Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Mamalisa:

Niet zeuren jij met je prachtige tieten:46: nee echt hoor, zijn hartstikke mooi joh, gekke meid

Hahahahaha..that's me ;)  ... dank je wel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoe deden jullie je trouwens opmaken na een borstvergroting? En haren wassen en al die dingen haha. Ik heb ook nog een dochter van 4 en dat gaat heel lastig worden. En ben heel bang dat ik in mijn slaap alsnog op mn buik ga liggen ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ans1808:

Mentor gaat maar tot 800cc. 

1000cc is wel groot, maar valt bij iedereen anders uit he, bij mij vallen heel veel cc's weg,  gewoon doen wat je mooi vond staan.

 

 

Mentor gaat wel tot 1000 cc, gister nog opgezocht.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Ashleyfit:

Hoe deden jullie je trouwens opmaken na een borstvergroting? En haren wassen en al die dingen haha. Ik heb ook nog een dochter van 4 en dat gaat heel lastig worden. En ben heel bang dat ik in mijn slaap alsnog op mn buik ga liggen ofzo

Opmaken en haren wassen lukt gewoon. Hoofd wat opzij of naar voren bij t wassen. Ellebogen niet te hoog. Als je je dochter niet tilt is er niets aan de hand. Hulp is wel prettig de eerste weken. Je rolt niet zomaar op je buik, dat zou pijn doen. Je kunt ook jezelf inbouwen tussennkussens. Eerste weken is t sowieso prettigger om een beetje rechtop te slapen, dan rol je niet zomaar om. En ik ben buikslaper en is goed gegaan bij mij gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Ans1808:

Oké, waar heb je dat gezien dan want op de mentor site staat alle soorten op maar tot 800cc.

 

even een linkje?

Kan even niet meer die ene folder vinden maar hier staat het ook.

http://www.southfloridaplasticsurgery.com/mentor-breast-implants.html#mentor-memory-gel

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames!

Nog steeds twijfel ik tussen 800cc en 1000cc, ik ben heel bang dat ze gaan hangen maar volgens dr Nio zal dat niet gebeuren. Hij vond zelfs dat ik de perfecte borsten had voor een grote vergroting. A.S maandag heb ik een belafspraak met hem, wie heeft nog goeie vragen aangezien 25 juli er al snel aankomt! Bij deze dit is een foto van hoe mijn borsten nu uitzien, wat is jullie mening erover? Groetjes xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ashleyfit:

Hallo dames!

Nog steeds twijfel ik tussen 800cc en 1000cc, ik ben heel bang dat ze gaan hangen maar volgens dr Nio zal dat niet gebeuren. Hij vond zelfs dat ik de perfecte borsten had voor een grote vergroting. A.S maandag heb ik een belafspraak met hem, wie heeft nog goeie vragen aangezien 25 juli er al snel aankomt! Bij deze dit is een foto van hoe mijn borsten nu uitzien, wat is jullie mening erover? Groetjes xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi meis, 

ik heb zelf nu de 1050cc van motiva en ik vind ze heel goed bevallen ik wilde ook graag wat bredere prothesen dus vandaar dat ik deze heb gekozen, Want mijn omvang is zo rond 80/85cm.

de eurosilicone 800cc en motiva 1050cc schelen bijna niks qua projectie alleen qua breedte want de motiva,s zijn veel breder. 

Ik denk als je smal gebouwd bent en een smalle omvang hebt denk aan 65 tot 75cm dat misschien de eurosillicone 800cc mooier zou staan bij je.

er zijn ook wat leden hier op het forum die eurosilicone hebben van 750cc misschien kan je hun foto,s bekijken bijv izzy88 en lotusbloem ik vind die van hun echt prachtig!!

verder heb je mooie borsten en dat gaat straks helemaal super worden! :) 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje bigbooblover! Zou ik in je album mogen kijken om te zien hoe jou boobies eruit zien? Sommige mensen hebben 1000cc en daarvan hangen de borsten zo erg, en dat wil ik niet wil echt 2 ballen in het midden hebben zitten. Mn omvang is ook 80cm. Heb nu zelf een kleine C en zou dus met 1000cc op Cup G gaan uitkomen. Oooh zoveel twijfels haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ashleyfit:

Dankje bigbooblover! Zou ik in je album mogen kijken om te zien hoe jou boobies eruit zien? Sommige mensen hebben 1000cc en daarvan hangen de borsten zo erg, en dat wil ik niet wil echt 2 ballen in het midden hebben zitten. Mn omvang is ook 80cm. Heb nu zelf een kleine C en zou dus met 1000cc op Cup G gaan uitkomen. Oooh zoveel twijfels haha

hoi meis,

ik heb je toegevoegd aan mijn album,

ik hou zelf ook van 2 grote ballen maar als je echt dat ballen effect wilt dat ga je niet met siliconen bereiken,

dat krijg je meer als je saline neemt en dan overfilled zoals dat heet dan worden het echt ronde ballen!

ik ben nu zelf al aan me 1050cc gewend hihi van mij mocht het nog wel groter maar dan had ik naar Plovier in België moeten gaan

die werkt met sebbin en sebbin kan ook custom made prothesen maken en dan kan je tot 1500cc gaan :P 

maar dan betaal je ook gelijk zo rond de €8500!

op south Florida plastic surgery die website van dr revis kan je voorbeelden zien van saline want alle foto,s daar met meer dan 800cc is allemaal saline want de siliconen gaan in Amerika tot 800cc.

ik zou zelf als ik jou was voor de 1050cc van motiva gaan denk dat je dan het meeste resultaat gaat bereiken.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meis, 

Ik heb even een aantal topics bij elkaar gezet,zo heb je alles bij elkaar staan,en is het makkelijker om bij te houden, en raak je het overzicht niet kwijt.

Ik heb ook je titel aangepast en al verhuisd naar de categorie operatie verslagen borstvergrotingen,dan kun je ook na je operatie hier je verslag schrijven en hoef je geen nw topic te openen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames

even een topic vanuit het warme Spanje. Ik krijg over 10 dagen mijn 825cc boobies. Maar wat kan ik het beste aan na m'n borstvergroting?

De kleren die ik nu heb is maat S, nou dat zal dan echt niet meer passen.. Dus wat kan ik het beste doen? En wie heeft nog goede tips met aankleden etc?

Zoo spannend, zenuwen beginnen al te komen. Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ashleyfit!

Wat spannend je operatie! Ik vond het fijnste om een voorsluitende dunne pyjama te dragen. Iets wat voorsluitend is is zeker aan te raden omdat je je armen niet omhoog mag doen. Persoonlijk vond ik een vest echt niet fijn omdat je veel op je rug ligt.

heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je laatste topic weer samengevoegd met deze, probeer echt zoveel mogelijk in dit topic al je vragen te stellen, updates en dergelijke te doen, ook na je operatie. 

Voor info over welke kleding, en nog meer tips zowel voor als na de bv kun je allemaal vinden via de zoekbalk rechtsboven.

Kijk bijv eens in dit topic, 

en zo zijn er nog veel meer topics te vinden meis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ashleyfit:

Morgen boobiedayyyy

Ik wil voor morgen veel succes wensen bij Dr.Nio.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.