Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

mmm daar zeg je iets... Ik zou het niet weten namelijk ik zou op Nio zijn woord vertrouwen maar ik denk ook niet dat ze elkaar zwart mogen maken... Goh ik weet het zelf niet eens wat ik zou doen meid :( het risico nemen en ... Naja of 3400e aan Nio geven.. Ik zou voor het 2e gaan maar dat heb jij niet (nuja ik ook niet na mijn operatie ;) ) 

Pff ik wens je echt super veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei fayenne1982:

@best_boobie @MarTietje @BrownieG @Ank @Jaydee @jaino @Miss.S @prisje81 enz enz...

Ik ben gebeld door NIO deze beste man geen mij echter het advies om het gewoon bij mijn eigen pc te laten doen hij is een kundig arts en weet wat hij doet en werkt erg netjes. (Zijn de letterlijke woorden van NIO).

Mocht ik besluiten het bij NIO of iemand anders te laten doen is altijd mogelijk.

Maar zijn advies is gewoon bij mijn eigen pc!!.

Heel duidelijk en heel eerlijk. De klachten die volgens NIO bij mijn pc zijn vooral zijn is zijn communicatie en een beetje krenterig zijn om t zo maar te zeggen en daardoor komen er vervelende verhalen over mensen / artsen de wereld in er zijn fouten gemaakt door hem maar die maakt elke arts alleen als arts moet je die fouten herstellen. Ook ik maak fouten of zijn er patiënten die niet helemaal tevreden zijn zaak is dan als arts zijnde dat je die fout herstelt.

Intussen ben ik ook bij mijn pc geweest.

Krijg complete lift bij alle 2 de borsten.

A.s. dinsdag half 10 mag ik al komen.

Afspraak staat gepland. Kan het nu even laten bezinken en denken. Of dit idd de juiste beslissing is om te doen.

Scheelt me 3400 euro en aan de woorden die NIO heeft gezegd over mijn pc denk ik dat ik dat wel serieus mag nemen.

Ben benieuwd naar jullie mening nu. :-)

 

Liefs en knuf voor jullie als blijk van dank voor jullie reacties!!!

Wow meid. Dat is snel! En je PC neemt je wel serieus.  Complete borstlift. Het moet goedkomen! Als Nio er ook alle vertrouwen in heeft.. jij voelt je toch ook wel goed bij je PC.. tja.

Ik ga heel hard duimen voor je!! Ik gun iedereen, en jou extra nomenteel, gewoon ontzettende mooie borsten. 

Aftellen meid!!! Dinsdag 9.30 uur. Echt heel spannend.  

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S ben een poosje hier van t forum weg geweest maar hoe gaat het met jou heb jij al je bv gehad ?

met mij gaat het goed hoor meiss ;) ik krijg mijn bv 17 oktober dus ik moet nog  wel even wachten ^^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 thanks voor de reactie. Ik denk dat ik het gewoon op waag. En idd op zich altijd goed gevoel bij mijn pc gehad en idd ook dat hij als ik klachten of bepaalde pijn of een lekkende tiet zoals in het begin had altijd serieus genomen door hem.

Hij deed nu ook totaal niet moeilijk en zij dat het een borst lift wordt. 

Ik ga gewoon niet verder twijfelen en me er gewoon op voorbereiden dat ik na dinsdag en het herstel ook eindelijk kan genieten. Hoop ik alleen dat het niet meer zo warm wordt haha ben echt een grote dan van de zon.

Me dochtertje slaapt net dus ik ga nog even lekker in de zon genieten nu en morgen ook nu mag t nog haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat is al snel zeg. Erg spannend. Meid je kan beter niet naar onze meningen vragen en doen wat je hart en je gevoel je inlaat. Als jij je er goed bij voelt wie zijn wij dan om te zeggen dat jouw gevoel niet klopt :) 

Het is even allemaal wat, en ineens erg snel.. even rustig adem halen nu ;) Ik gun je het krijgen van mooie borsten zo erg..je verdient het na al deze ellende.

