Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

Nou lekker dan...

ma op di ziek geworden en door t spugen denk ik een krampaanval gekregen......in mn borstspieren.. Rechts was bizar. Ik ben helemaal niet goed geworden. Vandaag nog steeds pijn en vocht...bij de velthuis zeiden ze ..let op lekkage...en dat heb ik nu... Ik ben helmaal in paniek..

dit schreef ik om 1600 uur..inmiddels is het 20.00 en ben ikmbij v selms geweest in het slaz. 2 uur over gedaan maargoed.....amoxiline kuur v 10 dagen. Hij snapte er niks van. Na vier weken...! Ik moet m morgen bellen en vrijdag ook. Als het niet overgaat gaat ie me opnemen.....Rechterborst is nu een cupmaat groter ondertussen.... Koorts gekregen ook vanmiddag.. Schoot naar de 39,4... Nu heb ik 37,4 misschien door de paracetamol...

pfffff.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetjuh meis wat lees ik nou allemaal. En dit terwijl het eigenlijk best goed ging toch. Kon de dokter het verklaren of is het gewoon puur toeval geweest. Ik hoop dat de kuur een beetje aanslaat zou niet best zijn als je opgenomen moet worden. Oooh ik heb het zo met je te doen. Als je hier was had ik je een dikke knuffel gegeven meis. Ik duim voor je dat het met de kuur goed gaat komen. 

Xxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

ach, wat een ellende !!! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Maar hoop niet voor je dat het een opname wordt natuurlijk ! Sterkte :53: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig! 

Gelukkig dat er zo rap op wordt gehandeld!! Ik hoop dat alle vocht naar je tiet is gegaan door de stress en dat het nu snel kan ontspannen zeg. 

Hou je ons op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah meis, daar zit je nu niet echt op te wachten, nu maar hopen dat de kuur aan gaat slaan, heeft natuurlijk even de tijd nodig om in te werken.

En door de paracetamol daalt de temperatuur idd, hou wel even in de gaten dat de temp tijdens het slikken van de  para niet boven de 38.5 gaat komen,want dan moet je toch wel weer gelijk aan de bel trekken.

Nou even rustig aan nu, lekker onderuit,  en heel veel beterschap

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh shit!!! Ik moet je pb nog lezen, maar ik neem aan dat het hier over gaat...

De koorts wordt gedempt door de paracetamol idd.. Heb je geen rode plek op je borst? En welke kleur had/heeft het vocht? Is het erg veel vocht en lekt het nog steeds?

Houd je heel rustig, en eet gezond. Misschien komt het goed hoor.. Ik heb eerder gezien dat het na 4 weken gebeurde, niet vaak, maar wel een paar keer, en het is een hele tijd geleden, maar van 1 meid weet ik dat de prothese er sowieso niet uit hoefde, die hoefde ook niet geopereerd te worden.. Die andere weet ik zo uit mijn hoofd niet meer eigenlijk, maar volgens mij kwam dat ook goed. 

Je hebt de goede ab gekregen, en eigenlijk zou die na een paar dagen moeten aanslaan.. Dus de koorts zou moeten zakken over een dag of 2-3.. (dus zonder paracetamol)
Maar voorlopig maar even paracetamol nemen, elke 6 uur, om de koorts zo ver mogelijk onder controle te houden. Hoe warmer een lichaam is, hoe meer bacterien zich op hun gemak voelen.. 

Hoop dat het gauw beter gaat meid!

Mocht de koorts ondanks paracetamol weer oplopen, dan zou ik wel even contact opnemen met van Selms!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei best_boobie:

Oh shit!!! Ik moet je pb nog lezen, maar ik neem aan dat het hier over gaat...

De koorts wordt gedempt door de paracetamol idd.. Heb je geen rode plek op je borst? En welke kleur had/heeft het vocht? Is het erg veel vocht en lekt het nog steeds?

Houd je heel rustig, en eet gezond. Misschien komt het goed hoor.. Ik heb eerder gezien dat het na 4 weken gebeurde, niet vaak, maar wel een paar keer, en het is een hele tijd geleden, maar van 1 meid weet ik dat de prothese er sowieso niet uit hoefde, die hoefde ook niet geopereerd te worden.. Die andere weet ik zo uit mijn hoofd niet meer eigenlijk, maar volgens mij kwam dat ook goed. 

Je hebt de goede ab gekregen, en eigenlijk zou die na een paar dagen moeten aanslaan.. Dus de koorts zou moeten zakken over een dag of 2-3.. (dus zonder paracetamol)
Maar voorlopig maar even paracetamol nemen, elke 6 uur, om de koorts zo ver mogelijk onder controle te houden. Hoe warmer een lichaam is, hoe meer bacterien zich op hun gemak voelen.. 

