Ga naar inhoud

Mamalisa : 24 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Halo iedereen,

Zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden is mijn naam lisa. En ik ben moeder van een 5 jarige dochter. Ooit voor mijn zwangerschap heb ik mijn borsten al eens laten vergroten. Ik was toen een jaar of 18/19 en liet dat doen bij de velthuiskliniek in rotterdam. Ik ben toen ook lid geweest van het forum, zelfs een meeting gedaan met wat meiden wat heel gezellig was. 

Er zijn destijds ronde protheses geplaatst onder de spier, ik weet niet meer hoeveel cc, maar het was nog geen 200. Hier was ik destijds niet blij mee, maar meer kon niet schijnbaar. Uiteindelijk kwam ik uit op een c cup geloof ik, maar het ziet er inmiddels uit als een groot uitgevallen a cup. Dat krijg je een beetje na een jaar borstvoeding geven. Ze zijn ook niet meer echt 'opgevuld' als dat ergens op slaat. Het is niet zo dat ze hangen hoor, want ik heb (afgezien van de sportbh na de operatie destijds) nooit meer een bh gedragen (voor de operatie ook niet trouwens) rotdingen vind ik het. De meiden staan nog fier rechtop :D 

ondertussen bn ik 28 jaar en ik wil al zeker 5 jaar mijn borsten opnieuw laten vergroten, maar ik krijg het geld maar niet bij elkaar. Er is steeds wel iets, een badkamer die gedaan moet worden, een wasmachine die stukgaat, liever op vakantie, duur cadeau voor dochtertje,cnieuwe fiets nodig enz... Dus het is er nog niet van gekomen, heb wel tegen mezelf dat ik voor mijn 30e mijn borsten opnieuw wil hebben laten doen, dat geeft me nog 2 jaar.

Ik zou graag naar belgië gaan naar de beclinic (geloof ik) ik heb hier af en toe stiekem een beetje meegelezen en lees een hoop goede dingen over dr plovier. Ook het prijsverschil speelt mee, ik ben al 5 jaar bezig en ik heb net aan 2000 euro gespaard, in belgie zou het rond de 3000 euro kosten, in nederland rond de 5000. Geloof ik hoor, pin me er niet op vast. Maar ik ben nu vastberaden om flink door te sparen, ik geef alleen het noodzakelijke uit en alles wat ik over heb gaat naar mijn spaarrekening, al gaat dat niet heel hard als je 1 a 2 dagen per week werkt :D maar we komen er wel haha.

in ieder geval wilde ik vast weer lid worden, dan komt het voor mijn idee wat dichterbij en er is 10 jaar vast het 1 of ander veranderd dus daar wil ik ook weer even van op de hoogte zijn. Met mijn kennis van 10 jaar geleden wil ik graag weer ronde protheses laten plaatsen onder de spier van het merk mentor (als dat nog bestaat) maar zoals ik al zei er is vast een hoop veranderd dus ik ga me flink inlezen en dan hopelijk heb ik binnen nu en 2 jaar wer 2 flinke memmen om trots op te zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 3/29/2016 om 16:52 zei Mamalisa:

Halo iedereen,

Zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden is mijn naam lisa. En ik ben moeder van een 5 jarige dochter. Ooit voor mijn zwangerschap heb ik mijn borsten al eens laten vergroten. Ik was toen een jaar of 18/19 en liet dat doen bij de velthuiskliniek in rotterdam. Ik ben toen ook lid geweest van het forum, zelfs een meeting gedaan met wat meiden wat heel gezellig was. 

Er zijn destijds ronde protheses geplaatst onder de spier, ik weet niet meer hoeveel cc, maar het was nog geen 200. Hier was ik destijds niet blij mee, maar meer kon niet schijnbaar. Uiteindelijk kwam ik uit op een c cup geloof ik, maar het ziet er inmiddels uit als een groot uitgevallen a cup. Dat krijg je een beetje na een jaar borstvoeding geven. Ze zijn ook niet meer echt 'opgevuld' als dat ergens op slaat. Het is niet zo dat ze hangen hoor, want ik heb (afgezien van de sportbh na de operatie destijds) nooit meer een bh gedragen (voor de operatie ook niet trouwens) rotdingen vind ik het. De meiden staan nog fier rechtop :D 

ondertussen bn ik 28 jaar en ik wil al zeker 5 jaar mijn borsten opnieuw laten vergroten, maar ik krijg het geld maar niet bij elkaar. Er is steeds wel iets, een badkamer die gedaan moet worden, een wasmachine die stukgaat, liever op vakantie, duur cadeau voor dochtertje,cnieuwe fiets nodig enz... Dus het is er nog niet van gekomen, heb wel tegen mezelf dat ik voor mijn 30e mijn borsten opnieuw wil hebben laten doen, dat geeft me nog 2 jaar.