Heel veel succes met je beslissing en met de voorbereidingen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S oh dat is al best snel.... Grappig dan op 17 oktober wordt mijn dochtertje 2 zal aan je denken tijdens het aansnijden van de taart!

hahaha is goed :D eet dan maar 1stuk extra taart voor me :45: of 2 stukken mag ook hoor xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei fayenne1982:

@Miss.S @Jaydee @MarTietje bedankt voor jullie reacties.

Ik zal idd eens gaan uitzoeken hoe dit allemaal werkt.

Jaydee ik heb wel een fijne vakantie gehad heerlijk met me gezinnetje genoten in Tsjechië prachtig weer gehad. En tja met bikini aan zie je er niks van.

Ik ga op korte termijn maar een wat consulten plannen nog pc's die aangeraden worden buiten Nio om??. Hem had ik voor mijn vakantie al via de mail gecontacteerd en hij zei ook dat het een grote fout was en of en complete lift nodig had geweest of veel grotere prothesen dat is wat hij terug gemaild had.

Baal er heel erg van en had eigenlijk wel vertrouwen in mijn eigen pc en mijn vriend ook.

Maar dat is nu helemaal verdwenen helaas.

En hij heeft idd zijn berispingen etc gehad en de Pechtold dat een patiënt overleden was maar ook pc's zijn mensen net zoals artsen in een ziekenhuis die ook fouten maken dat heb ik bij mijn moeder meegemaakt en bij de vader van een goede kennis zagen hem voor andere patiënt aan en verkeerde dosering gegeven en dood was hij.

En als ik de verhalen (negatief) eerder had geweten was ik niet bij deze pc gegaan maar ik hoorde buiten die mevrouw die overleden was door infecties of iets ook veel positieve reacties.

Tja als ik eerder van dit forum had geweten had ik zeer waarschijnlijk niet bij hem terecht gekomen maar goed das achter af en heb ik nu niets aan.

Nu hopen op een goede afloop.

 

Nogmaals allemaal bedankt voor jullie (lieve) en meelevende en vol Goede adviezen reacties!!!!

Ach meis, weet je....idd niet fijn dat hij op de zwarte lijst staat, maar idd, een fout is zo gemaakt hè. Ik vergeet op mijn werk ook wel eens een kind drinken te geven; alleen het grote verschil is, dat dat niet zo'n nare gevolgen heeft; dat kind vraagt wel om drinken als hij het niet heeft gekregen. Maar als een arts een fout maakt, dan heeft dat gelijk vervelende gevolgen voor de patiënt. Maar mijn chirurg staat niet op de zwarte lijst, en iedereen die je over haar spreekt, is heel tevreden over haar. Maar ik ben ook niet tevreden over mijn resultaat.  Ben toevallig vanochtend naar de huisarts geweest voor een uitstrijkje en om mijn spiraal te laten verwijderen en heb gelijk om een verwijsbrief voor Nio gevraagd voor een second opinion. Mijn huisarts mailt hem vandaag naar me. Dus om ontevreden te zijn hoeft je arts helemaal niet op de zwarte lijst te staan hoor..... je kunt ook ontevreden zijn bij een goed aangeschreven arts en zo zal het ook wel andersom zijn....... er zullen ook genoeg vrouwen juist wél tevreden zijn over jouw chirurg; het is maar net welke ervaring je met iemand hebt. En meis... het zijn allemaal goed bedoelde adviezen hier hè..... maar uiteindelijk gaat het om jou en je moet doen waar jij je fijn bij voelt en waar jij de mogelijkheden voor hebt (o.a. het financiële plaatje). Ik wens je heel veel succes met je keuze. Komt vast allemaal goed. Hou je ons op de hoogte? 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee ik hou jullie zeker op de hoogte mijn gevoel ook na gesprek net met mijn pc en het telefoon gesprek met nio zegt dinsdag gewoon door mijn eigen pc lift laten doen. Dus moet daar maar voor gaan en alle verhalen over hem proberen los te laten en alleen naar mezelf kijken. En idd financiële plaatje speelt mee 3400 euro is voor mij echt jaren sparen en nog jaren zo lopen is in mijn koppie niet verstandig.

