Ga naar inhoud

Mamalisa : 24 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei best_boobie:

Die tip van dat washandje, had ik je die niet al anderhalve week geleden gegeven? Of heb ik het alleen maar gedacht..    :huh:

Misschien ben je moe van de narcose,  heeft namelijk echt heel veel invloed,  en kan lang invloed hebben...

Xx

Oh ja kan wel hoor, maar mijn geheugen reikt niet verder dan 1 of maximaal 2 dagen geleden. Waarschijnlijk weet ik dat van dat washandje vanavond al niet meer! Dus grote kans dat je een dergelijk berichtje van mij over een paar dagen weer tegenkomt en dat dan weer iemand mij een washandje tip geeft. En dan zeg ik weer; oh ja dat ben ik wel eens tegen gekomen op het forum geloof ik:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
45 minuten geleden zei Pinkylicious:

@Mamalisa, ik ben zelf niet volledig uitgerust wanneer ik wakker word van het rugslapen. Ik stort 's middags in. Heb zelf grote angst dat ik straks zo moe ben, dat ik me ook omdraai in mijn slaap.

dank je wel, ik zal in mijn topic wel verslag doen.

xxx

Ik denk dat je wel wakker word als je je omdraait naar je buik hoor, erg prettig ligt het namelijk niet. Moeilijker dan je van tevoren denkt he dat rug slapen. Ik ben best een slaapkop dus ik kan zowiezo wel slapen, maar lig toch het liefst op mijn buik, ik ben blij als dat weer mag na 3 maanden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Pinkylicious:

@Mamalisa, hahaha!

Dat heb ik mij laatst nog afgevraagd. Kan ik nog wel op mijn buik liggen? Hihi!

3 maanden????

Ik d8 6 weken! Pfffffff

xxxx

 nio zei tegen mij 3 maanden, dus dat duurt nog ff :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melonas ja geweldig heb geen klagen. Geen nieuws eigenlijk. Ik mag snachts zonder sporth bh slapen dus dat doe ik dan ook. Heeeerlijk dat ding uit! Als ik thuis ben doe ik hem met dat warme weer ook even uit. Heb dat overlegd en dat was heen probleem aldus dr Nio. Verder geen nieuws. Hoe gaat het met.jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zal binnenkort eens nieuwe foto's maken als ik t niet vergeet. Kom eogenlijk niet meer zo druk op het forum en ben ook niet meer zo met mn tieten bezig haha ze horen er al helemaal bij! Zal snel foto's maken @Sweetboobs16 beloofd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Ja, zal binnenkort eens nieuwe foto's maken als ik t niet vergeet. Kom eogenlijk niet meer zo druk op het forum en ben ook niet meer zo met mn tieten bezig haha ze horen er al helemaal bij! Zal snel foto's maken @Sweetboobs16 beloofd :) 

Haha. Ja het went snel he! Goed teken :D

Is goed! Zie ze graag tegemoet ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Fijn dat het goed met je gaat! Met mij is het ook goed, ik word vrijdag getolereerd dus dat is wel spannend. Heb de nodige voorbereidingen getroffen en bereid me gewoon op het ergste voor haha! 

 

Ben ook wel benieuwd naar een foto! Ben je nu wel meer tevreden met de maat? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals beloofd hierbij 3 nieuwe foto's. Voorkant en 2x zijkant. Vanmiddag ga ik op zoek naar een.bikini voor de 8e keer zo'n beetje. Maar nu staat er druk achter want dit is de laatste dag voor de vakantie dat ik kan. Heb de vorige keren niks gevonden dat paste en dat ik leuk vond. Ik ga nu niet voor een leuke bikini en niet eens 1 die oast maar 1 die dicht kan en mijn tepels bedekt dan ben ik tevreden. In t ergste geval koop ik een sportbh. Wist van te voren niet dat ik zo'n lastige maat had zeg. Zelf op intetnet al meerdere bestellingen gedaan en teruggestuurd :(

Nou goed. Genoeg gezeik. Hier de foto's

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mamalisa:

Zoals beloofd hierbij 3 nieuwe foto's. Voorkant en 2x zijkant. Vanmiddag ga ik op zoek naar een.bikini voor de 8e keer zo'n beetje. Maar nu staat er druk achter want dit is de laatste dag voor de vakantie dat ik kan. Heb de vorige keren niks gevonden dat paste en dat ik leuk vond. Ik ga nu niet voor een leuke bikini en niet eens 1 die oast maar 1 die dicht kan en mijn tepels bedekt dan ben ik tevreden. In t ergste geval koop ik een sportbh. Wist van te voren niet dat ik zo'n lastige maat had zeg. Zelf op intetnet al meerdere bestellingen gedaan en teruggestuurd :(

Nou goed. Genoeg gezeik. Hier de foto's

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Yeah nieuwe foto's :43:

Ziet er echt heel mooi uit en best groot voor jou profieltje als je zo aan de voorkant kijkt. Maar ik ben jaloers! :2:

Wel lastig dat bikini verhaal.. Hoop dat je toch nog een leuke vind die goed past!

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwie Rrrrr.. ziet er goed uit!! Ik vind ze prachtig. Wat ben je toch goed met die selfiestick ;) Succes met het shoppen! Komt vast goed :) 

Oh ja..alvast een fijne vakantie :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Tuesday, August 02, 2016 om 08:44 zei Mamalisa:

Zoals beloofd hierbij 3 nieuwe foto's. Voorkant en 2x zijkant. Vanmiddag ga ik op zoek naar een.bikini voor de 8e keer zo'n beetje. Maar nu staat er druk achter want dit is de laatste dag voor de vakantie dat ik kan. Heb de vorige keren niks gevonden dat paste en dat ik leuk vond. Ik ga nu niet voor een leuke bikini en niet eens 1 die oast maar 1 die dicht kan en mijn tepels bedekt dan ben ik tevreden. In t ergste geval koop ik een sportbh. Wist van te voren niet dat ik zo'n lastige maat had zeg. Zelf op intetnet al meerdere bestellingen gedaan en teruggestuurd :(

Nou goed. Genoeg gezeik. Hier de foto's

 

 

 

Hey Mamalissa,

zou ik je foto's ook mogen zien?  Ik twijfel nu toch tussen 550 cc en 600 cc.

Ik word in februari geopereerd door Nio.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.