Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Barb wire:

Wohh Nonky...ik heb hier een tijdje niet gelezen maar wat schrik ik van jouw verhaal zeg:odat meen je niet...

Wat verschrikkelijk erg,het moest gewoon goed gaan deze keer voor jou en nu dit...ik leef enorm met je mee...

Wat me wel tekens weer verbaast is jouw positiviteit,wauw zeg mag ik daar ook het truckje van kennen? Serieus,je bent een sterke prachtige vrouw in alle betekenissen van het woord...chapeau 

Ik duim,bid en hoop met je mee dat alles dit keer loopt zoals het hoort te gaan... Heel veel succes lieverd!!

Ik denk aan je...

Lieve knuffel Barb :53:

 

Ja Barb, het is wat he...ik miste je al.... Maarja, het is beter zo maar het valt wel zwaar.....

op naar een goed herstel. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nonky,

 

Ben benieuwd hoe het met je is. Ben je nog niet terug? We hoeven ons toch niet ongerust te maken? ?? Hoop snel iets van je te horen. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, 

nou het was me het dagje wel zeg. Vannachtt door t huis gespookt en na zeven! beschuitjes en en kopje thee weer terug naar bed gegaan.

in de ochtend heb maar wat murf voor me uit zitten staren. Mn man kreeg ook geen contat met me,,helemaal in een ei...

bij velthuis aangekomen en na het afscheid met manlief kwamen de tranen...ze bleven komen, niet meer normaal. Ik kon er werkelijk niks mee... Infuus erin en dan lig je daar....zo alleen. Te wachten op iets wat je helemaal niet mee wil maken......ik had mn bh aan gehouden want zo los in zo,n jasje is niks met die lekkage.

de tranen waren weer weg tot het moment dat de dame vd ok me kwamophalen...echt hele dikke vette paniek huil. Zo erg, dat zelfs de andere arts, dr Mooijen ook kwam kijken, iedereen was enorm aangedaan. Ik kon er ook niks aan doen, ging zo vanzelf. Hoezo opgekropt.... Toen kwam v Selms, hij was weer enorm lief voor me en zei kom op, we doen t ff snel en dan ben je zo weer wakker...

ik mee naar die ok....ik heb niemand aangekeken......bleef met tranen maar ze waren super lief voor me.....en dan wordt je wakker...ik stierf van de pijn. Mn hand zocht naar mn borstje als troost...klein bolletje nog rechts, zag eruit als een platte eierkoek... Snel allerlei medicatie naar binnen gewerkt en na een drie kwartier,,een kop thee en een ontbijtkoek werkte het. V Selms kwam nog even vertellen dat alles goed was gegaan, geen bijzonderheden, goh wat een lieverd is het. Over twee weken wil hij me weer zien, 10 mei. 

Het was tietendag vandaag daar, allemaal nwe twins daar! Ik had een hele lieve buuv, ze was al heel fit en heel blij met dr nwe twins. Heeft gezellig met me gekletst, heel ifijn. . Ze zou ook nog een kijkje nemen op t forum dus ik ben erg benieuwd of ik haar hier tegenkom.

toen naar huis..ik kreeg een tas met gaasjes en de lieve dame van de balie ging zelfs nog een kadootje voor me halen! Lief! In de auto helemaal ingepakt met kussens en dekentjes....en zoveel file gehad.en dat weer! Bizar! ..maarja, ik heb de helft maar meegekrgen.

nu in mn bed dus...mijn man is nu ingestort en ligt op de bank...die meid ligt naast mij in bed. Ik wasgelijk in slaap gevallen. Ben kapot. En ik ben opgelucht! Ik mag alles weer, zal voorlopig veel vocht verliezen, eventueel een mndverb over het gaasje doen. Ik heb geen drains, mag gewoon douchen. Het isgehecht met een paar steekjes zodat het van binnenuit kan genezen. Ik neem nog maar ff lekker de pijnmedicatie, ook de oxycodon..? Die ik nog had liggen van 6 weken terug. Vandaag 6 wkn po.....ik had me dat toch echt heel anders voorgesteld.

bedankt voor jullie lieve woordn en berichtjes. Echt zo belangrijk voor me om deze periode te doorstaan! 

Xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik krijg toch wel even een brok in mijn keel als ik dat zo lees hoor. Ik lees met je mee, wat een hel. Je partner kon niet bij je op de kamer blijven tot je mee mocht. Brrr krijg er de rillingen van. En het is maar goed dat je zo een huilbuil hebt gehad. Misschien wrong moment, wrong time. Maar liever nu dan nooit!!

