Ga naar inhoud

Mamalisa : 24 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Mamalisa:

Oke laat maar,

ik word dus net gebeld. Operatie 15 augustus kan niet doorgaan, of we een andere datum konden afspreken. Ik mijn werkgever gebeld of ik begin van de zomervakantie kan, maar dat wilde hij liever niet, dat is juist topdrukte.

dus toen zei ze ik heb volgende week een plekje vrijdag 24 juni, werkgever weer gebeld, hij zegt ja doe dat dan maar, met de belofte dat ik er dan de 1e week van de zomervakantie weer ben. 12 juli moest ik weer werken, volgens die mw die ik aan de tel had is dat geen probleem, ik ben jong en rook niet, als ik rustig aan begin en niet te zwaar til dan moet het kunnen. 17 dagen volledige rust.

net als een gek rongebeld voor oppas dochter en iemand die me heen en weer kan rijden. Ook geregeld. 

Dus volgende week ben ik aan de beurt :107:

oh ja en mijn man weet het nog niet, die krijg ik niet te pakken. Die word vast vet boos, maar ja, moet dan maar... 

Wow wat super dat je volgende week al gaat!

Nog 7 nachtjes dus :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
30 minuten geleden zei Missloulou:

Ik zie dat hier ook Nio fans zijn :-) Weten jullie het prijsverschil voor een bv bij Nio in het OLVG en Parkkliniek Rotterdam?? 

Bedankt! xx

Tot 500 cc is het prijsverschil 700 of 800 euro (ik dacht dat het bij OLVG 3100 is en bij Parkkliniek 3900, maar correct me if I am wrong, kan ook 3800 zijn)
Neem je een grotere prothese dan500 cc, dan komt daar bij Parkkliniek nog een toeslag bovenop. De hoogte hiervan weet ik niet (meer)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Laura1981 ja misschien stuur ik nog ff een mailtje, ook om het even allemaal bevestigd te hebben zwart op wit, was allemaal zo chaotisch aan de telefoon vanmiddag, ff zeker weten dat alles nu goed is :)  En wachten duurt lang he meis haha, 15 augustus leek ook zooooooo ver weg, nu is het opeens super dichtbij haha. Joh voor je t weet is het zover. Tot die tijd lekker blijven kletsen hier dan vliegt de tijd.

 

Ik was alleen nog niet bij de anesthesie geweest (dat schrijf ik vast weer verkeerd)  maar ik moet om 7 uur aanwezig zijn, dan word ik afgetekend, daarna moet ik tot half 9 wachten, dan moet ik bij de anesthesie zijn en dan ben ik vervolgens 11 uur aan de beurt om te opereren. Iemand enig idee hoe laat je dan naar huis mag? Mijn vader vroeg of hij kon wachten op me of dat hij in de tussentijd naar huis kan. Is een uur reizen heen en een uur terug. Ik weet wel dat de operatie zelf maar een uurtje duurt ofzo. Anderhalf misschien, maar of je snel daarna weg mag weet ik eigenlijk niet? Ieman enig idee? 

Gelukkig zou mijn dochter vrijdag al bij opa en oma slapen, das wel fijn, kan ik gewoon temazepammetje nemen en onder zeil gaan en lekker uitslapen. En mijn man is 4 dagen vrij, das ook wel fijn. Moet ik ze wel na 5 dagen zelf weer naar school brengen rest vd week, maar moet wel lukken. En zo niet dan mag ze met haar beste vriendinnetje en diens moeder meelopen naar school, onze achtertuinen liggen aan elkaar dus kan ze zo naar haar toelopen. Ook vast geregeld. Echt jongens, wat een geregel vandaag :P 

wiiieeehhh wel zin in, het gaat langzaam een beetje doordringen dat ik volgende week al aan de beurt ben :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mailtje gestuurd naar Nio over het aantal cc. Hij plaatst zelf liever 600cc. Op mijn eigen risico wil hij wel 700cc plaatsen, maar dan met kans dat het onnatuurlijk, opgeplakt lijkt of ik scheel kijkende tepels krijg, nee dus. We bljven bij 600cc. 

