Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei fayenne1982:

@Marietje watbio er zelf van vind ... Tja de foto's die ik vorige week geplaatst had met dat blauwe shirt aan en van toen ik lag dan vind ik ze wel aardig dan zou ik er tevreden mee kunnen zijn .Maar zodra ik zit of sta vind ik het vreselijk

Ja dat is niet de bedoeling he meis, ook naakt en in alle standjes om het even gek te benoemen moet jij er tevreden mee zijn he! Maar gelukkig komt het hoe dan ook goed. Stel je hebt wel een lift nodig is dat erg vervelend dat je weer moet herstellen en extra littekens hebt maar dan heb je straks wel mooie borsten die je ook staand, zittend, op zijn kop noem het maar op mooi vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje idd daar heb je helemaal gelijk in. Nou hoe ik niet zo nodig altijd naakt enz te lopen maar is ook fijn als ik me in de slaapkamer bij me mannetje op mijn gemak voel en me niet onzeker voel.

Vanaf hoeveel weken mag je nou precies gewone (beugel) bh aan?. 

Is dat vanaf 6 weken na operatie?. Is me niet helemaal duidelijk.

Dan ziet het er onder kleren in ieder geval wat beter uit als met sport nu heb ik t idee.

Stiekem even gepast t weekend haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschilt met hoeveel weken po er een beugelbh gedragen mag worden. Bij de meesten wordt er uit gegaan van 6 weken. Er zijn ook pc's die 4 weken aanhouden, en er zijn nog wat andere adviezen, die ik niet vaak tegenkom, dus ik zou zeggen: houd het op 4-6 weken, tenzij je pc iets anders geadviseerd heeft :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha oke, maar als je geen sportbh meer hoeft te dragen, dan mag je ervan uitgaan dat je een beugelbh mag dragen :) Komt in Belgie wel voor, dat ze 4 weken sportbh adviseren :) 

Dus lekker die beugels aan, als ze lekker zitten.. Vaak is het erg wennen in het begin en moet je het opbouwen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je merkt vanzelf of het wel of niet lekker zit met die borstband.. Volgens mij zijn er in het verleden wel meer geweest die hem nog moesten dragen toen ze al gewone bhs aan mochten.. Maar als het niet lekker zit, gewoon weer sportbh aan :) 

Durf ik niks over te zeggen, over de termijn.. Normaal worden ze alleen bij dual plane gegeven (of als iemand de style510 van natrelle voor de spier krijgt, voordat ik daar straks een opmerking over krijg haha) dus ik kan niet zeggen binnen hoe lang hij effect moet hebben bij jou..
Ik zou hem zelf, in jouw geval wel zeker eens twee weken dragen en dan eens even met jezelf evalueren of hij iets voor je doet :) 

Er is nog nooit iemand dommer geworden van het stellen van vragen ;) Tenzij ze domme antwoorden kregen natuurlijk :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei fayenne1982:

@Marietje me mannetje zegt dat ik me niet hoef te schamen zowel voor de bv als nu... Maar voelt zo voor mezelf niet goed. Maar ooit zal ik tevreden zijn...... Hoop ik.

Nee kan ik me iets bij indenken als het allemaal niet zo verloopt zoals je verwacht had. En zeker als je hier rond gaat snuffelen kun je je snel onzeker voelen op sommige momenten. Komt goed met jou meissie :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei best_boobie:

haha oke, maar als je geen sportbh meer hoeft te dragen, dan mag je ervan uitgaan dat je een beugelbh mag dragen :) Komt in Belgie wel voor, dat ze 4 weken sportbh adviseren :) 

