Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik heb afgelopen woensdag mijn consult gehad met Dhr Schietecatte (Praktijk Diana Gabriels) en ik ging er dus vanuit dat ik wel een borstvergroting kreeg omdat het consult daarvoor heel goed ging. Nu gaf hij aan als advies om eerst voor een borstlift te gaan, (door mijn zwangerschap zijn ze wat gaan hangen), en pas na de borstlift een borstvergroting, dus 2 operaties. Maar ik kijk heel erg op tegen een borstlift, ook omdat ik 2 x moet betalen maar ook vanwege de littekens. Wat zouden jullie doen? Een second opinion of van zijn advies uit gaan? En iemand die ook een beetje hangborsten had en toch een borstvergroting heeft laten doen en nu een super mooi resultaat heeft zonder nu nog erger hangende borsten?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, ik zelf ben nog wachtende op men eerste consult einde van deze maand, maar een vriendin

 wilde ook voor een borstvergroting gaan omdat ze gewoon leeg waren na twee zwangerschappen en waren gaan hangen. Ook zei sprak ervan dat het niet ging bij haar omdat ze dan een lifting en een vergroting moesten doen. Lijkt me het zelfde verhaal maar zou toch een tweede opinie vragen. Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Dit is jammer genoeg iets wat ik heel vaak voorbij zie komen bij Dr. Schiettecatte, zodra een borst maar iets hangt, adviseert hij een lift,en het komt er op neer dat hij eigenlijk alleen maar de "makkelijke "borsten doet.

Niet bij de pakken neer gaan zitten, maar ga eens bij een andere pc op consult, en dan raad ik aan Dr. Nio in het OLVG - West ( SLAZ) omdat hij borsten netjes opvult, en er 9 van de 10 keer bij hem geen lift nodig is.

Haal wel even een verwijskaart bij je huisarts, want dat heb je daar wel nodig.

succes xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel Desert-Rose voor je antwoord, daar ben ik heel blij mee! Ja ik was er kapot van toen hij met dat advies kwam maar ik ga zeker bij die kliniek even contact opnemen! Ik was trouwens ook binnen 5 minuten klaar met dat consult. Even van Maastricht naar Amstelveen gereden op en neer voor 5 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bij welke kliniek hebben jullie een borstvergroting laten doen? En wie had er voor grote implantaten gekozen? Ik zelf wil ze zelf erg groot en het liefst voor de spier. Welke arts en kliniek raden jullie me aan? Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer hier ook even, 2 pc's ,die er niet voor terug deinzen om groot te plaatsen, zijn  Dr. Nio, heeft geen echte voorkeur voor plaatsing ( maar het ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van je huid en weefsel of het voor de spier een optie is) en de andere is Dr. Plovier, deze plaatst wel vaker dual plane, maar je kunt het altijd bespreken tijdens een consult.

Kijk anders eens via de zoekbalk naar topics over beide pc's.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Nio zit je echt goed,alleen wel even die verwijskaart regelen, dit omdat het OLVG-West een ziekenhuis is,hij werkt ook in Park Kliniek, maar die is behoorlijk veel duurder,ook betaal je daar voor protheses boven de 500 cc een toeslag van 750 euro, wat in het OLVG-West niet het geval is.

Succes en hou ons maar op de hoogte ok?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio werkt voornamelijk met Eurosilicone, maar ook wel met Monobloc .beide zijn goede merken, maar ook de Mentor hoort in het rijtje van goede protheses.

Het ligt ook helemaal aan de prothese hoeveel projectie je krijgt, want iedere prothese heeft andere afmetingen, en bijv de monobloc hydrogel is in verhouding breder en iets platter dan de HP of de UHP van bijv. eurosilicone

Hij laat je ook passen zonder te zeggen hoeveel cc, en op het moment dat jij tevreden bent,zegt die pas de maat,maar neem in ieder geval foto's mee van wat jij mooi vind, en dan hoor je vanzelf of dit haalbaar is of niet, want daar is hij gewoon heel eerlijk in.

Maar Nio gaat je echt alles uitleggen, gaat helemaal goed komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ashleyfit:

Hallo, bij welke kliniek hebben jullie een borstvergroting laten doen? En wie had er voor grote implantaten gekozen? Ik zelf wil ze zelf erg groot en het liefst voor de spier. Welke arts en kliniek raden jullie me aan? Groetjesss

Ik ben ook door Nio geopereerd in Amsterdam. Is me prima bevallen.

De prijs zeker waard. En 3100 all in viel mij nog best wel mee. 

Plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BoysMom:

Natrelle Inspira ook goed?

Ja hoor, is ook een goede keuze.

Eigenlijk zijn er aan de dag van vandaag geen slechte protheses meer, alleen ieder merk blijft natuurlijk wel onderhevig aan slijtage,daarom word er geadviseerd om na 10 of 15 jaar te wisselen, maar er zijn ook dames die ze langer hebben, wel kun je dan beter voor de zekerheid om de zoveel jaar een echo of MRI laten maken.

Je kunt natuurlijk nooit 100 % uitsluiten of er ooit iets mis zal gaan met een prothese,bijv een ruptuur, maar de kans daarop is vrij klein. 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Ik zal even paar foto's uploaden van hoe mijn borsten er nu uit zien en wil graag jullie mening horen of jullie dit heel erg vindt hangen of wat dan ook. Ik schaam me er in iedergeval heel erg voor.. ik wil grote ronde borsten die mooi in midden zitten. (Het kost me heel veel moeite om het te posten). Ik heb trouwens een dochter van 4 en doe aan 5 dagen per week krachttraining in de sportschool

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.