Ik zou graag naar belgië gaan naar de beclinic (geloof ik) ik heb hier af en toe stiekem een beetje meegelezen en lees een hoop goede dingen over dr plovier. Ook het prijsverschil speelt mee, ik ben al 5 jaar bezig en ik heb net aan 2000 euro gespaard, in belgie zou het rond de 3000 euro kosten, in nederland rond de 5000. Geloof ik hoor, pin me er niet op vast. Maar ik ben nu vastberaden om flink door te sparen, ik geef alleen het noodzakelijke uit en alles wat ik over heb gaat naar mijn spaarrekening, al gaat dat niet heel hard als je 1 a 2 dagen per week werkt :D maar we komen er wel haha.

in ieder geval wilde ik vast weer lid worden, dan komt het voor mijn idee wat dichterbij en er is 10 jaar vast het 1 of ander veranderd dus daar wil ik ook weer even van op de hoogte zijn. Met mijn kennis van 10 jaar geleden wil ik graag weer ronde protheses laten plaatsen onder de spier van het merk mentor (als dat nog bestaat) maar zoals ik al zei er is vast een hoop veranderd dus ik ga me flink inlezen en dan hopelijk heb ik binnen nu en 2 jaar wer 2 flinke memmen om trots op te zijn :) 

Welkom Lisa

Het forum wat jij bedoeld was het www.borstenforum .nl is al een tijd opgeheven.Ik was daar toen ook aanwezig maar onder een andere naam.

De prijzen hier in Nederland vallen reuze mee,ik zie dat jou voorkeur uitgaat naar dr.Plovier hij plaatst grotere protheses.

In ons land zou je op consult kunnen gaan bij Dr.Nio http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie hier betaal je 3100 euro voor een BV en er wordt niet meer berekent boven de 500 cc 

Maar hier is altijd het advies ga bij meerdere PC op consult.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ank, bedankt voor je reactie! En ja dat klopt inderdadd, het was toen borstenforum .nl.

ik weet nog dat het forum toen ging verhuizen, ik ben wel meegegaan naar de nieuwe site, maar vrij snel daarna afgehaakt.

bedankt voor de 2 links, ik zie dat het bij het park medisch centrum ongeveer 4000 euro kost, is toch weer 1000 euro duurder.

en die andere website kan ik niet echt wijs uit, kan ook geen prijzen vinden. Het klopt dat borstvergrotingen in nederland vaak rond de 3000/4000 euro kosten, tenzij je een prothesewissel laat doen, dan schieten de prijzen opeens omhoog. In ieder geval naar wat ik zelf heb gezien hoor. En ik las hier op de site goeie verhalen over dr Plovier, zeker icm prothesewissels, dus vandaar dat mijn voorkeur naar dr. Plovier uitgaat. Simpelweg omdat ik de rest niet ken of het te duur vind. 

 

Ik heb gezien op mijn spaarrekening dat ik nog maar 500 euro te gaan heb, dus wie weet is het wel dichterbij dan ik dacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mamalisa:

Hoi ank, bedankt voor je reactie! En ja dat klopt inderdadd, het was toen borstenforum .nl.

ik weet nog dat het forum toen ging verhuizen, ik ben wel meegegaan naar de nieuwe site, maar vrij snel daarna afgehaakt.

bedankt voor de 2 links, ik zie dat het bij het park medisch centrum ongeveer 4000 euro kost, is toch weer 1000 euro duurder.

en die andere website kan ik niet echt wijs uit, kan ook geen prijzen vinden. Het klopt dat borstvergrotingen in nederland vaak rond de 3000/4000 euro kosten, tenzij je een prothesewissel laat doen, dan schieten de prijzen opeens omhoog. In ieder geval naar wat ik zelf heb gezien hoor. En ik las hier op de site goeie verhalen over dr Plovier, zeker icm prothesewissels, dus vandaar dat mijn voorkeur naar dr. Plovier uitgaat. Simpelweg omdat ik de rest niet ken of het te duur vind. 

 

Ik heb gezien op mijn spaarrekening dat ik nog maar 500 euro te gaan heb, dus wie weet is het wel dichterbij dan ik dacht! 

Hallo Lisa

De link die ik je gegeven van het SLAZ dit is een Ziekenhuis de tarieven moet je aan vragen.

Ik heb me rot gezocht maar heb jij een link dat dr.Plovier een prothese wissel kan uitvoeren voor 3000 euro.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

En de prijzen van prothese wissel durf ik niet te zeggen. Maar NIO in het SLAZ is absoluut niet duur voor 3100 en ik laat mijne doen bij Kliniek Heyendael door Frans Straten en ook ik betaal maar 3150. Het verschil tussen NIO en Straten is dat NIO van groot houdt en Straten van natuurlijk en daarom vaak niet te groot gaat. Ook plaats Straten bijna alleen dual plane en doet NIO alles, 

De prijzen in België zijn omhoog gegaan sinds 1 januari sinds de btw is ingegaan dus hou daar rekening mee. Alle prijzen voor 1 januari zijn niet meer actueel. Tegenwoordig zijn NL en BE net zo duur. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anknee klopt staat niet op een website, heb het in een mailtje staan.