Zo, nu ik daarover niet meer hoef te twijfelen nu alleen nog maar lekker aftellen. Joepie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Mamalisa:

Mailtje gestuurd naar Nio over het aantal cc. Hij plaatst zelf liever 600cc. Op mijn eigen risico wil hij wel 700cc plaatsen, maar dan met kans dat het onnatuurlijk, opgeplakt lijkt of ik scheel kijkende tepels krijg, nee dus. We bljven bij 600cc. 

Zo, nu ik daarover niet meer hoef te twijfelen nu alleen nog maar lekker aftellen. Joepie! 

Fijn voor je meis,die knoop doorhakken is even moeilijk..nu aftellen!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo ik heb mijn hele weekschema klaar. Wat ik wanneer ga schoonmaken thuis. Alles extra grondig soppen, kastjes soppen, vriezer ontdooien en opnieuw indelen, zolder opruimen, alle kledingkasten opnieuw indelen, oude kleding weg enz. Heeerlijk nu al zin in!

en ik bedacht me opeens dat ik straks heel lang niet op zn kop kan staan. Rare tik van mij ik vind het heerlijk om op zn kop te staan/hangen. Sta vaak in handstand op zolder of in hoofdstand in de woonkamer. (Heb ik wel eens verteld dat ik beetje raar ben? :P) dus komende week extra vaak op zn kop gaan staan haha want dat kan straks heel lang niet.

en ik heb vandaag geoefend met stofzuigen, zodat ik dat na de operatie ook beetje kan doen. Met twee handen dicht tegen mijn lichaam klemmen en dan zelf heen en weer lopen :4: mijn man gaat het echt niet doen en die kleine (van 5 jaar) eet niks anders dan hagelslag en crackers de hele dag, nou dan weet je het wel. 

Het gaat al flink kriebelen hoor!! Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mamalisa:

Zoooo ik heb mijn hele weekschema klaar. Wat ik wanneer ga schoonmaken thuis. Alles extra grondig soppen, kastjes soppen, vriezer ontdooien en opnieuw indelen, zolder opruimen, alle kledingkasten opnieuw indelen, oude kleding weg enz. Heeerlijk nu al zin in!

en ik bedacht me opeens dat ik straks heel lang niet op zn kop kan staan. Rare tik van mij ik vind het heerlijk om op zn kop te staan/hangen. Sta vaak in handstand op zolder of in hoofdstand in de woonkamer. (Heb ik wel eens verteld dat ik beetje raar ben? :P) dus komende week extra vaak op zn kop gaan staan haha want dat kan straks heel lang niet.

en ik heb vandaag geoefend met stofzuigen, zodat ik dat na de operatie ook beetje kan doen. Met twee handen dicht tegen mijn lichaam klemmen en dan zelf heen en weer lopen :4: mijn man gaat het echt niet doen en die kleine (van 5 jaar) eet niks anders dan hagelslag en crackers de hele dag, nou dan weet je het wel. 

Het gaat al flink kriebelen hoor!! Spannend

Mss een kleine tip als je niet zo'n huishoudelijke man hebt;laat Hello Fresh maaltijdboxen komen voor simpele doch gezonde maaltijden.Mijn zoon van 14 heeft 1 week gekookt op die manier en dat was een hele zorg minder ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Zoooo ik heb mijn hele weekschema klaar. Wat ik wanneer ga schoonmaken thuis. Alles extra grondig soppen, kastjes soppen, vriezer ontdooien en opnieuw indelen, zolder opruimen, alle kledingkasten opnieuw indelen, oude kleding weg enz. Heeerlijk nu al zin in!

en ik bedacht me opeens dat ik straks heel lang niet op zn kop kan staan. Rare tik van mij ik vind het heerlijk om op zn kop te staan/hangen. Sta vaak in handstand op zolder of in hoofdstand in de woonkamer. (Heb ik wel eens verteld dat ik beetje raar ben? :P) dus komende week extra vaak op zn kop gaan staan haha want dat kan straks heel lang niet.

en ik heb vandaag geoefend met stofzuigen, zodat ik dat na de operatie ook beetje kan doen. Met twee handen dicht tegen mijn lichaam klemmen en dan zelf heen en weer lopen :4: mijn man gaat het echt niet doen en die kleine (van 5 jaar) eet niks anders dan hagelslag en crackers de hele dag, nou dan weet je het wel. 