Dus lekker die beugels aan, als ze lekker zitten.. Vaak is het erg wennen in het begin en moet je het opbouwen

xx

Hahahaha.... @best_boobie  ik ben gewoon in Nederland geopereerd en mijn pc zei ook dat ik na vier weken weer een gewone (beugel)bh aan zou mogen. Alleen in de nachten moest ik wel tot zes weken mijn sportbh aanhouden. Maar helaas kan ik door mijn complicatie ook geen normale beugelbh aan, dus dan hou ik ook overdag lekker de sportbh aan, tot ik iets heb gevonden dat wel comfortabel zit voor overdag en er ook nog een beetje leuk uitziet. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, sorry voor mijn late reactie. Ik denk ook niet dat het bij jou vanzelf goed gaat komen. En weet je..... ik ben heel blij met alle commentaren en reacties, die ik hier krijg, maar eigenlijk wist ik al vanaf dag 1 dat mijn complicatie  niet vanzelf goed zou komen. En wat blijkt; ik ben overmorgen zes weken po en er is nog niks veranderd aan die gekke borstplooi bij mij. Mijn gevoel heeft me dus (zoals heel vaak) niet in de steek gelaten. En we hopen idd allemaal op een wonder, maar we moeten wel realistisch blijven. En ik denk dat dat bij jou niet veel anders is..... want ik denk dat jouw gevoel ook zegt dat dit niet vanzelf goed gaat komen. Maar ik zou idd wel van alles proberen om een vervolgoperatie vergoed te krijgen. Misschien heb je idd wel geluk en klopt het wat BB zegt een kun je het vergoed krijgen onder het mom van een borstverkleining. Ik gun het je van harte meid. Ik hoop dat uiteindelijk bij jou ook alles goed gaat komen en dat ook jij mooie boobies zult krijgen (en dat hoop ik voor mezelf ook :38:)

Veel liefs Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee dank je voor je reactie. Ik had eigenlijk ook vanaf het begin al zo iets van.... Whaat? Dit is volgens mij niet helemaal zoals het hoort. En beetje bij beetje werft het toch iets beter maar nu staat het stil enige verschil dat ik merk is dat het geheel beetje soepeler en zachter wordt. Maar ja daar wordt het eind resultaat niet op beslist. Mijn pc heeft me al een lift toegezegd die onder de nazorg valt dus ga er van uit dat het dan ook niks kost. 4 juli mag ik weer op controle ben benieuwd wat hij nu dan zelf zegt. Begin oktober nog keer controle dan kijken hoe en wanneer lift als dit nodig is (waar ik wel vanuit ga idd). Over 4 weken gaan ik met mijn gezinnetje op vakantie naar Tsjechië had gehoopt dan helemaal trots op mijn nieuwe boobs te kunnen zijn maar helaas dat zal m niet worden maar goed ik denk nu maar zo tot het helemaal goed gemaakt wordt met een bh of bikini aan zie je t niet dat scheelt dat probeer ik maar in me hoofd te houden en in oktober zien we wel weer verder.

Wel erg jammer dat ik dan 2 X onder t mes moet had hij het net zo goed in 1 X kunnen doen. Maar goed dit is niet anders. Ik ga gewoon genieten van het prachtige weer vandaag (voor zolang het duurt) en van mijn vakantie straks.

Ik hoop dat het bij jou uiteindelijk ook allemaal goed gaat komen en dat je er ook echt helemaal blij mee kunt zijn want daarom hebben we het tenslotte ook laten doen.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @fayenne1982,

Ik word 11 juli 50 en geef dan een feest. Ik had gedacht dan in een mooie sexy jurk te kunnen met mooie lingerie eronder. Maar door mijn complicatie kan ik geen normale (beugel)bh aan, omdat deze dan onderaan bij de band of de beugel niet aansluit op mijn huid door die rare bult. Dat wordt dus op mijn feest waarschijnlijk gewoon een hooggesloten jurkje met een sportbh eronder. Maar goed... er zijn ergere dingen... dan doe ik op mijn 51ste verjaardag wel een sexy jurk aan :38:.

Ik moet in oktober terug naar mijn pc (want dan is ze terug van zwangerschapsverlof) en als die bult er dan nog zit, volgt er een hersteloperatie ( en ik hoop dat die operatie dan dus wel vergoed wordt). Ze gaat dan het litteken weer open maken, mijn borstplooi van binnenuit aansnoeren en vast hechten aan mijn ribbenvlies. Maar ik wil graag eerst een second opinion bij dr . Nio. Toch ff kijken wat hij erover te zeggen heeft. Dus waarschijnlijk moet ik net zoals jij ook twee keer onder het mes. Ik hoop idd dat jij een lekkere vakantie zult hebben. In een bikini zien je boobs er vast wel mooi uit. 

