Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

...een toeter :45: ... Wat ben je toch een heerlijk mens! Ben visueel ingesteld he dus ...:P Toet toeeet

Weer een stapje verder..hechtingen eruit!! En je gaat op zoek naar kipfilets voor je bikini. Zat net te denken eigenlijk of je een speciale gaat kopen want die heb je wel? Maj ik vind je een gewoon een toppertje dat je alles zo snel oppakt! Enorm respect voor!!!!!! Deze fase kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan want wil je graag met gezonde boobs zien straks...voor nu weer naar de volgende stap...je komt er wel :53:

kusssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa! Mn hechtingen zijn er eigenlijk uit, wat een opluchting! Die spinnenpoten onder je tiet vandaan, das niks. 

Ik ben geholpen door de assistente, ze heeft ruim de tijd genomen voor me. Het waren maar vijf hechtingen maar ik vond het super eng.. Heel rustig 1 voor 1 zijn ze verwijderd, ik werd een beetje eng, het deed geen pijn maar ik weet niet waarom, kreeg t ff benauwd! Vergeten adem te halen zeker...

vandaag lekker naar mn paardje geweest. En hop hop in galop. Het was ff spannend maar alles ging goed. Alleen bij het opruimen van mn spullen stoot ik toch tegen mn zere tiet..auw.. Ben ik ff blij dat er ook nog een pak watten voor zat...

ik herstel wel snel. Ik strech elke dag een paar keer goed mn spieren. Vooral mn borstspieren triceps en schouder achterkant zijkant, helemaal ingekort. Maargoed, ik ga maar eens wat yoga filmpjes bekijken voor wat oefeningen.

ben ik gelijk helemaal zennnnn....

enne thanks BrownieG, het komt wel goed met mij. Eerst weer eens ff lekker leven en genieten!

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het logisch is mbt die hechtingen verwijderen, toch weer effe spannend omdat ze weer aan je borst zitten. Zit waarschijnlijk nog onbewust een soort angst achter ( denk ik). Maar fijn dat je alles oppakt en je ontspanning zoekt. Whahaha yoga..ook niets voor BrownieG.. Krijg ik de slappe lach van...ohh ik kom echt nergens met dit lijf :45: Wel voorzichtig rekken en strekken he... Tiet is nog in herstel de komende weken nu de hechtingen eruit zijn! 

Enjoy xxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky, hoe is het gegaan gisteren? Is het nog gelukt om een prothese voor in je bh of voor op je huid uit te zoeken? 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaydee, 

ja het is gelukt hoor! Het is een stoffen vulling geworden van Anita. Eigenlijk is het een noodprothese of een post operatieve prothese. Lekker zacht en licht van stof met vulling die je nog kunt aanpassen. Helemaal top. Niemand ziet er wat van. Dus ikke blij!

hoe is het met jou? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nonky:

Hoi Jaydee, 

ja het is gelukt hoor! Het is een stoffen vulling geworden van Anita. Eigenlijk is het een noodprothese of een post operatieve prothese. Lekker zacht en licht van stof met vulling die je nog kunt aanpassen. Helemaal top. Niemand ziet er wat van. Dus ikke blij!

hoe is het met jou? Xxx

Hoi Nonky, 

Oh, wat fijn. Van stof lijkt me fijner dan zo'n plastic (siliconen) prothese. Vooral in de zomer. .... Dat gaat zo zweten. Fijn ook dat je het zelf op kunt vullen. En dat niemand er iets van ziet; want dat is ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk. Jij komt de zomer dus wel door. Kun je zoiets nou gewoon bij bijvoorbeeld Hunkemöller kopen, of moet je dan echt naar een duurdere lingeriezaak? 

Met mij gaat het prima. Vrijwel geen pijn. .... Ik moet echt oppassen dat ik niet teveel doe. ... Wat dat betreft is het fijner als je toch een beetje pijn hebt, want dan ga je niet zo snel over je grenzen heen van wat je niet mag, qua tillen en bewegingen.  Ik vind mijn borsten alleen niet mooi, dat is het enige vervelende. Hoop maar dat het nog gaat veranderen. Maar goed. .. we wachten rustig af. En anders heb ik gewoon pech. ... Want ik ben er verder wel klaar mee. ... Zou me echt niet weer opnieuw laten opereren. Ik ben al vanaf januari bezig met consulten en met wachten. .. Ik wil over een week of twee gewoon mijn normale leventje weer oppakken.... lekker werken en lekker op mijn kleindochter passen. En in een bh zien ze er prima uit. Maar goed. ... Ik loop op de zaken vooruit denk ik. .. Ben pas 9 dagen po. Nou meis. .... Fijne avond nog. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t idd bij een lingeriezaak gekocht maar via internet kan ook.

wat vervelend dat je ze niet mooi vindt! Wanneer heb je weer een consult? En ja ik snap dat je het nu al beu bent...heel herkenbaar...kan me nu achteraf ook niet meer voorstellen dat ik bijna twee mnd uit de roulatie ben geweet....

ik hoop dat je lekker vlot hersteld lieverd! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky, ik moet maandag 30 mei weer op consult voor nacontrole. En de week daarna ga ik weer werken. Ik heb met mijn collega afgesproken dat zij zich vooral met de kinderen bezig houdt en dat ik het administratieve werk voor mijn rekening ga nemen. Dus dat gaat helemaal goed komen. ... Heb er nu alweer zin in :blush:.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mn pony in moeten laten slapen...ze was helemaal op....wat een gedoe weer....ik heb nog nooit zoveel gejankt in een jaar als de afgelopen maanden...

