Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Ashleyfit:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

825cc Motiva, heb zelf nu een cup F sporbeha maar vind ze meer op een cup D lijkenen. Wat is jullie mening? Durf de beha nog absoluut niet los te maken..

Meis ik vind ze nu al prachtig hoor! Je zult zien als het binnen de aankomende weken allemaal mooi gaat zakken dat die 825cc echt wel tevoorschijn komen! ^_^

Nu staat alles gewoon nog strak en moet alles nog opgerekt worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel iedereen! Ja ik ben ook pas 1 dag po. Maar pff toch vermoeiend hoor, voelt echt alsof ze op knallen staan haha. En mijn dochter oooh ze snapt niks van wat er met mama aan de hand is, breekt toch wel mn hart als ze je huilend roept en je kunt er niks tegen doen! Nu hopen dat we weken snel omvliegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Ashleyfit:

Dankjewel iedereen! Ja ik ben ook pas 1 dag po. Maar pff toch vermoeiend hoor, voelt echt alsof ze op knallen staan haha. En mijn dochter oooh ze snapt niks van wat er met mama aan de hand is, breekt toch wel mn hart als ze je huilend roept en je kunt er niks tegen doen! Nu hopen dat we weken snel omvliegen!

Ja dat is ook heel normaal allemaal natuurlijk! Je zult zien dat de tijd vliegt en je ze met de dag ziet veranderen, komt helemaal goed. Ahh ja dat snap ik.. Je kan niet veel op dit moment. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ashleyfit:

Dankjewel iedereen! Ja ik ben ook pas 1 dag po. Maar pff toch vermoeiend hoor, voelt echt alsof ze op knallen staan haha. En mijn dochter oooh ze snapt niks van wat er met mama aan de hand is, breekt toch wel mn hart als ze je huilend roept en je kunt er niks tegen doen! Nu hopen dat we weken snel omvliegen!

Hey gefeliciteerd :116:

T komt allemaal goed even de 1e week doorbijten dan heb je t ergste gehad!

Ja heel akelig om niks te kunnen als moeder! Hier heb ik ook 2 kleintjes maar ik kan helemaal niks!

Maar echt na een week word je wat mobieler en ga je toch een beetje op een andere manier contact zoeken met je kinderen waardoor je toch t gevoel hebt dat je er voor ze bent!  Weet niet hoe oud ze is? Maar papa kan ook mee helpen door bijvoorbeeld je kind naast je op de bank te zetten en jij kunt dan bijv een boekje voorlezen. 

Maar heel belangrijk de 1e week moet je zelf goed rusten en de 2e week krijg je echt meer energie en minder pijn en kun je toch veel meer betekenen voor je dochter. Goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ben ik een alleenstaande moeder, woon momenteel wel thuis en mijn vader doet veel. Alleen ze zit nu een hele pittige periode, 4 jaar nu en ze luisterd dus momenteel helemaal niet en het voelt toch wel heel rot tegenover mijn vader dat even alles bij hem terecht komt. Maar ooh wat is het heerlijk om hier je verhaal kwijt te kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ashleyfitik vind ze er nu al prachtig uitzien, hoor. Zeker niet klein. 

Vervelend zo met je meisje. Ik heb 2 kleine kindjes van 3 waar ik normaal voor zorg en die het straks ff een week alleen met papa moeten doen. 

Heb jij zo'n mooi topje over je sportbh aan of heb je geen Hema of Thriumph bh? 

Succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ashleyfit:

Ik heb inderdaad de Triumph tri action aan met voorsluiting. Heb er bovenop gewoon een topje hihi. Is het normaal dat m'n buik zo opgezet is. Nog steeds helaas hele erge pijn. Hoop snel dat het beter gaat pff

Eerste week is inderdaad bij de meesten het ergste. 

Daarna zou het al snel beter moeten gaan! ^_^

Echt gewoon blijven proberen rustig aan te doen en niks te forceren anders krijg je nog meer last!

Komt echt goed meis! :116:

Als je je wat beter voelt de aankomende dagen zou ik heel graag een foto willen zien hoe ze er uitzien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meis ziet er goed uit zeg!! Hoe voel je je nu? Ik vind het formaat nu al erg mooi bij je staan :wub: en dan zijn ze nog niet op hun plekkie gezakt en zitten ze nog 'strak'. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Marietje! Ja ze doen nog heel veel pijn haha en begin nu ook last van mijn rug te krijgen door het slapen, momenteel hou ik ook heel veel vocht vast haha. Ja vandaag staan ze iets meer tegen elkaar aan dus ben benieuwd hoe ze over 6 weken uitzien. Ik wil het liefst zooo graag ze zien maar ik durf nog echt niet dat ding los te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Ashleyfit:

Dankje Marietje! Ja ze doen nog heel veel pijn haha en begin nu ook last van mijn rug te krijgen door het slapen, momenteel hou ik ook heel veel vocht vast haha. Ja vandaag staan ze iets meer tegen elkaar aan dus ben benieuwd hoe ze over 6 weken uitzien. Ik wil het liefst zooo graag ze zien maar ik durf nog echt niet dat ding los te maken..

