Ga naar inhoud

Mamalisa : 24 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie

Zooo ben alweer anderhalf uur thuis. Hier mn operatieverslagje.

we moesten 7 uur aanwezig zijn. Er lag nog iemand bij me op de kamer, die ging voor haar 4e wissel. Niet vanwege complicaties, maar gewoon omdat ze vervangen moesten worden. Ik vroeg of ze ook op het forum zat en toen zei ze, huh welk forum? Haha niet dus! 

Ik had een gezellige zuster genaamd jaqueline (weet niet of ik het goed schrijf) die kende me al, die zei hey, jij bent mama nog iets, jij hebt je eigen topic op het forum, je hebt een dochter he. Zat even met mn mond vol tanden haha. Die schijnt hier volop mee te lezen op het forum, dan weet ze al een beetje wie ze kan verwachten op de afdeling. Hoi jacqueline! :48:

Nio kwam dus 7 uur aftekenen. Ik had nog 2 pas shirtjes voor hem gekocht bij de h&m maatjes xs, daar dat passhirt van het zh veeeeel te groot was voor mij, was hij erg blij mee geloof ik.

daarna naar de anesthesie, was als eerste aan de beurt, mijn vader ben ik ergens onderweg kwijt geraakt, die is ergens op een bank gaan liggen en film gaan kijken op zn telefoon haha. Toen terug naar mijn eigen kamertje. Kamergenoot was al weg, ik moest nog even wachten. ik moest me omkleden in een sexy blauw operatie schort die sluit in je nek en daarna subtiel open valt zodat je witte winterbillen eruit steken. Gelukkig kreeg ik weer een allerschattigst broekje. Mijn eigen onderbroek moest uit, en wat krijg ik ,een fucking gaas broekje!!! Ik zeg jaqueline weet je het zeker. Mag ik niet mijn eigen onderbroek aan houden, maar dat mocht echt niet. 

Toen ik nog even naar de wc ging kwam ik erachter dat ik... Jawel... Ongesteld was geworden! God gloeiende! Ik word 1 en soms 2 keer per jaar ongesteld. En nu precies Vandaag. Hoe verzin je het! En de sukkel die ik ben, ik durfde het tegen niemand te zeggen. Ik dacht misschien valt het wel mee en valt het niet op. Maar het viel niet mee en in een gaas onderbroekje valt alles op!! Ik durfde mijn vader niet te bellen of hij voor tampons wilde kijken(want hij is een man, duidelijk), dus de zuster gebeld. Tampons schijnen ook helemaal niet te mogen dus ik kreeg een lompe inlegger in. Oh man wat voelde ik me ongelukkig in mijn lelijke gaasbroekje met super zichtbare inlegger erin.

dussss ik ben keihard gaan huilen. Ik stond op het punt om de operatie af te blazen. Ik ben bijna nooit ongesteld dus het is altijd wel een soort big deal voor me, ik praat er niet over, nooit, zelfs mijn man weet het niet als ik ongesteld ben. En nu was ik ongesteld voor een hele operatiezaal vol met mensen!! Ik was nog steeds aan het huilen toen ik naar beneden werd gereden voor de operatie. Iedereen dacht geloof ik dat ik huilde door de znuwen, maar ik was helemaal niet zenuwachtig! En ja hoor, krijg ik verdomme ook bijna alleen maar mannen aan mn bed. Oh man, ik wilde door de grond zakken.

nou goed, ik werd in al mijn sexy-heid naar de operatie zaal gereden daar moest ik overstappen op een bedje en het enigste wat ik kon denken was; als ze maar mijn gaasonderbroek met inlegger niet zien. (Ik wost heus wel dat ze straks dat schort uit zouden trekken, maar dat feit verdrong ik) Dus ik sprong zowat op dat andere bed. Daar lag ik te beven als een rietje want het is koudddd in zo'n operatiezaal! Ik kreeg al snel een pijnstiller waar alles van gaat draaien, superrr cool!!! Alsof ik in een achtbaan zat! Snel daarna kreeg ik mijn slaap middeltje. Zzzzz

na 5 minuten werd ik wakker gemaakt, althans dat dacht ik, maar het was al voorbij. Ik lag te klappertanden als een gek en moet pissen als een bouwvakker. Ik kreeg lekker zo'n föhn onder mn deken mhhhhh, heerlijk, maar moest nog steeds pissen. Heb geloof ik wel 7 keer gevraagd of ik al naar boven mocht, want je kon op de uitslaapkamer niet plassen. Toen kwam jaqueline me halen en gingen we weer naar boven. Daar heeft jaq de foto gemaakt die ik eerder heb geplaatst en kreeg ik mn bh aan en mocht ik eindelijk plassen! Whoehoe, kwam geen eind aan haha.