Slaap lekker je roes uit. Kom even op adem en ga genieten van het feit dat je alles weer kan. Ga genieten van je vakantie.

Heb je al durven kijken?

Je bent een topper! Vergeet dat niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Nonky, wat pittig allemaal. Ook dat alles eruit kwam.
Soms kan een huilbui wel werken, helemaal niet gek dat dat gebeurt. ik hoop dat je nu een beetje rustig bent!

Wel moeilijk dat er ook allemaal anderen waren die nieuwe twins kregen. Over een tijd komt het hopelijk ook helemaal goed bij jou en krijg je ook je droom boobs!

Ik wil je verder veel sterkte wensen met het herstel, ik hoop dat het nu wel allemaal goed gaat!

Heel veel liefs en een dikke knuffel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffff meis, de tranen rollen over mijn wangen bij het lezen van je verhaal. .... Het is ook zo k*t voor je. Maar het was te verwachten hè, dat de tranen een keer zouden komen bij je..... En dat is maar goed ook. Het moet er toch een keer uit, want je was wel heel erg opvallend dapper.... Dat kon gewoon niet goed zijn. Gelukkig heb je het nu achter de rug, meis. Doe rustig aan en geniet lekker van wat je wél hebt; een superlieve man, je kleine meid, een uitje naar Duitsland in het verschiet en tot die tijd vul je je bh gewoon op. ..... Dan kun je in oktober helemaal fris aan je nieuwe prothese gaan denken. Ga eerst maar eens lekker de dingen doen, die je graag wil doen. Rust voor nu lekker uit. Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe, Nonky. En echt.... Ook voor jou komt het uiteindelijk een keertje goed... Daar ben ik van overtuigd. 

Veel liefs van mij. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

Nou, dat heb ik ook @Bruisend. Zit hier de hele avond al te kijken of er al nieuws was van je en ik was vast niet de enige hier ! 

Zo heftig allemaal dit! Eerst een flinke dosis pijnstillers inderdaad en dan lekker slapen , met je kleine meisje naast je. 

Morgen een nieuwe dag ! Truste toppertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd, ik heb even geen woorden, mijn eigen verdriet komt er spontaan ook uit. Ik voel zo met je mee, dat je moet maar niet wil!! Dat had ik dus ook..je weet dat het beter is, maar wat een hobbel zeg. Ik denk aan je. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,

Jeetje wat een lieve en oprechte reacties weer, hoe kan je je zo vertrouwd voelen bij mensen die je nog nooit hebt ontmoet. Hartverwarmend!

de nacht is goed gegaan. Om twaalf uur nog een diclofinac genomen en om twee uur para....en toen... Geslapen als een blok! Toen ik wakker werd voelde ik gelijk aan mn borst. Althans, de plek waar er gister nog 1 zat. Ik voel alleen verband! Wat een pech, tiet weg! Maar geen pijn! Mijn man ging gelijk in de verzorgstand, hup naar beneden en voor je t weet komt hij terug met koffie, thee, shake, vitamines en een glas water. Dus daar ben ik gelijk aan begonnnen.

Mijn hoofd reageert eigenlijk heel goed op dit alles. Was ik gister zo omgevallen, vandaag voel ik me echt weer een stuk beter. Het is zo gek gezicht...Als ik rechtop sta lijkt t net alsof mn torso gedraaid is. Alsof ik schuin sta! Dat komt natuurlijk doordat er maar 1 tiet zit...zo raar....

straks in de douche, dat vind ik best wel ff een dingetje....dan moet ik dat verband verschonen en dat vind ik niks... Maargoed we gaan t toch maar doen... Alles voor een goed herstel.

Fijne koningsdag, trek je handschoenen aan en doe je muts op.........het is bere koud....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nonky

wat ontzettend KUT allemaal andere woorden heb ik er niet voor :( wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je er troost uit kan halen hoe wij allemaal begaan zijn met je.

doe rustig aan & laat je maar goed verwennen dat heb je zeker wel verdiend! 

Liefs blondie

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Nonky:

Hallo lieve dames,

Jeetje wat een lieve en oprechte reacties weer, hoe kan je je zo vertrouwd voelen bij mensen die je nog nooit hebt ontmoet. Hartverwarmend!

de nacht is goed gegaan. Om twaalf uur nog een diclofinac genomen en om twee uur para....en toen... Geslapen als een blok! Toen ik wakker werd voelde ik gelijk aan mn borst. Althans, de plek waar er gister nog 1 zat. Ik voel alleen verband! Wat een pech, tiet weg! Maar geen pijn! Mijn man ging gelijk in de verzorgstand, hup naar beneden en voor je t weet komt hij terug met koffie, thee, shake, vitamines en een glas water. Dus daar ben ik gelijk aan begonnnen.