Doe het lekker op je eigen tempo meis. De bh los maken bedoel ik. Lees heel vaak hoe eng meiden dit vinden en kan mij dit ook heel erg goed voorstellen! 

Voor je het weet sta je ze zonder bh voor de spiegel om ermee te pronken! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje lieverd sweetboobs16. Ja hoe graag ik het ook wil ik durf gewoon nog niet, juist omdat ze dus deze sportbeha met 2 mensen hebben moeten aandoen omdat ze anders de rits niet dicht kregen haha en toen ging ik echt langs de muur van de pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ashleyfit:

Dankje lieverd sweetboobs16. Ja hoe graag ik het ook wil ik durf gewoon nog niet, juist omdat ze dus deze sportbeha met 2 mensen hebben moeten aandoen omdat ze anders de rits niet dicht kregen haha en toen ging ik echt langs de muur van de pijn..

Snap het heel erg goed meis! Moet inderdaad vast een hel geweest zijn!

Dus wacht er nog even lekker mee hoe graag je ze ook wilt zien. Je kunt daarna nog heel lang van ze genieten! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ietsjes beter vandaag! Maar aan de zijkanten met een bepaalde beweging brand het wel heel erg dan.. maar de beha zit ook heel erg strak.. probeer vndaag wel mijn haren te laten wassen en zo me verzorgen maar de beha blijft wel nog lekker aan. En ik ben echt dik nu haha heb echt een bolle buik. Moet over 2 weken terug dus ik ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ashleyfit:

Ietsjes beter vandaag! Maar aan de zijkanten met een bepaalde beweging brand het wel heel erg dan.. maar de beha zit ook heel erg strak.. probeer vndaag wel mijn haren te laten wassen en zo me verzorgen maar de beha blijft wel nog lekker aan. En ik ben echt dik nu haha heb echt een bolle buik. Moet over 2 weken terug dus ik ben benieuwd..

Gelukkig! Word met de dag beter! 

Lekker doen waar je je goed bij voelt ;)

Als je haren lekker gewassen zijn zal je je vast wel een ander mens voelen. 

Over 2 weken? Oh lees meestal dat de meiden die bij Nio zijn geweest na een week alweer op controle moeten? Is er een reden voor dat jij later moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee haha, maar ben er wel blij mee want dan kan ik er een dag Amsterdam van maken als ik me goed voel. Even vanuit Maastricht naar Amsterdam voor 15 min is ook gekken werk haha. Ja ben er opzicht ook tevreden haha, ben wel benieuwd naar hoe mn wonden uitzien, hoop dat alles goed is, je hoort soms ook namelijk dat je lichaam de borsten kan afstoten ofzo iets en dat ze dan verwijderd moeten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ashleyfit:

Geen idee haha, maar ben er wel blij mee want dan kan ik er een dag Amsterdam van maken als ik me goed voel. Even vanuit Maastricht naar Amsterdam voor 15 min is ook gekken werk haha. Ja ben er opzicht ook tevreden haha, ben wel benieuwd naar hoe mn wonden uitzien, hoop dat alles goed is, je hoort soms ook namelijk dat je lichaam de borsten kan afstoten ofzo iets en dat ze dan verwijderd moeten worden?

Okee dat is wel een eindje! Maar inderdaad maak er dan een lekker dagje uit van! :) 

Snap ik. Komt vanzelf als je je bh uit durft te doen! Zit de bh opzich wel goed! De triaction toch? Het snijd niet ofzo? (Lees dat hier weleens)

Ja.. Heb zoiets ook weleens gelezen maar volgens mij gebeurt dat wel heeeel weinig. Volgens mij moet je dan ook erg overgevoelig zijn voor de siliconen. 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Okee dat is wel een eindje! Maar inderdaad maak er dan een lekker dagje uit van! :) 

Snap ik. Komt vanzelf als je je bh uit durft te doen! Zit de bh opzich wel goed! De triaction toch? Het snijd niet ofzo? (Lees dat hier weleens)

Ja.. Heb zoiets ook weleens gelezen maar volgens mij gebeurt dat wel heeeel weinig. Volgens mij moet je dan ook erg overgevoelig zijn voor de siliconen. 

x

Ja klopt! En ja hij zit wel heel strak, heb ook achter de beha jeuk steeds haha, dat is wel vervelend. Maar voorderest zit ie fijn! Heb ook nog een cup G triumph beha maar daarvan zitten de punten heel raar haha. Zometeen eens proberen in de tuin te zitten, hele dag in bed liggen wordt je ook zo suf van. En oh ik kan gelukkig weer zelf na de wc zonder hulp! Daar ben ik wel blij om haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.