Het gaat al flink kriebelen hoor!! Spannend

Goed voorbereid dus!

Denk alleen dat je stofzuigen echt moet laten hoor! Ook met je armen dicht langs je lichaam. Ik zelf doe dat pas sinds 6 weken po. Je hebt vast wel een vriendinnetje of een buurvrouwtje die dat voor je kan doen.

succes met op je kop staan, hihihii

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Glory:

Mss een kleine tip als je niet zo'n huishoudelijke man hebt;laat Hello Fresh maaltijdboxen komen voor simpele doch gezonde maaltijden.Mijn zoon van 14 heeft 1 week gekookt op die manier en dat was een hele zorg minder ;) 

Mijn man is chefkok. Dus met dat koken zit het wel goed. Als hij tot laat moet werken kookt hij altijd sochtends vroeg voordat hij weg gaat. Ik heb dus altijd eten en serieus sinds ik bij hem ben nooit meer een pan aangeraakt. Heerlijk :) 

2 uur geleden zei Alexandra:

Goed voorbereid dus!

Denk alleen dat je stofzuigen echt moet laten hoor! Ook met je armen dicht langs je lichaam. Ik zelf doe dat pas sinds 6 weken po. Je hebt vast wel een vriendinnetje of een buurvrouwtje die dat voor je kan doen.

succes met op je kop staan, hihihii

 

 

Nee helaas, geen contact met de buren, of tenminste, alleen goedendag en eens sporadisch een praatje eens in het half jaar misschien en vrienden heb ik niet, vriendinnen ook niet. Familie woont niet in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh jij mag dus een paar dagen na mij! Spannend he? 
Ik keek net naar de vloer en dacht hmm zal ik dat nog even doen? Ach vriend is morgen en overmorgen vrij en anders heb ik nog een tiener in huis, die mag ook wel wat doen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh ja jij bent morgen al he @Heavenli zal zo nog ff wat posten in je eigen topic. Haha en inderdaad die tiener maar es aan t werk zetten! Mijn dochtertje wil ook heel graag helpen met van alles maar die is pas 5 dus die maakt er eerder een zooitje van dan dat ze me echt helpt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2016 om 17:41 zei Mamalisa:

Jaaaaa bizar joh. Ben helemaal van de leg vandaag. Pfff. Vergat zelfs door alle commotie de dansles van mijn dochtertje... Oeps.

 

Oeps ... foutje :38:. Maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor..... je wereld staat ff in één klap op zijn kop.... en dan alles wat je nog op het laatste moment moet regelen. Maar ik hoop dat het nieuws nu een beetje gezakt is en dat je weer helder kunt denken. Succes iig, ook in de komende spannende dagen. Leuk hoor! Ik word bijna jaloers. (Klinkt misschien raar, maar ik heb wel genoten van de dagen voor de operatie, ik was niet zenuwachtig, maar was er wel veel mee bezig... vooral met hoe het resultaat zou worden)

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou weinig relaxen hoor @marjon_nl. Heb een straks schoonmaak schema voor de hele week haha. Dan kan ik me de eerste dagen na de operatie lekker ontspannen en hoef ik niet met een schuin oog naar de rommel te kijken:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mamalisa:

Nou weinig relaxen hoor @marjon_nl. Heb een straks schoonmaak schema voor de hele week haha. Dan kan ik me de eerste dagen na de operatie lekker ontspannen en hoef ik niet met een schuin oog naar de rommel te kijken:4:

 

hahaha wat doe je hier dan? Kom op schoonmaken :P:P 

Misschien je zoon straks eens aan het werk zetten als jij niks kunt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei marjon_nl:

 

hahaha wat doe je hier dan? Kom op schoonmaken :P:P 

Misschien je zoon straks eens aan het werk zetten als jij niks kunt?

Haha ja zat nog ff koppie thee te driken, zo mn dochter naar school brengen (heb geen zoon:4:) ze was al om half 6 wakker dus gelukkig al het 1 en ander kunnen doen. Had wel even pauze verdiend vond ik:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.