Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie

Volgens dhr Schiettecatte had ik Grade 2. Iemand die zichzelf hier in herkent en nu ook gewoon mooie borsten heeft met een borstvergroting zonder lift

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik ook in die graad zat maar bij mij hebben ze ook een Lifting gedaan. 

Ik denk wel dat het mooiste gaat zijn dat ge een Lifting doet, dan zijn ze terug mooi hoog. 

Ik ben zeer tevreden. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is volgens mij prima 'op te lossen' met 500 cc. Die van mij waren slapper en hingen meer en is nu mooi opgevuld met 500 door Nio :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat ben ik blij met deze reacties!

Ja ik heb al een consult gehad bij Dr Schiettecatte en hij raadde mij aan om eerst een borstlift te doen maar dat wil ik dus helemaal niet! Ik heb a.s maandag een afspraak in het OLVG-west staan met Dr Nio. Ben er zo benieuwd naar! Trouwens DreamLou je afbeelding zijn dat jou borsten of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, snap er niets meer van :45:  Gisteravond zag ik topic met 2 foto's waarop ik wilde reageren maar dacht..doe ik later wel...toen foetsie!!! Nu wil ik weer reageren op je nieuwe topic toch? Weer geen foto's terwijl ik die 5 min wel zag :wacko:

Maar hier mijn reactie whahahaha, je foto's van gisteravond dus zover ik mij dat kan herrineren viel de hang wel mee en zag ik weinig volume vanaf je tepel ( foto zijkant, douche foto??) Foto van dit topic...volg je het nog..zag ik een mooie voorsituatie waar Nio zeker wat prachtigs van gaat maken zonder borstlift!! Vind dat hangen namelijk wel meevallen.  Zou lekker naar voorbeeldborsten gaan zoeken en deze meenemen naar je consult!! 

Succes bij Nio!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat verklaart het! Blijft vreemd he als je met je tieten bloot gaat op deze site mja..went ook :45: Ben ook nergens op internet te vinden en ahum..alleen hier met mijn boobs. Ach is anoniem en niemand kent je hier! En als je toch je foto's wil delen dan zet je ze toch in een album op prive? Moet je wel degene toevoegen die mogen kijken en een reactie willen plaatsen. In een topic zijn ze idd openbaar! 

Ik had bij mijn passessie mijn dikste maximizer/push-up aan, kon ie gelijk zien waar ik mee wilde beginnen :)  en hiernaast mijn voorbeeldfoto's. Heb ook niet gelet op het aantal cc's want als mijn perfecte tiet dit nodig had..so be it! Heel veel plezier bij je passessie en bij Nio!! Is een fijne man dus no worries!! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ashleyfit:

 

 

Hallo,

Ik had gisteren exact hetzelfde. Ik had ook een afspraak bij Schiettecatte. Advies ook eerst borstlift en dan over 4-6 maanden een borstvergroting. Nu, 1 dag later, sta ik niet per definitie negatief tegenover een borstlift, als dit echt nodig is, maar lees regelmatig dat het toch in 1 operatie kan, lift en bv. Ik heb maandag ook een afspraak staan bij Nio in OLVG en ook nog twee andere later in de week. Deze ga ik eerst even afwachten alvorens ik beslis hoe nu verder. Maar ik was wel even overdonderd door het advies van Schiettecatte gisteren. En was best even verdrietig hierdoor. Misschien tot maandag ^_^

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misty2108 Als je de zoekbalk rechts bovenin gebruikt en zoekt op Schiettecatte, dan weet je waarom hij eerst een lift en na een tijdje pas een bv adviseert. (Schiettecatte doet alleen "makkelijke" borsten die hij in een half uur of zo af kan werken ;)

Tegenwoordig kunnen ze bij borstkanker zelfs een borst amputeren en reconstrueren in 1 operatie, dus lift en bv kan echt wel in 1 keer. Heb al gelezen dat als er überhaupt al een lift nodig is, Nio dit ook in 1 keer doet. Niks geen wachttijd van een half jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joy1980

Dank je wel voor je reactie Joy1980

Ja ik heb al gelezen dat Nio het wel in 1x doet. Dus ik wacht rustig maandag af. Heb ook nog afspraak staan bij Mooijen en Straten. Ben ook erg benieuwd wat zij gaan zeggen. Omdat Schiettecatte mijn eerste afspraak was, was ik gewoon teleurgesteld. Hij gaf aan het niet in 1x te willen doen ivm infectiegevaar en lastig. Maar zijn assistente met wie ik daarna sprak, gaf mij aan graag een second opinion te willen plannen bij Koeijers (?), collega in dezelfde kliniek. Want hij zou het wel in 1x willen doen. Dat kwam een beetje vreemd over op ons...... 

Dus wordt vervolgd. Ik geef (nog) niet op. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ashleyfit:

Oh wat ben ik blij met deze reacties!

Ja ik heb al een consult gehad bij Dr Schiettecatte en hij raadde mij aan om eerst een borstlift te doen maar dat wil ik dus helemaal niet! Ik heb a.s maandag een afspraak in het OLVG-west staan met Dr Nio. Ben er zo benieuwd naar! Trouwens DreamLou je afbeelding zijn dat jou borsten of?

Nee dat ben ik helaas niet haha. Ik zal je even toevoegen aan mn privealbums...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Misty, ja ik was dus ook echt verdrietig ervan, echt was er kapot van maar uiteindelijk kwam ik hier terecht op het forum en god zij dank wat ben ik daar blij mee! Ik heb ook maandag een afspraak staan met Dr Nio in het OLVG west om half 5 haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo welke cup en hoeveel cc zou dit zijn?

Zou het passen bij mijn lichaam?

1,61 cm en 60 kg.

Heb zelf een vrij sportief lichaamsbouw.

(5 dagen per week krachttraining in de sportschool) 

Wat is jullie mening hiervan? 

En weten jullie nog enige links of wat dan ook waar je goede voorbeeld foto's kunt zien die ik a.s maandag zou kunnen meenemen voor mijn consult.

Liefs, xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ashley,

Als jij jezelf voorstelt in het voorstel topic dan weten wij wie je bent. En dan mag je bij de meeste in hun albums kijken. Dan kom je toch ineens heel veel voorbeeld foto's tegen! 

En wat dit is... Geen idee, is namelijk afhankelijk van hoe groot zij is. Maar ik zou zeggen rond de 700cc UHP.  Als je zo groot wil zou ik een consult plannen met de grote boobies masters zoals Plovier en Nio :D Die kunnen je zeker geven wat je wil! 

Waar ga je nu op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.