Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie

Mn operatieverslag :

Moest me om 06:45 melden in het ziekenhuis dus vanacht om 4 uur vertrokken vanuit Maastricht. Eenmaal aangekomen moest ik al meteen 2 parcetamols slikken en mijn mooie hempje en (verschrikkelijke) doorschijnend onderbroekje aan. Rond 7 uur kwam dr Nio mijn borsten aftekenen en foto's gemaakt, en wat is dat toch een aardige lieve man! Om kwart na 7 werd ik na de klaarmaak kamer gebracht waar nog andere mensen waren die moesten wachten op hun operatie. Pijnlijke infuus gehad maar goed, voelde me heel erg relaxt en was na het infuus totaal niet bang. Rond 8 uur kwamen ze me halen voor de operatie, en viel al vrij snel in slaap. Toen ik wakker werd merkte ik al meteen dat ik verschrikkelijke pijn had en meteen om pijnstilling gevraagd. Dus daar lig je dan half stonend aan de morfine, mn dochter die dus geen idee had van wat er met mama aan de hand is haha. Na n kwartier mocht ik wat eten en drinken maar oooh wat was ik moe haha. Toen ik mn boobies had mogen bewonderen vond ik dus dat de sportbeha niet fijn zat en hebbe ze die met 2 verpleegsters moeten omwisselen en jezus wat een hell was dat. Uiteindelijk mocht ik naar huis om 2 uur, de weg naar huis was ook een hell, steeds overgeven en heel erg warm. En nu lig ik op dit moment heerlijk op bed met een filmpje, en zometeen even een pizza bestellen. Kijken of ik wat kan eten aangezien ik niks in mijn  maag heb. Ze hebben me 825cc dual plane geplaatst. Hierbij de foto van hoe ze er nu uitzien.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ashleyfit:

Mn operatieverslag :

Moest me om 06:45 melden in het ziekenhuis dus vanacht om 4 uur vertrokken vanuit Maastricht. Eenmaal aangekomen moest ik al meteen 2 parcetamols slikken en mijn mooie hempje en (verschrikkelijke) doorschijnend onderbroekje aan. Rond 7 uur kwam dr Nio mijn borsten aftekenen en foto's gemaakt, en wat is dat toch een aardige lieve man! Om kwart na 7 werd ik na de klaarmaak kamer gebracht waar nog andere mensen waren die moesten wachten op hun operatie. Pijnlijke infuus gehad maar goed, voelde me heel erg relaxt en was na het infuus totaal niet bang. Rond 8 uur kwamen ze me halen voor de operatie, en viel al vrij snel in slaap. Toen ik wakker werd merkte ik al meteen dat ik verschrikkelijke pijn had en meteen om pijnstilling gevraagd. Dus daar lig je dan half stonend aan de morfine, mn dochter die dus geen idee had van wat er met mama aan de hand is haha. Na n kwartier mocht ik wat eten en drinken maar oooh wat was ik moe haha. Toen ik mn boobies had mogen bewonderen vond ik dus dat de sportbeha niet fijn zat en hebbe ze die met 2 verpleegsters moeten omwisselen en jezus wat een hell was dat. Uiteindelijk mocht ik naar huis om 2 uur, de weg naar huis was ook een hell, steeds overgeven en heel erg warm. En nu lig ik op dit moment heerlijk op bed met een filmpje, en zometeen even een pizza bestellen. Kijken of ik wat kan eten aangezien ik niks in mijn  maag heb. Ze hebben me 825cc dual plane geplaatst. Hierbij de foto van hoe ze er nu uitzien.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Leuk verslag meis! Alleen rot dat je zo misselijk werd! Hopelijk word dat snel beter!

Wat een mooie maat zeg! Erg mooi, nu al!

Rust lekker uit! ^_^

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met je nw aanwinsten.

Probeer kleine beetjes te eten en het liefst iets lichts, helemaal als je zo misselijk bent geweest, maar kan inderdaad ook van een lege maag in combinatie met pijnstilling en narcose zijn, heel af en toe word morfine niet zo goed verdragen.

Nu lekker je rust pakken, goed op tijd je pijnstilling nemen, en voldoende drinken.

En deze foto ziet er al veelbelovend uit , heel mooi hoor meis.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beterschap meis! Het ziet er nu al erg goed uit! Ik ben overmorgen aan de beurt bij dr. Nio!

 

Ik begin er nu toch ook langzaam bang voor te worden. Ook al deed mijn tweede bv al veel minder pijn dan de eerste, maar deze keer wordt ook het kapselweefsel verwijderd ivm de verharding, dus ik ben bang dat het weer net zo erg wordt als de allereerste keer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Ashleyfit:

Dankjewel! Voor de vergroting had ik een slappe c Cup. Nu zal ik uitkomen op een G cup denk ik? En ja Desert-Rose denk door de morfine, heb dat nog nooit gehad haha.

ja door morfine kun je behoorlijk misselijk worden,dus dat zal het wel zijn geweest, is je eten er wel ingebleven?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! 

Herkenbaar verhaal haha :) De misselijkheid kwam bij mij door de Oxycodon, misschien dat dat je daarmee zou kunnen stoppen mocht je nog weer misselijk worden? Overgeven is vreselijk en pijnlijk...

Maar fijn dat alles verder goed is verlopen! Een goed herstel gewenst meid! Ze worden volgens mij nog wat groter inderdaad doordat de spier wat meer gaat ontspannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg!

Het haren wassen lukte mij zelf niet in de eerste week, dus heb de eerste week mijn haren ook niet gewassen..

Daarna heb ik mijn haren door mijn moeder laten wassen boven de wastafel & de wasbak van het aanrecht..

ben op een stoel gaan zitten en moest wel ietsjes voorover hangen anders lukte het niet, make-up wou ik de eerste week ook niet aandenken vondt het allemaal wel prima.. kwam de deur verder toch niet uit.

in de 2e week lukte het al om mijn eigen een beetje op te maken.

Dat je op je buik gaat liggen hoef je niet bang voor te zijn, ik ben een echte buikslaper.. en je kan gewoon niet anders dan op je rug.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! Ik heb precies het zelfde mee gemaakt als jou met sciettecatte en heb ook precies dezelfde voor situatie een lege c. Ik word nu 16 augustus geopereerd door Frans straten met 450 of 500cc dat was bij mij het maximale wat ging passen want ben erg smal. Succes met je herstel :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel iedereen voor de reacties! Die blauwe pilletjes oxycodon zijn echt geweldig, pijn is erdoor heel wat minder maar de misselijkheid wel meer, ook zo verschrikkelijk vind ik de warmte momenteel. Gelukkig worden ze dus nog groter, aangezien ik nu het gevoel heb alsof er maar 400cc ofzo geplaatst geworden is ipv 825cc. Draag momenteel een Cup F sportbeha maar die is me iets te klein, alleen mn sportbeha cup G zit weer te puntig en te raar haha en oooh wat wil ik graag spieken maar durf absoluut niet de beha los te maken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

825cc Motiva, heb zelf nu een cup F sporbeha maar vind ze meer op een cup D lijkenen. Wat is jullie mening? Durf de beha nog absoluut niet los te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.