Ik heb je trouwens ff een pb-tje gestuurd.

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

Ik heb je pb gelezen en beantwoord.

Hoop dat je er wat aan hebt.

50 jaa das een rede voor een mooi feest!! Wil ik voor mijn mannetje regelen maar die zegt dat hij weg vlucht haha hij moet er niets van weten dat hij 50 wordt maar ik vind t juist wel een mooie leeftijd maar mag er zelf nog 16 jaar op wachten haha.

Wel balen dat je niet gewone bh's aan kan persoonlijk vind ik dat fijner zitten en voelt en oogt ook wat meer vrouwelijk die sport bh drukt t toch allemaal beetje plat. 

Volgende week mag ik me bikini en gewone bh aan kijk er echt naar uit.

Ben die sport bh's beetje zat aan t worden .Maar mag in oktober of november er dan weer aan geloven helaas maar goed is allemaal maar tijdelijk als het eind resultaat maar wordt zoals we willen en we er tevreden mee kunnen zijn.

Ik volg je topic nog niet maar zal dat zeker gaan doen ik heb je foto gezien en zie idd die Bult onder de borst of hoe ik t ook beter kan noemen wel balen want ik vind je borsten verder echt wel mooi!! Ook op jou beetje jaloers!.

Ik hoop dat je toch een mooie verjaardag zal hebben en dat alles uiteindelijk goed komt.

 

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei fayenne1982:

@Jaydee

Ik heb je pb gelezen en beantwoord.

Hoop dat je er wat aan hebt.

50 jaa das een rede voor een mooi feest!! Wil ik voor mijn mannetje regelen maar die zegt dat hij weg vlucht haha hij moet er niets van weten dat hij 50 wordt maar ik vind t juist wel een mooie leeftijd maar mag er zelf nog 16 jaar op wachten haha.

Wel balen dat je niet gewone bh's aan kan persoonlijk vind ik dat fijner zitten en voelt en oogt ook wat meer vrouwelijk die sport bh drukt t toch allemaal beetje plat. 

Volgende week mag ik me bikini en gewone bh aan kijk er echt naar uit.

Ben die sport bh's beetje zat aan t worden .Maar mag in oktober of november er dan weer aan geloven helaas maar goed is allemaal maar tijdelijk als het eind resultaat maar wordt zoals we willen en we er tevreden mee kunnen zijn.

Ik volg je topic nog niet maar zal dat zeker gaan doen ik heb je foto gezien en zie idd die Bult onder de borst of hoe ik t ook beter kan noemen wel balen want ik vind je borsten verder echt wel mooi!! Ook op jou beetje jaloers!.

Ik hoop dat je toch een mooie verjaardag zal hebben en dat alles uiteindelijk goed komt.

 

Liefs fayenne

Dank je wel meis. Komt allemaal goed. Gelukkig hebben we het BF en kunnen we hier lekker ons ei bij elkaar kwijt. 

En hartelijk bedankt voor je pb-tje... daar kan ik inderdaad wel iets mee :35:

Mijn topic kun je vinden als je in de zoekbalk "Macaré" intoetst.

Fijne dag vandaag. Geniet van het mooie weer. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

@best_boobie @MarTietje @Ank @TheMonsterHasBlueEyes @vermer @jaino @F-cupje en alle andere die ik vergeten ben en toch mee willen lezen.

Even een update inmiddels weer weken verder en controle paar weken terug gehad en eigenlijk nog steeds erg ontevreden. Vooral zonder bh/bikini aan.

Mijn pc zegt dat het allemaal goed komt en eerst had hij het over evt de borsten liften daarna weer alleen de tepels liften word er eigenlijk een beetje gek van.

Ik was altijd erg onzeker over mijn borsten voor de operatie en had gehoopt dat die onzekerheid weg zou zijn nu maar ik kan jullie zeggen eigenlijk is deze alleen maar meer geworden.

De foto's die ik heb toegevoegd is van voor gezien en dus zonder bh/bikini aan.

Nog steeds erge hang en links zie je bovenaan wel beetje bolling en bij de rechter borst ook helemaal niet die hangt helemaal slap.