Ik ga af tellen tot dinsdag en nog even genieten van de zon vandaag en morgen nu t nog kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S zal er wel 2 extra pakken want jij krijgt tenslotte 2 nieuwe boobs. En hHoop er nog een van blijdschap voor mezelf ook 2 extra te kunnen nemen en dat ik ook eindelijk lekker kan genieten

Vast wel ! ik gun het je van harte ;) en komt zeker en vast goed(moet toch wel hé) . Zoals Jaydee ook al zei.. Uiteindelijk kan het elke arts overkomen.. Hij heeft een verkeerde inschatting gemaakt en wie weet had hij gewoon nooit met zo'n borsten gewerkt. Hij leert er van en dit betekent niet dat hij nu je lift ook zou verpesten. Weet je.. Jij voelt je goed bij hem. Je kunt hem altijd contacteren als er wat is. Hij helpt je verder. Je kan nu dinsdag al aan de beurt! Ik denk dat het voor andere dames toch net wat langer wachten is. Ben al blij dat je niet meer hoeft te wachten tot oktober, dat is toch ook al goed. 

Dit is nu een keuze die jij zelf zult moeten maken ongeacht wat wij dames denken ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982......Gefeliciteerd met je datum. Dinsdagavond heb jij je droomboobs :35:. Ik word bijna jaloers :38:. Nee hoor, meis. Ik gun het jou als geen ander. Mijn tijd komt ook nog wel. En ik vind het een goede tip.... ik duik ook nog ff lekker de zon in. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen meid dat je pc toch de lift wil uitvoeren en het geeft je natuurlijk meer zelfvertrouwen dat znio heeft gezegd dat je pc een kundige arts is!!

Heb alles terug gelezen enja je hebt even een shit tijd gehad maar er is eindelijk een oplossing! Gelukkig ben je ook snel aan de beurt. Hoop echr dat je nu eindelijk je droomboobs krijg, je verdient het. 

Hou ons op de hoogte. Liefst fcupje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee @F-cupje @Miss.S dank jullie wel. @Jaydee hoe gaat het nu met jou verder eigenlijk?. Sorry door al het gedoe bij mij vergeet ik het helemaal te vragen... @F-cupje ik hou jullie zeker op de hoogte ik vind jullie allemaal echt geweldig. Zou zo een keer een feestje geven om iedereen te bedanken voor alle lieve reacties :-) @Miss.S idd moet zelf de keuze maken en voel me op zich goed bij mijn pc en als hij dit verkloot tja dan heeft hij er weer een klacht bij en dan zal ik ook mijn verhaal hier plaatsen ter info aan andere meiden. Maar ik ga ervan uit dat hij het mooi maakt zoals beloofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Okee, "The Boobfather" has spoken!! Ik respecteer Nio zn mening en ga ervan uit dat ie hierin een goed en neutraal oordeel heeft kunnen geven. Geeft jouw weer hoop en meer vertrouwen. Het is wel verstandig om het advies wat hij heeft gegeven door te spelen naar je huidige PC ( ankerlift+protheses ) en de nodige risico's goed door te spreken. De door jullie vooraf gemaakte afspraken komt jouw PC gewoon na en, als je kijkt naar het financiele plaatje is dit momenteel voor jouw een oplossing wat op tafel ligt! Ga er positief in met JOUW beslissing!!

