-cupje dank je voor je reactie. Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat maar dat duurt nog even en heb in ieder geval de garantie dat als het niet helemaal naar de zin is ik alsnog een lift krijg en dat het onder nazorg valt dat is voor mij wel erg fijn te horen dat ik niet er mee moet leven als het toch niet helmaal is zoals ik wil maar dat ik hoe dan ook tevreden zal zijn uiteindelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje jaa het gaat er een beetje op lijken. Nu niet teveel meer over na denken en niet elke dag ze bewonderen en foto's maken tot de 6 weken controle 1 keer in de week foto's maken en vergelijken met de week er voor. Anders wordt ik helemaal gek denk ik.

Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrok echt van de foto's!!

Maar meid wat is het al veranderd. 

Echt duidelijk verschil. Dat gaat heel mooi worden.

Ik snap dat je dacht ik ben voor mijn leven verminkt. Want pfff. Daar ga je niet vanuit. 

Geef het de tijd, want wat een verschil nu al.

Ik ga je volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.