Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dames,

Nou ik zal er geen doekjes om winden...rechts gaat eruit.

Dinsdag as in Hilversum. De tijd krijg ik nog door...

Dr v Selms was zo ongelooflijk lief en begripvol, hij baalde zo voor me. Toen ik ff volschoot omdat definitief de vakantie niet doorgaat en ik dit dus aan mn dochter moet vertellen zag ik dat hij helemaal aangedaan was. Ik ben blij met hem als arts, heel empatisch, het is echt iemand die je een veilig gevoel geeft. Ik vroeg nog, kan het ook eerder?....Potverdorie, zei hij, ik heb een congres! Anders had ik je ergens anders kunnen helpen....Had ik gelijk gedaan..

Dus eruit, ik zei gelijk al, het is foute boel. Ja idd, zei hij, ik heb drie opties.

eruit spoelen, deze terugplaatsen

eruit spoelen, nwe terugplaatsen,, met best risico op misgaan 10-20%

eruit, spoelen, over drie mnd terugplaatsen...

Ik zei, doe dan maar optie 3, ik heb geen zin om te gaan knutselen. eerst die basis maar weer eens in orde maken. ik stop wel watten in mn bh... En als het me bevalt haal ik die andere er ook uit. Nou dat hoeft echt niet hoor, zei hij. Ik laat je pas gaan als je helemaal weer goed bent!

De ontsteking is wel weg, dus ab kuur afmaken en klaar....Hij gaf ook aan dat ik met deze wond in principe twee dagen later makkelijk kan vliegen naar Portugal. Ik zie dat zelf helemaal niet zitten... Het zal snel genezen, ik kan alles weer oppakken. Nou dat lijkt me heerlijk. Naar de paardjes! En als het goed gaat gaan we nog een weekje naar Duitsland, dan ben ik in geval van gedoe zo weer thuis.

Tja,.....tis ff klote maarja....ik heb jullie toch?!:rolleyes: en mn man, dochter en lieve vrienden....

komt vast goed!

xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh Nonky.. bah meid, wat had ik je beter nieuws gewenst!! Vind het ergst voor je dat het een paar dagen zo de goede kant op leek te gaan en ie dan nu toch eruit moet.. :( Je pakt het ontzettend goed op vind ik, maar je mag hier natuurlijk ook verschrikkelijk hard om balen/vloeken/huilen en naast je man, dochter en lieve vrienden zijn wij er dan idd ook voor je!! 

Sterkte met het slechte nieuws vertellen aan je meisje en de komende tijd natuurlijk :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meis, dus toch eruit, ja ik was er al een beetje bang voor,en hoe klote het ook is, je hebt de goede optie gekozen, eerst na de explantatie maar alles goed laten genezen, en dan na 3 maanden heb je ook veel meer kans op succes.

En vakantie die in het water valt is niet leuk,helemaal niet voor je kleine meid, maar een weekje ergens anders naar toe vinden kinderen over het algemeen ook leuk, als ze zich maar kunnen vermaken toch?

En na een paar dagen alsnog naar Portugal gaan, zou ik zelf ook niet zo snel doen,kun je idd beter iets dichter bij huis zitten,is toch veiliger, alhoewel als de prothese er dadelijk uit is,en alles gespoeld, de bodem voor de ontsteking wel weg is.

Nou nu maar even alles een beetje verwerken voor zover als het gaat, en je voorbereiden op dinsdag.

sterkte meis

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Nonky.. ben er ff stil van hoor! 

Hoe is het toch mogelijk dat het iedere keer zo mis gaat bij jou?! Begrijp dat echt niet, verdienen doe je het in ieder geval niet! Het is je zo gegund! 

Gelukkig heb je nog alle vertrouwen in Dr. Selms.. en laat hij je niet eerder gaan voordat je weer helemaal tevreden kunt zijn! 

Echt héél veel sterkte toegewenst om deze teleurstelling een plekje te geven!  

Ik heb echt zoveel respect voor jou gekregen hoe jij met al de tegenslagen om bent gegaan.. 

Een hele dikke warme knuffel van mij!! 

En het is fijn om te weten dat je zo'n lieve mensen om je heen hebt die er voor je zijn! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

Aaaaaach Nonky, inderdaad, je hebt ons nog hoor ! Al had iedereen hier je een heel ander beter bericht gegund. Wat een ontzettende dikke vette pech heb je gehad. 

Wat is die chirurg een aardige, kundige man als ik het zo lees ! Kunnen sommige nog wat van leren uhum. Ik zou dezelfde beslissing als jij genomen hebben. Knap hoe je het oppakt, chapeau !!

Rustig aan meis, even lekker bijkomen nu van alles ! xxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jeetje meissie, wat ontzettend k#t zeg, had je zo een beter bericht gegund, maar je was er zelf al op voorbereid he. Je hebt wel een hoop pech meissie. 