Succes en op naar mooie Boobies  :51:

Ps: Tuurlijk gaat hij er wat moois van maken nu..en als ie het verkloot...schijt Brownie heel zn naam onder op BF :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat supergoed!!
Een veel beter gesprek gehad dus dan je verwacht had. Ben echt blij voor je!!!
Het is waar wat Nio zegt, uiteraard.. Een arts krijgt een slechte naam als hij zijn fouten niet oplost, niet door het maken van de fout zelf.
Daar was ik bij jou dus ook een beetje bang voor, dat hij zou zeggen: ja mevrouw, dat gaat zoveel kosten, want u wilde geen lift, of zoiets. Maar hij gaat het gewoon voor je oplossen, en hij komt zijn afspraken na. Zo hoort het en zo is het goed.

Gewoon doen dinsdag!
Ik zou er gewoon volledig op vertrouwen dat hij het nu afmaakt, want hij geeft zijn inschattingsfout toe, dus prima!

Zal ik je topictitel aanpassen? Zodat dit topic je operatieverslagtopic wordt?
Zet ik het ook bij de borstliften, en kun jij het blijven updaten, ook ná je operatie.

Laat maar ff weten :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 

Oh, maakt niet uit joh. Jij hebt zelf genoeg aan je hoofd. Maar met mij gaat het prima hoor; mijn gekke bult zit er nog steeds en ik leer er steeds beter mee om te gaan. Ik ga binnenkort dus ff naar Nio voor een second opinion en dan zie ik in oktober wel wat mijn eigen pc voorstelt. Ik wil eigenlijk pas volgend jaar zomervakantie geopereerd worden, omdat ik eerst een cursus heb via mijn werk, waar ik geen bijeenkomsten van mag missen...(duurt van augustus tot eind februari) en eind maart is mijn dochter uitgerekend van de tweede... ze heeft gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn en wil komen kramen.... nou, dat vind ik natuurlijk veel belangrijker dat mijn boobs. Dus daarom lijkt volgend jaar zomervakantie me wel een goed plan. Dus bij mij duurt het allemaal nog ff. Maar fijn dat jij al zo snel aan de beurt bent, meis. Komt helemaal goed, let maar op.:35:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie goede morgen. Heb er even nachtje over kunnen slapen nu en ben eigenlijk ook wel blij dat mijn pc het toch op deze manier op gaat lossen.

Nu maar hopen dat hij het idd ook mooi maakt. Maar als ik NIO moet geloven kan ik het met een gerust hart laten doen.

Enige waar ik wel tegenop zie is dat het onder plaatselijke verdoving is whaa als ik maar niet van me stokkie ga....

@Jaydee wat leuk om nog een keer oma te worden lijkt me een hele bijzondere ervaring. En tja tuurlijk is dat belangrijker als jou boobs op dat moment duurt bij mij hoop ik nog erg lang voor ik ooit oma mag worden maar lijkt me heel bijzonder. Mijn moeder zei toen ik mijn eerste kleine kreeg dat het eigenlijk net zo bijzonder of nog bijzonderder is dan zelf een kind krijgen. Omdat het jou kind is die een kind krijgt dus dubbel zo mooi vond zei het.

Maar uiteindelijk lijkt het me voor jou persoonlijk ook fijn als je daarna ook zonder problemen mooi borsten hebt.

@jaino yep heel erg fijn dat mijn pc dit zo op gaat lossen!!. Zie er wel tegenop zeker omdat onder plaatselijke verdoving is maar ik zal me er aan over moeten geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @MarTietje @vermer @jaino @Jaydee @Miss.S @Ank @prisje81 en de rest.

Heb nog even een paar foto's van met bh en bikini aan toegevoegd.

Zitten er nu mooi straks in ben benieuwd of dit na dinsdag nog zo al zijn of dat ik weer opnieuw moet gaan shoppen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie haha was de foto's vergeten toe te voegen maar heb net mijn bericht bewerkt dus als goed is staan er nu foto's bij :-)

Ja over weekje is t al klaar maar wel echt zenuwachtig maar goed is zo voorbij.

Ik ben bij Janssen kliniek in Oisterwijk.

Oh ja je mag mij titel/topic wel aanpassen is misschien wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.