Hoop dat het gauw beter gaat meid!

Mocht de koorts ondanks paracetamol weer oplopen, dan zou ik wel even contact opnemen met van Selms!

xxx BB

Ik moet m elke dag bellen, heb zn 06 gekregen. Het vocht is wat gelig, hij zegt dat t gewoon vocht is. Borst maakte geen ontstoken indruk.

het lekt niet hard ong 1 euro stuk vanaf 1300

ik neem vannavond voor t slapen nog een diclofinac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke!! Dat klinkt goed!!!
Gelig vocht hoeft namelijk echt niet slecht te zijn.. en die hoeveelheid is minimaal!

Best een grote kans dat het goed komt meid :35:
Ik duim voor je!!

Maar neem die paracetamol wel regelmatig, je moet een spiegel opbouwen! Niet het ene moment diclofenac en dan weer eens paracetamol. Echt proberen adhv een schema, is beter ff, vandaag en morgen nog...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ong vijf uur etussen met para en mn laatste diclo was om 1500 dus die wil ik rond 11 nemen. Dan de amoxiline net om 1900 gedaan die neemik ook nog rond tien op advies vd dokter. Is dat ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah bah..en dit na 4 weken!! Ik had toch echt gedacht dat je litteken goed dicht was maar dat z'n krampaanval dit alsnog kan veroorzaken schrik ik toch wel van. Fijn dat je PC er bovenop zit!! Hoop dat je kuur je goed gaat doen en snel hersteld! 

Sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Nonky:

Ja ik heb ong vijf uur etussen met para en mn laatste diclo was om 1500 dus die wil ik rond 11 nemen. Dan de amoxiline net om 1900 gedaan die neemik ook nog rond tien op advies vd dokter. Is dat ok?

Dus je hebt om 15 en om 23 uur diclo. Hoe laat heb je dan para gehad?
En die amoxi, zul je vandaag wat korter op elkaar moeten nemen dan andere dagen? Hoe vaak moet je hem nemen?

Anders stuur me ff de preciese hoeveelheden en zo en wanneer je wat genomen hebt in pb, dan kijk ik er ff naar. (als je dat handig vindt :) )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames de hel is losgebarsten.. Ging douchen en bij het uitdoen van mn bh zag ik al dat mn borst rood was ad zijkant. En bam alles klapt,eruit. Groen gele vieze zooi..en heel veel...

antibiotica verhoogd en drie x pd spoelen...

mn man had v selms gebeld, heel goed dat dit gebeurd is...het moet er toch uit..

 Morgen moet ik m mailen hij is dan in de ok.

boehoe.. Ikke sielug want hoe loopt t af?   :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Nonky said:

Nou dames de hel is losgebarsten.. Ging douchen en bij het uitdoen van mn bh zag ik al dat mn borst rood was ad zijkant. En bam alles klapt,eruit. Groen gele vieze zooi..en heel veel...

antibiotica verhoogd en drie x pd spoelen...

mn man had v selms gebeld, heel goed dat dit gebeurd is...het moet er toch uit..

 Morgen moet ik m mailen hij is dan in de ok.

boehoe.. Ikke sielug want hoe loopt t af?   :(

xx

Ooohhhhhhh dan schrik je je toch kapot! Is de spanning er nu wel van af? Is het wondje nu groter? Moet je opnieuw worden gehecht? 

Aaaahhh ik leef echt met je mee hoor! Dikke knuffel van mij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nonky:

Nou dames de hel is losgebarsten.. Ging douchen en bij het uitdoen van mn bh zag ik al dat mn borst rood was ad zijkant. En bam alles klapt,eruit. Groen gele vieze zooi..en heel veel...

antibiotica verhoogd en drie x pd spoelen...

mn man had v selms gebeld, heel goed dat dit gebeurd is...het moet er toch uit..

 Morgen moet ik m mailen hij is dan in de ok.

boehoe.. Ikke sielug want hoe loopt t af?   :(

xx

lieve nonky,

dat lijkt me juist goed nieuws! nu is de troep eruit en kun je weer genezen! nu lekker in stand 0 en vertrouw op een goede afloop. als iemand het heeft verdiend....

liefs,

flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahh Nonky toch! :( en dat na 4 weken, denk dat niemand dat had verwacht en al zeker jij niet want het ging zo goed! Vind zo zielig voor je :( maar nu zal al dat viezigheid uit je lichaam zijn en dus kan het terug herstellen vanaf 0 :) komt hopelijk wel goed hoor !! Knuffel Nonky :54:

Ook fijn dat je de 06 nr van je pc hebt. Fijn dat hij je toch goed opvolgt en dat hij je vanaf begin serieus nam ! Neem je rust en veel beterschap & sterkte ! :53:

xxx S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.