Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nonky:

ik heb trouwens wel een rode halve borst, moet/mag ik dat koelen? Is there a doctor in tha house? @best_boobie ???

Nee niet open laten anders hebben van buiten komende bacterien een kans!! Van dat koelen kan ik nu niet bevestigen aan je omdat je ab daarbinnen aan het werk is en ik eerlijk gezegd niet weet wat het effect hiervan is op je doorbloeding! Zou anders toch je noodnummer bellen of 06nr wat je hebt gekregen van je PC en effe om advies vragen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Koelen mag wel, maar niet langer dan een minuut of 10 in dit geval en niet te vaak.. hooguit een keer of vier per dag.. 

De rest had ik in pb beantwoord, maar dit was ik idd vergeten :)

Thanks voor het zoeken @BrownieG. Er zijn nog een paar topics, maar die zijn een stuk ouder.. Daarin waren er wel een paar gevallen (zover ik me herinner 2) die na 4 weken problemen kregen..
Eentje van die twee was in die eerste vier weken bij de tandarts geweest en er werd beweerd dat dat er ook mee te maken kon hebben.. Je zit daar dicht bij de bloedbaan en als er bacterien in de mond via de bloedbaan zich verspreiden zouden, dan zouden ze gemakkelijk uit komen op een zwakke plek. Maar goed, dit hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk.. 

Je symptomen zijn echter afgenomen vandaag, dus ik heb goede hoop. Echter, rustig aan en afwachten.. Ben benieuwd wat van Selms morgen weer zegt.

En ff aftekenen voor je gaat slapen, die rode plek ,Dan weet je of ie groeit :)

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie your welcome!

Moest ook effe goed nadenken hoor want wist dat in "mijn groeppie" vorig jaar een paar aan de ab zaten vanwege hun litteken. Zo ook fynic trouwens, die had geloof ik bij 3 weken aan beide kanten open stukjes. Was ook aan de ab en is dicht gegaan :) Tis alleen lastiger zoeken op bf omdat wij ( waarom snap ik ook niet) alles deelde in status ipv eigen topic :106:

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffff Nonky, ik schrik me wild van je verhaal. Zoiets verwacht je toch niet als je al vier weken po bent en als (eindelijk) alles van een leien dakje schijnt te gaan. Wat een domper, meid. Wel fijn dat je gelijk bij van Selms terecht kon en dat je nu zijn 06 nummer hebt in geval van nood. Hopelijk slaat de ab kuur snel aan en groeit je litteken weer keurig dicht. Het is voor jou te hopen dat je vakantie naar Portugal doorgaat, maar aan de andere kant vraag ik me af of die warmte daar nu wel goed is voor je litteken, gezien de recente ontwikkelingen. Als ik jou was zou ik dat maar even heel goed navragen bij van Selms, want als je daar in Portugal zoiets krijgt, dan ben je letterlijk en figuurlijk verder van huis. Nou meis. ... Doe rustig aan hè. .... Ik hoop dat alles snel weer beter gaat, want na alle ellende die je al hebt mee gemaakt, is het nu wel eens fijn als alles wél een keertje positief verloopt met je boobies. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik heb een supernacht achter de rug en ik heb t gevoel dat de ab zn werk aant doen is. De zwelling is nu enorm afgenomen door de troep die eruit is. Netjes de rode plek afgetekend met permanent marker. :lol::lol: Ik heb wel wat steekjes maar echt pijn kan je het niet noemen. Ik voel me echt weer een stuk beter dan gister. Borst voelt wel weer soepeler niet meer alsof er een steen zit ipv een gummibal..

Uiteraard blijf ik vandaag en de komende dagen in de chilstand. Ik mag hier ook werkelijk niks meer doen van mn man. Loopt zelfs mee naar de wc om mn broek op te hijsen :45: wat een schatje he? Vanmiddag ben ik ff alleen thuis een paar uurtjes maar dat red ik wel.

De koorts heb ik nu wel overwonnen denk ik, hoop ik....Maar het moment van victorie is natuurlijk pas het moment dat v Selms zegt dat alles ok is. Ik heb geen idee, zal volg week wel naar m toe moeten ter controle. Ik ga m vandaag mailen. Durf zelf eigenlijk niet het litteken te bekijken. Ik laat t maar ff zo.....we blijven lekker 3x pd spoelen...

stel dat alles goed blijft gaan dan hoop ik toch dat ik eind volg week gewoon met de fam naar Portugal kan vliegen. Geen zonnebaden en zwembad of zee dit jaar maar onder de parasol chillen en veel op de camping. Maar dat mag de pret niet drukken.

ik denk dat al jullie lieve woorden en kaarsjes ook een positieve invloed hebben en daarvoor bedankt nogmaals. 

Liefs Nonky xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh wat een fantastisch nieuws dit al, gelukkig zeg!! Blijf voor je duimen natuurlijk en positieve energie jouw kant op sturen :53: 

Hoop dat je lekker mee kunt op vakantie, Portugal is zo mooi :33: daar kun je vast ook genieten zonder zon, zee en zwembad ;) Waar gaan jullie naartoe?

X!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Niesje:

Ooooh wat een fantastisch nieuws dit al, gelukkig zeg!! Blijf voor je duimen natuurlijk en positieve energie jouw kant op sturen :53: 

Hoop dat je lekker mee kunt op vakantie, Portugal is zo mooi :33: daar kun je vast ook genieten zonder zon, zee en zwembad ;) Waar gaan jullie naartoe?

X!