Begin oktober moet ik terug voor nieuwe controle maar dit duurt me eigenlijk veel te lang.

Maar ik zal nog even geduld moeten hebben want eerder gaan heeft volgens mij geen zin want mocht er een lift gedaan moeten worden waar ik van uit ga dan mag dat par na bepaalde tijd toch?. Bedoel hoe lang er tussen een herstel operatie/lift en bv in moet zitten is wel aantal maandag dacht ik toch?.

Ben eigenlijk zonder bh erg ontevreden en ook beetje boos en teleurgesteld in mijn pc. Maar ja als hij het uiteindelijk maar goed fixt.

Ik heb 1 foto geplaatste. Komende dagen zal ik nog paar foto's met bh/bikini plaatsen.

Ben benieuwd of jullie er allemaal hetzelfde over denken als ik.

 

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid,  lijkt me duidelijk he.  Er is helaas niet echt veel veranderd,  en het liftende effect van de prothesen, daar moet ik ff mijn brilletje voor opzetten hoor.

Duidelijk dat tepel lift ook niks uit gaat halen, want je borsten zullen daar niet minder van gaan hangen. 

Ik duim voor je dat je pc iets voor je kan doen, want dit is echt balen zo. 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie is idd duidelijk. Hoop idd ook dat mij pc er iets aan gaat doen.

En wel kosteloos.. Ik word er steeds bozer om. Maar goed dat heeft ook weinig zin het veranderd er toch niet door.

 

Wat denk jij gewoon tot begin oktober afwachten?. Of toch tussendoor deze foto naar hem mailen en mijn onzekerheid en ongenoegen laten blijken?.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Hier waren we allemaal al wat bang voor he? Ergens wist je het eigenlijk al toch? Wel balen zeg want je gaat ervan uit dat je pc wel weet wat hij doet.

Als ik jou was zou ik toch eerder een afspraak maken hoor. Ik ga zelf ook binnen 5 maanden weer onder het mes dus zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.

En inderdaad wat BB zegt, met alleen een tepellift ga je het niet redden. Maak dat maar goed duidelijk aan hem, in ons pb'tje gaf je al aan dat hij daar nogal op stond. Luister naar je eigen gevoel!! Hopelijk kan hij je helpen zodat je weer trots kunt zijn op je borsten.

En ergens vind ik dat hij veel beter had moeten weten. Je had natuurlijk erg veel hang en zelfs een leek had je al wel kunnen vertellen dat het alleen opvullen met protheses niet genoeg zou zijn. Dit vind ik ook erg kwalijk van hem. Ik zou zelfs als ik jou was bij iemand anders een second opinion aanvragen om te kijken of hem iets te verwijten valt op de manier dat hij je bv uitgevoerd heeft. Misschien valt er nog een slaatje uit te slaan. Ik wil je niet bang maken maar vanuit de ervaringen en de dingen die ik over jouw pc gelezen heb zou ik een borstlift door hem toch wel erg eng vinden. Het is toch wel een ingrijpend iets wat erg nauwkeurig en kundig gedaan moet worden. Op complicaties zit je ook niet te wachten neem ik aan.

Gewoon een advies :)

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje dank je voor de reactie. 

Een second opinion bedoel je mee door andere pc te laten kijken ( bijvoorbeeld nio ) om te kijken wat hij van de situatie nu vindt en wat hij vind dat mijn pc fout heeft gedaan.?. Maar me bij andere arts te laten opereren kost me weer duizenden euro's en om precies te zijn hebben we hier 0,0 reserves meer alles wat gespaard was heb ik aan de operatie uitgegeven en met 1 verdiener in een gezin met 3 kids (ik kan door omstandigheden niet werken) heb ik ook niet zo maar wat gespaard heb er echt jaren over gedaan om het bij elkaar te krijgen. Is echt zuur als je al je geld er aan uit geeft je zo'n resultaat krijgt.

Maar operatie door andere pc zit er denk ik niet in.

Helaas.

Dus zal of de gok moeten wagen en mijn pc het laten doen of jaren zo blijven lopen.

Ik weet t ook niet.

Liefs fayenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.