Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk toch dat je een lift gaat nodig hebben meid... Je ziet op de fotos vooraanzicht toch dat je boobs idd geen vocht meer hebben, of toch minder waardoor je de prothese ziet & dan je huid zeg maar... :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dank voor de reactie is beetje wat ik bedoel. Maar ik doel meer op het verschil tussen recht en links vooral te zien op de foto's van de voor kan rechts lijkt wel helemaal leeg.

Ik heb je trouwens een privé bericht gestuurd hoop dat je dit niet erg vindt maar heb contact met Nio gezocht en van hem antwoord gekregen. Misschien heb je naar aanleiding van mijn pb een tip voor mij?. 

Financiële mogelijkheden heb ik niet tot nauwelijks en mijn psychische problemen waren al behoorlijk waar ik voor onder behandeling ben bij reiniger van arkel (door vele opeenvolging van heftige gebeurtenissen is de familie en eerdere nare gebeurtenissen in mijn leven.

Had gehoopt door de bv me zekerder te gaan voelen in ieder geval over mijn uiterlijk maar het wordt er zo niet beter op.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissS idd. Moet 4 juli weer op controle dus hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen maar vrees dat ik daarop tot oktober moet wachten. 

Want mijn pc heeft gezegd dat er tot die tijd veel kan veranderen kwa zakken etc maar volgens mij gaat er niet meer naar beneden rechts staat zal paar weken t zelfde links is iets mooier dan recht maar ja 4200 euro weg gegooid en heb geen reserves dus andere pc is ook geen optie weet wel iemand die dit kan fixen maar heb dr gewoon geen geld voor dat wordt weer jaren van sparen en alle centen omdraaien. 

Maar goed eigen schuld dikke bult had ik maar naar een andere pc moeten gaan hoe wel ik al de verhalen over mijn pc niet wist toen ik daar heen ging en ik nooit van borstenforum gehoord had.

Maar goed positief blijven denken en wie weet gebeurt er een wonder 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei fayenne1982:

@MissS idd. Moet 4 juli weer op controle dus hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen maar vrees dat ik daarop tot oktober moet wachten. 

Want mijn pc heeft gezegd dat er tot die tijd veel kan veranderen kwa zakken etc maar volgens mij gaat er niet meer naar beneden rechts staat zal paar weken t zelfde links is iets mooier dan recht maar ja 4200 euro weg gegooid en heb geen reserves dus andere pc is ook geen optie weet wel iemand die dit kan fixen maar heb dr gewoon geen geld voor dat wordt weer jaren van sparen en alle centen omdraaien. 

Maar goed eigen schuld dikke bult had ik maar naar een andere pc moeten gaan hoe wel ik al de verhalen over mijn pc niet wist toen ik daar heen ging en ik nooit van borstenforum gehoord had.

Maar goed positief blijven denken en wie weet gebeurt er een wonder 

Ja.. je zult dan geduld moeten hebben en als ik jou was gewoon terug beginnen sparen.. Ik zie dit niet van zelf in orde komen eerlijk gezegd, maar ik ben dan ook geen pc :) . Ik dacht dat je wist dat je pc op de zwarte lijst stond maar door goede verhalen van kennissen je het toch gedaan hebt?? Dus je wist er wel van maar nam zelf de risico.. Niet om je slecht gevoel te geven nu maar.. Nuja :) beetje naïef vind je zelf niet? :) Ik bedoel dit echt niet rot he ! Ik hoop oprecht dat dit goed komt & moest het tegen oktober niet in orde zijn , dat jou pc het gewoon in orde brengt! Dit is hoe dan ook zijn taak. Maar als ik van jou was zou ik nu gewoon terug sparen... :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 vind het echt vervelend voor je! Ook omdat je meer zelfvertrouwen wilde en het niet zo lekker loopt... wacht inderdaad even op de controle, wie weet kan je nog wat bespreken! Het lijkt mij ook dat een lift nodig is, en het is niet leuk dat ze niet zijn geworden als hoe je het wilde. Hopelijk gebeurt er inderdaad een wonder, of dat nou is door het veranderen nog van de borsten, of dat je alsnog een lift kan doen, wie weet! Ga er gewoon voor, je weet dat je je veel beter voelt als je boobs mooi zijn, dat heeft iedereen. Is helaas veel geld.. maarja.. je leeft maar 1 keer, zonde als je niet tevreden bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissS wist van de zwarte lijst idd maar dit alleen van t voor van van trudi (of zo) die naar een buikwand operatie een bacterie had gekregen en daaraan overleden was. Verder wist ik niets en idd verhalen die positief waren van bekende van mij. Dus naïef vind ik beetje groot woord