Maar wat ga je er verschikkelijk goed mee om, al is het ook niet erg om soms even flink te huilen en te schelden he, mag hier allemaal, wij proberen er op afstand ook zoveel mogelijk voor je te zijn.

gelukkig heb je zo'n lieve arts, dat had je ook nog anders kunnen treffen, en gelukkig heeft hij er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen en dat hij het kan oplossen. Je hebt denk ik de goede keuze gemaakt, zou ik denk ik ook doen, geef alles maar lekker de tijd om te genezen van binnen.

van je vakantie is natuurlijk ontzettend balen, maar inderdaad dan maar naar iets in de buurt, en ik weet niet hoe oud je dochter is, maar vaak zijn kinders toch wel blij om weg te gaan of dat nou portugal is of duitsland of emmen, die vermaken zich overal wel. En ze heeft lekker mama bij zich, dan is het altijd goed toch!

heel veel sterkte de komende tijd meis, vanaf nu willen we alleen nog maar goed nieuws horen hoor, zal iedere dag een lading positieve energie jouw kant uit stuten, dan moet er toch wel iets van aankomen, want je verdient het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nonky,

Wat leef ik met je mee zeg! Dit komt zo niet uit en ik kan me voorstellen dat je de ogen uit je kop hebt gejankt. Goed om te lezen dat je toch nog positieviteit kan vinden ondanks dit alles. En ook bedankt voor het delen van jouw verhaal. 

Ook vind ik het echt heel erg knap van je dat je de prothese er 3 maanden uit laat. Uiteindelijk de meest risicoloze oplossing. Maar alleen een echte sterke vrouw zou daarvoor kiezen. En dit laat wel zien hoe sterk je bent.

Ik wens jou en je gezin (want die horen er natuurlijk ook bij) heel veel sterkte toe en een dikke knuffel van mij. Hou ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat vreselijk balen dit. Maar wat ongelooflijk dapper van je, dat je ervoor kiest om je borst even drie maanden tot rust te laten komen. Uiteraard wel de verstandigste oplossing, maar je moet er wel heel dapper voor zijn. Toppertje! En wat fijn dat van Selms zo met je meeleeft en je een vertrouwd gevoel geeft... Dat geeft iig weer hoop toch? Misschien dat je eens kunt "kletsen" met Lisaliza, want volgens mij heeft zij iets soortgelijks meegemaakt. Want wij proberen er uiteraard voor je te zijn en je te troosten en gerust te stellen, maar het is natuurlijk het fijnst om te praten met een 'lotgenoot'. Misschien heeft zij nog wel goede tips voor je. En heel lief dat je natuurlijk ook aan je dochter denkt, maar zij vindt het vast ook leuk om een weekje naar Duitsland te gaan... Voor haar zal het het belangrijkst zijn dat het weer goed gaat met mama. Meid. ... Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte, maar je bent zo'n dappere vrouw. ... Het komt wel goed uiteindelijk. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis, wat een verhaal zeg. Ongelofelijk dat je dit mee moet maken. Het zag er allemaal zo ontzettend mooi uit in eerste instantie. Wat een pech kan een mens hebben. En wat ontzettend knap dat je de keuze hebt gemaakt om de prothese er 3 maanden uit te laten om zo je borst tot rust te laten komen. Het zal even ontzettend lang lijken, maar uiteindelijk zul je zien dat de tijd voorbij zal vliegen. 

Ik hoop dat je in Duitsland toch kunt genieten van een heerlijke vakantie met je man en dochter. En even tot rust kunt komen.

We zijn er voor je op het forum zoals iedereen al aangeeft. Houd ons op de hoogte en als het je allemaal even teveel wordt laat het ons weten.

Liefs Else

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lisaliza

Lieve Nonky,

Ik heb je berichtjes gevolgd, maar niet eerder gereageerd omdat het zo herkenbaar was en hoopte dat het voor jou wel positief zou aflopen. Toch ga ik het  weer proberen over 1 of 2 maanden als de pc akkoord geeft. Wordt dan mijn 5 de operatie dit jaar. Heb nu 1 prothese en andere is eruit gehaald. Ik vind het niet mooi maar ik moet zeggen dat het me meevalt. Met kleding aan valt het niet zo op, had het echt erger verwacht. Ik draag ook geen losse prothese die ik heb meegekregen, wordt daar erg bang van haha. Heb hem in de kast geslingerd. Maar wil straks toch weer recht lopen ipv scheef haha. Moet toch een keer goed gaan hè. Ik wens je een goed herstel en kop op. :D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh verdorie zeg.. :( Zo erg dit!!
Zoiets verwacht je echt niet meer na zoveel weken.... Pffff

Heel veel sterkte en goed dat je kiest voor optie drie.. Dit is idd de meest risicoloze optie en denk dat van Selms hier ook de voorkeur aan gaf..
Geef het even de tijd om te bekijken wat je graag wilt.. Je ziet de komende tijd ook hoe je borst eruit gaat zien zonder prothesen, misschien dat jje dan meer gedegen je keuze kunt maken over of je de ene laat verwijderen of de andere binnenkort weer laat plaatsen.

Hopelijk kun je toch straks een beetje genieten in Duitsland en kom je tot rust. 

Heel veel succes hoor.. 