@Tessa01 dankjewel ik hoop het ook!! :) 

@Bruisendheb flink meegelezen sinds ik weer lid ben en ik moet zeggen dat ik toch wel beetje om ben hoor, heb in de galerij een paar foto's voorbij zien komen die door dr. Nio zijn gedaan, en dat is allemaal precies wat ik wil. Ik wacht nog even tot na mijn vakantie en dan ga ik toch maar een gesprek aanvragen bij dr. Nio 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vanmorgen lekker aan t shoppen in de h&m en dacht, kom laat ik eens een bh passen, een push up, echt nog nooit aangehad en was benieuwd hoe dat zou staan.

nouuuuu oh my goooodddd heb dat ding snel uitgetrokken en weggehangen whahahahaha was geen gezicht man, shirtje erover geprobeerd, echt niet om aan te zien! Moet nog maar eens goed nadenken of ik wel echt grotere tieten wil, ze zitten ook zo hoog dan man, ze zitten van mezelf aal heel hoog maar met een bh aan (wat voor bh dan ook) lijkt t alsof ze vlak onder mn kin beginnen:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heen en weer geweest met bh's opgevuld met sokken whahahaha, wilde toch nog eens kijken hoe t stond. 100 verschillende truitjes eroverheen, kijken hoe het allemaal stond, en na die sokken toch wel weer plat opeens :( 

heb vandaag verwijsbrief opgehaald bij ha, die vond het niet nodig, want alles is nu mooi in verhouding, maar kreeg toch de brief mee. Want hij mocht er niks over zeggen vond hij en was mijn eigen keuze. Gelijk gebeld voor een afspraak bij nio en ik kan a.s maandag al komen voor consult.

wel een rottijd hoor, 19 uur!! En het is een uur rijden dus moet even goed kijken wanneer ik weg ga want dan zal ik ook wel in de spits zitten, maar goed, het is voor een goed doel he :D 

twijfel af en toe wel hoor. Mijn man vind het afschuwelijk dat ik het laat doen, familie ook, dokter nu dus ook, en mijn beste vriend vind het ook absoluut niet nodig al houd hij wel van hele grote memmen, maar vind ze nu ook al aardig van grootte. Maar ik vind het zelf zo mooi! Maar goed, eerst maar eens consult afwachten... Dan zien we wel...

ik heb nog foto's gemaakt van hoe het nu is, die wil ik op t forum zetten maar moet even gaan uitvogelen hoe dat moet...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh mensen, morgen mn consult bij dr Nio, ik heb al 5x mijn doorverwijzing van de ha en mijn vragenlijst klaar gelegd. En weer weggelegd en weer opnieuw klaar gelegd. En een truitje klaargelegd voor morgen en toch maar weer een ander truitje, en weer een ander truitje. En mijn zusje 50 whatsappjes gestuurd of ze het echt niet vergeet en echt wel op tijd bij mij is.

ik heb morgen een consult he, even voor alle duidelijkheid, ik ben echt niet te genieten als ik straks echt de operatie gepland heb staan:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes en plezier vandaag ! Enneh..heb je ook al voorbeeldfoto's mee van wat je wel / niet wilt? Iets anders kan ik niet meer verzinnen. Volgens mij ben je er helemaal klaar voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Joy1980:

Heel veel succes en plezier vandaag ! Enneh..heb je ook al voorbeeldfoto's mee van wat je wel / niet wilt? Iets anders kan ik niet meer verzinnen. Volgens mij ben je er helemaal klaar voor ;)

Haha ja die staan op mijn ipad, ipad is opgeladen en zit al in mn tas. Ik ben er klaar voor! Zal vanavond of morgenochtend gelijk de foto's erop zetten van de pas sessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag, Lisa. Ben reuze benieuwd wat het gaat worden. Ik vind je borsten nu ook heel mooi, maar het doet er niet toe wat anderen zeggen... Het is jouw lichaam en als jij er niet tevreden mee bent, en je hebt de middelen en de gelegenheid om er iets aan te doen, dan zou ik zeggen: Go girl!

