Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Ashleyfit:

Haha dankje lieverd! Ja ik ben ook zo blij dat mn tepels normaal rond zijn, voorheen waren ze wat meer ovaal ofzo maar dan verticaal hahaha. Ben ook gestopt met alle medicijn gelukkig en de wonden zien er rustig uit. Vanacht alleen voor geen meter kunnen slapen. 

Graag gedaan! ^_^Komt misschien omdat je als voorsituatie wat hang had dat je tepels ook vervormden.

Dat betekend dat het qua pijn dus ook goed gaat! Mooi! 

Tja meis dat slapen snap ik dat dat een drama is. Komt ook wel weer goed :75: Langzamaan zal alles weer normaal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Ashleyfit:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

5e dag po.

Echt heel mooi... wauw!:35:

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Xxmelliexx:

Wauw @Ashleyfit prachtig en groooot! !

Mag ik vragen hoe lang je bent en wat je weegt? Je zal het vast wel gezegd hebben maar anders moet ik terug zoeken :blush:. Heel veel sterkte met je herstel en geniet van je nieuwe boobs!

Haha dankjewel, en haha je bent de eerste die het vraagt.

Ik ben 1,60 ongeveer en mn gewicht voor de operatie en mn vakantie was 64kg, zal wel nu iets meer zijn (geen idee eerlijk gezegt haha) ben redelijk wat spiermassa kwijt aangezien. Maar hou momenteel veel vocht vast haha. Dus ik denk rond 65 kg, (weegschaal is kapot)  en dankjewel!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sweetboobs16:

Graag gedaan! ^_^Komt misschien omdat je als voorsituatie wat hang had dat je tepels ook vervormden.

Dat betekend dat het qua pijn dus ook goed gaat! Mooi! 

Tja meis dat slapen snap ik dat dat een drama is. Komt ook wel weer goed :75: Langzamaan zal alles weer normaal worden.

Ja dat slapen is een drama hoor pff. Als ik teveel kussens doe krijg ik last van mn rug maar als ik te weinig doe kom ik de nacht niet eens overreind en duurt het zeker een uur voordat ik ben gaan zitten:45:.  En mn buik, jezus verschrikkelijk haha. Wanneer trekt dat weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kheyra:

Ik hou niet zo van grote borsten, maar die van jou zijn echt mooi! 

Hihi ik ook niet maar Ashley jouw borsten zijn echt mooi geworden!!! Als ik kijk naar de laatste foto die je hebt geplaatst heb ik ook echt het idee dat de maat perfect bij jou past x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ashleyfit:

Haha dankjewel, en haha je bent de eerste die het vraagt.

Ik ben 1,60 ongeveer en mn gewicht voor de operatie en mn vakantie was 64kg, zal wel nu iets meer zijn (geen idee eerlijk gezegt haha) ben redelijk wat spiermassa kwijt aangezien. Maar hou momenteel veel vocht vast haha. Dus ik denk rond 65 kg, (weegschaal is kapot)  en dankjewel!xxx

 @Ashleyfit dat worden dan flinke memmen haha! Jij hebt motiva toch? Dat meende ik ergens gelezen te hebben een tijdje terug. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ashleyfit:

Ja dat slapen is een drama hoor pff. Als ik teveel kussens doe krijg ik last van mn rug maar als ik te weinig doe kom ik de nacht niet eens overreind en duurt het zeker een uur voordat ik ben gaan zitten:45:.  En mn buik, jezus verschrikkelijk haha. Wanneer trekt dat weg?

Haha snap je helemaal! 

Dat opgezette gevoel en zoals het er ook uitziet trekt meestal wel bij als je veel vocht weer verliest. Verschilt per persoon wanneer dat weggaat. Zou zeggen veel water drinken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lisanne:

Hihi ik ook niet maar Ashley jouw borsten zijn echt mooi geworden!!! Als ik kijk naar de laatste foto die je hebt geplaatst heb ik ook echt het idee dat de maat perfect bij jou past x

Super lief! Dankjewel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tieten zijn bijna even groot momenteel als mn eigen hoofd :45:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 dagen po en volgens mij is de zwelling zo goed als weg. Alleen ik vind ze niet groot voor 825cc, haha ik ben een zeurpiet volgens mij.. ik heb wel nu dat mn tepels branderig aanvoele, alsof ze schuren haha maar voorderest heb ik geen pijn meer. Ik heb ze dual plane geplaatst en mijn voor situatie is een slappe C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even jullie mening! Deze beha is 80G (witte) voorheen was ie iets te groot maar nu past ie beter. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

En deze beha is 80F en die heb ik nu steeds aan

Ik ben bang dat bij de witte niet genoef stevigheid bied,maar hij zit wel lekkerderr

Wat is jullie mening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie boobs zeg!
En uhm, niet groot?? :45: Volgens mij moet er nog een knop om in jouw hoofd :P 

Branderige tepels komt door de zenuwen die weer beginnen te werken. Eerste prikkels die weer doorgegeven worden, zijn de sterkste prikkels, dus zoals pijn.

Een goed herstel gewenst en van harte met je boobs!

Ik zou de witte bh aantrekken, dan kunnen je boobs net wat beter op hun plekje zakken. Ik vind de zwarte wat aan de kleine kant

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.