Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohh lieve meid! Houdt de moed er nog even in! Ik weet dat het nu niet positief uitziet, maar wat Jaydee zegr, Selms heeft vast am vaker met dit bijltje gehakt.

 

 

Dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat denk ik ook wel.

ik weet dat hij opereert op di in de Velthuis, volgende week...... en  op vrijdag in OLVG.....als het aan mij   ligt ga ik vrijdag gelijk onder het mes...ipv naar Portugal....zo klote ook voor mn kleine meisje......echt heel verdrietig........ik voel me zo schuldig.en weet heus dat ik er niks aan kan doen....de tranen rollen over mn wangen terwijl ik dit schrijf.......ik ben echt heel erg verdrietig......

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Nonky:

ja dat denk ik ook wel.

ik weet dat hij opereert op di in de Velthuis, volgende week...... en  op vrijdag in OLVG.....als het aan mij   ligt ga ik vrijdag gelijk onder het mes...ipv naar Portugal....zo klote ook voor mn kleine meisje......echt heel verdrietig........ik voel me zo schuldig.en weet heus dat ik er niks aan kan doen....de tranen rollen over mn wangen terwijl ik dit schrijf.......ik ben echt heel erg verdrietig......

Natuurlijk ben je heel verdrietig. ... Dat is ook niet meer dan logisch. En het klopt ook dat het niet leuk is voor je kleine meisje. .... Maar ik weet zeker dat je meiske heel erg begaan is met haar mama en dat het voor haar veel belangrijker is dat het weer goed komt met haar mama, dan een vakantie naar Portugal. Dat kan altijd nog..... Nu gaat het er even om dat het weer goed komt met mama. En wat je zegt;  je kunt hier niks aan doen hè. ... Jij was ook liever op vakantie gegaan. Maar probeer het ff allemaal los te laten en wacht gewoon morgen je bezoek aan v.Selms af. Want je kunt nu allemaal wel gaan lopen speculeren en zelf van alles in gaan lopen vullen, maar je weet nog helemaal niet wat er gaat gebeuren. Wacht gewoon ff af, Nonky. Niet op de zaken vooruit gaan lopen. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet t, dit is wel een slechte dag voor mij, het overvalt me gewoon....de onzekerheid, teleurstelling, het binnenzitten en niks kunnen, afhankelijk zijn.....het is gewoon niet mijn ding.....ik ben eigenlijk niet zo maar het is duidelijk dat t vandaag even teveel is geworden. En dan moet het eruit... 

Morgen weer een nieuwe dag.....jullie horen van me....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch logisch dat je je zo voelt? Ach lieverd toch, je meisje begrijpt het wel, je kan hier niets aan doen.. en je kan altijd aamen nog met vakantie, als jij maar beter wordt...komt goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Nonky:

Ja ik weet t, dit is wel een slechte dag voor mij, het overvalt me gewoon....de onzekerheid, teleurstelling, het binnenzitten en niks kunnen, afhankelijk zijn.....het is gewoon niet mijn ding.....ik ben eigenlijk niet zo maar het is duidelijk dat t vandaag even teveel is geworden. En dan moet het eruit... 

Morgen weer een nieuwe dag.....jullie horen van me....

xx

Dat geeft ook niks. Is alleen maar goed, ff lekker laten gaan die waterlanders. Maar je zegt het gelukkig zelf alweer;  

" morgen weer een nieuwe dag"

Dus morgen weer schouders eronder en gaan met die banaan... En niet bij de pakken neerzitten en niet al bij voorbaat gaan zeggen dat jouw " borstenverhaal" hier stopt, want van Selms heeft echt wel een oplossing. 

En ik snap ook heel goed dat je baalt van het niks doen en van het afhankelijk zijn, maar je moet maar zo denken;  "wat zijn nou die paar weken op een heel mensenleven?" Dus vandaag mag je nog ff somber en verdrietig zijn. .. huil jezelf desnoods in slaap, om morgen weer met frisse moed op te staan en om vol vertrouwen op pad te gaan naar van Selms. Komt goed meid! Succes! !!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar om te lezen nu Nonky je was zo positief met je update dus ik dacht echt dit gaat de goede kant op.

Ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen met een goede afloop :147:

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

zo de tranen zijn weer gedroogd...heerlijk geslapen ...tijd voor ontbijt.

straks ff douchen en samen met manlief mn haren wassen.

10.30 uur vertrekken we naar Amsterdam.....

we gaan t zien......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Nonky, wat een ellende... Ik lees je updates ook mee en dacht ook echt dat het eindelijk de goede richting uit ging en nu dit weer. Hopelijk brengt je consult zo dadelijk wat duidelijkheid en is er een oplossing die niet al te ingrijpend is. Sterkte meid x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig klink je weer iets positiever dan gisteren :35:. Ik moet vanmiddag werken, maar ik ga zeker voor je duimen en aan je denken. Heel veel succes Nonky! Het duurt allemaal ff, maar ook voor jou komt alles vast weer op z'n pootjes terecht. Daar gaan we gewoon voor toch? 

Good luck!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames,

 net ff gaan douchen, haren gewassen, het lukt me alleaal zelf! Voelt heerlijk om iets te doen...

bedacht me dat ik "gelukkig" nog 1 hand heb straks waardoor ik wel beter uit de voeten kan.

  • nog ff gelachen gister....ik was echt hard aant huilen, heel,verdrietig......mn man zat beteutert te kijken naar me. Hij wist tgewoon niet meer......ik dikke tranen....." Oh liefie, ik wou dat ik iets voor je kan doen, ik zou alles doen!"  zei hij....en ik huilend....wheeee....snik, bler,....mag ik dan nog een paard.....:152:   die kop! :19:

we blijven lachen hè! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah nonky ! fijn dat je toch wat hebt kunnen lachen! en huilen kan geen kwaad hoor meid! soms is dat eens nodig en jij had dat nodig! sterk blijven! Veel succes straks en komt vast en zeker goed!!! We zijn er voor je he ! ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh. ... Die Nonky :45:. Positiviteit is het halve werk, meis. Het is natuurlijk heel belangrijk dat je ff lekker kan huilen, zodat je het ergste een beetje kwijt bent, maar net zo belangrijk om je daarna weer te herpakken en weer te gaan knokken. En dat doe je gelukkig. Succes straks. .... Ook voor je man, want voor hem is het ook allemaal heel wat natuurlijk. 

:71::71::71:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Nonky:

Oh liefie, ik wou dat ik iets voor je kan doen, ik zou alles doen!"  zei hij....en ik huilend....wheeee....snik, bler,....mag ik dan nog een paard.....:152:   die kop! :19:

we blijven lachen hè! 

Xxx

hahahahaha.. zie 't al helemaal voor me! :45:.... mooi mens ben je!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.