toen heb ik me zelf verder aangekleed, vest en broek en sokken weer aan, 2 pakkies crackers in mn giegel gedouwd en kreeg ook nog een kopje thee. Toen kwam ook mijn papa weer naar boven, hij had net zn 3e film uitgekeken, met een rolstoel en mn medicijnen. Ik moest alleen nog wachten tot ze mijn infuus eruit kwamen halen. Toen de zuster kwam vroeg ze waneer word je geopereerd. Eh... Ik ben net teurg mw. Echt waar? Maar je bent al zo helder en kwiek. Ik zeg ja ik weet het kan je dat ding eruit halen dan kan ik naar huis. Zo gezegd zo gedaan en 3 uur zaten we weer in de auto op weg naar huis.

oh ja heb ook mn ouwe tieten in een zakje meegekregen. Zooo lekker zacht. Volgens mij heeft nio er nu stenen ingestopt. Zijn keihard en ze beginnen onder mn kin, maar volgens mij word t wel wat. Kan t nog niet echt beoordelen. Zit nu lekker op de bank. Mag vandaag en zaterdag niks, zondag mag ik uit bed (of bank hoop ik, wil niet naar bed) en maandag weer douchen. Nou, flinke lap tekst geworden, ga mn paracetamol maar weer es innemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar dat je al zo snel je verslag schrijft en nog leuk geschreven ook! Wel super balen dat je precies echt precies op dat moment ongesteld werd :wacko::wacko::wacko: kon dat niet op een ander moment? Vervelend want als ik het goed begrijp voelde je verder qua zenuwen en dergelijke prima. Gelukkig zijn ze daar ( ook die mannen) heus wel wat gewend. Je hebt het iedergeval achter de rug en nu lekker herstellen!! Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik had hetzelfde probleem voor de operatie, ik heb er wel snel een tampon ingeduwd :blush: En ik was ook nog m'n muts vergeten te scheren dus ik vond het ook vreselijk om op die tafel te gaan liggen. Waar je je druk om kan maken op zo'n moment hè? Terwijl zij vast veel ergere dingen tegenkomen. 

Fijn dat je al lekker naar huis mocht! Ik weet niet hoe ze bij jou geplaatst zijn en hoeveel last je er van hebt, maar ik heb alleen de antibiotica genomen, ik heb helemaal geen pijn gehad dus was het niet nodig ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik.wel op mijn zij liggen als het gaat? Ik lig zo lekker op mijn zij. Rug ligt toch voor geen meter man!! En ik ben een buikslaper dus zij is goed compromis toch? Ze hebben niet gezegd dat t niet mocht.

Zeg ja asjeblieft :D

 

edit: oh sorry laat maar joh, heb het al gevonden. In de brief staat alle handelingen die je pijnloos kunt uitvoeren zijn toegestaan! Dus ik kan gewoon op mijn zij. Ik ben zoooo benieuwd hoe ik me morgen voel als de pijnstilling uit het ziekenhuis is uitgewerkt. Dan heb ik opeens niet meer zo'n grote mond hoor:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Hm.. dat van dat op je zij liggen weet ik niet hoor...
Daar zou ik de eerste dagen voorzichtig mee zijn.. Je mag de eerste twee dagen van Nio ook niet uit bed, en dus mag je ook nog niks dat op je papier staat.. Maar goed.. ik geef het maar ff aan :P
Ik dénk dat het beter is om even de eerste dagen op je rug te liggen..

een goed herstel gewenst!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja @best_boobie dat is zo, ik mag niet uit bed<_< stom hoor.

het voelt voor mij op het moment echt als een spierpijn waar je gewoon ff doorheen moet bewegen, hoe meer je beweegt hoe eerder het over is. Maar goed in mijn achterhoofd houden dat het niet alleen spierpijn is maar dat er ook wonden zitten van binnen.

maar bedankt voor je berichtje meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie TETTEN!! Gefeliciteerd meis, ik vind ze nu al prachtig dat worden mooie knallers!

