Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

Ff de avondcheckup...

 De hele dag geen verhoging gehad, vocht verlies is minimaal, denk aan n flinke verkoudheid snuit.... Ik neem trouw mn medicatie. Heb vandaag mn record niksdoen verbroken...ben alleen maar twee x in de douche geweest en naar t toilet...verder niks....

maargoed al moet ik dit volhouden tot donderdag..als ik vrijdag maar op vakantie kan....

heb nog ff een poets geregeld voor wo, het is hier een hel...vind ik dan hè.....^_^

nou nog een tuinman regelen, normaal doe ik dat allemaal zelf maarja...en mn man...:ph34r: die is altijd ineens weg als ik over de tuin praat..

morgen weer een dag..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou komtie dan de ontbijt checkup! @ambertje

na een goede nacht vanmorgen weer gaan spoelen. Ik kijk in de spiegel naar mn tiet en zie haast geen rood meer! :tatice_04:

wel heel veel zwarte strepen...:18: .....:45:...

 

bh uit en mn gaasje viel op de grond.......er rolde waterig vocht langs mn lijf naar beneden, snel id douche en spoelen...wel wat wondvocht maar wel dunner dan voorheen......geen wondvla meer.. :98:     :99:

Dus ik heb weer een stap gezet in de goede richting!  Vandaag ook geen paracetamol meer genomen tot nu dan. Ik denk dat het zonder kan vandaag. Eens kijken hoe het loopt... Ik ga voor de verandering nog maar es een dagje zitten op de bank...

ik hoop niet dat jullie al te misselijk zijn nu......

fijne dag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top!! Dat het de goede kant op blijft gaan. Zo ontzettend blij voor jou. Jij ook een fijne dag Nonky.. en succes met niks doen... Ga je ook niet even naar de paarden toe? Of denk je dat dat ook teveel gaat zijn? 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen paarden voorlopig voor mij...helaas, ik kan met geen gedoe permiteren nu....als ik vandaag helemaal koorstvrij blijf zonder ab ben ik zo ongelooflijk dankbaar! Ik heb ook al mn energie nodig voor mn herstel want ik realiseerde me gisteravond pas hoe ongelooflijk ziek ik ben geweest......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

Thanks voor de ontbijtcheckup meis :154: . Super dat het zo goed gaat ! Ik werd wel een beetje misselijk van je vla op de vroege morgen, maar vooruit :wacko: hahhahaha. 

Hou je vooral rustig, dan wordt het nog een keer water ipv vla en dan hopelijk alles droog en schoon :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

Fijn dat het weer beter gaat. Lekker rustig aan doen en dan vrijdag lekker naar Portugal. :35:

Xx

Ja Jaydee, daar ga ik voor! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ambertje:

Thanks voor de ontbijtcheckup meis :154: . Super dat het zo goed gaat ! Ik werd wel een beetje misselijk van je vla op de vroege morgen, maar vooruit :wacko: hahhahaha. 

Hou je vooral rustig, dan wordt het nog een keer water ipv vla en dan hopelijk alles droog en schoon :) 

Ja precies! Droog en dicht gaan we voor! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

klinkt goed allemaal! ...maar wat bedoel je met zwarte strepen? Zie je die bij je litteken??

nee permanent marker....:154:mn halve tiet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer tijd voor een avondupdate!

vochtverlies..minimaal. Echt vocht zoals ik dat ken van eerdere operaties! 

Gevoel zonder paracetamol is niet lekker. Dus wel weer genomen maar niet voor de koorts, die is weg! 

Ik doe nog steeds niks. Vanmiddag nog geslapen een uur. Dat heb ik dan ook echt nodig. 

Mn man zegt dat mn borst nu weer op t niveau net po zit. En veel minder strak staat...

vandaag weer heerlijk mn rug gemasserd door mn dochter, ze is pas elf maar heeft er echt talent voor. Ze zegt ik wordt wel masseur later..hahaha, doe maar hoor! Ik kom wel als testpersoon! 

Ik heb curcuma longa  en magnesium laten meebrengen.....ik denk dat ik daar pas na de ab mee start want stel je voor het werkt elkaar tegen....

nou dames, hele fijne avond allemaal! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nonky !! super dat het de goede kant op gaat ! whaaa Portugal komt helemaal in orde! Laat je maar lekker verwennen, en zeker door een dochter dat goed kan masseren! Haha toevallig zei ik dat op die leeftijd ook altijd :P ondertussen doe ik niks, nuja huismama zijn is niet niets :) doe maar lekker niks ! (des te beter) 

Ben blij dat het beter gaat! Toch nog veel beterschap gewenst meis !! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Nonky:

Weer tijd voor een avondupdate!

vochtverlies..minimaal. Echt vocht zoals ik dat ken van eerdere operaties! 

Gevoel zonder paracetamol is niet lekker. Dus wel weer genomen maar niet voor de koorts, die is weg! 

Ik doe nog steeds niks. Vanmiddag nog geslapen een uur. Dat heb ik dan ook echt nodig. 

Mn man zegt dat mn borst nu weer op t niveau net po zit. En veel minder strak staat...

vandaag weer heerlijk mn rug gemasserd door mn dochter, ze is pas elf maar heeft er echt talent voor. Ze zegt ik wordt wel masseur later..hahaha, doe maar hoor! Ik kom wel als testpersoon! 

Ik heb curcuma longa  en magnesium laten meebrengen.....ik denk dat ik daar pas na de ab mee start want stel je voor het werkt elkaar tegen....

nou dames, hele fijne avond allemaal! 

Xx

heel fijn te lezen dat het zo goed gaat nonky!

fijn weekend!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.