Ga naar inhoud

Mamalisa : 24 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 1 nachtje slapen en dan is het boobie dag voor jouw!!! Joehoe!!! Hopelijk kan je een beetje slapen...op je buik , op je zij neem het er nog maar even van..en zeker nog een keer op je kop gaan staan voordat je morgen de deur uitgaat (dat was jij toch die dat regelmatig deed hihi). Veel succes morgen, bij Nio ben je in goede handen hij gaat er zeker iets moois van maken!! Denk aan je.

Xxx zinin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa, heel veel succes morgen, meis. Ze worden vast prachtig, je boobs. En niet zenuwachtig zijn joh.... helpt toch niet en is nergens voor nodig.Je bent in goed handen bij Nio. Laat snel wat van je horen hè.

Good luck, meis. :71:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor alle berichtjes meiden! Ben nu onderweg. Heb heerlijk geslapen vannacht dus dat is alvast mooi meegenomen. Zal wat laten horen als ik weer thuis ben! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden. Ben net wakker. Nu ff wat eten en zit aan koppie thee en dan hooelijk zo naar huis. Ga ff kijken of ik gelijk foto kan toevoegen. Tik ik vanavond miss mn verslag wel ff

Heb foto geuploaf. Hoop dat jullie m kunnwn zien. Ga ff me thee verder drinken ander is ie koud :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

Hey meiden. Ben net wakker. Nu ff wat eten en zit aan koppie thee en dan hooelijk zo naar huis. Ga ff kijken of ik gelijk foto kan toevoegen. Tik ik vanavond miss mn verslag wel ff

Heb foto geuploaf. Hoop dat jullie m kunnwn zien. Ga ff me thee verder drinken ander is ie koud :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gefeliciteerd!

Ze zien er superrrrrr mooi uit zeg!

Hopelijk voel je je goed?

Nu gaan herstellen meis!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa, Wauw, dat ziet er nu al heel mooi uit... en dan te bedenken dat het de komende tijd alleen nog maar mooier wordt. Jij krijgt prachtboobs,meis :38:. Doe lekker rustig aan, neem op tijd je medicijnen en laat je lekker verwennen. En luister goed naar je lichaam.... dat verslag komt wel. Gefeliciteerd, meis..... je hebt ze :35:.

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Mamalisa:

Hey meiden. Ben net wakker. Nu ff wat eten en zit aan koppie thee en dan hooelijk zo naar huis. Ga ff kijken of ik gelijk foto kan toevoegen. Tik ik vanavond miss mn verslag wel ff

Heb foto geuploaf. Hoop dat jullie m kunnwn zien. Ga ff me thee verder drinken ander is ie koud :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw meid! Ziet er veelbelovend uit hoor! Nu al mooi!

Ga nu maar ff lekker bijkomen! 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben alleen vergeten te vragen wanneer ik nou al die medicijen moet innemen? Mag bijvoorbeeld 4x dgs pcm maar ik  eem aan niet meer vandaag? Zou ik vanavond moeten beginen met alles?

Ik heb naproxen, amoxiciline, pcm en nog iets. Een maagbeschermer maar dat kan ik ff niet vinden in me tassie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎6‎-‎2016 om 14:32 zei Mamalisa:

Hey meiden. Ben net wakker. Nu ff wat eten en zit aan koppie thee en dan hooelijk zo naar huis. Ga ff kijken of ik gelijk foto kan toevoegen. Tik ik vanavond miss mn verslag wel ff

Heb foto geuploaf. Hoop dat jullie m kunnwn zien. Ga ff me thee verder drinken ander is ie koud :P

 

Jeah ik zie mooie boobies :wub: ben heel benieuwd hoe ze worden.

Hoe voel je je?

En wat een mooie haren heb jij!

Succes aankomende dagen. Laat je maar lekker verwennen.

Ennuh. .... hou ons op de hoogte :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mamalisa:

Ben alleen vergeten te vragen wanneer ik nou al die medicijen moet innemen? Mag bijvoorbeeld 4x dgs pcm maar ik  eem aan niet meer vandaag? Zou ik vanavond moeten beginen met alles?

Ik heb naproxen, amoxiciline, pcm en nog iets. Een maagbeschermer maar dat kan ik ff niet vinden in me tassie :P

Geen idee hihi.

Wel een aardige apotheek heb jij in je tas ;)

Mocht niemand hier het weten dan mail je nio toch ff. Die reageert altijd super snel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Gefeliciteerd, het is achter de rug.

En ik zou zeker vandaag nog gaan beginnen met de pijnstillers, zo ben je de pijn voor.

De pijnstilling is normaal dit schema

paracetamol 11.00- 17.00 -23.00 -05.00 ( zet voor de laatste ook echt je wekker) 

naproxen  2 keer per dag 09.00- 21.00 ( heb je 3 keer per dag) 09.00- 16.00- 00.00

Of:

paracetamol 08.00 - 14.00 - 20.00 - 02.00

naproxen 10.00 - 22.00 ( bij 3 keer)  10.00 - 17.00 - 00.00

De amoxiline is je antibiotica en als het goed is staan die tijden van gebruik op de verpakking, 

De maagbeschermer, neem je 's morgens op een lege maag, een half uur voor je eerste pijnstiller.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎6‎-‎2016 om 14:32 zei Mamalisa:

Hey meiden. Ben net wakker. Nu ff wat eten en zit aan koppie thee en dan hooelijk zo naar huis. Ga ff kijken of ik gelijk foto kan toevoegen. Tik ik vanavond miss mn verslag wel ff

Heb foto geuploaf. Hoop dat jullie m kunnwn zien. Ga ff me thee verder drinken ander is ie koud :P

 

Zooooo dat ziet er al goed uit!!!
Goed herstel gewenst! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.