Wat een leuk verslag, hoe jij het typt en verwoord..heb in een deuk gelegen ook al is het echt klote dat je net op zo'n moment ongesteld moest worden zeg!!

Ik herken het zo kwiek zijn, ik was ook het liefst gelijk naar huis gegaan zo goed voelde ik me.

Nou meis het zit erop en nu goed herstellen... en als je weer ff terug verlangt naar je zachte boobs in de tussentijd pak je je oude ff lekker in je handen ;) Grappig dat je die mee terug krijgt zeg. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marietje:

Mooie TETTEN!! Gefeliciteerd meis, ik vind ze nu al prachtig dat worden mooie knallers!

Wat een leuk verslag, hoe jij het typt en verwoord..heb in een deuk gelegen ook al is het echt klote dat je net op zo'n moment ongesteld moest worden zeg!!

Ik herken het zo kwiek zijn, ik was ook het liefst gelijk naar huis gegaan zo goed voelde ik me.

Nou meis het zit erop en nu goed herstellen... en als je weer ff terug verlangt naar je zachte boobs in de tussentijd pak je je oude ff lekker in je handen ;) Grappig dat je die mee terug krijgt zeg. 

 

 

Dankjewel sexy! Maar die oude protheses daar moest ik wel speciaal om vragen hoor, is niet standaard dat je ze mee krijgt, heb er de hele middag in zitten knijpen, heerlijk haha net zo'n stress bal :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mamalisa:

Dankjewel sexy! Maar die oude protheses daar moest ik wel speciaal om vragen hoor, is niet standaard dat je ze mee krijgt, heb er de hele middag in zitten knijpen, heerlijk haha net zo'n stress bal :P 

Ik ga kapot met jou :45::45::45: Die zul je de komende dagen wel nodig hebben.. zie jou al helemaal gefrustreerd in bed/bank liggen met in ieder hand een stress-tiet-bal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mamalisa:

Haha ja ik ook ben het nu al zat, ik lig pas net

Och erm dat word nog wat..gelukkig is de morfine morgen uitgewerkt :P dan wil je wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Marietje:

Meen ik niet hè.. !!

Weet ik toch :53: mijn opmerking was ook sarcastisch^_^ maar dat komt niet helemaal over in geschreven woord he. Love joe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha idd leuk geschreven! En maar misschien beter van die tapon. Want ik had hem er niet uit gekregen na mijn operatie hoor :45: Maar nee volgens mij mag je van Nio na je eerste controle weer op je zij slapen. Tot die tijd op je rug.  Helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

Gefeliciteerd @Mamalisa! JE HEBT ZE!!!!! Haha ze zijn nu al mooi dus dat worden prachtige chicas. 

Doe lekker rustig aan (verplicht haha) en probeer je lekker te vermaken met tijdschriften, films en vooral dit forum haha 

je schrijft zo gezellig.

ik ben ook een buik- cq zijslaper maar met een extra kussen in je rug is het wat beter te doen.

 

Dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm brief? 2 dagen in bed?? Ik heb ook echt totaal niets aan info gehad... Ik heb op de terugweg naar huis meteen boodschappen gedaan(niet getilt hoor) , daarna nog m'n zoon van de bus gehaald (schoolreisje).. Is die 2 dagen in bed ook wanneer je ze op de spier hebt gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Heavenli:

Hmm brief? 2 dagen in bed?? Ik heb ook echt totaal niets aan info gehad... Ik heb op de terugweg naar huis meteen boodschappen gedaan(niet getilt hoor) , daarna nog m'n zoon van de bus gehaald (schoolreisje).. Is die 2 dagen in bed ook wanneer je ze op de spier hebt gekregen? 

Ik heb ze ook op de spier maar heb toch de eerste 2 dagen vrij weinig tot niets gedaan.. hoefde dan niet op bed te liggen maar heb bijna alleen maar op de bank gelegen.. reed je toen ook al auto gelijk? :o apart dat je niks aan uitleg gekregen hebt, ik had mijn pc al de oren van zijn hoofd gevraagd over wat wel en wat niet.. en kreeg een hele waslijst mee naar huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Weet ik toch :53: mijn opmerking was ook sarcastisch^_^ maar dat komt niet helemaal over in geschreven woord he. Love joe! 

Gekkerd!! :53: sterkte met het niks mogen.. gewoon veel op BF zitten joh vliegt de tijd voorbij :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.