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summer2 dank je wel voor je reactie heb contact gezocht met andere pc en deze heb ik mijn verhaal gedaan en mijn foto's gestuurd. Deze zegt dat dit nooit vanzelf goed gaat komen en of een lift met anker littekens of nieuwe protheses van een groter formaat deze zijn te klein gezien mijn voor situatie. Maar ja zal ik met die reactie mijn eigen pc confronteren?. Beetje lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei fayenne1982:

@MissS wist van de zwarte lijst idd maar dit alleen van t voor van van trudi (of zo) die naar een buikwand operatie een bacterie had gekregen en daaraan overleden was. Verder wist ik niets en idd verhalen die positief waren van bekende van mij. Dus naïef vind ik beetje groot woord

Ah zo okey :) hopelijk komt het goed, zoals ik zeg het is niet verkeerd bedoelt :) uiteindelijk is de nazorg aan hem & hopelijk helpt hij je zodat jij ook je droomboobs krijgt :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei fayenne1982:

@Summer2 dank je wel voor je reactie heb contact gezocht met andere pc en deze heb ik mijn verhaal gedaan en mijn foto's gestuurd. Deze zegt dat dit nooit vanzelf goed gaat komen en of een lift met anker littekens of nieuwe protheses van een groter formaat deze zijn te klein gezien mijn voor situatie. Maar ja zal ik met die reactie mijn eigen pc confronteren?. Beetje lastig.

Hmm ja dat is moeilijk. Je weet nooit wat je eigen pc daarvan gaat zeggen. Misschien als hij het hoort doet hij er alles aan om jou een lift te geven, maar misschien ook niet. Ik heb verder geen verstand van lift enzo. Ik zou het eerst afwachten wat je pc zegt, en dan kan je eventueel daarna nog aangeven dat je het met een andere pc hebt besproken. Hoe duur is een lift eigenlijk? En krijg je dat nier vergoed of deels omdat je niet tevreden bent? Of is dat alleen bij als je complicaties krijgt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summer2 als ik de lift nodig zou hebben zou dit bij mijn huidige pc onder de nazorg vallen dit heeft hij gezegd. Ik zal het nog maar even voor me houden dat ik contact met andere pc heb gehad want anders krijg ik t misschien idd niet door hem onder de nazorg voor elkaar en tja anders moet ik aantal jaar zo blijven lopen en sparen voor andere pc geloof dat lift rond de 3000 zit hoop geld weer. En dat heb ik niet helaas. En maar weer geduld hebben wordt er beetje gek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fayenne1982:

@Summer2 als ik de lift nodig zou hebben zou dit bij mijn huidige pc onder de nazorg vallen dit heeft hij gezegd. Ik zal het nog maar even voor me houden dat ik contact met andere pc heb gehad want anders krijg ik t misschien idd niet door hem onder de nazorg voor elkaar en tja anders moet ik aantal jaar zo blijven lopen en sparen voor andere pc geloof dat lift rond de 3000 zit hoop geld weer. En dat heb ik niet helaas. En maar weer geduld hebben wordt er beetje gek van.

Gelukkig dat het onder de nazorg valt , maar die andere pc zei ook dat je prothesen te klein zijn... ? Wat dan als hij de lift zou doen.. Maar de prothesen idd te klein zijn? Ik zou die vraag dan wel stellen, in de zin van niet ''ik heb van een andere pc gehoord..'' nee gewoon ''i kheb in de indruk dat de prothesen te klein zijn want als dat ook zo blijkt als ge ze lift?'' :) snap je wat ik wil zeggen ? 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissS ik snap helemaal wat je bedoelt dank je voor de tip ga ik zeker zeggen. Maar ja mijn pc zei dat het merk wat ze daar gebruiken niet groter dan 1050 cc gaat maar neem aan dat een pc ze ook andere merken kan bestellen die wel groter zouden gaan weet niet heb er verder ook geen verstand van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei fayenne1982:

@MissS ik snap helemaal wat je bedoelt dank je voor de tip ga ik zeker zeggen. Maar ja mijn pc zei dat het merk wat ze daar gebruiken niet groter dan 1050 cc gaat maar neem aan dat een pc ze ook andere merken kan bestellen die wel groter zouden gaan weet niet heb er verder ook geen verstand van 

goh daar kan ik je niet in helpen maar ik zou het toch vragen ;) uiteindelijk ga JIJ gelukkig moeten zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat een lift jou heel goed zal doen meid. Dan zul je je ook veel zelfverzekerder voelen zonder bh zoals je zelf zegt. Je had helaas heel veel huid en dat is nu wel terug te zien. Ben benieuwd wat je pc gaat zeggen over 2 weken xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@F-cupje ben ik ook heel erg benieuwd naar had bijbrengen maar allemaal in 1 keer gedaan dan was ik nu bijna op de 6 weken en kon ik net als vele andere dames hier ook heerlijk met mijn nieuwe borsten gaan genieten van de zomer (uh als deze nog komt haha). Maar goed wie weet heb ik mooie boobs met oud en nieuw 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eerst hier nog even reageren, ga ik daarna even kijken naar mn pb :)

De lift, daar had ik idd nog niet over willen beginnen, omdat je nog niet helemaal hersteld bent, maar uiteindelijk denk ik wel dat dit de enige goede oplossing is voor jou..