Wij gaan altijd vlak bij Lagos op een camping. Eigenlijk elk voorjaar...het is daar thuiskomen voor ons. Opa en oma zijn daar ook dus erg gezellig!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nonky:

Wij gaan altijd vlak bij Lagos op een camping. Eigenlijk elk voorjaar...het is daar thuiskomen voor ons. Opa en oma zijn daar ook dus erg gezellig!

xx

Heerlijk! ik heb een half jaar in Aljezur gewoond, lag het dichtst bij het strand van Monte Clérigo maar je was ook zo in Lagos.. en al die andere prachtige plekjes daar. 

Je moet dus gewoon mee hè, ontspanning puur! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Dat is echt goed nieuws! Ik duim.nog ff door hoor, maar dit klinkt echt al veel beter dan gisteren.

Het lag in de lijn der verwachtingen, nu de troep eruit is, maar toch.... Het blijft even afwachten...

Trouwens. .. permanentmarker??? :45: Dat wordt niet alleen dit jaar geen strand, maar nooit meer :45:

Blijf positief,  ik denk dat er een dikke kans in zit dat je volgende week kunt gaan. Evt met een reserve ab in je tas, voor het geval het nodig mocht zijn? (Waar ik niet vanuit ga hoor) Even overleggen met van Selms...

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is dat even goed nieuws om de dag mee te beginnen. Zo fijn om te horen dat het de goede kant op gaat. En ook even complimentje voor die lieve man van je! :35: En ik herhaal wat Flupke al zei... Portugal..here she comes!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei best_boobie:

Volgende keer ff met een pen aftekenen hoor... tip van de week :45:

 

:45: ja ik ga toch niet bloot. Kan mij t schelen... Ik maak er wel een mooie tekening van..:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nonky:

:45: ja ik ga toch niet bloot. Kan mij t schelen... Ik maak er wel een mooie tekening van..:154:

Snap ik haha, maar ik heb geen idee wat een permanentmarker voor invloed heeft en hoe ver het de huid in trekt... Dat is eigenlijk de reden dat ik het zeg haha...

Grapjas ben je ook, permanentmarker! :45:

Echt volgende keer met pen doen :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. Wat een heftig verhaal zeg! Ik ben zelf nu ook 4 wkn, en dan hoop je toch wel dat je door de riskantste weken heen bent.. Kijk iedere dag in de spiegel of ze al mooier zijn geworden! :4:

Dat moet jij ook gedaan hebben, tot t moment dat t mis ging.. :23: Wat een schrik!

Gelukkig zie ik dat de ab aan lijkt te slaan. Ik hoop voor je dat t nu in 1 grote stijgende lijn de goede kant op gaat! Sterkte en ik duim voor je dat je volgende week in Portugal lekker onder je parasolletje kunt liggen! :108:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws Nonky! 

En wat heerlijk om er even tussenuit te gaan! Een chill vakantie onder de parasol is toch ook heerlijk!

wij gaan volgende week naar fuerteventura, de minst toeristische van de canarische eilanden, daar is ook een dorpje waar we ieder jaar heen gaan, de 1e keer dat we daar aankwamen en uit het vliegtuig stapten dachten we, zo nu zijn we thuis. Moet ook altijd heel hard huilen als we daar weer weg gaan. Alsof ik mn thuis moet achterlaten, zo vreemd. Dus herken je gevoel wel.

probeer lekker te genieten van de dagen dat je er wèl bent, doe ik dat ook, zal aan je denken als ik op vakantie ben, allebei met onze luie reet opeen strandstoeltje, heeeeerlijk :D gaan dan dezelfde tijd, ik tot 7 mei, jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Snap ik haha, maar ik heb geen idee wat een permanentmarker voor invloed heeft en hoe ver het de huid in trekt... Dat is eigenlijk de reden dat ik het zeg haha...

Grapjas ben je ook, permanentmarker! :45:

Echt volgende keer met pen doen :P

Xxx

wel goed nieuws....ong een halve cm gezakt de rode lijn sinds gisteravond 12 uur en met spoelen kwam er heel weinig uit. en de kleur was beter, niet meer geel groen, maar geel.

volgende x hoeft niet, dan staat deze er nog op...:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:101: YEAHHHH goed nieuws dus op deze morgen! Fijn om te horen dat het goed gaat! Even schrikken maar dan komt alles toch op zijn boobies terecht! Echt Nais, ben super blij voor je :D:D:D 

Ik duim voor je dat het zo blijft!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Mamalisa:

Goed nieuws Nonky! 

En wat heerlijk om er even tussenuit te gaan! Een chill vakantie onder de parasol is toch ook heerlijk!

wij gaan volgende week naar fuerteventura, de minst toeristische van de canarische eilanden, daar is ook een dorpje waar we ieder jaar heen gaan, de 1e keer dat we daar aankwamen en uit het vliegtuig stapten dachten we, zo nu zijn we thuis. Moet ook altijd heel hard huilen als we daar weer weg gaan. Alsof ik mn thuis moet achterlaten, zo vreemd. Dus herken je gevoel wel.

probeer lekker te genieten van de dagen dat je er wèl bent, doe ik dat ook, zal aan je denken als ik op vakantie ben, allebei met onze luie reet opeen strandstoeltje, heeeeerlijk :D gaan dan dezelfde tijd, ik tot 7 mei, jij ook?

6 mei.. dat scheelde bij elkaar 1000 euro! dus dat was de moeite waard...dan maar een dagje eerder weg....

fijne vakantie! het is daar vast heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het weer de goede kant op gaat, Nonky. Laten we hopen dat het vanaf nu alleen nog maar in een opwaartse spiraal gaat wat je boobies betreft. Dat heb je na alle ellende wel verdiend.Maar je hebt gelukkig fijne vooruitzichten.... lekker op vakantie volgende week. Lekker hoor. Maar doe tot die tijd idd nog maar heel rustig aan... Dan komt het vast goed allemaal. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.