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Nonky said:

Vandaag mn pony in moeten laten slapen...ze was helemaal op....wat een gedoe weer....ik heb nog nooit zoveel gejankt in een jaar als de afgelopen maanden...

:(

ooohhhhhhh toch niet dat beessie waar het juist net weer beter mee ging? Ooohhhhhhh je krijgt ook alles te gelijk he :(. Kan wel dingen gaan roepen als, na diepe dalen komen hoge pieken maar daar heb je nu ook geen fuck aan!.

 

Hele dikke knuffel van mij! Want dit is wel heel erg :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky,  Ach meis toch. ..... Ook dat nog. Dit is niet echt jouw geluksjaar hè? Dan had hij laatst zeker nog ff z'n laatste opleving. ... Dat zie je heel vaak hè, een paar weken voor het definitieve einde (zowel bij mensen als bij dieren). Maar goed. .... Jij zit weer met een hoop verdriet. Ik heb echt met je te doen. Ben zelf ook altijd erg verdrietig als één van mijn beestjes overlijdt. Dus ik weet precies hoe je je voelt meis. En dan kan ik wel komen met een cliché dat het beter is voor het beestje, maar daar wordt jouw verdriet niet minder om. Nou meis. ... laat je waterlanders maar lekker gaan. ... is beter dan opkroppen. Heel veel sterkte met dit verlies. 

Dikke knuffel van mij

:147:  xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte lieve Nonky :54:

Altijd rot als je beestje dood gaat. Je beestje waar je lief & leed mee hebt gedeeld en waar je soms meer aan hebt dan aan een mens..

je paardje kan nu rusten en hopelijk komt er voor jou nu ook even rust 

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Nonky said:

Thanks....tis beter zo maar wat een kutgevoel....

Ja misschien is het beter zo, maar dat betekend niet gelijk dat jij je ook beter hoeft te voelen!

Toen ik net ging samenwonen met mijn vriend liep mijn kat weg en is sindsdien vermist. Maar serieus, het was zo een zwarte dag uit mijn leven. Heb 3 maanden dagelijks gejankt. Ben eerder katten verloren (overleden ipv vermist) en daarbij was het gemis niet zo groot. Maar dat komt omdat ik emotioneel al niet stabiel was. Dus dan komt het gewoon extra hard aan. En he, het was "maar" een kat.

Het is gewoon rond uit kut! Dus laat die tranen maar stromen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nonky:

Vandaag mn pony in moeten laten slapen...ze was helemaal op....wat een gedoe weer....ik heb nog nooit zoveel gejankt in een jaar als de afgelopen maanden...

:(

Ahh nee dat meen je toch niet?! Wat ontzettend kut voor je, heb er geen andere woorden voor, sorry. Heel veel sterkte nogmaals

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames, het is heel triest, ik mis haar echt gelijk. Ze was nog niet lang, 1,5 jaar bij mij maar wat een wijze dame..... En heel lief......altijd een blije hinnik, een schrapend voetje.... Meer dan 30 jaar is ze geworden..... Ze zit wel diep in mn hart gegroefd.... Ik hou van allemaal evenveel hoor maar ze was speciaal...

ik ben weer uitgehuild...was al een hele poos bezig om haar op te lappen, het heeft niet zo mogen zijn, ze was op....ze is nog goed verwend hoor, peentjes, appeltjes, brokjes en pijnstilling stond op t menu.. Zelfs midden in de nacht........maar..alles gaat door... Morgen weer een nieuwe dag zonder regen.

En die mooie wijze dame galoppeert nu zonder pijn en helemaal fit en blij over de groene heuvels samen met al haar paardenvriendjes.... En met dat beeld gedachten kan ik het vast wel een plekje geven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht je hebt al genoeg ellende achter de rug en nu het overlijden van je pony er ook nog bij.

Ik wil heel veel sterkte toewensen :53:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, nee toch. Ik zit hier met je mee te wenen...  Ik denk dat ik van de verwachting een beetje extra emotioneel ben, maar ik vind het zo erg voor je. 

Heel veel sterkte en troost voor jou.

Een dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

Ach Nonky , denk zomaar dat ze geen beter baasje had kunnen hebben, die laatste anderhalf jaar van haar leven. Sterkte ! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Jaino,

het gaat hier prima hoor. Het leven met 1 tiet is zo gek nog niet. Ik geniet heerlijk van t mooie weer en alles wat ik weer kan doen.  8 nov word ik weer geopereerd dus dan zien we wel verder. 

Ik ben eigenlijk niet meer zo actief op t forum geweest, had er even zat van en moest ontkoppelen haha. Hoe is t met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, July 21, 2016 om 21:33 zei Nonky:

Hey Jaino,

het gaat hier prima hoor. Het leven met 1 tiet is zo gek nog niet. Ik geniet heerlijk van t mooie weer en alles wat ik weer kan doen.  8 nov word ik weer geopereerd dus dan zien we wel verder. 

Ik ben eigenlijk niet meer zo actief op t forum geweest, had er even zat van en moest ontkoppelen haha. Hoe is t met jou? 

Sorry ik lees het nu pas. Fijn dat het goed gaat met je! Lekker genieten van de zomer dus.snap dat je even hier niet veel was tis ook niet niks allemaal wat er gebeurd is! 

Hier gaat het wel goed. Litteken links zit nu ook eindelijk dichtm steeds ging deze weer open en kwam er vocht uit. Dus hopenlijk is het nu klaar vandaag 10 wk po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.