Je hebt een goede dokter, waar je echt alle vertrouwen in kunt hebben!

xxxx :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Lisaliza:

Lieve Nonky,

Ik heb je berichtjes gevolgd, maar niet eerder gereageerd omdat het zo herkenbaar was en hoopte dat het voor jou wel positief zou aflopen. Toch ga ik het  weer proberen over 1 of 2 maanden als de pc akkoord geeft. Wordt dan mijn 5 de operatie dit jaar. Heb nu 1 prothese en andere is eruit gehaald. Ik vind het niet mooi maar ik moet zeggen dat het me meevalt. Met kleding aan valt het niet zo op, had het echt erger verwacht. Ik draag ook geen losse prothese die ik heb meegekregen, wordt daar erg bang van haha. Heb hem in de kast geslingerd. Maar wil straks toch weer recht lopen ipv scheef haha. Moet toch een keer goed gaan hè. Ik wens je een goed herstel en kop op. :D

 

 

 

Ja joh, het is dikke vette pech. Ik heeb heel bewust gekozen voor verwijdering, geen getob of geknutsl.,bovendien was v Selms daar ook niet echt voor. Hijmhad t gedaan hoor, wisslen als ik er op had gestaan maar eigenlijk vind hij het nooit een optie.

ja dat scheef lopen, haha daar moest ik ook heel,erg aan denken.....straks val ik nog om..:152:

ben je wel blij met je goede borst?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladys,

Heerlijk geslapen, gelukkig. Ik kan me voorstellen dat je zou denken dat ik de hele nacht wakker lig na zo'n bericht. Maar gelukkig niet. Ben eigenlijk wel opgelucht dat het eruit gaat. Buiten dat de prothese echt niet lekker zit, brand, steekt, ziet de borst er ook anders uit. Hoger zit ie. Het klopt niet meer. Dus al was het gaatje niet open gebleven, had de kans op een eventuele wissel toch groot geweest volgens mij.

Als ik het hele verhaal hoe het ontstaan is nog eens bekijk denk ik dat door de vochtophoping en de de daardoor ontstane lekkage bacterieën de kans hebben gezien om naar binnen te floepen. En dan is t snel gedaan...V Selms kon zich daar ook in vinden al had ie het nog niet eerder meegemaakt na 4 weken. 

Ik ben daarom ook helemaal niet bang voor de operaties die gaan komen of voor het herstel. Het heeft gewoon niks met afstoting te maken, ik hoor ook niet bij die 1%'die een ontsteking krijgt. Maar in dit geval dikke vette pech, soort van gevolgschade zeg maar....

Ik vind wel een week wachten, spoelen, voor de kat zn viool een beetje jammer. Echt heel veel tijdverlies, ga liever spoelen voor goed herstel! Daarom heb ik gister een mail gestuurd naar v Selms met de vraag of misschien Nio of een andere door hem aan te wijzen arts de prothese er eerder uit kan halen dan dat hij tijd heeft. Mits dit kan natuurlijk, ik heb ook geen idee hoe dit werkt allemaal. Ik kan me voorstellen dat hij nee zegt omdat het belangrijk is dat hij de binnnkant zelf kan beoordelen. Maargoed we gaan het zien.

Lief dat iedereen zo meeleeft, echt superlief. Ik voel mezelf niet zielig maar meer gewoon van "kutzooi" wat een gedoe....pffff ik heb hier geen tijd voor.... Zo is de "ver van mn bed show" ineens de "op mn eigen bed show" geworden.... Nooit gedacht dat ik ooit dit ging meemaken.

Daarom lieve dames, maak er een mooie dag van en blijf de zon zien. En dat laatste moet vandaag wel lukken denk ik! 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je gewoon lekker hebt geslapen, en wat geweldig knap dat je ondanks al deze rotzooi toch zo sterk blijft! Ik weet niet of mij dat ook was gelukt.

ikben benieuwd wat dr v Selms over je mailtje zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mamalisa,

Lief dat je dat zegt, ik weet niet of het knap is...Het is gewoon hoe het gaat bij mij. Ik wil dit ook zo doen. 

Weet je,.......Als mens ga je gewoon mee in de dingen die je overkomen, dat is je overlevingsinstinct. Je verlegt je grenzen. Dus uiteindelijk kunnen we allemaal veel meer hebben dan wat we van te voren beseffen. En gelukkig maar. Het is vallen...en dan gewoon weer opstaan.....

Ik denk altijd maar dat het echt allemaal een heel stuk erger kan en dat is ook echt zo. 

Fijne dag lieverd! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk dat zal ook wel. Maar als je het zo allemaal in je topic leest dan denk je oh gatver watceen ellende allemaal, en dan eindigt ze ook nog met een vrolijke noot, hoe doet ze dat toch. Maar misschien is het inderdaad anders als het je zelf overkomt, dan kun je ook niet bij de pakken neer gaan zitten, je moet toch door.

maar ik vind dat je het heel goed oppakt allemaal meis, en ik wens je vanaf nu niks dan goede en mooie dingen toe! Het is je zo gegund! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.