XX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal! Ben benieuwd hoe het gaat vanavond! En laat je niet te veel leiden door de meningen van andere. Het is jouw lijf en wat jij wil!  En als mensen het er niet mee eens zijn moeten ze maar lekker hun mond houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden, doet me goed! Ik ga inderdaad zelf de beslissing maken venavond.

ik heb het ook tegen mijn dochtertje verteld: Nouuuu die vind het maar wat spannend hoor, ze vraagt de hele tijd mama mag ik nog even naar je tieten kijken want straks heb je hele andere haha. en ze heeft zelfs op school verteld dat mama vandaag nieuwe tieten gaat halen, kwamen al moeders naar me toe op het schoolplein zooooo wat heb ik nou gehoord whahaha, nieuwtje van de week natuurlijk:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo zijn weer thuis...

wat een leuke man zeg die dr Nio! Even staan kijken voor de spiegel en naar de foto's gekeken die ik had meegenomen. Zo groot als op die foto's worden ze niet, hij zegt het kan wel, ik kan er alles instoppen, ik kan er watermeloenen in stoppen als ik wil maar het word er niet mooier op omdat mijn omvang best smal is schijnbaar, 68cm geloof ik. En dan gaan ze te dicht op elkaar zitten en gaan mijn tepels te ver naar binnen staan en gaan de dames scheelkijken. 

Er kan dus voor het mooie maximaal 600cc in (er zit natuurlijk al 275cc in dus gepast met 325cc protheses, of iets in die richting) nou ik vond het wel mooi hoor, mijn zusje vond het te groot, maar ik vind het best meevallen eigenlijk. Ik ga 2 cupmaten omhoog volgens nio, maar volgens mij heb ik nu een 80B en hij had het over dat dat 70F word omdat mijn omtrek dus klein is. Het zal wel, vond het meer als een D ogen, maar hij zal het wel weten, niet. 

Nog met 500cc gepast en 550, maar ja lees al ff mee hier, ik zeg knal die van 600 er maar in hoor, hoe groter hoe beter :lol:

maar goed samenvatting: het worden dus ronde eurosillicone protheses van 600cc dual plane geplaatst en XHP.

operatiedatum bel ik morgen even voor, ik wil zo snel mogelijk natuurlijk en hij heeft vanaf juni al plek maar nu ik thuis ben denk ik, ja is wel leuk maar je hebt pas 2400 euro waar ga je die andere 700 euro vandaan toveren in een paar weken met je 400 euro per maand salaris... Tja, dus toch tot sept wachten helaas, maar ja is niet anders.

fotos van het passen staan in mijn prive album, pb me even als je erin wil. Oh en meningen zijn meer dan welkom!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg leuk verslag van je passessie. Nio is inderdaad een ontzettend leuke man en kundige chirurg. Je voelt jezelf daar meteen in goede handen. Volgens mij wordt jouw maat met de 600cc heel mooi. Ik hoop voor je dat je in september je mooie nieuwe boobs krijgt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je consult zo goed is verlopen ! Ben benieuwd naar jouw foto's. (Denk namelijk ook na over een wissel :)) Hopelijk krijg je een meevaller (loterij?, vakantiegeld?) en heb je snel je droomboobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Joy1980:

Wat fijn dat je consult zo goed is verlopen ! Ben benieuwd naar jouw foto's. (Denk namelijk ook na over een wissel :)) Hopelijk krijg je een meevaller (loterij?, vakantiegeld?) en heb je snel je droomboobies! 

Ik zal je toevoegen aan mjn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je foto's zien er mooi uit, Lisa, met die 600cc. Ik vind het mooi staan bij je figuur :35:. Wat vond je man er eigenlijk van? Want die vond het toch maar niks dat je weer een bv wil? 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die vond het ook niet te overdreven. Voor mij weer reden om te twijfelen of het wel groot genoeg is haha. Wilde toch wel flinke memmen, maar goed moet ook wel naar Nio Luisteren natuurlijk, als hij zegt dat mijn tepels dan raar gaan staan, moet je ook niet willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat wel eens bij iemand op het strand gezien en ik moet je eerlijk bekennen dat dat er idd heel raar uitziet als de ladies "scheel"  kijken. Beetje lachwekkend ziet dat eruit, dus wat dat betreft zou ik idd naar Nio luisteren, als ik jou was. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

Ik heb dat wel eens bij iemand op het strand gezien en ik moet je eerlijk bekennen dat dat er idd heel raar uitziet als de ladies "scheel"  kijken. Beetje lachwekkend ziet dat eruit, dus wat dat betreft zou ik idd naar Nio luisteren, als ik jou was. 

Xx

Haha ja zit ik ook niet op te wachten. En dr Nio weet prima wat hij doet. Niet voor niks de pc met de gouden handjes he

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ans1808:

Dr Nio heeft mij ook verteld dat met de 1050cc dat scheel kijken met de tepels zou kunnen. Lijkt me ook niet mooi.. Lastig he, succes met je keuze.

Erg lastig, als ik nu naar de foto's kijken van het passen vanmiddag denk ik meh, niet super groot. Nou ja wil toch pas in september een afspraak, misschien mag ik nog wel een keer gaan passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.