Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

:( Wat erg Nonky hopelijk herstelt alles zich goed! Ik heb het zo met je te doen.. na 4 weken verwacht je zoiets echt niet. 

Dat het uberhaupt kan door spugen he.. onvoorstelbaar..

Sterkte meis

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nonk,

Ships, hoopte dat dit niet zou gebeuren bij je :( Heb wel bij een paar dames dit zien ontwikkelen maar in veel gevallen heeft de ab goed gewerkt nadat de troep eruit was! Vocht werd minder en litteken ging dicht dus ik ga er positief van uit dat dit ook bij jouw gebeurt! Voor nu kun je niet veel meer dan afwachten, goed schoon houden en contact houden met je PC. Denk aan je hoor want tis aan mijn kant makkelijk lullen maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat je schrikt als ie zo opeens klapt en in onzekerheid blijf hangen. Voor nu heel veel sterkte en hopen dat je lichaam zich snel hersteld!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah wat akelig dit:( Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent... Hoop dat je kuur snel aanslaat en het wat rustiger wordt allemaal!  kun je zien hoelang genezings proces het dan is, dat verwacht je dan niet echt meer na 4 weken.

Ik wil je vanaf deze kant heel veel sterkte en beterschap wensen, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Hoop dat je je snel wat beter voelt, Wanneer is je vakantie?

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net voor de tweede x gespoeld, het was wel minder maar natuurlijk nog troep eruit. Ik heb t idee dat het gaatje niet zo groot is. Halve cm ofzo...

het voelt wel heerlijk onder de douche, ik ontspan een beetje in mn lijf en troep weg is ook goed voor je hoofd.

mijn man doet zo zn best, hij heeft alle taken op zich genomen. Staat nu te koken,,en dat kan hij helemaal niet :45::45:

ik krijg ook veel lieve berichtjes en dat vind ik wel heel fijn. Echt heel belangrijk jullie steun en ik waardeer het enorm. 

Ik hou jullie wel op de hoogte uiteraard, kheb toch niks anders te doen, haha

thanks ladys! Xxx:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

Hey Nonk,

Ships, hoopte dat dit niet zou gebeuren bij je :( Heb wel bij een paar dames dit zien ontwikkelen maar in veel gevallen heeft de ab goed gewerkt nadat de troep eruit was! Vocht werd minder en litteken ging dicht dus ik ga er positief van uit dat dit ook bij jouw gebeurt! Voor nu kun je niet veel meer dan afwachten, goed schoon houden en contact houden met je PC. Denk aan je hoor want tis aan mijn kant makkelijk lullen maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat je schrikt als ie zo opeens klapt en in onzekerheid blijf hangen. Voor nu heel veel sterkte en hopen dat je lichaam zich snel hersteld!! 

Xx

Heb je een voorbeeld voor me? Is wel fijn als ik me daar wat aan op kan trekken...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis, ik lees net je bericht pas. Wat een vreselijk nieuws zeg. En dat na 4 weken po. Dat verwacht je toch niet. Ik hoop dat het spullen, rust en de medicatie er voor zorgen dat je snel en goed hersteld. Dikke knuffel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeys meis

hopelijk gaat het nu beter nu die troep eruit is. Waarschijnlijk daar ook de koorts van gehad. Je lichaam probeert natuurlijk te vechten tegen de infectie. Wat goed is natuurlijk. Ik weet niet of het handig is juist de wond nu open te laten zodat alle troep eruit kan. Misschien raar verhaal maar heb ooit ontstekings bultje in me lies gehad. Daar kwam toen ook troep uit deze moest worden open gesneden. Beetjuh bah verhaal. Maar moest de wond open laten en langzaam van binnenuit laten genezen zodat de vuiligheid er goed uit kon. Heb daarvoor toen speciale compressen gehaald met zout zidat deze niet aan de wond ging plakken. Het klinkt pijnlijker als je denkt. Maar heeft bij mij toen goec geholpen misschien kan je aan pc vragen of dat goed is de wond is toch al open. Sorry voor het jakkie verhaal. 

Xxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Mella1979:

Heeys meis

hopelijk gaat het nu beter nu die troep eruit is. Waarschijnlijk daar ook de koorts van gehad. Je lichaam probeert natuurlijk te vechten tegen de infectie. Wat goed is natuurlijk. Ik weet niet of het handig is juist de wond nu open te laten zodat alle troep eruit kan. Misschien raar verhaal maar heb ooit ontstekings bultje in me lies gehad. Daar kwam toen ook troep uit deze moest worden open gesneden. Beetjuh bah verhaal. Maar moest de wond open laten en langzaam van binnenuit laten genezen zodat de vuiligheid er goed uit kon. Heb daarvoor toen speciale compressen gehaald met zout zidat deze niet aan de wond ging plakken. Het klinkt pijnlijker als je denkt. Maar heeft bij mij toen goec geholpen misschien kan je aan pc vragen of dat goed is de wond is toch al open. Sorry voor het jakkie verhaal. 

Xxxies

Hey Mella, ik mag t niet open laten ad lucht ofO. Ik moet drie x pd spoelen en dan steriel gaas erop...vette gazen is pas nodig als het gaat plakken denk ik. Ik ga t eens vragen...het enige waar ik me echt zorgen over maak is....gaat dat litteken nog dicht.. Mijn huid is ql behoorlijk slecht.......maargoed de tijd zal t leren...

bedankt voor je tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nonky:

Heb je een voorbeeld voor me? Is wel fijn als ik me daar wat aan op kan trekken...xx

Zover ik mij kan herrineren had heanne er last van in week 5! Heb effe zitten zoeken en zag in haar statussen hiervan de opmerkingen weer staan. En mdy ook maar die moest uiteindelijk spoelen. Hiernaast heb ook topics zitten lezen uit archief van bijv moeder en boobies95. De recentere topics zijn meer in de eerste week dat ze hiermee te maken hadden. Als je rechtsboven "open litteken" invoert komt er genoeg naar boven..beetje stoffig wel!! 

Rustig aan en laat die ab zijn werk doen!! 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Nonky:

Hey Mella, ik mag t niet open laten ad lucht ofO. Ik moet drie x pd spoelen en dan steriel gaas erop...vette gazen is pas nodig als het gaat plakken denk ik. Ik ga t eens vragen...het enige waar ik me echt zorgen over maak is....gaat dat litteken nog dicht.. Mijn huid is ql behoorlijk slecht.......maargoed de tijd zal t leren...

bedankt voor je tip

Vette gazen doe je direct op de wond en daaroverheen steriele of onsteriele droge gazen. De vette gazen zorgen erzvoor dat het andere gaasje niet aan de wond plakt zodat je het iederee keer weer opnieuw open trekt als je het verband materiaal verwisseld. Vette gazen kun je nu dus al gebruiken!

57 minuten geleden zei Nonky:

ik heb trouwens wel een rode halve borst, moet/mag ik dat koelen? Is there a doctor in tha house? @best_boobie ???

Is het ook warm? kan dan duiden op een ontsteking. Koelen is altijd goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.