Mijn hoofd reageert eigenlijk heel goed op dit alles. Was ik gister zo omgevallen, vandaag voel ik me echt weer een stuk beter. Het is zo gek gezicht...Als ik rechtop sta lijkt t net alsof mn torso gedraaid is. Alsof ik schuin sta! Dat komt natuurlijk doordat er maar 1 tiet zit...zo raar....

straks in de douche, dat vind ik best wel ff een dingetje....dan moet ik dat verband verschonen en dat vind ik niks... Maargoed we gaan t toch maar doen... Alles voor een goed herstel.

Fijne koningsdag, trek je handschoenen aan en doe je muts op.........het is bere koud....

xx

Hoi Nonky,

Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt. Dat had je wel ff nodig na alle ellende en na je slechte nacht van maandag op dinsdag. En koester die man van je maar hoor; wat lief dat hij je zo goed verzorgt.

Ik hoor al dat je je na je instortmomentje van gisteren weer helemaal herpakt hebt; de oude vertrouwde en positieve Nonky is weer terug. Heerlijk dat je je gisteren ff flink hebt kunnen uiten. Dat lucht vaak wel flink op. En je zult vast nog wel vaker van die downmomenten hebben, maar dat geeft helemaal niks; lekker laten gaan, die waterlanders. 

Ik snap dat je even aan je nieuwe lichaam moet wennen, maar gelukkig is het maar tijdelijk hè. Over een half jaar heb jij ook weer symmetrische borsten. 

Heel veel succes straks met douchen. Ik neem aan dat je hubbie je hierbij gaat helpen. Heb je zelf al gezien hoe het er zonder verband uitziet? Kan best dat dat weer ff een huilmoment gaat worden. ... Maar dat is heel begrijpelijk. .... laat maar komen die tranen..... Het moet er toch uit. 

En koningsdag?.... Mijn hubbie is gewoon werken (internationaal trucker hè. .... in Duitsland is het geen koningsdag), dus ik heb besloten om vandaag gewoon lekker binnen te blijven en lekker rustig aan te doen vandaag (op de honden uitlaten na) ... morgen weer een drukke dag op mijn werk en ik vind het veel te koud om koningsdag te gaan vieren; volgend jaar weer, als het 25° is :38:.

Fijne dag vandaag, Nonky. 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lieverd...

Man,wat heb ik veel aan jou gedacht gisteren,het doet toch wat met een mens he,op zulke momenten besef je maar hoe waardevol dit forum is..we leven allemaal enorm mee met je...

Blij te lezen dat je je vandaag al wat beter voelt...hopelijk kan je alles snel een beetje plaatsen,ik kan me voorstellen dat dit enorm moeilijk is voor je,jeetje...

Nu effe focussen op een goed herstel,genieten van alles wat je zo graag doet en dan heb je in oktober eindelijk jouw droomboobs...beetje met vertraging helaas maar deze keer komt het gewoon goed :38:

Lieve knuffel,Barb :53: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nonky

Hè verdorie, stiekem had ik nog ff gehoopt dat van Selms gezegd zou hebben: oh maar mevrouwtje, het ziet er beter uit dan ik verwacht had... Maar helaas :(

Nu even goed herstellen en dan proberen te focussen op dat je straks toch weer twee mooie volle borsten gaat hebben. Het is gelukkig maar tijdelijk, hoe rottig dat op dit moment ook zal zijn idd..

Goed dat je je schouders er weer onder zet en je man zo goed voor je zorgt :35:

Beterschap en een goed herstel voor nu! !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nonky,

Gelukkig heb je dit stukje nu achter de rug..Hoop dat je een voorspoedig herstel mag gaan hebben! Wens je heel veel sterkte en over een tijdje maar lekker genieten van nieuwe mooie borsten, gelukkig zorgt manlief goed voor je,

Zet m op meid, dikke knuffel voor jou,

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ja die emoties die horen er allemaal bij, want hier ga je bij een bv of her niet vanuit,en de meeste complicaties heb je niet in de hand, maar achteraf weet je gewoon dat dit de beste beslissing was voor nu, en dat je over een paar maanden weer "compleet " bent ;)

Alhoewel het zeer zeker een emotionele rollercoaster is.

De eerste paar keren verband verschonen, ja dat word echt even slikken, en zal niet makkelijk zijn, maar precies wat je zegt, het moet gebeuren.

Ik wens je een goed herstel en doe lekker rustig aan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.