De prothese is idd te klein (volgens mij heb ik dit eerder bij jou aangekaart) anders heb ik het alleen gedacht.. Maar het grote probleem is, dat 1050 cc ongeveer de grootste prothese is die er bestaat..
Qua verhouding breedte x projectie kun je alleen kiezen voor Motiva OF... Sebbin..
Sebbin heeft wel nog andere maten (is het enige merk waarvan mij bekend is, dat er grotere prothesen zijn)
Dat is:

1138 cc: breedte 14 cm met 10 cm projectie
1193 cc: breedte 16.6 cm met 7,9 cm projectie
1300 cc: breedte 16 cm met 10,1 cm projectie
1500 cc: breedte 16 cm met 10,7 cm projectie
1505 cc: breedte 14,2 cm met 12,3 cm projectie

Je hebt nu de 1050 van Motiva en die is 15 cm breed met een projectie van 7,8 cm

Niet iedere pc werkt echter met Sebbin.. of eigenlijk werken er maar weinig pc's mee.. Waarom dat is, weet ik niet... Ik weet dus ook niet of jouw pc deze kan bestellen.

Als een lift bij de nazorg hoort, en dit dus ook specifiek vermeld is, dat dit kostenloos zou zijn (?) dan zou dit natuurlijk wel een hele goede optie voor je zijn, denk ik.. of de prothese daarna groot genoeg is, denk ik wel. Er zal veel huid weggesneden moeten worden en ik denk zelfs dat het gedeclareerd kan worden bij jouw zorgverzekering als zijnde een borstverkleining.. (vandaar dat het wel eens zou kunnen zijn dat hij dit als nazorg telt ;) )

De borstband, mag ietsje lager aan de voorkant, hij komt dan ook niet in je oksels. En dan achter net zo laag of iets lager als het kan, als je onderrand van de bh.

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dank je voor je reactie.

Stel er wordt een lift gedaan. Wordt dan mijn cup maat ook weer kleiner?.

Ik zal 4 juli eens navragen of hij evt andere protheses kan bestellen kijken wat hij zegt en of hij dit zinvol acht.

En of hij hier idd mee werkt of überhaupt mee kan werken geen idee wat het verschil is namelijk.

Hoop dat je het niet vervelend vind dat ik een pb heb gestuurd maar ben beetje uit mijn doen nu .

Lift prima als het help zou wel dood zonde vinden dat het niet in 1 keer gedaan is.

En zou erg jammer vinden als de cup daardoor kleiner zou worden (weet niet of zo is) 

Ik moet 4 juli maar even afwachten.

Ok ik zal de band anders om gaan doen zoals jij adviseerde wie weet kan het nog een beetje helpen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt geen probleem meid, een pb. Heb net geantwoord op je pb :)

Ja.. doodzonde dat het niet in 1 keer gedaan is, maar ik heb je nog ff paar tips gegeven in pb, misschien dat je daar iets mee kunt ;) 

Pc's hebben volgens mij contracten met importeurs of zo.. en kunnen dus een bepaald merk, of bepaalde merken afnemen daarbij.. Ik weet niet of Sebbin dus een merk is waar jouw pc aan kan komen, zeg maar.

Bij een lift kan de cupmaat wel ietsje minder worden, maar vooral wordt het overtollige vel weggehaald, geen weefsel (normaal gesproken)
Dus ja.. het zal waarschijnlijk 1 cupmaat schelen met nu, als je dezelfde prothese houdt...

Spannend hoor.. dat gesprek 4 juli.. Schrijf alles op en probeer om alle vragen beantwoord te krijgen.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van de week toevallig bh's wezen passen en bikini voor als ik deze aan mag haha kom op goede volle g cup nu uit en met bikini op volle h cup (gek dat zo verschil in zit) mijn oude bh's cup f kan ik met geen mogelijkheid meer aan maar kan het dan dus zo zijn dat ik toch weer op de f uit zal komen als er alleen lift gedaan wordt?. Hmmm jammer vond t formaat op zich wel mooi.

Ik zal al mijn vragen en ideeën en meningen op schrijven en een vriendelijk gesprek aan gaan 4 juli maar wel duidelijk laten merken wat ik niet mooi vind en wat hij belooft had hoe het zal worden maar dat dit niet gelukt is en dat ik hoop en er van uit ga dat hij zoals hij belooft had het idd ook mooi gaat laten worden.

Fijn dat iemand zoals jij op dit forum zit ik denk (weet wel zeker) dat heel veel meiden/dames erg blij met je zijn.... Ik ook !!!

Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.